Eerste klasse - Pagina 384 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eerste klasse
Bram schreef:
DavidSeal schreef:
Jean schreef:
Bruggesupporters zijn blijters

Gelukkig zijn die van Anderlecht zo niet hm?! :hmm:

nu dan toch niet, komaan zeg, 't is wel te zot de laatste dagen en weken... arbiters, lijnrechters, zelfs de hele voetbalbond zit mee in het complot, zeer waarschijnlijk de UEFA, Fifa en Obama ook nog :hmm:
't lijkt haast alsof ze gisteren een beslissende testwedstrijd gespeeld hebben en dat Brugge door die penalty de titel verspeelde. Natuurlijk allemaal zeer makkelijk om uw compleet gefaalde transferbeleid daardoor niet onder ogen te willen zien.Eendrachters mogen dan misschien soms te kritisch zijn, maar ik heb wel de indruk dat er hier veel nuchterder naar de eigen ploeg kan gekeken worden dan bij de meeste "grote" clubs.

de nagel op de kop (y)

07 Mei 2012, 18:31
Ancien

Leeftijd: 56
El Corredor schreef:
Bram schreef:
DavidSeal schreef:

Gelukkig zijn die van Anderlecht zo niet hm?! :hmm:

nu dan toch niet, komaan zeg, 't is wel te zot de laatste dagen en weken... arbiters, lijnrechters, zelfs de hele voetbalbond zit mee in het complot, zeer waarschijnlijk de UEFA, Fifa en Obama ook nog :hmm:
't lijkt haast alsof ze gisteren een beslissende testwedstrijd gespeeld hebben en dat Brugge door die penalty de titel verspeelde. Natuurlijk allemaal zeer makkelijk om uw compleet gefaalde transferbeleid daardoor niet onder ogen te willen zien.Eendrachters mogen dan misschien soms te kritisch zijn, maar ik heb wel de indruk dat er hier veel nuchterder naar de eigen ploeg kan gekeken worden dan bij de meeste "grote" clubs.

de nagel op de kop (y)

Titelstrijd? Ik denk dat ze vooral verbolgen waren om die afgevlagde aanval van hen, en dat ze daardoor hun 2de plaats kunnen verliezen. Het waren anders wel 3ptn voorsprong he...

07 Mei 2012, 19:40
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat reeds 3 keer Brugge een mogelijk doelpunt wordt onthouden,Bacca 3maal in zogezegd buitenspel.De titel is voor de brusselaars,al had club moeten winnen gisteren,nu zie ik ze op Genk verliezen en 'gewoon' uefa- cup spelen volgend jaar,door die blunders van de arbitrage.

07 Mei 2012, 22:26
Freak

Seventy seven schreef:
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat reeds 3 keer Brugge een mogelijk doelpunt wordt onthouden,Bacca 3maal in zogezegd buitenspel.De titel is voor de brusselaars,al had club moeten winnen gisteren,nu zie ik ze op Genk verliezen en 'gewoon' uefa- cup spelen volgend jaar,door die blunders van de arbitrage.

goh da gezever over Club Brugge mag stilletjes aan gaan ophouden. Iedere topploeg in België krijgt het voordeel als het tegen de kleintjes speelt.

stel dat Brugge die 3 wedstrijden wint, dan gaat het hier om 4,5 punt. ;) :D

ze zouden zich in Brugge beter eens op de borst kloppen voor hun transfergeklungel, de slechte transfers zijn niet op één hand te tellen, reken daarbij hun opgeklopt mismanagement (Vermant), en dan gaan ze nog moeten krabben om tweedes te eindigen.

07 Mei 2012, 22:38
Rode kaart
Rode kaart

Bwah,je kan ni ontkennen dat er qua arbitrage nix is gebeurd he.Toen club zijn laatste titel vierde in '05,bracht het het seizoen erop 6 nieuwe spelers in de ploeg en er werd nipt 3de geeindigd.Nu hebben ze er 10 nieuwe,dus qua inloopjaar is het prima die 2de of 3de plek.

08 Mei 2012, 9:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Probleem is dat ze al 7 jaar een inloopjaar hebben, omdat hun transfers elk jaar op niets trekken.

08 Mei 2012, 9:44
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
El Corredor schreef:
Seventy seven schreef:

goh da gezever over Club Brugge mag stilletjes aan gaan ophouden. Iedere topploeg in België krijgt het voordeel als het tegen de kleintjes speelt.

stel dat Brugge die 3 wedstrijden wint, dan gaat het hier om 4,5 punt. ;) :D

ze zouden zich in Brugge beter eens op de borst kloppen voor hun transfergeklungel, de slechte transfers zijn niet op één hand te tellen, reken daarbij hun opgeklopt mismanagement (Vermant), en dan gaan ze nog moeten krabben om tweedes te eindigen.

...en als je het zo in de krant leest gaat dat volgend seizoen niet verbeteren, ze schuimen half den oostblok af om goedkope 2e (3e?) rangspelers te halen, met de hoop dat ze meevallen, net hetzelfde voor RSCA, Kabangu, Mbenza,... Waarom kopen ze zo'n mannen? Remacle van OHL is 5x beter dan die 2 samen, maarja... :hmm:

08 Mei 2012, 10:04
forumlegende

Ik stel me wel vragen bij de onpartijdigheid van bepaalde bondsmensen. Als je ziet wat die ene hoge pief daar op zijn twitter zet na Anderlecht-Brugge...

08 Mei 2012, 10:20
Rode kaart
Rode kaart

Ik denk er sterk aan om naar 't buitenland te 'verhuizen' en daar een seizoenskaart aan te kopen,al weet ik dat t ook ni helpt.Beschaamd om Belg te zijn ja!

08 Mei 2012, 10:24
Nationale Ploeg

Citeer:
"Ik moet weg uit België," liet Lucas Biglia er alvast geen gras over groeien. "Ik weet wat ik wil, de club weet wat ik wil en mijn entourage weet wat ik wil. Maar ik ga me niet vastpinnen op een datum. De transferdeadline is pas op 31 augustus, dus ik heb tijd. Maar om nog vooruitgang te boeken moet ik hier weg. Real Madrid? Mocht ik ook bij die club terecht komen, dan zal ik een aanpassingsperiode nodig hebben aan mijn ploegmaats en aan het dagelijkse leven, maar meer niet hoor. Toen ik naar Europa kwam vonden velen het ook te vroeg..."

Dat de pers eens een grapje maakt door Biglia aan Real te linken, dat kan ik misschien nog begrijpen. Maar dat hij zelf zegt dat hij dat ziet zitten?

:?

Dat is nog erger dan Lukaku die op speelminuten hoopte toen hij naar Chelsea ging.

08 Mei 2012, 10:38
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
De Jean schreef:
Citeer:
"Ik moet weg uit België," liet Lucas Biglia er alvast geen gras over groeien. "Ik weet wat ik wil, de club weet wat ik wil en mijn entourage weet wat ik wil. Maar ik ga me niet vastpinnen op een datum. De transferdeadline is pas op 31 augustus, dus ik heb tijd. Maar om nog vooruitgang te boeken moet ik hier weg. Real Madrid? Mocht ik ook bij die club terecht komen, dan zal ik een aanpassingsperiode nodig hebben aan mijn ploegmaats en aan het dagelijkse leven, maar meer niet hoor. Toen ik naar Europa kwam vonden velen het ook te vroeg..."

Dat de pers eens een grapje maakt door Biglia aan Real te linken, dat kan ik misschien nog begrijpen. Maar dat hij zelf zegt dat hij dat ziet zitten?

Dat is nog erger dan Lukaku die op speelminuten hoopte toen hij naar Chelsea ging.

Xabi Alonso zal hem graag zien komen. :)

08 Mei 2012, 11:27
Ancien

Leeftijd: 38
Seventy seven schreef:
Ik denk er sterk aan om naar 't buitenland te 'verhuizen' en daar een seizoenskaart aan te kopen,al weet ik dat t ook ni helpt.Beschaamd om Belg te zijn ja!

:zzz:

08 Mei 2012, 11:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Jeroen schreef:
Probleem is dat ze al 7 jaar een inloopjaar hebben, omdat hun transfers elk jaar op niets trekken.
Waar is den tijd van "den duivemelker". Werd veel gelachen met diene mens maar was er toch dikwijls bosj op.

08 Mei 2012, 11:59
Freak

Seventy seven schreef:
Bwah,je kan ni ontkennen dat er qua arbitrage nix is gebeurd he.Toen club zijn laatste titel vierde in '05,bracht het het seizoen erop 6 nieuwe spelers in de ploeg en er werd nipt 3de geeindigd.Nu hebben ze er 10 nieuwe,dus qua inloopjaar is het prima die 2de of 3de plek.

goh begin van het seizoen werd de moordaanslag van boerenpaard nummer 1 Bjorn Vleminckx op proper door de vingers gezien, waar een schorsing van vijf matchen ook op zijn plaats was.

08 Mei 2012, 12:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De Jean schreef:
Citeer:

Een aanpassingsperiode nodig hebben bij Real :lol: ? Tis te hopen dat ze daar enkele tientallen jaren geduld hebben :D .
Die Biglia, das een goeie waterdrager in de Belgische competitie, maar meer toch niet zeker.

08 Mei 2012, 13:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 500