|
|
| Pagina 388 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 386 387 388 389 390 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Eerste klasse
_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 23 Mei 2012, 19:41 |
|
|
Freak
Schepper schreef: van het vorig jaar met veel poeha aangekondigd project blijft 0,0 over. als ge uw jeugdman Mariman en Vermant plus een clubicoon buitensmijt 10 dagen na de intrede van Georges "ik muis er toch vanonder voor mijn contract afloopt" Leekens, dan hebt ge eigenlijk geen kloten verstand van het runnen van een voetbalclub. ![]() |
| 23 Mei 2012, 21:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
El Corredor schreef: Schepper schreef: van het vorig jaar met veel poeha aangekondigd project blijft 0,0 over. als ge uw jeugdman Mariman en Vermant plus een clubicoon buitensmijt 10 dagen na de intrede van Georges "ik muis er toch vanonder voor mijn contract afloopt" Leekens, dan hebt ge eigenlijk geen kloten verstand van het runnen van een voetbalclub. ![]() Is Vande Walle dan een slechtere keeperstrainer dan Verlinden? Feit is ook dat Club Brugge al langer Vande Walle wou terughalen, maar dat het bestuur tevreden was over Verlinden. Leekens zou Vande Walle wel liever gewild hebben. Over Vermant en Mariman: die moesten sinds de komst van Daum al een stap terugzetten en Verhaeghe-Mannaert waren absoluut niet tevreden met hun werk. Waarom niet tevreden over Mariman? De jeugdspelers die bij de a-kern gehaald werden, haalden allemaal een onvoldoende: Fries Deschilder en Jannes Vansteenkiste hadden wel pech met blessures en Club Brugge wil hun nog wel het voordeel van de twijfel geven. Pietro Perdichizzi en Nick Van Belle leven niet voor hun sport en mogen vertrekken. Zinho Gano komt tekort. Meunier was een transfer van Devroe. Jimmy De Jonghe kwam aan het meeste minuten, maar heeft ook geen verpletterende indruk nagelaten. Dhoest en Van Acker lijken dan weer wel blijvers uit de Brugse jeugd. Coosemans mag ook weg. Het falen van de jeugdspelers wordt enkel op Mariman zijn conto geschreven omdat Mariman 5 jaar hoofd van de jeugdwerking was en de kwaliteit van de spelers onvoldoende heeft ingeschat. Waarom niet tevreden over Vermant én Mariman? Verhaeghe en Mannaert wilden Vleminckx en Refaelov halen, maar vonden de respectieve vraagprijs van 3.8 en 2.5 miljoen euro teveel, maar de sportieve bazen op dat moment (Vermant en Mariman) vonden dat ze dat wél waard . Almebäck-Högli hebben hun plaats wel in de kern van Club Brugge, maar hun transferbedragen gingen ook over het miljoen. De enige geslaagde transfer van hen is Niki Zimling, want zijn 600 000 euro was hij zeker waard. Thomas Meunier was ook zeer geslaagd, maar was een transfer van Devroe. Ik denk dat je Leekens dus mag aanwrijven dat hij die De Landtsheer gehaald heeft en, in mindere mate, Vande Walle. Het ontslag van Mariman-Vermant is gewoon door Verhaeghe-Mannaert de deur gewezen omdat de transfers prijs/kwaliteit niet gebracht hebben wat ervan verwacht werd. |
| 24 Mei 2012, 12:10 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: Schepper schreef: van het vorig jaar met veel poeha aangekondigd project blijft 0,0 over. als ge uw jeugdman Mariman en Vermant plus een clubicoon buitensmijt 10 dagen na de intrede van Georges "ik muis er toch vanonder voor mijn contract afloopt" Leekens, dan hebt ge eigenlijk geen kloten verstand van het runnen van een voetbalclub. ![]() Is Vande Walle dan een slechtere keeperstrainer dan Verlinden? Feit is ook dat Club Brugge al langer Vande Walle wou terughalen, maar dat het bestuur tevreden was over Verlinden. Leekens zou Vande Walle wel liever gewild hebben. Over Vermant en Mariman: die moesten sinds de komst van Daum al een stap terugzetten en Verhaeghe-Mannaert waren absoluut niet tevreden met hun werk. Waarom niet tevreden over Mariman? De jeugdspelers die bij de a-kern gehaald werden, haalden allemaal een onvoldoende: Fries Deschilder en Jannes Vansteenkiste hadden wel pech met blessures en Club Brugge wil hun nog wel het voordeel van de twijfel geven. Pietro Perdichizzi en Nick Van Belle leven niet voor hun sport en mogen vertrekken. Zinho Gano komt tekort. Meunier was een transfer van Devroe. Jimmy De Jonghe kwam aan het meeste minuten, maar heeft ook geen verpletterende indruk nagelaten. Dhoest en Van Acker lijken dan weer wel blijvers uit de Brugse jeugd. Coosemans mag ook weg. Het falen van de jeugdspelers wordt enkel op Mariman zijn conto geschreven omdat Mariman 5 jaar hoofd van de jeugdwerking was en de kwaliteit van de spelers onvoldoende heeft ingeschat. Waarom niet tevreden over Vermant én Mariman? Verhaeghe en Mannaert wilden Vleminckx en Refaelov halen, maar vonden de respectieve vraagprijs van 3.8 en 2.5 miljoen euro teveel, maar de sportieve bazen op dat moment (Vermant en Mariman) vonden dat ze dat wél waard . Almebäck-Högli hebben hun plaats wel in de kern van Club Brugge, maar hun transferbedragen gingen ook over het miljoen. De enige geslaagde transfer van hen is Niki Zimling, want zijn 600 000 euro was hij zeker waard. Thomas Meunier was ook zeer geslaagd, maar was een transfer van Devroe. Ik denk dat je Leekens dus mag aanwrijven dat hij die De Landtsheer gehaald heeft en, in mindere mate, Vande Walle. Het ontslag van Mariman-Vermant is gewoon door Verhaeghe-Mannaert de deur gewezen omdat de transfers prijs/kwaliteit niet gebracht hebben wat ervan verwacht werd. |
| 24 Mei 2012, 13:48 |
|
|
forumlegende
Niet te naiëf zijn eh, Leekens is er een week en zijn maatje van bij de Duivels is er ook al...hij is weer bezig!
|
| 24 Mei 2012, 14:25 |
|
|
tympanum2 schreef: Niet te naiëf zijn eh, Leekens is er een week en zijn maatje van bij de Duivels is er ook al...hij is weer bezig! Ik beweer toch niets anders? Leekens heeft voor Vande Walle en De Landtsheer doorgedrukt. Over de kwaliteiten van De Landtsheer kan ik niets zeggen aangezien ik hem niet ken. Ik snap alleen niet goed dat er kritiek op Leekens komt omdat hij Vande Walle wil. Wat heeft Verlinden meer bewezen dan Vande Walle om te zeggen dat hij een slechtere keepertrainer is? Ik heb van beiden al trainingen gezien en bij Vande Walle had ik meer het gevoel dat zijn oefeningen een doel hadden en inspeelden op de zwakke punten van de keepers terwijl Verlinden altijd bij elke doelman dezelfde oefeningen deed, nl gewoon wat trainen op lage ballen en hoge ballen. Het meest indrukwekkende vond ik dan weer de trainingen van Guy Martens bij Racing Genk. Die traint de doelmannen van Genk soms zelfs met tennisballen om de balbehandeling te verbeteren. Het zou inderdaad naïef zijn om te denken dat Vande Walle er niet gekomen is dankzij Leekens, maar Club Brugge wou hem in het verleden ook al. Alleen wilden ze een boegbeeld als Verlinden niet zomaar ontslaan omdat ze niet ontevreden over hem waren. En als Verlinden echt een steengoede keeperstrainer was en ze ontsloegen hem voor een mindere, dan mag er imo zeker met modder op Leekens gegooid worden, maar ik denk dat het omgekeerde eerder waar is. |
| 24 Mei 2012, 14:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
tympanum2 schreef: Niet te naiëf zijn eh, Leekens is er een week en zijn maatje van bij de Duivels is er ook al...hij is weer bezig! 't is dat. En als de jeugd van Club Brugge niet meer voldoet, dan voldoet geen enkele jeugd nog. Ik had gedacht dat ze bij A'lecht en Brugge zouden gaan beseffen dat al hun buitenlandse brol 0,0 beter is dan hetgeen ze lopen hebben, maar blijkbaar is dat toch wat te veel gevraagd. Liever nog eens 25 miljoen verkwanselen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Mei 2012, 19:55 |
|
|
Bram schreef: tympanum2 schreef: Niet te naiëf zijn eh, Leekens is er een week en zijn maatje van bij de Duivels is er ook al...hij is weer bezig! 't is dat. En als de jeugd van Club Brugge niet meer voldoet, dan voldoet geen enkele jeugd nog. De jeugdwerking van Club Brugge is echt wel veel minder dan die van Anderlecht, Standard en Racing Genk. Alleen al qua infrastructuur is het verschil enorm. Die jeugdspelers die in de A-kern zitten halen echt niet het niveau van een Belgische topclub. |
| 24 Mei 2012, 20:11 |
|
|
Freak
Jules Destrooper schreef: Bram schreef: tympanum2 schreef: Niet te naiëf zijn eh, Leekens is er een week en zijn maatje van bij de Duivels is er ook al...hij is weer bezig! 't is dat. En als de jeugd van Club Brugge niet meer voldoet, dan voldoet geen enkele jeugd nog. De jeugdwerking van Club Brugge is echt wel veel minder dan die van Anderlecht, Standard en Racing Genk. Alleen al qua infrastructuur is het verschil enorm. Die jeugdspelers die in de A-kern zitten halen echt niet het niveau van een Belgische topclub. dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Sorry, maar 80% van de transfers van Brugge dit jaar is gewoon bazaar. Als Leekens eind volgend jaar trainer kan worden van de nationaal ploeg van Qatar, is die weg, en in zijn zog VDWalle en De Landtsheer ![]() |
| 24 Mei 2012, 21:28 |
|
|
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: Bram schreef: 't is dat. En als de jeugd van Club Brugge niet meer voldoet, dan voldoet geen enkele jeugd nog. De jeugdwerking van Club Brugge is echt wel veel minder dan die van Anderlecht, Standard en Racing Genk. Alleen al qua infrastructuur is het verschil enorm. Die jeugdspelers die in de A-kern zitten halen echt niet het niveau van een Belgische topclub. dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Ja ik vind dat. De Jonghe heeft nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was de eerste wedstrijd tegen Westerlo (5-0). Vansteenkiste speelde 2 keer: uit op STVV en thuis tegen Birmingham en twee keer ging hij de mist in. Als die jongens even oud zijn als Högli en Figueras zijn ze misschien beter, maar op dit moment komen ze nog tekort voor de basis van Club Brugge en een topclub die 7 jaar geen titel meer pakt moet nu eenmaal kijken naar direct rendement en dat haal je met De Jonghe/Vansteenkiste niet. Zet De Jonghe en Vansteenkiste een volledig seizoen op de plaats van Almebäck/Figueras en Högli en Club Brugge staat veel lager. En ik ben geen supporter van Club Brugge, ik volg gewoon meerdere competities op de voet, zowel in binnen- als buitenland. |
| 24 Mei 2012, 21:46 |
|
|
Freak
Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: De jeugdwerking van Club Brugge is echt wel veel minder dan die van Anderlecht, Standard en Racing Genk. Alleen al qua infrastructuur is het verschil enorm. Die jeugdspelers die in de A-kern zitten halen echt niet het niveau van een Belgische topclub. dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Ja ik vind dat. De Jonghe heeft nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was de eerste wedstrijd tegen Westerlo (5-0). Vansteenkiste speelde 2 keer: uit op STVV en thuis tegen Birmingham en twee keer ging hij de mist in. Als die jongens even oud zijn als Högli en Figueras zijn ze misschien beter, maar op dit moment komen ze nog tekort voor de basis van Club Brugge en een topclub die 7 jaar geen titel meer pakt moet nu eenmaal kijken naar direct rendement en dat haal je met De Jonghe/Vansteenkiste niet. Zet De Jonghe en Vansteenkiste een volledig seizoen op de plaats van Almebäck/Figueras en Högli en Club Brugge staat veel lager. En ik ben geen supporter van Club Brugge, ik volg gewoon meerdere competities op de voet, zowel in binnen- als buitenland. een topclub die zeven jaar geen prijs pakt... ![]() |
| 24 Mei 2012, 21:54 |
|
|
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Ja ik vind dat. De Jonghe heeft nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was de eerste wedstrijd tegen Westerlo (5-0). Vansteenkiste speelde 2 keer: uit op STVV en thuis tegen Birmingham en twee keer ging hij de mist in. Als die jongens even oud zijn als Högli en Figueras zijn ze misschien beter, maar op dit moment komen ze nog tekort voor de basis van Club Brugge en een topclub die 7 jaar geen titel meer pakt moet nu eenmaal kijken naar direct rendement en dat haal je met De Jonghe/Vansteenkiste niet. Zet De Jonghe en Vansteenkiste een volledig seizoen op de plaats van Almebäck/Figueras en Högli en Club Brugge staat veel lager. En ik ben geen supporter van Club Brugge, ik volg gewoon meerdere competities op de voet, zowel in binnen- als buitenland. een topclub die zeven jaar geen prijs pakt... ![]() Goh ja Standard heeft op een gegeven moment 25 jaar geen titel meer gepakt en ze zijn ook altijd een topclub gebleven ![]() |
| 24 Mei 2012, 22:05 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Ja ik vind dat. De Jonghe heeft nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was de eerste wedstrijd tegen Westerlo (5-0). Vansteenkiste speelde 2 keer: uit op STVV en thuis tegen Birmingham en twee keer ging hij de mist in. Als die jongens even oud zijn als Högli en Figueras zijn ze misschien beter, maar op dit moment komen ze nog tekort voor de basis van Club Brugge en een topclub die 7 jaar geen titel meer pakt moet nu eenmaal kijken naar direct rendement en dat haal je met De Jonghe/Vansteenkiste niet. Zet De Jonghe en Vansteenkiste een volledig seizoen op de plaats van Almebäck/Figueras en Högli en Club Brugge staat veel lager. En ik ben geen supporter van Club Brugge, ik volg gewoon meerdere competities op de voet, zowel in binnen- als buitenland. een topclub die zeven jaar geen prijs pakt... ![]() 5 jaar, tenzij je enkel titels meerekent. |
| 25 Mei 2012, 0:23 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: dus een Hogli, Almebrol, Figueras zijn voetbaltechnisch allemaal beter dan De Jonghe, Van Steenkiste?? jawadde zeg. Als gij supporter van Brugge zijt (iedereen maakt fouten, geen probleem ) dan kijkt ge toch raar naar spelers.Ja ik vind dat. De Jonghe heeft nog maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was de eerste wedstrijd tegen Westerlo (5-0). Vansteenkiste speelde 2 keer: uit op STVV en thuis tegen Birmingham en twee keer ging hij de mist in. Als die jongens even oud zijn als Högli en Figueras zijn ze misschien beter, maar op dit moment komen ze nog tekort voor de basis van Club Brugge en een topclub die 7 jaar geen titel meer pakt moet nu eenmaal kijken naar direct rendement en dat haal je met De Jonghe/Vansteenkiste niet. Zet De Jonghe en Vansteenkiste een volledig seizoen op de plaats van Almebäck/Figueras en Högli en Club Brugge staat veel lager. En ik ben geen supporter van Club Brugge, ik volg gewoon meerdere competities op de voet, zowel in binnen- als buitenland. een topclub die zeven jaar geen prijs pakt... ![]() 5 jaar, tenzij je enkel titels meerekent. |
| 25 Mei 2012, 0:23 |
|
|
|
| 29 Mei 2012, 21:05 |
|
| Pagina 388 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 386 387 388 389 390 … 500 Volgende |