|
|
| Pagina 390 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 388 389 390 391 392 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Eerste klasse
op nr10.be werd er de afgelopen maand(en) gezocht naar de ideale competiteformules, gekozen door de supporters, de 2 met de meeste stemmen worden opgestuurd naar den bond...
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/zo ... gory_id=17 _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Jun 2012, 14:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Tchité naar Kluptjen Bruhhe.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Jun 2012, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
davy1919 schreef: Tchité naar Kluptjen Bruhhe. ![]() |
| 20 Jun 2012, 12:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
chunga schreef: davy1919 schreef: Tchité naar Kluptjen Bruhhe. ![]() Wel ik vroeg me al af hoeveel die clausule in Tchité zijn contract was. In La Dernière Heure spraken ze van "un montant raissonable". Gelukkig kan jij me nu vertellen wat dit bedrag is? |
| 20 Jun 2012, 19:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jules Destrooper schreef: chunga schreef: davy1919 schreef: Tchité naar Kluptjen Bruhhe. ![]() Wel ik vroeg me al af hoeveel die clausule in Tchité zijn contract was. In La Dernière Heure spraken ze van "un montant raissonable". Gelukkig kan jij me nu vertellen wat dit bedrag is? Tenzij ge die 24u op 24 en 7 op 7 wollen handschoenen laat dragen zet die binnen de kortste keren ergens ander een krabbel onder een nieuw contract en zijt ge weer bij af. Vanwaar die euforie eigenlijk rond Leekens? Wanneer pakte die zijn laatste prijs? Bij de Rode Duivels zelfs vierkant gebuisd als ge u met zo een kern niet kunt plaatsen. Daarmee dat ik zeg, bij Club is er (nog) geen gebrek aan geld maar wel aan het beleid dat duidelijk gekenmerkt wordt door een gebrek aan visie en voetbalverstand. |
| 21 Jun 2012, 8:35 |
|
|
chunga schreef: Jules Destrooper schreef: chunga schreef: Geld is blijkbaar geen probleem in Brugge, verstand van voetbal is een andere zaak ![]() Wel ik vroeg me al af hoeveel die clausule in Tchité zijn contract was. In La Dernière Heure spraken ze van "un montant raissonable". Gelukkig kan jij me nu vertellen wat dit bedrag is? Tenzij ge die 24u op 24 en 7 op 7 wollen handschoenen laat dragen zet die binnen de kortste keren ergens ander een krabbel onder een nieuw contract en zijt ge weer bij af. Vanwaar die euforie eigenlijk rond Leekens? Wanneer pakte die zijn laatste prijs? Bij de Rode Duivels zelfs vierkant gebuisd als ge u met zo een kern niet kunt plaatsen. Daarmee dat ik zeg, bij Club is er (nog) geen gebrek aan geld maar wel aan het beleid dat duidelijk gekenmerkt wordt door een gebrek aan visie en voetbalverstand.Mja ik lees in de kranten dat die clausule blijkbaar 1.25 miljoen euro geweest is. Voor Tchité vind ik dat eigenlijk vrij weinig. Over die linietrainers: die werden op non-actief gezet van oktober tot na de winterstage en ondertussen gingen ze spelers scouten voor Club Brugge. Na de winterstage heeft Daum die opnieuw gebruikt. |
| 21 Jun 2012, 10:19 |
|
|
Jules Destrooper schreef: chunga schreef: Jules Destrooper schreef: Wel ik vroeg me al af hoeveel die clausule in Tchité zijn contract was. In La Dernière Heure spraken ze van "un montant raissonable". Gelukkig kan jij me nu vertellen wat dit bedrag is? Tenzij ge die 24u op 24 en 7 op 7 wollen handschoenen laat dragen zet die binnen de kortste keren ergens ander een krabbel onder een nieuw contract en zijt ge weer bij af. Vanwaar die euforie eigenlijk rond Leekens? Wanneer pakte die zijn laatste prijs? Bij de Rode Duivels zelfs vierkant gebuisd als ge u met zo een kern niet kunt plaatsen. Daarmee dat ik zeg, bij Club is er (nog) geen gebrek aan geld maar wel aan het beleid dat duidelijk gekenmerkt wordt door een gebrek aan visie en voetbalverstand.Mja ik lees in de kranten dat die clausule blijkbaar 1.25 miljoen euro geweest is. Voor Tchité vind ik dat eigenlijk vrij weinig.Over die linietrainers: die werden op non-actief gezet van oktober tot na de winterstage en ondertussen gingen ze spelers scouten voor Club Brugge. Na de winterstage heeft Daum die opnieuw gebruikt. ik vind dat dan weer vrij veel... hoeveel sterke wedstrijden heeft hij vorig seizoen gespeeld... 7? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jun 2012, 10:34 |
|
|
Nationale Ploeg
davy1919 schreef: ik vind dat dan weer vrij veel... hoeveel sterke wedstrijden heeft hij vorig seizoen gespeeld... 7? En hoeveel heeft Vleminx er gespeeld? en hoeveel heeft die gekost? Duidelijk een koopje hoor, al weten we natuurlijk niet hoeveel hij gaat verdienen. |
| 21 Jun 2012, 11:28 |
|
|
De Jean schreef: davy1919 schreef: ik vind dat dan weer vrij veel... hoeveel sterke wedstrijden heeft hij vorig seizoen gespeeld... 7? En hoeveel heeft Vleminx er gespeeld? en hoeveel heeft die gekost? Duidelijk een koopje hoor, al weten we natuurlijk niet hoeveel hij gaat verdienen. en toch, met dat geld kunt ge wel iets beters halen, enen waar ze binnen een seizoen of 3 het 3-dubbele van kunnen terugkrijgen bij de doorverkoop. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jun 2012, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor anderhalf miljoen haalt ge geen spits die de voorbije seizoenen elke keer goed was voor ongeveer 10 goals.
|
| 21 Jun 2012, 14:00 |
|
|
De Jean schreef: Voor anderhalf miljoen haalt ge geen spits die de voorbije seizoenen elke keer goed was voor ongeveer 10 goals. Wel als je goed scout. Standard haalt met Ogunjimi trouwens een waardige vervanger. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jun 2012, 15:18 |
|
|
davy1919 schreef: De Jean schreef: Voor anderhalf miljoen haalt ge geen spits die de voorbije seizoenen elke keer goed was voor ongeveer 10 goals. Wel als je goed scout. Standard haalt met Ogunjimi trouwens een waardige vervanger. Maar bij Tchité geef je als criteria: 1. geen doorverkoopwaarde en 2. afgelopen seizoen slecht gespeeld Waar zit het verschil dan met Ogunjimi, want die gaan ze ook niet kunnen verkopen omdat hij gehuurd wordt en hij was bij Mallorca vaste klant in de tribune? |
| 21 Jun 2012, 15:44 |
|
|
Jules Destrooper schreef: davy1919 schreef: De Jean schreef: Voor anderhalf miljoen haalt ge geen spits die de voorbije seizoenen elke keer goed was voor ongeveer 10 goals. Wel als je goed scout. Standard haalt met Ogunjimi trouwens een waardige vervanger. Maar bij Tchité geef je als criteria: 1. geen doorverkoopwaarde en 2. afgelopen seizoen slecht gespeeld Waar zit het verschil dan met Ogunjimi, want die gaan ze ook niet kunnen verkopen omdat hij gehuurd wordt en hij was bij Mallorca vaste klant in de tribune? Dat is waar, maar ik zie in Ogunjimi (nog altijd) iemand die veel groeimogelijkheden heeft, Ook voor de nationale ploeg, zijn grootste "rem" is altijd al blessuregevoeligheid geweest, als hij daar dit seizoen van gespaard blijft en ook nog eens zijn potentieel niveau (eindelijk) kan halen, heb je een topschutter in huis, Mallorca weet dat ook anders hadden ze hem wel zelf "Ode-gewijs" aan het trainingscentrum van Standard gaan dumpen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jun 2012, 16:16 |
|
|
Reserve
ik denk dat met vazquez en vadis die de pas verzenden en een bacca/meme die koel de goals maken ze wel goed eindigen dit jaar
|
| 21 Jun 2012, 16:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Naast Meme zouden ze ook verregaande contacten hebben met de Portugese
international Pepe, dit om het familiale karakter van Club kracht bij te zetten _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Jun 2012, 7:01 |
|
| Pagina 390 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 388 389 390 391 392 … 500 Volgende |