|
|
| Pagina 391 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 389 390 391 392 393 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
The Blackwans schreef: Naast Meme zouden ze ook verregaande contacten hebben met de Portugese international Pepe, dit om het familiale karakter van Club kracht bij te zetten de clubkleuren zijn al aangepast naar grijs / blauw amai de zoemer is doidelék op komst na zelle ![]() ofwel zitten er hier een paar serieus scherp vanwege de de extreem lange periode zonder voetbal , nog een dikke 36 uurkes jongens |
| 22 Jun 2012, 7:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Bron: Nieuwsblad:
Citeer: Ariël Jacobs wordt om 15u voorgesteld als de nieuwe trainer van de Deense topclub FC Kopenhagen. De ex-coach van Anderlecht tekent een contract voor twee jaar in de Deense hoofdstad. Dat heeft FC Kopenhagen bevestigd op zijn website. Onze landgenoot volgt bij Kopenhagen Carsten Jensen op, die sportief directeur blijft bij de club. Woensdag vertoefde Jacobs nog aan de Belgische kust, maar gisteren meldde een zaakwaarnemer dat hij zich in Denemarken bevond om de infrastructuur van de club te bezoeken. Uiteindelijk sloten de twee partijen vandaag een akkoord. De 58-jarige Jacobs genoot ook de interesse van Al Hilal uit Saudi-Arabië maar zijn vrouw had geen zin in een avontuur in de woestijn en dus legde Jacobs het gigantische jaarsalaris van de Arabische club naast zich neer. ![]() |
| 22 Jun 2012, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
De Jean schreef: Bron: Nieuwsblad: Citeer: Ariël Jacobs wordt om 15u voorgesteld als de nieuwe trainer van de Deense topclub FC Kopenhagen. De ex-coach van Anderlecht tekent een contract voor twee jaar in de Deense hoofdstad. Dat heeft FC Kopenhagen bevestigd op zijn website. Onze landgenoot volgt bij Kopenhagen Carsten Jensen op, die sportief directeur blijft bij de club. Woensdag vertoefde Jacobs nog aan de Belgische kust, maar gisteren meldde een zaakwaarnemer dat hij zich in Denemarken bevond om de infrastructuur van de club te bezoeken. Uiteindelijk sloten de twee partijen vandaag een akkoord. De 58-jarige Jacobs genoot ook de interesse van Al Hilal uit Saudi-Arabië maar zijn vrouw had geen zin in een avontuur in de woestijn en dus legde Jacobs het gigantische jaarsalaris van de Arabische club naast zich neer. ![]() Ik zou ze laten staan ![]() _________________ MCMXIX |
| 22 Jun 2012, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
69 schreef: De Jean schreef: Bron: Nieuwsblad: Citeer: Ariël Jacobs wordt om 15u voorgesteld als de nieuwe trainer van de Deense topclub FC Kopenhagen. De ex-coach van Anderlecht tekent een contract voor twee jaar in de Deense hoofdstad. Dat heeft FC Kopenhagen bevestigd op zijn website. Onze landgenoot volgt bij Kopenhagen Carsten Jensen op, die sportief directeur blijft bij de club. Woensdag vertoefde Jacobs nog aan de Belgische kust, maar gisteren meldde een zaakwaarnemer dat hij zich in Denemarken bevond om de infrastructuur van de club te bezoeken. Uiteindelijk sloten de twee partijen vandaag een akkoord. De 58-jarige Jacobs genoot ook de interesse van Al Hilal uit Saudi-Arabië maar zijn vrouw had geen zin in een avontuur in de woestijn en dus legde Jacobs het gigantische jaarsalaris van de Arabische club naast zich neer. ![]() Ik zou ze laten staan ![]() Met andere woorden,ne schup onder haar k... ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2012, 21:27 |
|
|
Freak
kleed?
![]() |
| 22 Jun 2012, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: kleed? ![]() wat eronder zit ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2012, 21:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: kleed? ![]() wat eronder zit ![]() Kousen? |
| 22 Jun 2012, 22:08 |
|
|
salvador schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: kleed? ![]() wat eronder zit ![]() Kousen? Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2012, 22:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: salvador schreef: Bakkie schreef: wat eronder zit ![]() Kousen? Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Jun 2012, 9:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: salvador schreef: Bakkie schreef: wat eronder zit ![]() Kousen? Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() Ikzou 't eerlijk gezegd niet weten, de Turkse, Marokkaanse, Afghaanse,Islamitisch-Somalische en (één) Tunesische vrouw die ik ken dragen (op één uitzondering na) niet eens een hoofddoek, in tegenstelling trouwens tot alle boerenvrouwen in mijn geboortedorp groeger... Maar misschien draagt uw vrouw een burka? Het benieuwt me eigenlijk wel wat ze daar onder dragen... |
| 23 Jun 2012, 21:38 |
|
|
salvador schreef: Bakkie schreef: salvador schreef: Kousen? Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() Ikzou 't eerlijk gezegd niet weten, de Turkse, Marokkaanse, Afghaanse,Islamitisch-Somalische en (één) Tunesische vrouw die ik ken dragen (op één uitzondering na) niet eens een hoofddoek, in tegenstelling trouwens tot alle boerenvrouwen in mijn geboortedorp groeger... Maar misschien draagt uw vrouw een burka? Het benieuwt me eigenlijk wel wat ze daar onder dragen... Wat mijn vrouw draagt da gaat je gene zak aan, anders zal ik je ze eens komen tonen,dan kan je direct zien wat ze draagt,we kunnen ondertussen dan samen een potje drinken. En nu terug on topic. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jun 2012, 21:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
salvador schreef: Bakkie schreef: salvador schreef: Kousen? Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() Ikzou 't eerlijk gezegd niet weten, de Turkse, Marokkaanse, Afghaanse,Islamitisch-Somalische en (één) Tunesische vrouw die ik ken dragen (op één uitzondering na) niet eens een hoofddoek, in tegenstelling trouwens tot alle boerenvrouwen in mijn geboortedorp groeger... Maar misschien draagt uw vrouw een burka? Het benieuwt me eigenlijk wel wat ze daar onder dragen... Gij zijt gewoonweg een hatelijke mens wist je dat? Ik denk dat uw vrouw bij u thuis "de broek" draagt..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Jun 2012, 10:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
DavidSeal schreef: salvador schreef: Bakkie schreef: Inderdaad onder een burka draagt men kousen. ![]() Ikzou 't eerlijk gezegd niet weten, de Turkse, Marokkaanse, Afghaanse,Islamitisch-Somalische en (één) Tunesische vrouw die ik ken dragen (op één uitzondering na) niet eens een hoofddoek, in tegenstelling trouwens tot alle boerenvrouwen in mijn geboortedorp groeger... Maar misschien draagt uw vrouw een burka? Het benieuwt me eigenlijk wel wat ze daar onder dragen... Gij zijt gewoonweg een hatelijke mens wist je dat? Ik denk dat uw vrouw bij u thuis "de broek" draagt...Denjerlieje et kaan nie anders ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 24 Jun 2012, 11:13 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Dirk schreef: DavidSeal schreef: salvador schreef: Ikzou 't eerlijk gezegd niet weten, de Turkse, Marokkaanse, Afghaanse,Islamitisch-Somalische en (één) Tunesische vrouw die ik ken dragen (op één uitzondering na) niet eens een hoofddoek, in tegenstelling trouwens tot alle boerenvrouwen in mijn geboortedorp groeger... Maar misschien draagt uw vrouw een burka? Het benieuwt me eigenlijk wel wat ze daar onder dragen... Gij zijt gewoonweg een hatelijke mens wist je dat? Ik denk dat uw vrouw bij u thuis "de broek" draagt...Denjerlieje et kaan nie anders ![]() nen roein neesdoek me witte bollekes on de 4 hoekskes e knupken in geleid ![]() |
| 25 Jun 2012, 9:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Vandaag te lezen in het Nieuwsblad:
Citeer: ‘Wat Vincent Kompany doet bij de Rode Duivels en bij Manchester City, dat zie ik Ryan Donk ook doen bij Club Brugge.' De nieuwe coach Georges Leekens schuwde de grote woorden niet toen Donk vorige maand zijn krabbel zette onder een nieuw contract tot 2014. ![]() |
| 28 Jun 2012, 8:55 |
|
| Pagina 391 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 389 390 391 392 393 … 500 Volgende |