|
|
| Pagina 397 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 395 396 397 398 399 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: de Dendertopic
Petroe69 schreef: Wat zou er mooier zijn dan Dender in de finale van de eindronde te kloppen... Idd zou ni beter kunnen alleen denkek ni da Dender de finale zal halen laat ons ze maar wa vroeger in de eindronde treffen ten Als ze zo voesj doen, gaan zer ginder toch ni ver af zitten peisk met de eindronde (als ze al ni rechtstreeks zakken, of nog beter failliet gon )_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Dec 2009, 10:07 |
|
|
forumlegende |
salvador schreef: Dries schreef: Petroe69 schreef: Wat zou er mooier zijn dan Dender in de finale van de eindronde te kloppen... een championsleague overwinning van den eendracht? ![]() Als ge zo hoog aan 't zweven gaat moet ge wel oppassen dat ge niet heel hard landt, hé... salvador, twas dan ook gewoon om aan te tonen dat sommigen hier niet beseffen (alhoewel het mooi zou zijn) dat het niet perse het mooiste is dat er kan zijn e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Dec 2009, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
acrid schreef: Wetteren doet dat daar nog nie zo slecht in 2de het doet me ook plezier dat Claessens daar redelijk goe draait had mijn twijfels of hij 2de aankon maar hij ging er hier altijd voor en tis nen sympathieke gast dus ik gun het hem merci Claessens ver de twee assists ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 13 Dec 2009, 11:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
davy1919 schreef: acrid schreef: Wetteren doet dat daar nog nie zo slecht in 2de het doet me ook plezier dat Claessens daar redelijk goe draait had mijn twijfels of hij 2de aankon maar hij ging er hier altijd voor en tis nen sympathieke gast dus ik gun het hem merci Claessens ver de twee assists ![]() Dikke match van Claessens, al het gevaar van wetteren kwam langs zijne kant. Vanderest moet dender wil investeren in spitsen die kunnen scoren en supporters die aan 1 zeel trekken Nor 3de klas met een lege kas ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Dec 2009, 14:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: acrid schreef: Wetteren doet dat daar nog nie zo slecht in 2de het doet me ook plezier dat Claessens daar redelijk goe draait had mijn twijfels of hij 2de aankon maar hij ging er hier altijd voor en tis nen sympathieke gast dus ik gun het hem merci Claessens ver de twee assists ![]() Dikke match van Claessens, al het gevaar van wetteren kwam langs zijne kant. Vanderest moet dender wil investeren in spitsen die kunnen scoren en supporters die aan 1 zeel trekken Nor 3de klas met een lege kas ![]() ja en deze speler moest weg van Limpens dat vergeef ik hem nooit meer. |
| 13 Dec 2009, 14:32 |
|
|
Freak
eendrachter'80 schreef: Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: merci Claessens ver de twee assists ![]() Dikke match van Claessens, al het gevaar van wetteren kwam langs zijne kant. Vanderest moet dender wil investeren in spitsen die kunnen scoren en supporters die aan 1 zeel trekken Nor 3de klas met een lege kas ![]() ja en deze speler moest weg van Limpens dat vergeef ik hem nooit meer. tja van de zogenaamde kenners (limpens, GDR, een pak supporters) moest Claessens weg. de statistieken van Davy spreken boekdelen overigens, 5 goals en evenveel assists bij een subtopper in tweede. dat wetteren het zo goed doet is geen verrassing voor mij. een hecht blok, met een topkeeper... |
| 13 Dec 2009, 14:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Gaskonijn schreef: Dikke match van Claessens, al het gevaar van wetteren kwam langs zijne kant. Vanderest moet dender wil investeren in spitsen die kunnen scoren en supporters die aan 1 zeel trekken Nor 3de klas met een lege kas ![]() ja en deze speler moest weg van Limpens dat vergeef ik hem nooit meer. tja van de zogenaamde kenners (limpens, GDR, een pak supporters) moest Claessens weg. de statistieken van Davy spreken boekdelen overigens, 5 goals en evenveel assists bij een subtopper in tweede. dat wetteren het zo goed doet is geen verrassing voor mij. een hecht blok, met een topkeeper... NOGMAALS, spreek met Claessens, dit is gewoon niet waar, hij heeft zelf aangegeven dat hij de 'competitie' met Lord niet wou aangaan. |
| 13 Dec 2009, 18:54 |
|
|
Freak
AlostanA schreef: El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: ja en deze speler moest weg van Limpens dat vergeef ik hem nooit meer. tja van de zogenaamde kenners (limpens, GDR, een pak supporters) moest Claessens weg. de statistieken van Davy spreken boekdelen overigens, 5 goals en evenveel assists bij een subtopper in tweede. dat wetteren het zo goed doet is geen verrassing voor mij. een hecht blok, met een topkeeper... NOGMAALS, spreek met Claessens, dit is gewoon niet waar, hij heeft zelf aangegeven dat hij de 'competitie' met Lord niet wou aangaan. ![]() |
| 13 Dec 2009, 19:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Het is toch deels zo hé El Corredor, dat hij het nu anders wilt gaan verwoorden en nu pas "aardig" begint te doen nu hij zelf vrij goed bezig is, is trouwens maar klein.
De keuze ging tussen hem en Lord en dat wist hij maar al te goed, een keuze waar de meerderheid van de supporters nog altijd zal achterstaan veronderstel ik zelfs. Zeker gezien Davy nog altijd zijn eerste seizoen zonder blessure moet afwerken. Dat het met hem nu goed gaat is, mooi en iedereen gunt het hem hier Dat hij vertrok in die omstandigheden, was nu toch één van de weinig verdedigbare keuzes die toen gemaakt worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Dec 2009, 19:05 |
|
|
Freak
Bram schreef: Het is toch deels zo hé El Corredor, dat hij het nu anders wilt gaan verwoorden en nu pas "aardig" begint te doen nu hij zelf vrij goed bezig is, is trouwens maar klein. De keuze ging tussen hem en Lord en dat wist hij maar al te goed, een keuze waar de meerderheid van de supporters nog altijd zal achterstaan veronderstel ik zelfs. Zeker gezien Davy nog altijd zijn eerste seizoen zonder blessure moet afwerken. Dat het met hem nu goed gaat is, mooi en iedereen gunt het hem hier Dat hij vertrok in die omstandigheden, was nu toch één van de weinig verdedigbare keuzes die toen gemaakt worden. in het kampioenenjaar van wetteren scoorde hij er 10 plus nog pak assists. |
| 13 Dec 2009, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
met aardig bedoel ik zijn commentaren op Aalst, als ik mij goed herinner heeft hij aan het eind van vorig seizoen eens in een interview zo een uitspraak gedaan waarin hij plots een andere versie gaf dan oorspronkelijk.
Enfin, vind het maar flauw om dat uiteindelijk nog te doen, zeker omdat het hier op die moment niet zo goed liep en bij hem wel.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Dec 2009, 19:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bram schreef: met aardig bedoel ik zijn commentaren op Aalst, als ik mij goed herinner heeft hij aan het eind van vorig seizoen eens in een interview zo een uitspraak gedaan waarin hij plots een andere versie gaf dan oorspronkelijk. Enfin, vind het maar flauw om dat uiteindelijk nog te doen, zeker omdat het hier op die moment niet zo goed liep en bij hem wel.... Het gaat hier wel over...dinges he, allez zeg het...ahja Dender he._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Dec 2009, 19:58 |
|
|
forumlegende |
DavidSeal schreef: Bram schreef: met aardig bedoel ik zijn commentaren op Aalst, als ik mij goed herinner heeft hij aan het eind van vorig seizoen eens in een interview zo een uitspraak gedaan waarin hij plots een andere versie gaf dan oorspronkelijk. Enfin, vind het maar flauw om dat uiteindelijk nog te doen, zeker omdat het hier op die moment niet zo goed liep en bij hem wel.... Het gaat hier wel over...dinges he, allez zeg het...ahja Dender he. bestaat da dan nog ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Dec 2009, 21:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Gisteren vernomen dat er eerste tekenen van verliefdheid zijn tussen Lokeren en Dender.
Doel zou iets fc Oost Vlaanderen-achtig zijn. En neen, dit is geen spraat. |
| 14 Dec 2009, 9:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
AlostanA schreef: Gisteren vernomen dat er eerste tekenen van verliefdheid zijn tussen Lokeren en Dender. Doel zou iets fc Oost Vlaanderen-achtig zijn. En neen, dit is geen spraat.Ik zie lokeren niet naar dender komen |
| 14 Dec 2009, 10:23 |
|
| Pagina 397 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 395 396 397 398 399 … 711 Volgende |