|
|
| Pagina 404 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 402 403 404 405 406 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: de Dendertopic
Re: FCD in de pers
door Forza_FCD op 24 dec 2009, 13:06 Noodlijdend Dender geeft eerste klasse op Dender, vanavond op bezoek bij Anderlecht voor de achtste finales van de Beker van België, heeft de degradatie slecht verteerd en kampt met zware sportieve en financiële problemen. De bekerverplaatsing naar Anderlecht betekent voor Dender een zeldzaam lichtpuntje in sombere tijden. De Oost-Vlaamse club is in de EXQI League weggezakt naar de twaalfde plaats en de geruchten over zware financiële problemen nemen almaartoe. “Sportief blijven we onder de verwachtingen”, bevestigt voorzitter Patrick De Doncker. “We hadden gehoopt in de top mee te draaien, maar we maken het absoluut niet waar. Promotie mogen we nu al vergeten. En dus hebben we beslist om het over een totaal andere boeg te gooien. Dender gaat zwaar besparen, keert volgend seizoen terug naar het semi-professionalisme en kiest weer voor Belgen en spelers uit de regio. We kennen onze plaats, Dender keert niet meteen terug naar het hoogste niveau.” Iedereen te koop Dender kampt door het afhaken van sponsors en de zware afbetalingen voor het stadion met geldtekort. “We hebben het moeilijk, maar de club zal dit wel overleven, mede dankzij de inspanningen van sommige bestuursleden”, aldus De Doncker, zelf één van de mecenassen. “De selectie wordt afgeslankt, zonder dat we daarop namen geplakt hebben. Iedereen mag dus weg, ja.” ![]() |
| 24 Dec 2009, 20:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
| 24 Dec 2009, 20:27 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Anderlecht en nog enkele anders Belgische clubs, evenals Santander, hebben interesse in Laurienté. Any good?
| 26 Dec 2009, 16:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Op school in Aalst In de derde klas is er een nieuwe juf. Ze vraagt meteen aan de leerlingen : "Jullie zijn waarschijnlijk allemaal supporter van Aalst ?" Iedereen knikt, behalve Jantje. Dus vraagt de juf voor welke ploeg hij supportert. "Voor FC Dender juf" zegt Jantje "Hoe komt dat dan", wil de juf wel weten. Tja, zegt Jantje, mijn ma en pa zijn ook supporters van FC Dender. "Dus, als ik het goed begrijp dan volg jij je ouders in alles. Wat zou je dan doen moest je ma een hoer zijn en je pa een grote looser ?" antwoordt de juf "Dan was ik waarschijnlijk supporter van Aalst juf Gevonden op het forum van dender ![]() |
| 27 Dec 2009, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
eendrachter'80 schreef: Op school in Aalst In de derde klas is er een nieuwe juf. Ze vraagt meteen aan de leerlingen : "Jullie zijn waarschijnlijk allemaal supporter van Aalst ?" Iedereen knikt, behalve Jantje. Dus vraagt de juf voor welke ploeg hij supportert. "Voor FC Dender juf" zegt Jantje "Hoe komt dat dan", wil de juf wel weten. Tja, zegt Jantje, mijn ma en pa zijn ook supporters van FC Dender. "Dus, als ik het goed begrijp dan volg jij je ouders in alles. Wat zou je dan doen moest je ma een hoer zijn en je pa een grote looser ?" antwoordt de juf "Dan was ik waarschijnlijk supporter van Aalst juf Gevonden op het forum van dender ![]() Zelfs met hun moppen zijn ze achter, deze heeft intussen wel al hèèl lange grijze baard. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Dec 2009, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
eendrachter'80 schreef: Op school in Aalst In de derde klas is er een nieuwe juf. Ze vraagt meteen aan de leerlingen : "Jullie zijn waarschijnlijk allemaal supporter van Aalst ?" Iedereen knikt, behalve Jantje. Dus vraagt de juf voor welke ploeg hij supportert. "Voor FC Dender juf" zegt Jantje "Hoe komt dat dan", wil de juf wel weten. Tja, zegt Jantje, mijn ma en pa zijn ook supporters van FC Dender. "Dus, als ik het goed begrijp dan volg jij je ouders in alles. Wat zou je dan doen moest je ma een hoer zijn en je pa een grote looser ?" antwoordt de juf "Dan was ik waarschijnlijk supporter van Aalst juf Gevonden op het forum van dender ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2009, 12:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Op school in Aalst In de derde klas is er een nieuwe juf. Ze vraagt meteen aan de leerlingen : "Jullie zijn waarschijnlijk allemaal supporter van Aalst ?" Iedereen knikt, behalve Jantje. Dus vraagt de juf voor welke ploeg hij supportert. "Voor FC Dender juf" zegt Jantje "Hoe komt dat dan", wil de juf wel weten. Tja, zegt Jantje, mijn ma en pa zijn ook supporters van FC Dender. "Dus, als ik het goed begrijp dan volg jij je ouders in alles. Wat zou je dan doen moest je ma een hoer zijn en je pa een grote looser ?" antwoordt de juf "Dan was ik waarschijnlijk supporter van Aalst juf Gevonden op het forum van dender ![]() Hoe kwam je daar terecht ? Waarschijnlijk FC Denderdingesvirus op je PC ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Dec 2009, 12:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: Op school in Aalst In de derde klas is er een nieuwe juf. Ze vraagt meteen aan de leerlingen : "Jullie zijn waarschijnlijk allemaal supporter van Aalst ?" Iedereen knikt, behalve Jantje. Dus vraagt de juf voor welke ploeg hij supportert. "Voor FC Dender juf" zegt Jantje "Hoe komt dat dan", wil de juf wel weten. Tja, zegt Jantje, mijn ma en pa zijn ook supporters van FC Dender. "Dus, als ik het goed begrijp dan volg jij je ouders in alles. Wat zou je dan doen moest je ma een hoer zijn en je pa een grote looser ?" antwoordt de juf "Dan was ik waarschijnlijk supporter van Aalst juf Gevonden op het forum van dender ![]() Hoe kwam je daar terecht ? Waarschijnlijk FC Denderdingesvirus op je PC ![]() Heel toevallig Onderkroiperke, en nee ik heb geen virus ik heb er vaccinatie voor gekregen |
| 27 Dec 2009, 13:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Da ze ni slimmer zen da weiten weir al joaren.
Mor ja wa wildje, as ter doar e vliegtoig overvliegt beginnen ze der mé stienen nor te smoiten. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Dec 2009, 14:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Allez, ik vind dat nog een goeie mop...
![]() |
| 27 Dec 2009, 14:19 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
ik kan ook zo nog een "goeie" en zeer "recente"
wat moet ge doen om een dendersupporter te vangen? den bril toeslaan als hij aan't drinken is ... waarom komt er geen volk meer zien naar dender? ze zijn op zondag alletwee weg om de Zenne te gaan zuiveren ... |
| 27 Dec 2009, 15:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik ken ook nog een goei mop;
fcvdendereh ![]() |
| 27 Dec 2009, 16:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
AlostanA schreef: Ik ken ook nog een goei mop; fcvdendereh ![]() Geen vuil moppen hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Dec 2009, 17:40 |
|
|
Knaap
Als ze toestemming krijgen van de licentiecommisie gaan ze Bart Webers van Heist in huis halen.
Geen geld maar toch nog spelers aantrekken.... en bewijst ook de ambitie van Heist. Ofwel hebben die 2 supporters rond geweest met hun hoed gisteren... |
| 07 Jan 2010, 14:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Goed om te horen dat Webers zou vertrekken bij Heist, maar ik had hem liever naar een andere ploeg zien gaan.
|
| 07 Jan 2010, 15:50 |
|
| Pagina 404 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 402 403 404 405 406 … 711 Volgende |