Eerste klasse - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
Mbokani naar Standard! :dom:

mja, anderlecht wou ni meer geven als da standard wou geve, maja , ij zou toch ni zovel gespeeld mm ze bij anderlecht denkk

23 Mei 2007, 18:48
Ancien

Leeftijd: 45
Het zoveelste talent dat Anderlecht zomaar laat vertrekken... :roll:

Achja, ze kunnen dan nog 'ns een fortuin geven aan één of andere Argentijn

23 Mei 2007, 18:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
A'lecht kon/wou hem vooral geen speelkansen beloven, 't is vooral daardoor dat hij vertrekt. Standard beloofde hem die wel, nu eerlijk gezegd ge moet meer dan nen domme kloot zijn om dat zomaar te geloven... elk jaar zijn er toch van die sukkelaars die daar in lopen hé . Meestal van die mannen die eens een half jaar treffelijk op een bal geshot hebben: zie Bouchouari, Dupré...

23 Mei 2007, 18:53
Ancien

placietjen schreef:
A'lecht kon/wou hem vooral geen speelkansen beloven, 't is vooral daardoor dat hij vertrekt. Standard beloofde hem die wel, nu eerlijk gezegd ge moet meer dan nen domme kloot zijn om dat zomaar te geloven... elk jaar zijn er toch van die sukkelaars die daar in lopen hé . Meestal van die mannen die eens een half jaar treffelijk op een bal geshot hebben: zie Bouchouari, Dupré...

Die Mbokani vond ik anders wel nie goeien... Bouchouari daarentegen... :roll:

Toch nog maar eens het bewijs dat Anderlecht niet het nodige geduld heeft om spelers te laten ontbolsteren.

23 Mei 2007, 18:58
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Sven KSK Opwijk schreef:
Mbokani naar Standard! :dom:

jeugd is hun sterkste punt he.
Lamah is de volgende.

23 Mei 2007, 19:51
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

boris clitoris schreef:
placietjen schreef:

Die Mbokani vond ik anders wel nie goeien... Bouchouari daarentegen... :roll:

Toch nog maar eens het bewijs dat Anderlecht niet het nodige geduld heeft om spelers te laten ontbolsteren.

Komaan, die gast is hier in september, zonder voorbereiding, toe gekomen en mocht, bij wijze van spreken, voor den eerste keer echte schoenen aandoen om tegen nen bal te stampen. Hij mag blijven tijdens de winterstop (terwijl Siani en Allagui werden uitgeleend) en is een paar keer aan een match mogen beginnen. Anderlecht geeft hem een contract voor vier jaar zonder garantie op speelminuten maar hij gaat naar Standard. Dit terwijl bij Standard nog De Camargo en Jovanovic zitten. Is dien gast naief ofwa? Dien gaat daar evenveel (of nog minder, want de chouchou van Preud'Homme, Lukunku, zit daar nog) spelen als bij RSCA maar bij RSCA zijn ze in meer competities actief dus zullen er ook meer speel mogelijkheden zijn.

Ongeduldig, maarja, wat verwacht je van een verbeterde versie van Drogba. Ik zie hem met spijt in het hart weggaan. Nog maar eens het bewijs dat managers de kop van spelers kunnen zot maken. Hopelijk mislukt hij daar verschrikkelijk en kan hij weer bij Mozambee in Congo gaan shotten.

Lamah nu ook, mega groot talent, maar is te ongeduldig en wil niet uitgeleend worden. Sorry, dien gast is 18 en speelt bij de meest prestigieuze club van het land. Zijt nu toch is content! Nee, ze zien Kompany jong debuteren en ze willen dat ook (ook al zijn ze zo goed niet).

Hoe lang hebben Deschacht en De Man niet moeten wachten voor ze begonnen te spelen? Akkoord, Lamah had meer moeten spelen. Maar Vadis, Olufemi en Felipe hebben ook genoeg talent. Hoor je die klagen? Anderlecht gaf Lamah een extra kans toen hij al bij RSCA zat en zijn scheenbeen ofzoiets brak. Hoe toont hij zijn dankbaarheid? Juist ja...

23 Mei 2007, 20:18
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Dieje Lamah wacht volgens mij wel al twee seizoenen op een kans, als het er geen drie zijn.

En als ge dan voor uw neus Tchité en Frutos ziet, en dan hoort klappen van ne Sterchele... En wetende dat Boussoufa somso ook in de spits speelt, dat er nog ergens nen Mpenza tussenhangt ook...
Als ge dan kunt tellen weet ge al rap dat ge weinig kansen gaat krijgen...
En als ge wilt beter worden moet ge vooral spelen, en niet bij de reserven... En zo uitlenen, mja, dan weet ge nooit waar ge aan toe zijt of wat de toekomst brengt. Ik kan die gast wel begrijpen.

23 Mei 2007, 20:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
rivelinho schreef:
En zo uitlenen, mja, dan weet ge nooit waar ge aan toe zijt of wat de toekomst brengt. Ik kan die gast wel begrijpen.

Ik zou ook ni willen uitgeleend worden aan Dender zé :kots: En da is wa Anderslecht misschien wel zou willen.

23 Mei 2007, 21:26

rivelinho schreef:
Dieje Lamah wacht volgens mij wel al twee seizoenen op een kans, als het er geen drie zijn.

En als ge dan voor uw neus Tchité en Frutos ziet, en dan hoort klappen van ne Sterchele... En wetende dat Boussoufa somso ook in de spits speelt, dat er nog ergens nen Mpenza tussenhangt ook...
Als ge dan kunt tellen weet ge al rap dat ge weinig kansen gaat krijgen...
En als ge wilt beter worden moet ge vooral spelen, en niet bij de reserven... En zo uitlenen, mja, dan weet ge nooit waar ge aan toe zijt of wat de toekomst brengt. Ik kan die gast wel begrijpen.

Lamah is linkse middenvelder.

23 Mei 2007, 22:56

Smetje schreef:
rivelinho schreef:
En zo uitlenen, mja, dan weet ge nooit waar ge aan toe zijt of wat de toekomst brengt. Ik kan die gast wel begrijpen.

Ik zou ook ni willen uitgeleend worden aan Dender zé :kots: En da is wa Anderslecht misschien wel zou willen.

Neenee, Dender wilt lenen maar Roeselare heeft altijd de eerste keuze.

23 Mei 2007, 22:56
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:

Awel dan vind ik het nog erger voor diene jongen, als ge ziet dat ne Goor op pensioengerechtigde leeftijd loopt te sukkelen op de flank en nóg krijgt ge geen kans... En het schijnt echt wel een groot talent te zijn!

En over Mbokani, hij heeft toch bewezen enorm doeltreffend te zijn, terwijl nen Mpenza 2 goals maakt op 37 seizoenen!
En dan begint de geruchtenmolen over Sterchele naar Anderlecht en is die jongen zijn rekening snel gemaakt hé. Ik vind da nie meer dan normaal.

24 Mei 2007, 10:05
Ancien

WOEHAHAHAHAHA :haha: Copa naar Lokeren!!!

24 Mei 2007, 10:10

boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Awel dan vind ik het nog erger voor diene jongen, als ge ziet dat ne Goor op pensioengerechtigde leeftijd loopt te sukkelen op de flank en nóg krijgt ge geen kans... En het schijnt echt wel een groot talent te zijn!

En over Mbokani, hij heeft toch bewezen enorm doeltreffend te zijn, terwijl nen Mpenza 2 goals maakt op 37 seizoenen!
En dan begint de geruchtenmolen over Sterchele naar Anderlecht en is die jongen zijn rekening snel gemaakt hé. Ik vind da nie meer dan normaal.

Maar dat is het juist, in het systeem dat RSCA speelt dit seizoen is Goor de verdedigende middenvelder:
---------------------Zitka--------------------------
--Wasyl----Juhasz----------Pareja------Deschacht----
---------------Biglia----Goor------------------------
-------------------Hassan----------------------------
--Tchité---------Frutos----------Boussoufa--------
EN als tchité gekwetst was, ging hassan naar rechts en kwam De Man op Biglia zijn plaats en Biglia op Hassan zijn plaats.

Boussoufa had misschien geen goed seizoen in het oog van de kenners maar hij had wel 13 assists en 8 doelpunten. Toch geen slechte cijfers voor een linkerflank speler. Ook ik had Lamah laten spelen als ze een ruime voorsprong hadden of als Boussoufa om 1 of andere reden Hassan moest vervangen maar ja...

24 Mei 2007, 10:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

En nu hebben ze er toch nog nen braziliaanse linksmidden bij gehaald? Da betekent dus weer geen kansen voor Lamah.

24 Mei 2007, 11:07
Ancien

Het klopt inderdaad dat ze bij Anderlecht altijd wel betere spelers hebben op die posities, maar dat is dan ook omdat ze die kopen hé! Geen vertrouwen in eigen jeugd en al zeker geen geduld ermee... Alhoewel de zaken nu beginnen te keren en het de spelers zelf zijn die geen geduld hebben, en maar logisch ook... ge kunt zo 4 jaar wachten eer ge uw basisplaats hebt en den helft van uw carrière is gepasseerd.

24 Mei 2007, 13:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 500