|
|
| Pagina 416 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 414 415 416 417 418 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Nov 2012, 0:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Bram schreef: nog maximaal 2 jaar geef ik ze daar in Lier Ze zullen ginder nu toch ver gaan doorhebben hoe neig ze hun ziel verkocht hebben aan dienen Egyptenaar zeker. Op de koop toe lacht die er dan de supporters nog mee in hun gezicht uit ook. Is dienen daar zelfs niet van zin om ne kameel in hun logo te zetten? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Nov 2012, 8:52 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Bram schreef: nog maximaal 2 jaar geef ik ze daar in Lier Ze zullen ginder nu toch ver gaan doorhebben hoe neig ze hun ziel verkocht hebben aan dienen Egyptenaar zeker. Op de koop toe lacht die er dan de supporters nog mee in hun gezicht uit ook. Is dienen daar zelfs niet van zin om ne kameel in hun logo te zetten? of ne woestijnvis |
| 13 Nov 2012, 10:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Michaël schreef: Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Ze zullen ginder nu toch ver gaan doorhebben hoe neig ze hun ziel verkocht hebben aan dienen Egyptenaar zeker. Op de koop toe lacht die er dan de supporters nog mee in hun gezicht uit ook. Is dienen daar zelfs niet van zin om ne kameel in hun logo te zetten? of ne woestijnvis Denk dat er binnenkort ne rode lantaarn in komt _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Nov 2012, 12:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Bram schreef: nog maximaal 2 jaar geef ik ze daar in Lier Ze zullen ginder nu toch ver gaan doorhebben hoe neig ze hun ziel verkocht hebben aan dienen Egyptenaar zeker. Op de koop toe lacht die er dan de supporters nog mee in hun gezicht uit ook. Is dienen daar zelfs niet van zin om ne kameel in hun logo te zetten? Ja, als ze nog een keer verweten werden van kamelen, ging hij een kameel in hun logo zetten ik weet niet of dat bij die kerel als humor bedoeld was, maar zelfs als niet-supporter van Lierse kan ik daar nu precies niet direkt mee lachen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Nov 2012, 13:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Leekens meer dan een beetje in zijn hemd gezet door zijn opvolger Garrido:
"We need to improve everything." Everything, dat is toch meer dan 10%, denk ik... |
| 18 Nov 2012, 14:00 |
|
|
Freak
salvador schreef: Leekens meer dan een beetje in zijn hemd gezet door zijn opvolger Garrido: "We need to improve everything." Everything, dat is toch meer dan 10%, denk ik... Ik denk dat we met Garrido wel nen Trond Sollied look à like rijker zijn, that's pretty obvious. ![]() |
| 18 Nov 2012, 14:09 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
salvador schreef: Leekens meer dan een beetje in zijn hemd gezet door zijn opvolger Garrido: "We need to improve everything." Everything, dat is toch meer dan 10%, denk ik... Ja, Garrido heeft dat zeker en vast gezegd omwille van die 90 % uitspraak... |
| 18 Nov 2012, 14:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: salvador schreef: Leekens meer dan een beetje in zijn hemd gezet door zijn opvolger Garrido: "We need to improve everything." Everything, dat is toch meer dan 10%, denk ik... Ik denk dat we met Garrido wel nen Trond Sollied look à like rijker zijn, that's pretty obvious. ![]() est oeik een drankorgel? _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Nov 2012, 18:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ola, ik was hier nen tijd niet en ik zie hier een ware anti-Biglia hetze.
Nu over zijn kwaliteiten discuteren we hier al lang en iedereen weet wat mijn mening daarover is .Het gebaar na zijn doelpunt tegen Waasland-Beveren was erover. Een reactie na het leugenachtig stuk van die journalist mocht wel, maar doe dit anders. De reactie na zijn Brugse goal was er gekomen door een weddingschap met zijn maat Pablo over een doelpunt van Lucas tegen Club. En Biglia geeft al lang franstalige interviews, maar enkel op de franstalige zenders omdat hij het Nederlands niet machtig is. Bij deze mijn argumenten over de persoon Biglia ![]() _________________
|
| 19 Nov 2012, 22:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Ola, ik was hier nen tijd niet en ik zie hier een ware anti-Biglia hetze. Nu over zijn kwaliteiten discuteren we hier al lang en iedereen weet wat mijn mening daarover is .Het gebaar na zijn doelpunt tegen Waasland-Beveren was erover. Een reactie na het leugenachtig stuk van die journalist mocht wel, maar doe dit anders. De reactie na zijn Brugse goal was er gekomen door een weddingschap met zijn maat Pablo over een doelpunt van Lucas tegen Club. En Biglia geeft al lang franstalige interviews, maar enkel op de franstalige zenders omdat hij het Nederlands niet machtig is. Bij deze mijn argumenten over de persoon Biglia ![]() De meerderheid vindt hem gewoon een zeer middelmatige voetballer met een triestige persoonlijkheid. Ik denk niet dat je van een hetze kan spreken. Het is gewoon een mening die door velen gedeeld wordt. De uitleg van die brugse goal maakt helemaal niet uit. Dat doet niets ter zake. Je maakt je gewoon gigantisch belachelijk om bij de 4-1 zo te vieren. Een strafschop zonder druk, waaw. Welbesteed dat hij dit weekend miste. Waarschijnlijk zat hij al in zijn hoofd met welk zegegebaar hij nu weeral uit de hoed moest toveren Zijn persconferentie na die persboycot vorig jaar (die trouwens al even belachelijk was) was trouwens wel degelijk in het Spaans. Na 6 à 7 jaar in België zou je toch iets beter mogen geïntegreerd zijn. Het getuigt van bijzonder weinig respect voor België. |
| 19 Nov 2012, 22:44 |
|
|
Freak
De Boeck kiest voor het "project" in Beveren
![]() |
| 19 Nov 2012, 23:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: De Boeck kiest voor het "project" in Beveren ![]() n straffe prestatie als hij die zaak nog kan redden... |
| 19 Nov 2012, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: El Corredor schreef: De Boeck kiest voor het "project" in Beveren ![]() n straffe prestatie als hij die zaak nog kan redden... Eigenlijk heeft De Boeck weinig te verliezen, als hij in zijn "project" niet slaagt, dan was het al vrij hopeloos door zijne voorganger. Slaagt hij wel, dan is hij een held. Ik denk niet dat W-B en de vereniging gaan degraderen. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Nov 2012, 0:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ola, ik was hier nen tijd niet en ik zie hier een ware anti-Biglia hetze. Nu over zijn kwaliteiten discuteren we hier al lang en iedereen weet wat mijn mening daarover is .Het gebaar na zijn doelpunt tegen Waasland-Beveren was erover. Een reactie na het leugenachtig stuk van die journalist mocht wel, maar doe dit anders. De reactie na zijn Brugse goal was er gekomen door een weddingschap met zijn maat Pablo over een doelpunt van Lucas tegen Club. En Biglia geeft al lang franstalige interviews, maar enkel op de franstalige zenders omdat hij het Nederlands niet machtig is. Bij deze mijn argumenten over de persoon Biglia ![]() De meerderheid vindt hem gewoon een zeer middelmatige voetballer met een triestige persoonlijkheid. Ik denk niet dat je van een hetze kan spreken. Het is gewoon een mening die door velen gedeeld wordt. De uitleg van die brugse goal maakt helemaal niet uit. Dat doet niets ter zake. Je maakt je gewoon gigantisch belachelijk om bij de 4-1 zo te vieren. Een strafschop zonder druk, waaw. Welbesteed dat hij dit weekend miste. Waarschijnlijk zat hij al in zijn hoofd met welk zegegebaar hij nu weeral uit de hoed moest toveren Zijn persconferentie na die persboycot vorig jaar (die trouwens al even belachelijk was) was trouwens wel degelijk in het Spaans. Na 6 à 7 jaar in België zou je toch iets beter mogen geïntegreerd zijn. Het getuigt van bijzonder weinig respect voor België. Een meerderheid? Mmmm, zelfs kameraden van mij die voor Club en Standard zijn vinden hem goed. De mensen die hem niet moeten hebben, zijn zwaar anti-Anderlecht, dat is zeker en vast het geval. En een triestige persoonlijkheid is zeker zwaar overdreven. Over die penalty's heb je ook gelijk, ik lach daar zelf mee dat die reeks zo dramatisch is. Is zijn vierde strafschop denk ik en heeft er nu twee gemist. Ik hoop dat hij er mee stopt... Was inderdaad in het Spaans, omdat hij denk ik niet veel fouten wou maken in zijn uitleg. Geloof mij, ik werk nog steeds voor TV in het weekend en dit al enkele jaren en die uitleg van de Franstalige interviews klopt. Ik kan zelfs zeggen dat ik met hem al een aantal gesprekken heb gehad en die zijn Frans is zeer goed (natuurlijk hoor je die Spaanse tongval). Mensen die sympathieker overkomen op TV en waar ik ook al mee gesproken heb komen veel erger over in het echt... _________________
|
| 20 Nov 2012, 0:42 |
|
| Pagina 416 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 414 415 416 417 418 … 500 Volgende |