|
|
| Pagina 43 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Champions League
Sven KSK Opwijk schreef: Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik sluit mij volledig aan bij Zwawi, Vorig jaar bleek Wasyl al niet sterk genoeg te zijn, er wordt een vervanger gezoch die nota bene elke match mocht meespelen bij Boekarest en toch blijft Wasyl in de basis staan. Ze gaan daar toch ook eens serieus over hun beleid moeten nadenken zelle. Maar kom ik hoop dat ze zich toch nog kunnen plaatsen. Rnic komt van Belgrado en blijkt zowaar nog slechter te zijn als Wasilewski. De enige die gisteren op niveau was, was Jan Polak. Maar de rest... Kanu geef ik krediet, zijn eerste match in Europa en zelfs niet eens zo slecht. Losada 1 goeie actie gedaan met Boussoufa en Kruiswijk, daarvoor hield ik mijn hart al vast na twintig minuten, telkens hij aan de bal kwam. De twee doelpunten waren miniemenfouten, bij de eerste is er concentratieverlies na ons eerste doelpunt. Bij de tweede staat gelegenheidsback Legear (die zelf niveau tweede klasse haalt) niet alleen langs de verkeerde kant te dekken, hij heft dan nog is hoogst persoonlijk de buitenspelval op... Bon, tzal daar moeten gebeuren... ![]() 2goals in wit-rusland,ten gaan ze heel goe moeten spelen,de belgische hoop zal van standard en brugge moeten komen en aa gent ook nog zkr. Als ge al gaat moeten beginnen rekenen op Brugge en AA Gent voor punten te halen dan is het ver gekomen natuurlijk... Op anderlecht rekenen gaat ni e.Voor de match grote mond,tis maar een 2deklasniveau;we gaan me 3of4-0winnen.Moeste ze hun wat meer concentreren op de match zelf tzou mss beter gaan. |
| 31 Jul 2008, 13:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bart Van den Neste schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik sluit mij volledig aan bij Zwawi, Vorig jaar bleek Wasyl al niet sterk genoeg te zijn, er wordt een vervanger gezoch die nota bene elke match mocht meespelen bij Boekarest en toch blijft Wasyl in de basis staan. Ze gaan daar toch ook eens serieus over hun beleid moeten nadenken zelle. Maar kom ik hoop dat ze zich toch nog kunnen plaatsen. Rnic komt van Belgrado en blijkt zowaar nog slechter te zijn als Wasilewski. De enige die gisteren op niveau was, was Jan Polak. Maar de rest... Kanu geef ik krediet, zijn eerste match in Europa en zelfs niet eens zo slecht. Losada 1 goeie actie gedaan met Boussoufa en Kruiswijk, daarvoor hield ik mijn hart al vast na twintig minuten, telkens hij aan de bal kwam. De twee doelpunten waren miniemenfouten, bij de eerste is er concentratieverlies na ons eerste doelpunt. Bij de tweede staat gelegenheidsback Legear (die zelf niveau tweede klasse haalt) niet alleen langs de verkeerde kant te dekken, hij heft dan nog is hoogst persoonlijk de buitenspelval op... Bon, tzal daar moeten gebeuren... ![]() Oesje blijkbaar wat mis, ik wist toch dat die ploeg met een b begon Maar kom, als die Rnic nog slechter is dan Wasyl dan hebben ze bij anderlecht toch ook wel een klein scoutingsprobleem hé Gillet vond ik ook nog aanvaardbaar gisteren. Maar voor de rest heb je meer dan gelijk. Wat wel nog opviel was de invalbeurt van Suarez, lag bijna aan de basis van de gelijkmaker die boussouffa mistte. Dat was wel een prachtige actie hoor, hoe hij daar zijn man vrijspeelde, chic. Misschien moet die gast in de terugmatch maar wat vroeger ingebracht worden. (ik weet achteraf altijd gemakkelijk gezegd.) Bij Anderlecht zitten ze al tien jaar met een aankoopprobleem. Christos Kostis, Clayton Zane, Gaston Taument, Tarek El Said, Ode Thompson, Joris Van Hout, de broertjes Cornelisse, Max Von Schleebrugge, Triguinho,... De miskopen zijn niet meer te tellen. Maar af en toe komen ze dan op de proppen met een Biglia, een Hassan, een Pareja, Koller, Aruna,... kortom goeie spelers. Is echt alles of niks bij ons Gillet heeft een probleem met zijn positiespel. Soms doet die mij echt denken aan een duiveltje dat gewoon achter elke bal aanloopt, maar er komt wel altijd dreiging vanuit. Ik vergelijk hem met Karel Geeraerts maar dan stijlvoller. IK zou gewoon het systeem beginnen veranderen en een 4-4-2 gaan spelen. Zeker nu Frutos weer is gekwetst is. Ze spelen bij RSCA in een systeem waar alleen Frutos kan renderen, en of die er nu staat of niet, ze blijven volhouden aan dat systeem. Volgende week zou ik graag volgende elf zien (niet dat dat gaat gebeuren). Ik hou dan wel rekening met de afwezigheid van Van Damme, Pareja en Wasilewski. -----------------------------------Zitka---------------------------------------- --Gillet--------------Juhasz-----------Kruiswijk---------Deschacht-- ---------------------------------------------------------------------------------- -----------------------Polak-------------Biglia------------------------------ --Vlcek------------------------------------------------------Boussoufa---- ----------------------Kanu----------------Suarez--------------------------- Misschien heel aanvallend, maar ze moeten uit hun schelp kruipen. _________________
|
| 31 Jul 2008, 13:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik sluit mij volledig aan bij Zwawi, Vorig jaar bleek Wasyl al niet sterk genoeg te zijn, er wordt een vervanger gezoch die nota bene elke match mocht meespelen bij Boekarest en toch blijft Wasyl in de basis staan. Ze gaan daar toch ook eens serieus over hun beleid moeten nadenken zelle. Maar kom ik hoop dat ze zich toch nog kunnen plaatsen. Rnic komt van Belgrado en blijkt zowaar nog slechter te zijn als Wasilewski. De enige die gisteren op niveau was, was Jan Polak. Maar de rest... Kanu geef ik krediet, zijn eerste match in Europa en zelfs niet eens zo slecht. Losada 1 goeie actie gedaan met Boussoufa en Kruiswijk, daarvoor hield ik mijn hart al vast na twintig minuten, telkens hij aan de bal kwam. De twee doelpunten waren miniemenfouten, bij de eerste is er concentratieverlies na ons eerste doelpunt. Bij de tweede staat gelegenheidsback Legear (die zelf niveau tweede klasse haalt) niet alleen langs de verkeerde kant te dekken, hij heft dan nog is hoogst persoonlijk de buitenspelval op... Bon, tzal daar moeten gebeuren... ![]() 2goals in wit-rusland,ten gaan ze heel goe moeten spelen,de belgische hoop zal van standard en brugge moeten komen en aa gent ook nog zkr. Als ge al gaat moeten beginnen rekenen op Brugge en AA Gent voor punten te halen dan is het ver gekomen natuurlijk... Op anderlecht rekenen gaat ni e.Voor de match grote mond,tis maar een 2deklasniveau;we gaan me 3of4-0winnen.Moeste ze hun wat meer concentreren op de match zelf tzou mss beter gaan. Ik zeg ook niet dat ge op Anderlecht moet rekenen, ik zeg dat op Brugge rekenen nog belachelijker is. _________________
|
| 31 Jul 2008, 13:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Op wat trekt u rechterflank dan ? Gillet is twee keer zo goed centraal en Vlcek op midden rechts ?
Dat ze bij RSCA al jaren sukkelen met Wasilewski en dan nog énen weten te halen die blijkbaar nog slechter is is wel schandalig hoor. |
| 31 Jul 2008, 13:37 |
|
|
Jeroen schreef: Op wat trekt u rechterflank dan ? Gillet is twee keer zo goed centraal en Vlcek op midden rechts ? Dat ze bij RSCA al jaren sukkelen met Wasilewski en dan nog énen weten te halen die blijkbaar nog slechter is is wel schandalig hoor. Gillet kunt ge niet anders zetten volgende week als op rechtsback. Die Rnic is echt achterlijk slecht naar het schijnt. Is de jongere, dus nog impulsievere, versie van Wasyl. Vlcek als heel aanvallende rechtse speler hé. Stond daar vorig jaar ook. _________________
|
| 31 Jul 2008, 13:56 |
|
|
Levski Sofia - Anderlecht / BATE Borisov
Standard - Liverpool _________________
|
| 01 Aug 2008, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Aan Levski hebben wij goeie herinneringen
Levski - BATE, t zal spannend zijn Mooie maar ondoenbare affiche voor Standard |
| 01 Aug 2008, 12:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Aan Levski hebben wij goeie herinneringen :banana: Levski - BATE, t zal spannend zijn Mooie maar ondoenbare affiche voor Standard Ja, ik zou nog een keer willen terug gaan naar Sofia, maar dan met genen TUPOLEV niet meer want alles rammelde wat kon rammelen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Aug 2008, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Amai, echt wel pech voor Standard.
|
| 01 Aug 2008, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nu kunnen we vol voor de OS gaan zeker ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Aug 2008, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Misschien mag Defour ineens wel mee
![]() |
| 01 Aug 2008, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Als anderlecht raad wil om sofia te kloppen, kunnen ze misschien d'ajoinen eens bellen hé. Tis te zeggen, eerst moeten ze uiteraard voorbij die wit-russische amateurkes
_________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Aug 2008, 14:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Mariner schreef: Als anderlecht raad wil om sofia te kloppen, kunnen ze misschien d'ajoinen eens bellen hé. Tis te zeggen, eerst moeten ze uiteraard voorbij die wit-russische amateurkes Zoas dat ze woensdag gespeeld hebben ,zouje zeggen dat anderlecht de amateurkes zijn. |
| 01 Aug 2008, 14:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: dat anderlecht de amateurkes zijn. Dat wist ik al veel langer ![]() |
| 01 Aug 2008, 14:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Levski staat ondertussen wel terug enkele lichtjaren voor op ons vrees ik.
En dat is ook niet meer het vervallen Levski van indertijd... Al die Oostblokploegskes komen terug op jongens ! Maar nu de competitie hervormd is zullen we die achterstand binnen de kortste keren wel terug inhalen hoor ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Aug 2008, 14:27 |
|
| Pagina 43 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 161 Volgende |