|
|
| Pagina 426 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 424 425 426 427 428 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Ze hebben toen KV Mechelen idd leeggeroofd. Dat was inderdaad echt wel ongezien. Den trainer en den helft van de ploeg van KVM die toen naar Anderlecht ging. Wel toegegeven, KV Mechelen had toen echt een fantastische ploeg, mogelijk de laatste Belgische ploeg die echt Europese top was. yep, degene die ze toen overkochten van de kakkers waren dan ook weldegeljk aanwinsten voor RSCA, of Eidur een aanwinst gaat zijn voor Klup Bruhhe valt nog af te wachten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Jan 2013, 11:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
davy1919 schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: Ze hebben toen KV Mechelen idd leeggeroofd. Dat was inderdaad echt wel ongezien. Den trainer en den helft van de ploeg van KVM die toen naar Anderlecht ging. Wel toegegeven, KV Mechelen had toen echt een fantastische ploeg, mogelijk de laatste Belgische ploeg die echt Europese top was. yep, degene die ze toen overkochten van de kakkers waren dan ook weldegeljk aanwinsten voor RSCA, of Eidur een aanwinst gaat zijn voor Klup Bruhhe valt nog af te wachten. Ik denk dat ze daar nog veel plezier gaan aan hebben _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Jan 2013, 11:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: davy1919 schreef: Bartos schreef: Dat was inderdaad echt wel ongezien. Den trainer en den helft van de ploeg van KVM die toen naar Anderlecht ging. Wel toegegeven, KV Mechelen had toen echt een fantastische ploeg, mogelijk de laatste Belgische ploeg die echt Europese top was. yep, degene die ze toen overkochten van de kakkers waren dan ook weldegeljk aanwinsten voor RSCA, of Eidur een aanwinst gaat zijn voor Klup Bruhhe valt nog af te wachten. Ik denk dat ze daar nog veel plezier gaan aan hebben Toch, om te "belotten" met Raoul (Lambert) en Jan (Caje) en Franky (VDE). ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jan 2013, 11:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Ze hebben toen KV Mechelen idd leeggeroofd. Dat was inderdaad echt wel ongezien. Den trainer en den helft van de ploeg van KVM die toen naar Anderlecht ging. Wel toegegeven, KV Mechelen had toen echt een fantastische ploeg, mogelijk de laatste Belgische ploeg die echt Europese top was. Dat is ook wel kort door de bocht hé. Onlangs nog die reportage gezien met unieke getuigenissen van alle betrokennen uit die periode.... Als ge zulke louche constructies opzet met een grote man die in eigen naam en niet in naam van KVM spelers aantrekt, dan moet je er ook maar mee kunnen leven dat wanneer die grote man vertrekt, het kaartenhuisje in elkaar stort. Dat is eigenlijk hetzelfde als wanneer er nu plots een Egyptische Messi zou opstaan bij Lierse en die weggeplukt wordt voor miljoenen euro's en dat ze bij Lierse gaan blijten dat ze er geen euro van zullen zien. Voorts van de rest hebben al die spelers die Anderlecht toen haalde natuurlijk wel hun kans gekregen bij Anderlecht, en daar zelfs hun carrière nog wat meer glans gegeven. Als je spreekt over doelbewust verzwakken van de tegenstander, dan denk ik toch wel aan andere gevallen: Stijn Meert, regematig spitsen van Lokeren, op een gegeven moment daar keer Oyen en Hendrickx van Genk, Ode Thompson, _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jan 2013, 13:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: Ze hebben toen KV Mechelen idd leeggeroofd. Dat was inderdaad echt wel ongezien. Den trainer en den helft van de ploeg van KVM die toen naar Anderlecht ging. Wel toegegeven, KV Mechelen had toen echt een fantastische ploeg, mogelijk de laatste Belgische ploeg die echt Europese top was. Dat is ook wel kort door de bocht hé. Onlangs nog die reportage gezien met unieke getuigenissen van alle betrokennen uit die periode.... Als ge zulke louche constructies opzet met een grote man die in eigen naam en niet in naam van KVM spelers aantrekt, dan moet je er ook maar mee kunnen leven dat wanneer die grote man vertrekt, het kaartenhuisje in elkaar stort. Dat is eigenlijk hetzelfde als wanneer er nu plots een Egyptische Messi zou opstaan bij Lierse en die weggeplukt wordt voor miljoenen euro's en dat ze bij Lierse gaan blijten dat ze er geen euro van zullen zien. Voorts van de rest hebben al die spelers die Anderlecht toen haalde natuurlijk wel hun kans gekregen bij Anderlecht, en daar zelfs hun carrière nog wat meer glans gegeven. Als je spreekt over doelbewust verzwakken van de tegenstander, dan denk ik toch wel aan andere gevallen: Stijn Meert, regematig spitsen van Lokeren, op een gegeven moment daar keer Oyen en Hendrickx van Genk, Ode Thompson, Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde absoluut niet dat Anderlecht toen KVM leegroofde doelbewust om hen te verzwakken. Natuurlijk was dat vooral om zichzelf te versterken, al is dat dan zelf proberen overleven op het sportieve succes van een ander. En ook al is het normaal dat ge uw betere spelers moet laten gaan op dit niveau (al was dat toen nog niet zo erg als nu, zie maar naar een wereldtopper als Preud'Homme die in Mechelen bleef spelen tot het schip helemaal zonk), dan blijft het nog altijd ongezien dat ze echt allemaal naar dezelfde ploeg vertrekken. Het zure voor KV Mechelen was dan nog vooral dat ze er helemaal niks voor terug kregen, want die spelers stonden inderdaad allemaal op naam van Cordier. Maar het blijft wel een feit dat ze ginder toen sportief fantastisch werk geleverd hebben en zelfs een ploeg hadden die in de Europacup 1 zelfs met de allerbesten meestreed. |
| 18 Jan 2013, 13:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bwah, Anderlecht haalt dikwijls jeugdig talent weg bij andere ploegen, en dan er mee uitpakken dat ze HELEMAAL zelf opgeleid hebben. Bv. dieje Praet nu.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jan 2013, 14:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DavidSeal schreef: Bwah, Anderlecht haalt dikwijls jeugdig talent weg bij andere ploegen, en dan er mee uitpakken dat ze HELEMAAL zelf opgeleid hebben. Bv. dieje Praet nu. Op zich heb ik er geen probleem mee dat ze dat doen, zo gaat dat nu eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar ik vind het wel erg dat ze dan moord en brand schreeuwen als het hen zelf overkomt, zoals bv bij Januzaj toen die naar Man Utd ging. Terwijl spelers als Praet, Bruno en Lukaku bijvoorbeeld helemaal geen eigen jeugdspelers zijn, maar pas op hun 14 of 15 naar Anderlecht gingen. Das zowat hetzelfde zoals Anderlecht in eigen land altijd den arbiter meeheeft, maar er een internationale ramp van maakt als ze Europees eens pech hebben met den arbiter. |
| 18 Jan 2013, 14:44 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Bwah, Anderlecht haalt dikwijls jeugdig talent weg bij andere ploegen, en dan er mee uitpakken dat ze HELEMAAL zelf opgeleid hebben. Bv. dieje Praet nu. Op zich heb ik er geen probleem mee dat ze dat doen, zo gaat dat nu eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar ik vind het wel erg dat ze dan moord en brand schreeuwen als het hen zelf overkomt, zoals bv bij Januzaj toen die naar Man Utd ging. Terwijl spelers als Praet, Bruno en Lukaku bijvoorbeeld helemaal geen eigen jeugdspelers zijn, maar pas op hun 14 of 15 naar Anderlecht gingen. Das zowat hetzelfde zoals Anderlecht in eigen land altijd den arbiter meeheeft, maar er een internationale ramp van maakt als ze Europees eens pech hebben met den arbiter. Is wat ik eigenlijk wou zeggen, die doen aan jeugdwerving ipv werking. Hier en daar zal er eens ene doorstromen die ze van jongsaf aan hebben opgeleid,maar de meesten van hun jeugdige talenten zijn idd dikwijls rond de 15 als ze ze gaan wegkapen bij andere ploegen.En dieje *******Van holsbeeck, kan het niet nalaten om altijd een sneer te geven naar Club, of andere ploegen in zijn interviews. Zoals onlangs toen hij zei, dat als Anderlecht achter iemand aanzit dat Brugge er ook altijd, gaat achteraan zitten. Wat denkt dieje nu, dat hun scoutingscel zo goed is?! Remember, De bilde die ze lieten gaan en Van Nistelrooy ooit...Mertens... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jan 2013, 15:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
DavidSeal schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: Bwah, Anderlecht haalt dikwijls jeugdig talent weg bij andere ploegen, en dan er mee uitpakken dat ze HELEMAAL zelf opgeleid hebben. Bv. dieje Praet nu. Op zich heb ik er geen probleem mee dat ze dat doen, zo gaat dat nu eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar ik vind het wel erg dat ze dan moord en brand schreeuwen als het hen zelf overkomt, zoals bv bij Januzaj toen die naar Man Utd ging. Terwijl spelers als Praet, Bruno en Lukaku bijvoorbeeld helemaal geen eigen jeugdspelers zijn, maar pas op hun 14 of 15 naar Anderlecht gingen. Das zowat hetzelfde zoals Anderlecht in eigen land altijd den arbiter meeheeft, maar er een internationale ramp van maakt als ze Europees eens pech hebben met den arbiter. Is wat ik eigenlijk wou zeggen, die doen aan jeugdwerving ipv werking. Hier en daar zal er eens ene doorstromen die ze van jongsaf aan hebben opgeleid,maar de meesten van hun jeugdige talenten zijn idd dikwijls rond de 15 als ze ze gaan wegkapen bij andere ploegen.En dieje *******Van holsbeeck, kan het niet nalaten om altijd een sneer te geven naar Club, of andere ploegen in zijn interviews. Zoals onlangs toen hij zei, dat als Anderlecht achter iemand aanzit dat Brugge er ook altijd, gaat achteraan zitten. Wat denkt dieje nu, dat hun scoutingscel zo goed is?! Remember, De bilde die ze lieten gaan en Van Nistelrooy ooit...Mertens... Elke ploeg kan zo'n lijstje voorleggen. Recent vond Club Ezekiel nog te zwak. En Anderlecht de arbiter mee hebben in België? Neen hoor. Door het voetbal van Anderlecht worden er gewoon statistisch gezien meer fouten gemaakt op hun spelers. Europees vond ik de scheidsrechters dit seizoen noch positief nog negatief tegenover Anderlecht staan. Kan me ook niet meteen een interview met John Van Den Brom voor de geest halen waarin hij het heeft over de belachelijke arbitrage en dat als reden aangeeft voor een slechte prestatie. Het klopt dat topclubs tegenwoordig jonge talenten aan zich probeert te binden en ze wegrooft een jaar of twee voor ze bij hun eerste club in het eerste elftal zullen doorbreken. Praet werd inderdaad door Genk opgeleid, maar zijn opleiding stopt niet wanneer hij 16 is. Hij wordt door Anderlecht nog steeds begeleid en gevormd. Ook het verhaal van Bruno is hetzelfde. Werd bij Charleroi gehaald, maar verder opgeleid door de jeugdwerking van Anderlecht. Eigen jeugd? Ja en neen. Anderlecht heeft overigens nooit gezegd dat Praet zijn hele carrière bij hen heeft gezeten en dat ze hem 'HELEMAAL zelf opgeleid hebben'. Akkoord dat sommige clubs hun grootste talenten verliezen, maar er breken er minstens evenveel door. Standard heeft Mpoku, Ezekiel en Batshuayi, Genk heeft Limbombe, Croux, Masika, Walsh en Schrijvers (misschien wel hun grootste talent) en Anderlecht Bruno en Praet, maar heeft ook nog Mbemba, Heylen en Alvarez (de nieuwe Suarez volgens sommigen) in de wachtkamer zitten. Elk seizoen wordt er meer en meer gesproken over de jeugd, een positieve evolutie voor het Belgisch voetbal. |
| 18 Jan 2013, 16:26 |
|
|
Ancien
Joren schreef: DavidSeal schreef: Bartos schreef: Op zich heb ik er geen probleem mee dat ze dat doen, zo gaat dat nu eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar ik vind het wel erg dat ze dan moord en brand schreeuwen als het hen zelf overkomt, zoals bv bij Januzaj toen die naar Man Utd ging. Terwijl spelers als Praet, Bruno en Lukaku bijvoorbeeld helemaal geen eigen jeugdspelers zijn, maar pas op hun 14 of 15 naar Anderlecht gingen. Das zowat hetzelfde zoals Anderlecht in eigen land altijd den arbiter meeheeft, maar er een internationale ramp van maakt als ze Europees eens pech hebben met den arbiter. Is wat ik eigenlijk wou zeggen, die doen aan jeugdwerving ipv werking. Hier en daar zal er eens ene doorstromen die ze van jongsaf aan hebben opgeleid,maar de meesten van hun jeugdige talenten zijn idd dikwijls rond de 15 als ze ze gaan wegkapen bij andere ploegen.En dieje *******Van holsbeeck, kan het niet nalaten om altijd een sneer te geven naar Club, of andere ploegen in zijn interviews. Zoals onlangs toen hij zei, dat als Anderlecht achter iemand aanzit dat Brugge er ook altijd, gaat achteraan zitten. Wat denkt dieje nu, dat hun scoutingscel zo goed is?! Remember, De bilde die ze lieten gaan en Van Nistelrooy ooit...Mertens... Elke ploeg kan zo'n lijstje voorleggen. Recent vond Club Ezekiel nog te zwak. En Anderlecht de arbiter mee hebben in België? Neen hoor. Door het voetbal van Anderlecht worden er gewoon statistisch gezien meer fouten gemaakt op hun spelers. Europees vond ik de scheidsrechters dit seizoen noch positief nog negatief tegenover Anderlecht staan. Kan me ook niet meteen een interview met John Van Den Brom voor de geest halen waarin hij het heeft over de belachelijke arbitrage en dat als reden aangeeft voor een slechte prestatie. Het klopt dat topclubs tegenwoordig jonge talenten aan zich probeert te binden en ze wegrooft een jaar of twee voor ze bij hun eerste club in het eerste elftal zullen doorbreken. Praet werd inderdaad door Genk opgeleid, maar zijn opleiding stopt niet wanneer hij 16 is. Hij wordt door Anderlecht nog steeds begeleid en gevormd. Ook het verhaal van Bruno is hetzelfde. Werd bij Charleroi gehaald, maar verder opgeleid door de jeugdwerking van Anderlecht. Eigen jeugd? Ja en neen. Anderlecht heeft overigens nooit gezegd dat Praet zijn hele carrière bij hen heeft gezeten en dat ze hem 'HELEMAAL zelf opgeleid hebben'. Akkoord dat sommige clubs hun grootste talenten verliezen, maar er breken er minstens evenveel door. Standard heeft Mpoku, Ezekiel en Batshuayi, Genk heeft Limbombe, Croux, Masika, Walsh en Schrijvers (misschien wel hun grootste talent) en Anderlecht Bruno en Praet, maar heeft ook nog Mbemba, Heylen en Alvarez (de nieuwe Suarez volgens sommigen) in de wachtkamer zitten. Elk seizoen wordt er meer en meer gesproken over de jeugd, een positieve evolutie voor het Belgisch voetbal. Dat je fan bent van Anderlecht, zoveel is wel duidelijk nu. Maar moet je daarvoor alles gaan ontkennen , wat iedereen kan zien,lezen of volgen?! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jan 2013, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DavidSeal schreef: Joren schreef: DavidSeal schreef: Is wat ik eigenlijk wou zeggen, die doen aan jeugdwerving ipv werking. Hier en daar zal er eens ene doorstromen die ze van jongsaf aan hebben opgeleid,maar de meesten van hun jeugdige talenten zijn idd dikwijls rond de 15 als ze ze gaan wegkapen bij andere ploegen.En dieje *******Van holsbeeck, kan het niet nalaten om altijd een sneer te geven naar Club, of andere ploegen in zijn interviews. Zoals onlangs toen hij zei, dat als Anderlecht achter iemand aanzit dat Brugge er ook altijd, gaat achteraan zitten. Wat denkt dieje nu, dat hun scoutingscel zo goed is?! Remember, De bilde die ze lieten gaan en Van Nistelrooy ooit...Mertens... Elke ploeg kan zo'n lijstje voorleggen. Recent vond Club Ezekiel nog te zwak. En Anderlecht de arbiter mee hebben in België? Neen hoor. Door het voetbal van Anderlecht worden er gewoon statistisch gezien meer fouten gemaakt op hun spelers. Europees vond ik de scheidsrechters dit seizoen noch positief nog negatief tegenover Anderlecht staan. Kan me ook niet meteen een interview met John Van Den Brom voor de geest halen waarin hij het heeft over de belachelijke arbitrage en dat als reden aangeeft voor een slechte prestatie. Het klopt dat topclubs tegenwoordig jonge talenten aan zich probeert te binden en ze wegrooft een jaar of twee voor ze bij hun eerste club in het eerste elftal zullen doorbreken. Praet werd inderdaad door Genk opgeleid, maar zijn opleiding stopt niet wanneer hij 16 is. Hij wordt door Anderlecht nog steeds begeleid en gevormd. Ook het verhaal van Bruno is hetzelfde. Werd bij Charleroi gehaald, maar verder opgeleid door de jeugdwerking van Anderlecht. Eigen jeugd? Ja en neen. Anderlecht heeft overigens nooit gezegd dat Praet zijn hele carrière bij hen heeft gezeten en dat ze hem 'HELEMAAL zelf opgeleid hebben'. Akkoord dat sommige clubs hun grootste talenten verliezen, maar er breken er minstens evenveel door. Standard heeft Mpoku, Ezekiel en Batshuayi, Genk heeft Limbombe, Croux, Masika, Walsh en Schrijvers (misschien wel hun grootste talent) en Anderlecht Bruno en Praet, maar heeft ook nog Mbemba, Heylen en Alvarez (de nieuwe Suarez volgens sommigen) in de wachtkamer zitten. Elk seizoen wordt er meer en meer gesproken over de jeugd, een positieve evolutie voor het Belgisch voetbal. Dat je fan bent van Anderlecht, zoveel is wel duidelijk nu. Maar moet je daarvoor alles gaan ontkennen , wat iedereen kan zien,lezen of volgen?! Tein zittem op 't verkeerde forum _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Jan 2013, 17:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Ik heb Anderlecht al vaker zien spelen op den Iendracht dan in eigen stadion. Zegt dat genoeg?
Trouwens, buiten die hele scheidsrechterskwakkel ontken ik toch helemaal niets? |
| 18 Jan 2013, 18:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Sinds 1990, het jaar dat RC Mechelen uit 1e Nationale degradeerde, heb ik amper nog een wedstrijd live in het stadion van onze hoogste afdeling gezien, maar als het weer geen roet in het eten gooit, ga ik morgen in het Jules Ottenstadion kijken. Mijn zus had 2 tickets gekregen op het werk, die kans ga ik nu niet laten liggen.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Jan 2013, 23:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Analisten snoeihard voor 'egoïst' Biglia: 'Beschamend, walgelijk'
Terwijl Anderlecht de nukkige Lucas Biglia opnieuw in de armen wil sluiten, zijn een aantal analisten snoeihard voor de Argentijn. Biglia stuurde zijn kat naar het oefenkamp van Anderlecht in Turkije zonder de club in te lichten. De middenvelder was naar eigen zeggen 'ziek'. "Ik heb gelezen dat hij al naar de trainer belde. Sorry, maar als je dan absoluut een transfer wil versieren en je zegt dat je migraine hebt en dat soort verhalen, zorg dan dat je weg kunt én weg bent", aldus Paul Van Himst in Het Laatste Nieuws. BESCHAMEND "Nu komt hij terug met hangende pootjes. Dat is voor 't lachen, hé. Beschamend, zelfs. Suarez is net van hetzelfde. Die wil nu ineens niet meer naar Moskou. Dat zijn straffe mannen hoor. Biglia zal wel weer spelen, want van den Brom is zot van hem." WALGELIJK Voormalig international Philippe Albert begrijpt nog minder van Biglia's gedrag. "Ik heb heel mijn carrière goed verdiend en nooit stress gehad. Biglia verdient meer dan een miljoen per jaar en heeft wel stress", klinkt het in Het Nieuwsblad. "Hij zou eens de straat moeten oversteken in Anderlecht. Dan ontmoet hij mensen die dag en nacht werken en op het einde van de maand niet genoeg hebben om rond te komen. Ik vind het walgelijk wat hij doet." "Biglia gedraagt zich als een klein kind", raast Albert verder. "Het is puur egoïsme. Wat hij doet wordt ingefluisterd door zijn makelaars, maar hij is toch oud genoeg om zelf keuzes te maken ? Als aanvoerder moet je in de eerste plaats aan je club en je ploegmaats denken." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Jan 2013, 12:09 |
|
|
Junior
Ze zullen daar dan toch een kom haver klaargezet hebben.
|
| 19 Jan 2013, 14:21 |
|
| Pagina 426 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 424 425 426 427 428 … 500 Volgende |