|
|
| Pagina 430 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 428 429 430 431 432 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Eerste klasse
Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. Neen dank u, kheb zopas gegeten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 03 Feb 2013, 19:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. heeft hij het cijfer 3 getoond misschien? |
| 03 Feb 2013, 19:11 |
|
|
Freak
Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. goh, heb je die bal gezien die hij op minuut 20 zonder druk gewoon buiten speelt terwijl Deschacht 3 meter van hem staat? die kerel speelt hier al 6 jaar, spreekt geen fatsoenlijk frans of nederlands en geraakt zelfs nog niet naar een europese subtopper... je post is zielig en is een blijk van een gebrek aan voetbalverstand en je probeert met plat opportunisme na één doelpunt je gelijk te halen, maar gezien je resem RSCA posts is dat iets dat waarschijnlijk aangeboren is. |
| 03 Feb 2013, 19:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
El Corredor schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. goh, heb je die bal gezien die hij op minuut 20 zonder druk gewoon buiten speelt terwijl Deschacht 3 meter van hem staat? die kerel speelt hier al 6 jaar, spreekt geen fatsoenlijk frans of nederlands en geraakt zelfs nog niet naar een europese subtopper... je post is zielig en is een blijk van een gebrek aan voetbalverstand en je probeert met plat opportunisme na één doelpunt je gelijk te halen, maar gezien je resem RSCA posts is dat iets dat waarschijnlijk aangeboren is. |
| 03 Feb 2013, 19:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
voor wie het nog niet wist :
Anderlecht - Standard is door de technische problemen bij Telenet, door iedereen te bekijken, ook als je geen sport-abonnement hebt bij telenet. |
| 03 Feb 2013, 20:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: voor wie het nog niet wist : Anderlecht - Standard is door de technische problemen bij Telenet, door iedereen te bekijken, ook als je geen sport-abonnement hebt bij telenet. Was niet enkel die match: heel Sporting was vandaag opengezet door Telenet: ik heb genoten van Man.City - Liverpool _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Feb 2013, 20:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
3 rode kaarten en het konden er meer zijn. In België zijn "toppers" veelal "schoppers".
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 03 Feb 2013, 21:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Echt vuile fouten waren het nochtans niet..
|
| 03 Feb 2013, 21:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. goh, heb je die bal gezien die hij op minuut 20 zonder druk gewoon buiten speelt terwijl Deschacht 3 meter van hem staat? die kerel speelt hier al 6 jaar, spreekt geen fatsoenlijk frans of nederlands en geraakt zelfs nog niet naar een europese subtopper... je post is zielig en is een blijk van een gebrek aan voetbalverstand en je probeert met plat opportunisme na één doelpunt je gelijk te halen, maar gezien je resem RSCA posts is dat iets dat waarschijnlijk aangeboren is. Yehààà!! 1-0._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Feb 2013, 6:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. http://forum.rsca.be/ Hier zullen ze u wel graag zien komen, blijf hier weg aub ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 04 Feb 2013, 11:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iendrachtzot schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. http://forum.rsca.be/ Hier zullen ze u wel graag zien komen, blijf hier weg aub ![]() Iedereen is welkom op het forum ....... Ook slechtzienden _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 04 Feb 2013, 13:52 |
|
|
Iendrachtzot schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. http://forum.rsca.be/ Hier zullen ze u wel graag zien komen, blijf hier weg aub ![]() Iedereen is welkom op het forum ....... Ook slechtzienden _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
|
|
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
El Corredor schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. goh, heb je die bal gezien die hij op minuut 20 zonder druk gewoon buiten speelt terwijl Deschacht 3 meter van hem staat? die kerel speelt hier al 6 jaar, spreekt geen fatsoenlijk frans of nederlands en geraakt zelfs nog niet naar een europese subtopper... je post is zielig en is een blijk van een gebrek aan voetbalverstand en je probeert met plat opportunisme na één doelpunt je gelijk te halen, maar gezien je resem RSCA posts is dat iets dat waarschijnlijk aangeboren is. Paar opmerkingen. Ja, dat was inderdaad puur opportunisme. Blijft wel een mooi doelpunt natuurlijk, met zijn mindere voet dan nog. Los daarvan was het een verschrikkelijke match van Biglia, met dat tweede geel als dieptepunt. En genoeg ziekenhuisballetjes dat je niet wist of je nu naar Deschacht of Biglia aan het kijken was. Ik snap ook niet waarom ik plots dat stigma van Anderlechtsupporter krijg. Ik ben fan van goed voetbal, als dat door Genk gespeeld wordt, dan zal ik positief zijn over spelers van Genk. Ik vind Biglia een leuke speler en een van de beste 'deep-lying playmakers' van de laatste jaren in deze competitie. Hij recupereert en verdeelt zeer goed in mijn ogen. Heeft uiteraard zijn gebreken, want anders speelde die niet bij Anderlecht natuurlijk. 8 miljoen is te veel voor zo'n speler, waardoor geen enkele club hem wil kopen. Spreekt overigens goed Frans, iets wat spelers en staff meermaals bevestigd hebben tijdens die soap rond de wissel van de kapiteinsband. Lijkt me bovendien ook absoluut geen relevant criterium om een speler te beoordelen. Enneuh, on a personal level: ik toon ook respect voor de mening van een ander. Iemand wandelen sturen omdat hij een mening heeft die niet overeenstemt met die van jezelf lijkt me niet meteen de bedoeling van een internetforum te zijn. Ik hou van een discussie, kan je veel van leren. |
| 04 Feb 2013, 14:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
de clerus schreef: Iendrachtzot schreef: Joren schreef: Ik raad iedereen aan de goal van Biglia eens te bekijken van zonet tegen Standard. http://forum.rsca.be/ Hier zullen ze u wel graag zien komen, blijf hier weg aub ![]() Iedereen is welkom op het forum ....... Ook slechtzienden è...è....è....èkkeleers oeik..... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Feb 2013, 16:32 |
|
| Pagina 430 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 428 429 430 431 432 … 500 Volgende |