|
|
| Pagina 44 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Champions League
placietjen schreef: Levski staat ondertussen wel terug enkele lichtjaren voor op ons vrees ik. En dat is ook niet meer het vervallen Levski van indertijd... Al die Oostblokploegskes komen terug op jongens ! Maar nu de competitie hervormd is zullen we die achterstand binnen de kortste keren wel terug inhalen hoor ! ![]() Levski sofia is inderdaad een zware dobber, maar toen wij ze indertijd uitschakelden waren ze toch ook Bulgaars kampioen, ere wie ere toekomt hé ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Aug 2008, 14:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Eigelijk is dit wel DE kans om terug in de CL te geraken hé. BATE en Levski Sofia, sorry maar dan moet je je gewoon plaatsen.
Wie weet kan Standard stunten... Liverpool is meestal pas echt top (europees) na nieuwjaar. |
| 01 Aug 2008, 16:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jeroen schreef: Eigelijk is dit wel DE kans om terug in de CL te geraken hé. BATE en Levski Sofia, sorry maar dan moet je je gewoon plaatsen. Wie weet kan Standard stunten... Liverpool is meestal pas echt top (europees) na nieuwjaar. Ik geloof dat Standard bij de vorige ontmoeting iets van een 7-0 op de doos had. |
| 01 Aug 2008, 18:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
AlostanA schreef: Jeroen schreef: Eigelijk is dit wel DE kans om terug in de CL te geraken hé. BATE en Levski Sofia, sorry maar dan moet je je gewoon plaatsen. Wie weet kan Standard stunten... Liverpool is meestal pas echt top (europees) na nieuwjaar. Ik geloof dat Standard bij de vorige ontmoeting iets van een 7-0 op de doos had. Was dat niet tegen Arsenal. _________________
|
| 01 Aug 2008, 18:49 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Liverpool is de voorbije jaren absolute top in Europa. Veel illusies moet ze zich bij Standard dus niet maken...
Wel een mooie affiche. _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Aug 2008, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Sven KSK Opwijk schreef: AlostanA schreef: Ik geloof dat Standard bij de vorige ontmoeting iets van een 7-0 op de doos had. Was dat niet tegen Arsenal. Was da niet 7-1 tegen atletico madrid? |
| 01 Aug 2008, 22:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ik gok op ahtletic bilbao en op 1-7.
|
| 01 Aug 2008, 22:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: ik gok op ahtletic bilbao en op 1-7. Het juiste antwoord is : 03/11/1993 Standard de Liège - Arsenal FC 0-7 De winnaar is de Sven van Opwijk ex -aquo met de Stijn16/12/2004 Standard de Liège - Athletic Club de Bilbao 1-7 Groetjes van Den Onderkroiper _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Aug 2008, 23:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Eerst klein opvallend verschilletje tussen Liverpool en Andelecht. Benitez zegt direct: "We respecteren Standard", en "we zijn blij dat we de beslissende match thuis mogen spelen."
Eerste les in het voetbal: heb respect voor uw tegenstander, ongeacht zijn niveau. Beginnen met "Het zijn tweedeklassers", dat kan zich enkel tegen u keren. Voor de rest zijn er nog wel een aantal verschillen tussen Anderlecht en Liverpool, ik noem er maar een paar: de kop, Gerrard, Torres en 8 europacups. Pas op, Anderlecht is wel vaker kampioen geweest... Helaas, ik ben niet in het land, maar dit had ik best wel eens willen meemaken. Alleen niet evident om aan een kaartje te geraken, wellicht... |
| 01 Aug 2008, 23:40 |
|
|
forumlegende |
heeft legear voor dat 'tweedeklassers'incident ni ferm op zijn doos gehad van jacobs en van holsbeeck enzo?
kmeende da ergens gelezen of gehoord te hebben _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 01 Aug 2008, 23:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ondertussen vervallen ze wel in hun fout door te zeggen dat de nederlaag tegen BATE nu extra pijn doet, gezien de haalbare kaart, zijnde Levski Sofia.
Zijn die nu echt nie slimmer?! Ze zijn hun tegenstander al aan 't motiveren van voor ze gekwalificeerd zijn. _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Aug 2008, 0:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Diejen Benitez zal het misschien zelf niet beseffen, maar met de uitlatingen die die doet maakt hij zich toch ook ferm belachelijk. 'Standard is een goeie ploeg, Dalmat is hun beste speler, en ook Da Silva is een zeer goede verdediger'.
Dalmat moet nog altijd zijn eerste officiële match spelen voor Standard, en Da Silva is iemand die Standard overnam uit de beloftenkern van Club Brugge. |
| 02 Aug 2008, 10:01 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Diejen Benitez zal het misschien zelf niet beseffen, maar met de uitlatingen die die doet maakt hij zich toch ook ferm belachelijk. 'Standard is een goeie ploeg, Dalmat is hun beste speler, en ook Da Silva is een zeer goede verdediger'. Dalmat moet nog altijd zijn eerste officiële match spelen voor Standard, en Da Silva is iemand die Standard overnam uit de beloftenkern van Club Brugge. En dat zijn woorden van een trainer. Terwijl die woorden over BATE komen van het grootste kieken zonder kop en misschien een van de meest overschatte spelers van België. Als ge trouwens al ziet dat Benitez niets zegt over Fellaini/Defour/Mbokani of Jovanovic dan weet je wel wat België voorstelt in de voetbalwereld :) Hopelijk gaat Anderlecht nog door, ik kijk al uit naar de match volgende week woensdag. Hopelijk kunnen ze het nog recht zetten. _________________
|
| 02 Aug 2008, 13:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Versta me goed, Sven, ik duim voor Anderlecht!
'k Heb daar nog heel leuke Europese avonden beleefd, en dan heb ik het niet enkel over Eendracht Aalst - AS Roma, maar heel lang geleden Anderlecht tegen Lens, Nottingham Forest (een match met een lang "staartje") en Tottenham. |
| 02 Aug 2008, 14:37 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Geeraerd van Roeselare heeft een ploeg uit Cyprus ook zo ne keer gemotiveerd
wat zijn woorden waren weet ik nie just maar ze hebben wel 5-0 op hun doos gehad daar |
| 02 Aug 2008, 16:04 |
|
| Pagina 44 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 161 Volgende |