|
|
| Pagina 438 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 436 437 438 439 440 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Eerste klasse
ik zou zeggen : welkom in tweede (in 't beste geval natuurlijk). Ge kunt maar beter weg zijn uit da gedrocht van een competitie (eerste).
Er is in eerste veel te veel geld mee gemoeid voor wat het is. Overbetaalde spelers, dure tickets voor flauw voetbal. Veel te veel buitenlanders in plaats van het te proberen met eigen jeugd. En op de koop toe flaterende scheidsrechters en grensrechters dat het niet mooi meer is. Is er eigenlijk in deze editie van play-off1 al 1 match onbesproken geweest ? Ik denk het niet. _________________ Iendracht 4ever. |
| 17 Apr 2013, 10:50 |
|
|
Freak
kreezie nonkeltje schreef: ik zou zeggen : welkom in tweede (in 't beste geval natuurlijk). Ge kunt maar beter weg zijn uit da gedrocht van een competitie (eerste). Er is in eerste veel te veel geld mee gemoeid voor wat het is. Overbetaalde spelers, dure tickets voor flauw voetbal. Veel te veel buitenlanders in plaats van het te proberen met eigen jeugd. En op de koop toe flaterende scheidsrechters en grensrechters dat het niet mooi meer is. Is er eigenlijk in deze editie van play-off1 al 1 match onbesproken geweest ? Ik denk het niet. precies de beschrijving ook van tweede klasse. ![]() |
| 17 Apr 2013, 10:54 |
|
|
Freak
Kielse Rat schreef: Uiteraard heeft die voorzitter grote fouten gemaakt. Ik heb het over de voorgeschiedenis. Veel voetbalkenners kennen het verhaal Beerschot vanaf de fusie met Germinal (dat is het leukst natuurlijk hé en vooral zeer origineel). Alles ervoor wordt gemakkelijkheidshalve vergeten. Je haalt duidelijk de zaken door elkaar maar deed toch een verdienstelijke poging. PS. Trouwens, je denkt toch niet dat die putten die er nu zijn, enkel gemaakt zijn door Patrick Vanoppen hé? De "redders van Germinal" hebben er jaren een zootje van gemaakt hoor. PV heeft over genomen en is beginnen spartelen in het drijfzand. En we weten allemaal wat er gebeurt als je in drijfzand begint te spartelen. PV doet mij trouwens hard denken aan Patrick Orlans (qua aanpak en stijl). Populistisch, de supporters zoet houden en ondertussen de dieperik instorten. daar doet die mij ook aan denken. die PVN is toch ook niet de slimsten denk ik. Neemt een club over, en nog geen maand nadien vallen er lijken uit de kast. Dan heb je het in mijn ogen niet grondig genoeg nagekeken. |
| 17 Apr 2013, 10:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Kielse Rat schreef: Uiteraard heeft die voorzitter grote fouten gemaakt. Ik heb het over de voorgeschiedenis. Veel voetbalkenners kennen het verhaal Beerschot vanaf de fusie met Germinal (dat is het leukst natuurlijk hé en vooral zeer origineel). Alles ervoor wordt gemakkelijkheidshalve vergeten. Je haalt duidelijk de zaken door elkaar maar deed toch een verdienstelijke poging. PS. Trouwens, je denkt toch niet dat die putten die er nu zijn, enkel gemaakt zijn door Patrick Vanoppen hé? De "redders van Germinal" hebben er jaren een zootje van gemaakt hoor. PV heeft over genomen en is beginnen spartelen in het drijfzand. En we weten allemaal wat er gebeurt als je in drijfzand begint te spartelen. PV doet mij trouwens hard denken aan Patrick Orlans (qua aanpak en stijl). Populistisch, de supporters zoet houden en ondertussen de dieperik instorten. daar doet die mij ook aan denken. die PVN is toch ook niet de slimsten denk ik. Neemt een club over, en nog geen maand nadien vallen er lijken uit de kast. Dan heb je het in mijn ogen niet grondig genoeg nagekeken. Daar kan ik je -helaas- alleen maar gelijk in geven. Bij ons kwam hij als een "redder" over, omdat we bij die anderen (Verhaeghen en Co) regelrecht op een fusie met Antwerp afstevenden. En veel keuze hadden we niet ... En dat de een fusie de andere niet is, zullen jullie ook wel begrijpen. Stel dat Eendracht Aalst fusioneert met Jong Lede, is dat ook niet hetzelfde als dat ze zouden fusioneren met de Footballclub Verbroedering Dender Eendracht Hekelgem. |
| 17 Apr 2013, 11:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kreezie nonkeltje schreef: ik zou zeggen : welkom in tweede (in 't beste geval natuurlijk). Ge kunt maar beter weg zijn uit da gedrocht van een competitie (eerste). Er is in eerste veel te veel geld mee gemoeid voor wat het is. Overbetaalde spelers, dure tickets voor flauw voetbal. Veel te veel buitenlanders in plaats van het te proberen met eigen jeugd. En op de koop toe flaterende scheidsrechters en grensrechters dat het niet mooi meer is. Is er eigenlijk in deze editie van play-off1 al 1 match onbesproken geweest ? Ik denk het niet. Ergens heb je wel een punt, maar ik vrees dat het zelfs tweede niet wordt. |
| 17 Apr 2013, 11:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
El Corredor schreef: kreezie nonkeltje schreef: ik zou zeggen : welkom in tweede (in 't beste geval natuurlijk). Ge kunt maar beter weg zijn uit da gedrocht van een competitie (eerste). Er is in eerste veel te veel geld mee gemoeid voor wat het is. Overbetaalde spelers, dure tickets voor flauw voetbal. Veel te veel buitenlanders in plaats van het te proberen met eigen jeugd. En op de koop toe flaterende scheidsrechters en grensrechters dat het niet mooi meer is. Is er eigenlijk in deze editie van play-off1 al 1 match onbesproken geweest ? Ik denk het niet. precies de beschrijving ook van tweede klasse. ![]() Al zou tweede klasse echt een topreeks kunnen worden. Met ploegen als STVV, Antwerp, Aalst, Beerschot, Cercle, Racing Mechelen, Patro Maasmechelen, ... heb je allemaal ploegen die nu reeds in tweede spelen of er dit jaar dicht tegenaan zaten. Allemaal traditieclubs met een stevige achterban. Moest dat op termijn de tweede klasse worden en clubs als Woluwe, Heist, ... vallen eruit dan zou tweede klasse volgens mij veel volk kunnen lokken. Op die manier zou de reeks aantrekkelijk zijn en beetje bij beetje de kloof met eerste kunnen dichten. Laat ons alleszins maar in tweede blijven voorlopig, eerste klasse is niet meer aantrekkelijk dan tweede en zou financieel onze club kunnen de doodsteek geven! Buiten de topic, maar stel je dit even voor. Tweede klasse ; Westerlo STVV Eupen Lommel Antwerp Eendracht Aalst Lierse Cercle Beerschot Charleroi Racing Mechelen Geel Rupel Boom Berchem La Louviere Patro Maasmechelen Union Turnhout _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Apr 2013, 11:42 |
|
|
Freak
The Blackwans schreef: El Corredor schreef: kreezie nonkeltje schreef: ik zou zeggen : welkom in tweede (in 't beste geval natuurlijk). Ge kunt maar beter weg zijn uit da gedrocht van een competitie (eerste). Er is in eerste veel te veel geld mee gemoeid voor wat het is. Overbetaalde spelers, dure tickets voor flauw voetbal. Veel te veel buitenlanders in plaats van het te proberen met eigen jeugd. En op de koop toe flaterende scheidsrechters en grensrechters dat het niet mooi meer is. Is er eigenlijk in deze editie van play-off1 al 1 match onbesproken geweest ? Ik denk het niet. precies de beschrijving ook van tweede klasse. ![]() Al zou tweede klasse echt een topreeks kunnen worden. Met ploegen als STVV, Antwerp, Aalst, Beerschot, Cercle, Racing Mechelen, Patro Maasmechelen, ... heb je allemaal ploegen die nu reeds in tweede spelen of er dit jaar dicht tegenaan zaten. Allemaal traditieclubs met een stevige achterban. Moest dat op termijn de tweede klasse worden en clubs als Woluwe, Heist, ... vallen eruit dan zou tweede klasse volgens mij veel volk kunnen lokken. Op die manier zou de reeks aantrekkelijk zijn en beetje bij beetje de kloof met eerste kunnen dichten. Laat ons alleszins maar in tweede blijven voorlopig, eerste klasse is niet meer aantrekkelijk dan tweede en zou financieel onze club kunnen de doodsteek geven! Buiten de topic, maar stel je dit even voor. Tweede klasse ; Westerlo STVV Eupen Lommel Antwerp Eendracht Aalst Lierse Cercle Beerschot Charleroi Racing Mechelen Geel Rupel Boom Berchem La Louviere Patro Maasmechelen Union Turnhout eerste klasse is veel interessanter omdat je met de topclubs zit en omdat je tv gelden krijgt. affiches tegen de top 6 zijn nog altijd interessanter dan tegen Westerlo, STVV, Antwerp. Wat die doodsteek betreft, indien je leeft naar je inkomsten en je verstand gebruikt, is dat helemaal geen doodsteek volgens mij. Als dat betekent dat je na een eventuele promotie direct een ticket retour beet hebt, dan is dat maar zo. Maar eerste klasse is zeker leefbaar, het is zoals Bram hier al aanhaalde. Als ze eens zouden beginnen met naar hun stand te leven, zouden er al veel eersteklassers op de goede weg zijn, maar ja. GBA is het beste voorbeeld van hoe het niet moet. |
| 17 Apr 2013, 11:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zou mooi zijn. Al zijn Turnhout en Eupen dan wel randgevallen vind ik. Turnhout is ook niet meer jedat.
Oostende, Club Luik, Beveren of zelfs Hasselt zijn daar meer op zijn plaats dan. |
| 17 Apr 2013, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: The Blackwans schreef: El Corredor schreef: precies de beschrijving ook van tweede klasse. ![]() Al zou tweede klasse echt een topreeks kunnen worden. Met ploegen als STVV, Antwerp, Aalst, Beerschot, Cercle, Racing Mechelen, Patro Maasmechelen, ... heb je allemaal ploegen die nu reeds in tweede spelen of er dit jaar dicht tegenaan zaten. Allemaal traditieclubs met een stevige achterban. Moest dat op termijn de tweede klasse worden en clubs als Woluwe, Heist, ... vallen eruit dan zou tweede klasse volgens mij veel volk kunnen lokken. Op die manier zou de reeks aantrekkelijk zijn en beetje bij beetje de kloof met eerste kunnen dichten. Laat ons alleszins maar in tweede blijven voorlopig, eerste klasse is niet meer aantrekkelijk dan tweede en zou financieel onze club kunnen de doodsteek geven! Buiten de topic, maar stel je dit even voor. Tweede klasse ; Westerlo STVV Eupen Lommel Antwerp Eendracht Aalst Lierse Cercle Beerschot Charleroi Racing Mechelen Geel Rupel Boom Berchem La Louviere Patro Maasmechelen Union Turnhout eerste klasse is veel interessanter omdat je met de topclubs zit en omdat je tv gelden krijgt. affiches tegen de top 6 zijn nog altijd interessanter dan tegen Westerlo, STVV, Antwerp. Wat die doodsteek betreft, indien je leeft naar je inkomsten en je verstand gebruikt, is dat helemaal geen doodsteek volgens mij. Als dat betekent dat je na een eventuele promotie direct een ticket retour beet hebt, dan is dat maar zo. Maar eerste klasse is zeker leefbaar, het is zoals Bram hier al aanhaalde. Als ze eens zouden beginnen met naar hun stand te leven, zouden er al veel eersteklassers op de goede weg zijn, maar ja. GBA is het beste voorbeeld van hoe het niet moet. Tja, maar dikwijls moet je boven uw stand leven om erin te kunnen blijven en aan de licentievoorwaarden (stadionnormen) te kunnen voldoen. Eruit vallen is een ramp hé. |
| 17 Apr 2013, 11:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Om eerlijk te zijn verplaats ik me liever naar het Kiel of de Bosuil dan naar de Gaverbeek.
Puur gezien vanuit het standpunt van de supporter kwam ik aandraven met mijn 'ideale reeks'. Eerste klasse is ook een ramp - nog meer dan tweede klasse - inzake combiregeling, matchdata omwille van live-uitzendingen, kostprijzen van tickets ed. Uiteraard weet ik ook wel dat matchen tegen de top 6 uit eerste kassa-kassa zijn voor een club en een lang verblijf in tweede dat niet is. Als we dan toch een ideaal scenario willen uitschrijven voor onze Eendracht om op langere termijn de stap naar eerste te zetten doe dan maar copy-paste met het OHL-verhaal. Ik ben wel van mening dat we, tenzij er weer dingen achter de schermen gebeuren waar wij het fijne niet van weten, we goed bezig zijn de afgelopen twee seizoen. Rustige seizoenen draaien, proberen omhoog kijken en vooral de club eerst financieel op de rails krijgen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Apr 2013, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2013, 15:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Ge krijgt zeker ne percent elke keer ge hier ne link naar ne nieuwssite zet? PS Voor de mensen die arachnafobia hebben, zou ge echt geen andere afbeelding kunnen kiezen ? |
| 17 Apr 2013, 15:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Ge krijgt zeker ne percent elke keer ge hier ne link naar de nieuwssite zet? PS Voor de mensen die arachnafobia hebben, zou ge echt geen andere afbeelding kunnen kiezen ?In alle geval serieus wa stront aan de knikker.... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... ecommissie _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 17 Apr 2013, 15:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Ge krijgt zeker ne percent elke keer ge hier ne link naar de nieuwssite zet? PS Voor de mensen die arachnafobia hebben, zou ge echt geen andere afbeelding kunnen kiezen ?Als gepensioneerde moest ik een bijverdienste zoeken Ik hoop dat deze avatar wat beter is _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2013, 15:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Ge krijgt zeker ne percent elke keer ge hier ne link naar de nieuwssite zet? PS Voor de mensen die arachnafobia hebben, zou ge echt geen andere afbeelding kunnen kiezen ?Als gepensioneerde moest ik een bijverdienste zoeken Ik hoop dat deze avatar wat beter is Alleszins lekker nat |
| 17 Apr 2013, 15:36 |
|
| Pagina 438 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 436 437 438 439 440 … 500 Volgende |