de Dendertopic - Pagina 439 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 437 438 439 440 441 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: de Dendertopic
Volgens de organisatoren vd actie waren er zeker 100 supporters op post aangezien er verschillende voor minstens 2 tellen :D humor vd zuiverste soort dit :lol:

24 Apr 2010, 11:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
nonkel marcel schreef:
jammen schreef:
En het ergste van al is dat die mannen nog fier zijn op hun "aktie".
Zalig zijn de armen van geest want zij weten niet wat ze doen, zei ooit eens iemand.

Tja, als jullie een actie aan het stadhuis zouden plannen, zou het er natuurlijk volstaan met cravattenvolk.
Trouwens, liever zo'n actie dan één waar de wc-potten en verkeersborden in het rond vliegen en de armen van geest fier op zijn, nietwaar jammen. :)

:lol: :haha:

Als een duivel in een wijwatervat zal hij zich steeds op dezelfde manier blijven verweren tegen den Iejndracht, tot aan de laatste snik van den FC (of misschien zelfs nog langer, maar dan wordt het helemaal zielig) ...

En blijven lachen ( :) ) ... de nieuwe F. De Keersmaecker is geboren!

24 Apr 2010, 11:19
Ancien

Leeftijd: 56
nonkel marcel schreef:
jammen schreef:
Zalig zijn de armen van geest want zij weten niet wat ze doen, zei ooit eens iemand.

Tja, als jullie een actie aan het stadhuis zouden plannen, zou het er natuurlijk volstaan met cravattenvolk.
Trouwens, liever zo'n actie dan één waar de wc-potten en verkeersborden in het rond vliegen en de armen van geest fier op zijn, nietwaar jammen. :)

Nonkel Marcel, je begrijpt het ècht niet he? Luister ik ga je trachten te helpen:
Anquinet Gerrit (Psychiater)
Kwaadham 50 Gent
0475 36 08 76.
Psypraktijk Gent
Baudelastraat 87 Gent
Ik heb liever dat je in Gent een Psych. opzoekt dan in Aalst, aangezien ik niet weet of je een gevaar oplevert voor je medemens.
Mocht je gèèn psychische problemen hebben, en is het louter een leesprobleem, dan kan ik je ook helpen.
De Bondt Annemie
Logepediste
053 70 13 71.
Maar ikzelf ga het ook nog èèn keer proberen: WIJ MOETEN JE HIER NIET, BLIJF HIER WEG, WE ZIJN JE BEU!! :fuck: (n) :stom: :boks: :boo: :hierse: :lot:

24 Apr 2010, 11:25
Rode kaart
Rode kaart

Bedankt voor de info! :lol: :lol: :lol:

24 Apr 2010, 11:28
Vaste Waarde

DavidSeal schreef:
nonkel marcel schreef:
jammen schreef:

Nonkel Marcel, je begrijpt het ècht niet he? Luister ik ga je trachten te helpen:
Anquinet Gerrit (Psychiater)
Kwaadham 50 Gent
0475 36 08 76.
Psypraktijk Gent
Baudelastraat 87 Gent
Ik heb liever dat je in Gent een Psych. opzoekt dan in Aalst, aangezien ik niet weet of je een gevaar oplevert voor je medemens.
Mocht je gèèn psychische problemen hebben, en is het louter een leesprobleem, dan kan ik je ook helpen.
De Bondt Annemie
Logepediste
053 70 13 71.
Maar ikzelf ga het ook nog èèn keer proberen: WIJ MOETEN JE HIER NIET, BLIJF HIER WEG, WE ZIJN JE BEU!! :fuck: (n) :stom: :boks: :boo: :hierse: :lot:

Zeg, merci hé. Die 70 (of waren het er nu 100?) supporters van Dender wonen misschien allemaal in Denderleeuw, maar van den Iejndracht hebt ge er wel overal ... ook in Gent! De Gentse gezondheidszorg heeft ten andere werk genoeg ... :)

24 Apr 2010, 11:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Koffietafel gaat blijkbaar door op 30 mei.

Supporters snellen Hun club te hulp - 24/04/2010
DENDERLEEUW - De vraag van het bestuur van Dender aan de supporters om de club te helpen, viel niet in dovemansoren. Op 30mei wordt een Vlaamse kermis georganiseerd in het voetbalstadion ten voordele van de club.

De leden van de supportersclub The Originals verzamelden donderdagavond in hun lokaal Café Tunnel. Marc Van Droogenbroeck, bestuurslid van FCV Dender en tevens uitbater van het café, kwam met een voorstel op de proppen dat meteen alle steun genoot van de supportersclubs en het clubbestuur van de financieel noodlijdende voetbalclub FCV Dender.

'Ik stelde voor om op 30mei een groot volksfeest te organiseren in het voetbalstadion. De opbrengst wordt integraal aan de club geschonken. Ik zie het als een grote Vlaamse kermis waarbij Vlaamse artiesten optredens komen verzorgen. We zouden ook een minivoetbaltornooi en een kickertornooi organiseren. Ook het clubbestuur zou met tal van activiteiten uitpakken. We willen 25euro entreegeld vragen. Op die manier kunnen alle sympathisanten de club steunen, terwijl de noodzakelijke financiële steun gekoppeld wordt aan het aangename in de vorm van een feestavond.'

Van Droogenbroeck is een vat vol ideeën en profileert zich zo als de Marc Uytterhoeven van FCV Dender. De bekende mediafiguur zette destijds de schouders onder een project om KV Mechelen van de ondergang te redden en slaagde met behulp van de supporters in zijn opzet.

'We beschikken niet over een achterban als KV Mechelen, maar we kunnen beter handelen dan aan de zijlijn machteloos te blijven toekijken. Op die feestavond zullen we ook springkastelen laten aanrukken. Het moet een feest zijn voor iedereen terwijl de club er beter van wordt. Zo zullen er truitjes van de spelers geveild worden. Supportersclub The Originals springt al zeker in de bres. Maandag vergaderen we ook met de andere supportersclubs. Bij de club werd mijn voorstel al positief onthaald en ik ben ervan overtuigd dat ook de andere supportersclubs ons zullen steunen.'

Ook de club steekt een tandje bij. Gewezen voorzitter en clubadvocaat Bart Gies fungeert als woordvoerder. 'Het is de bedoeling om bij zelfstandigen en particulieren financiële steun te vragen. We smeken de mensen niet om geld, maar vragen welk bedrag iedereen persoonlijk bereid is te geven om de club te redden. Het gaat dus om virtueel geld. Zo kloppen we de mensen geen geld uit hun zakken, met het risico dat het in een bodemloze put belandt, maar zien we welke virtuele som we kunnen ophalen om de club te redden. Zo bepalen we of er een draagvlak bestaat om de club te redden. We gaan nog voluit voor de licentie in tweede klasse.'

Wim Redant

24 Apr 2010, 11:38
Ancien

nonkel marcel schreef:
jammen schreef:

Bij mijn weten heeft bij ons de verantwoordelijke (lees Garré) van onze crisisperiode, nooit een wc-pot of een verkeersbord naar zijn hoofd gehad. ;)
Jullie zouden beter de mensen (lees onbekwamen) die jullie club in deze toestand gebracht hebben, viseren.
Ik herinner mij dat jullie, toen het bij ons minder ging; de eerste waren om te spreken over hoe goed jullie club gerund werd en dat een scenario zoals wij meegemaakt hebben, zich nooit bij jullie zou voordoen.
Wel, jullie staan nu waar wij stonden, ik ben benieuwd naar het vervolg.

Enne, echte mannen weten dat je een cravat ook rond je hoofd kan binden. :D

24 Apr 2010, 12:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nonkel marcel schreef:
jammen schreef:

Toch nog iets gevonden waarover ge kunt melken Nuri ? :oooh:

Oja, jullie hebben ook nog altijd een grotere parking (y)

24 Apr 2010, 12:20
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Koffietafel gaat blijkbaar door op 30 mei.

Supporters snellen Hun club te hulp - 24/04/2010
DENDERLEEUW - De vraag van het bestuur van Dender aan de supporters om de club te helpen, viel niet in dovemansoren. Op 30mei wordt een Vlaamse kermis georganiseerd in het voetbalstadion ten voordele van de club.

De leden van de supportersclub The Originals verzamelden donderdagavond in hun lokaal Café Tunnel. Marc Van Droogenbroeck, bestuurslid van FCV Dender en tevens uitbater van het café, kwam met een voorstel op de proppen dat meteen alle steun genoot van de supportersclubs en het clubbestuur van de financieel noodlijdende voetbalclub FCV Dender.

'Ik stelde voor om op 30mei een groot volksfeest te organiseren in het voetbalstadion. De opbrengst wordt integraal aan de club geschonken. Ik zie het als een grote Vlaamse kermis waarbij Vlaamse artiesten optredens komen verzorgen. We zouden ook een minivoetbaltornooi en een kickertornooi organiseren. Ook het clubbestuur zou met tal van activiteiten uitpakken. We willen 25euro entreegeld vragen. Op die manier kunnen alle sympathisanten de club steunen, terwijl de noodzakelijke financiële steun gekoppeld wordt aan het aangename in de vorm van een feestavond.'

Van Droogenbroeck is een vat vol ideeën en profileert zich zo als de Marc Uytterhoeven van FCV Dender. De bekende mediafiguur zette destijds de schouders onder een project om KV Mechelen van de ondergang te redden en slaagde met behulp van de supporters in zijn opzet.

'We beschikken niet over een achterban als KV Mechelen, maar we kunnen beter handelen dan aan de zijlijn machteloos te blijven toekijken. Op die feestavond zullen we ook springkastelen laten aanrukken. Het moet een feest zijn voor iedereen terwijl de club er beter van wordt. Zo zullen er truitjes van de spelers geveild worden. Supportersclub The Originals springt al zeker in de bres. Maandag vergaderen we ook met de andere supportersclubs. Bij de club werd mijn voorstel al positief onthaald en ik ben ervan overtuigd dat ook de andere supportersclubs ons zullen steunen.'

Ook de club steekt een tandje bij. Gewezen voorzitter en clubadvocaat Bart Gies fungeert als woordvoerder. 'Het is de bedoeling om bij zelfstandigen en particulieren financiële steun te vragen. We smeken de mensen niet om geld, maar vragen welk bedrag iedereen persoonlijk bereid is te geven om de club te redden. Het gaat dus om virtueel geld. Zo kloppen we de mensen geen geld uit hun zakken, met het risico dat het in een bodemloze put belandt, maar zien we welke virtuele som we kunnen ophalen om de club te redden. Zo bepalen we of er een draagvlak bestaat om de club te redden. We gaan nog voluit voor de licentie in tweede klasse.'

Wim Redant

Er staat nog een mooie foto bij kan er iemand de foto op ons forum zetten. Klik op volgende link
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9470

24 Apr 2010, 12:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Afbeelding

24 Apr 2010, 13:05
Vaste Waarde

Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Het is echt een mooie foto :plat: :plat: :plat:

24 Apr 2010, 13:15
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Het is echt een mooie foto :plat: :plat: :plat:

't Is precies wel lang geleden dat die mens achteraan naar het voetbal geweest is, want zijn sjaal is een beetje verouderd. Er ontbreekt een heel alfabet op ... :lol: :plat: :plat: :plat:

24 Apr 2010, 13:16
Nationale Ploeg

Deze topic is echt genieten.
Reddingsoperatie Vlaamse kermis, hell yeah! :plat:

24 Apr 2010, 13:17
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
AlostanA schreef:
Deze topic is echt genieten.
Reddingsoperatie Vlaamse kermis, hell yeah! :plat:

Pas op, dat brengt miljoenen op zoiets! :lol: :lol:

24 Apr 2010, 13:26
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
wat een plan!

25 euro inkom voor ne "vlaamse kermis" waar ge allicht nog eens kristof en lindsey willens nillens door uw strot geramd krijgt, een springkasteel waar ge uwe kleinen allicht tegen 25 euro kunt laten springen, en dan die veiling van spelerstruitjes ... het zal ginder nen toeloop zijn. aan 't gemeentehuis stonder 70 en als ik me niet vergis stonden die daar gratis

en dan die grap over dat "virtueel geld"...
we gaan de zelfstandigen en handelaars om financiële steun vragen, maar we gaan niet bedelen... haaahahaha wat is het verschil????

Virtueel geld ophalen :lamp: :goe:
haaaaahahahaha

ze kunnen misschien op hattrick.org hun nieuwe ploeg al voor volgend jaar gaan kopen

24 Apr 2010, 14:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 437 438 439 440 441 711