|
|
| Pagina 45 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Europa League
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Ja jongens..ik dacht dat ze op den Eendracht soms konden keren met de wind, maar Anderlecht slaat toch ook werkelijk alles. Omdat ze is winnen tegen Standard denken ze dat ze de beste zijn en weer alles kunnen winnen. Kan al niet wachten op de reacties voor mochten ze vanavond zwaar de boot ingaan. Maar supporters spreken mij al aan over de finale van de Europa League en zelfs het winnen van dit toernooi. Als je ziet dat Braga vorig seizoen de finale speelde, zeg ik: waarom niet? Braga doet veel clubs dromen. Wij hebben niet het niveau van ploegen in de Champions League, maar we kunnen ons gerust meten met een pak deelnemers aan de Europa League.' Seniele Roger... Geen enkele Anderlecht supporter neemt die serieus. Vanavond verliezen en al direct voetjes op de grond. Als ge diene bezig ziet, beseft ge dat het misschien soms nog zo slecht niet is om zonder voorzitter te zitten. Met de Roger zijn beperkt verstand denk ik dat die zonder zijn vader nu ergens in een Brussels station zou staan bedelen. Man man man en nu zo bezig dat de kritiek onterecht was en dat Jacobs wel degelijk een goede trainer is. Nee Roger: Van Holsbeeck stond met zijn rug tegen de muur en kon niet anders dan zwaar investeren, uw scouting is nog altijd geen kloten waard (aangezien dat uw beste en meest spraakmakende transfers uit de Jupiler Pro League komen), Jacobs is nog steeds een absolute kuttrainer (met dit materiaal kan ik ook matchen winnen) en ge zit nog altijd met Deschacht, Wasilewski, Chatelle, Reynaldo en andere lugubere 'voetballers' als Kanu in uw kern. _________________
|
| 20 Okt 2011, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Nee Roger: Van Holsbeeck stond met zijn rug tegen de muur en kon niet anders dan zwaar investeren, uw scouting is nog altijd geen kloten waard (aangezien dat uw beste en meest spraakmakende transfers uit de Jupiler Pro League komen), Jacobs is nog steeds een absolute kuttrainer (met dit materiaal kan ik ook matchen winnen) en ge zit nog altijd met Deschacht, Wasilewski, Chatelle, Reynaldo en andere lugubere 'voetballers' als Kanu in uw kern. Samen met de Roger en met Jacobs eens een pint gaan drinken, da lijkt me anders ook wel ne gezelligen avond eigenlijk. Alhoewel, ik peis da Jacobs liever een glas azijn heeft dan een pint . |
| 20 Okt 2011, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Trouwens iemand de voorbije Extra Time de beelden gezien van een tijdje na de match van Anderlecht? Jovanovic die na de match door journalisten tegengehouden wordt en zich excuseert dat hij bij vrienden stond te klappen en rapper zou afgekomen zijn als hij wist dat ze stonden te wachten op een interview. Waarop hij alle tijd neemt om op enkele vragen te antwoorden. En dan komen Mbokani en Wasilewski buiten met een gezicht alsof ze zonet met 10-0 verloren hebben en op de vraag voor enkele woorden te zeggen, doen ze alsof de journalisten gewoon lucht zijn. Vergeleken met dergelijke arrogantie is die Jovanovic toch echt ne schitterende gast. En ge zult me da nie rap horen zeggen van ene die voor Anderlecht speelt
. |
| 20 Okt 2011, 13:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Trouwens iemand de voorbije Extra Time de beelden gezien van een tijdje na de match van Anderlecht? Jovanovic die na de match door journalisten tegengehouden wordt en zich excuseert dat hij bij vrienden stond te klappen en rapper zou afgekomen zijn als hij wist dat ze stonden te wachten op een interview. Waarop hij alle tijd neemt om op enkele vragen te antwoorden. En dan komen Mbokani en Wasilewski buiten met een gezicht alsof ze zonet met 10-0 verloren hebben en op de vraag voor enkele woorden te zeggen, doen ze alsof de journalisten gewoon lucht zijn. Vergeleken met dergelijke arrogantie is die Jovanovic toch echt ne schitterende gast. En ge zult me da nie rap horen zeggen van ene die voor Anderlecht speelt .Heb ik ook gezien. Lijkt mij echt nen toffe gast... Mag hier anders ook altijd eens passeren ze, zo fin de carrière ofzo... Btw, wel jammer dat zijn Engels verbeterd is door in Engeland te spelen _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 20 Okt 2011, 15:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Bartos schreef: Trouwens iemand de voorbije Extra Time de beelden gezien van een tijdje na de match van Anderlecht? Jovanovic die na de match door journalisten tegengehouden wordt en zich excuseert dat hij bij vrienden stond te klappen en rapper zou afgekomen zijn als hij wist dat ze stonden te wachten op een interview. Waarop hij alle tijd neemt om op enkele vragen te antwoorden. En dan komen Mbokani en Wasilewski buiten met een gezicht alsof ze zonet met 10-0 verloren hebben en op de vraag voor enkele woorden te zeggen, doen ze alsof de journalisten gewoon lucht zijn. Vergeleken met dergelijke arrogantie is die Jovanovic toch echt ne schitterende gast. En ge zult me da nie rap horen zeggen van ene die voor Anderlecht speelt .Heb ik ook gezien. Lijkt mij echt nen toffe gast... Mag hier anders ook altijd eens passeren ze, zo fin de carrière ofzo... Btw, wel jammer dat zijn Engels verbeterd is door in Engeland te spelen Inderdaad. Vind ik zeer spijtig. Was nog grappiger ervoor. Mja, over Wasilewski en Mbokani. Bij Mbokani is dat mss het beste. Hem kennende zou daar niet al te veel intelligent zijn uitgekomen. Wasilewski heeft praktisch nooit met de Belgische pers gesproken. Zelfs niet voor zijn blessure. Trouwens, Van Damme zei ook nochtans niet veel hé ![]() _________________
|
| 20 Okt 2011, 15:54 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Trouwens, Van Damme zei ook nochtans niet veel hé ![]() Mja, die zei toch nog iets en al was het enkel "Wat kan ik zeggen? Het was slecht hé", het was dan wel eerlijk. Ik vind eigenlijk dat Van Damme over het algemeen nog redelijk normaal doet tegenover de pers. |
| 20 Okt 2011, 15:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Trouwens iemand de voorbije Extra Time de beelden gezien van een tijdje na de match van Anderlecht? Jovanovic die na de match door journalisten tegengehouden wordt en zich excuseert dat hij bij vrienden stond te klappen en rapper zou afgekomen zijn als hij wist dat ze stonden te wachten op een interview. Waarop hij alle tijd neemt om op enkele vragen te antwoorden. En dan komen Mbokani en Wasilewski buiten met een gezicht alsof ze zonet met 10-0 verloren hebben en op de vraag voor enkele woorden te zeggen, doen ze alsof de journalisten gewoon lucht zijn. Vergeleken met dergelijke arrogantie is die Jovanovic toch echt ne schitterende gast. En ge zult me da nie rap horen zeggen van ene die voor Anderlecht speelt .Heb ik ook gezien. Lijkt mij echt nen toffe gast... Mag hier anders ook altijd eens passeren ze, zo fin de carrière ofzo... Btw, wel jammer dat zijn Engels verbeterd is door in Engeland te spelen Inderdaad. Vind ik zeer spijtig. Was nog grappiger ervoor. Mja, over Wasilewski en Mbokani. Bij Mbokani is dat mss het beste. Hem kennende zou daar niet al te veel intelligent zijn uitgekomen. Wasilewski heeft praktisch nooit met de Belgische pers gesproken. Zelfs niet voor zijn blessure. Trouwens, Van Damme zei ook nochtans niet veel hé ![]() Hem zien "sjieken" is al genoeg om uw kerstdiner weer over te geven..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Okt 2011, 16:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Trouwens iemand de voorbije Extra Time de beelden gezien van een tijdje na de match van Anderlecht? Jovanovic die na de match door journalisten tegengehouden wordt en zich excuseert dat hij bij vrienden stond te klappen en rapper zou afgekomen zijn als hij wist dat ze stonden te wachten op een interview. Waarop hij alle tijd neemt om op enkele vragen te antwoorden. En dan komen Mbokani en Wasilewski buiten met een gezicht alsof ze zonet met 10-0 verloren hebben en op de vraag voor enkele woorden te zeggen, doen ze alsof de journalisten gewoon lucht zijn. Vergeleken met dergelijke arrogantie is die Jovanovic toch echt ne schitterende gast. En ge zult me da nie rap horen zeggen van ene die voor Anderlecht speelt .Ik heb het ook gezien en ik dacht net hetzelfde. Ik vraag mij al een eeuwigheid af wat de Belgische pers aan Wasilewski verkeerd heeft gedaan dat die nooit een interview wil geven. |
| 20 Okt 2011, 16:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Brugge begint zalig tegen Birmingham City
![]() Edit: Eerlijk...Birmingham speelt ni slecht :s 1-1 rust... verdiend _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 20 Okt 2011, 19:11 |
|
|
Scholier
Iendrachtzot schreef: Brugge begint zalig tegen Birmingham City ![]() Edit: Eerlijk...Birmingham speelt ni slecht :s 1-1 rust... verdiend Hoop dat de boeren op hunne bek gaan |
| 20 Okt 2011, 20:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
CALIMERO schreef: Iendrachtzot schreef: Brugge begint zalig tegen Birmingham City ![]() Edit: Eerlijk...Birmingham speelt ni slecht :s 1-1 rust... verdiend Hoop dat de boeren op hunne bek gaan Ik hoop dat ze winnen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Okt 2011, 20:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
een italiaanse ref die de match eens aanvoelt
ook al komt er weinig voetbal aan te pas, toch ferm om nog eens zo een match te zien europees _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2011, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: een italiaanse ref die de match eens aanvoelt ook al komt er weinig voetbal aan te pas, toch ferm om nog eens zo een match te zien europees Idd, khoop just de Brugge wint! Gillet zette zonet RSCA op voorsprong na wat geharrewar in verdediging ginder. (ja ik kijk twee live-streams tegelijk No life zeker ;D?)_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 20 Okt 2011, 20:27 |
|
|
Scholier
CALIMERO schreef: Iendrachtzot schreef: Brugge begint zalig tegen Birmingham City ![]() Edit: Eerlijk...Birmingham speelt ni slecht :s 1-1 rust... verdiend Hoop dat de boeren op hunne bek gaan YES!!!!!CITY RULES!!! ![]() |
| 20 Okt 2011, 20:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Altijd lastig Europees tegen een 2-de klasser.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Okt 2011, 21:17 |
|
| Pagina 45 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 66 Volgende |