|
|
| Pagina 447 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 445 446 447 448 449 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eerste klasse
El Corredor schreef: ik gun het die supporters wel van den Beerschot zo'n faillissement. Was Antwaarpen niet t stad en al de rest parking? ![]() Leedvermaak heb ik niet, verre van zelfs. Heb altijd enige ...symphatie gehad voor Beerschot. Maar met ons had ook niemand medelijden, en er was ook zeker hoongelach, toch spijtig dat de zoveelste traditieclub dreigt te verdwijnen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Apr 2013, 12:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: ik gun het die supporters wel van den Beerschot zo'n faillissement. Was Antwaarpen niet t stad en al de rest parking? ![]() Leedvermaak heb ik niet, verre van zelfs. Heb altijd enige ...symphatie gehad voor Beerschot. Maar met ons had ook niemand medelijden, en er was ook zeker hoongelach, toch spijtig dat de zoveelste traditieclub dreigt te verdwijnen. Die was na de fusie met Ekeren al verdwenen.... |
| 30 Apr 2013, 12:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Romario schreef: DavidSeal schreef: El Corredor schreef: ik gun het die supporters wel van den Beerschot zo'n faillissement. Was Antwaarpen niet t stad en al de rest parking? ![]() Leedvermaak heb ik niet, verre van zelfs. Heb altijd enige ...symphatie gehad voor Beerschot. Maar met ons had ook niemand medelijden, en er was ook zeker hoongelach, toch spijtig dat de zoveelste traditieclub dreigt te verdwijnen. Die was na de fusie met Ekeren al verdwenen.... Is waar, maar als je ziet dat zelfs in een stad als Antwerpen de clubs amper het hoofd boven water kunnen houden, en als je Lokeren-voorzitter Lambrechts gisteren hoort klagen, én praten over schaalvergroting dan ben ik eens curieus, hoe ons voetballandschap er pakweg over 10jaar gaat uitzien. Voor mij houdt het op als we moesten fusioneren ooit, maar gaan we dit kunnen blijven tegenhouden?! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Apr 2013, 13:09 |
|
|
toevallige voorbijganger
Dit is mijn voorkeur qua fusie:
1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? |
| 30 Apr 2013, 13:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Beerschot schreef: Dit is mijn voorkeur qua fusie: 1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? Manneken... Pfffff Ben jij ECHT ne supporter? _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 30 Apr 2013, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Beerschot schreef: Dit is mijn voorkeur qua fusie: 1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? Vraag het eens op jullie eigen forum.. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 30 Apr 2013, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Fusioneer met Hoogstraten anders.
|
| 30 Apr 2013, 13:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Schepper schreef: Kielse Rat schreef: Ja, hallo Als uwe makker "Beerschot" zever mag verkopen, waarom ik dan niet? ![]() Het was op hem dat ik doelde! |
| 30 Apr 2013, 14:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gio schreef: De Jean schreef: Het is voor geen enkele supporter plezant om te zien dat zijn/haar club failliet gaat door wanbeleid. En het moet dubbel pijnlijk voor de Beerschot-supporters. Een eerste keer uw club verliezen bij een fusie om financieel te overleven, om een paar jaar later toch de boeken te moeten neerleggen... Het zal nu wel blijken hoeveel "echte" supporters ze gaan hebben, ben echt benieuwd hoeveel volk er nog zal gaan zien... En naar waar moeten we gaan zien? |
| 30 Apr 2013, 14:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Romario schreef: DavidSeal schreef: El Corredor schreef: ik gun het die supporters wel van den Beerschot zo'n faillissement. Was Antwaarpen niet t stad en al de rest parking? ![]() Leedvermaak heb ik niet, verre van zelfs. Heb altijd enige ...symphatie gehad voor Beerschot. Maar met ons had ook niemand medelijden, en er was ook zeker hoongelach, toch spijtig dat de zoveelste traditieclub dreigt te verdwijnen. Die was na de fusie met Ekeren al verdwenen.... Beerschot leefde voor 95% door in de fusieclub, Germinal voor 5%. Dat moet je in alle eerlijkheid kunnen toegeven. Het Kiel is altijd Beerschot blijven uitademen, dat was ook zo onder een ander stamnummer. Of je dat nu wil of niet. |
| 30 Apr 2013, 14:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Beerschot schreef: Dit is mijn voorkeur qua fusie: 1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? Hou er mee op aub. |
| 30 Apr 2013, 14:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Is waar, maar als je ziet dat zelfs in een stad als Antwerpen de clubs amper het hoofd boven water kunnen houden, en als je Lokeren-voorzitter Lambrechts gisteren hoort klagen, én praten over schaalvergroting dan ben ik eens curieus, hoe ons voetballandschap er pakweg over 10jaar gaat uitzien. Voor mij houdt het op als we moesten fusioneren ooit, maar gaan we dit kunnen blijven tegenhouden?! Echt waar, iedere zot die schaalvergroting en fusioneren in één zin durft te nemen zouden ze moeten verbannen uit alle functies mogelijk binnen het belgische voetbal. Spijtig genoeg zijn dat wel diegene die het net wel volledig in handen hebben en tot zolang zullen er drama's zoals met Beerschot blijven gebeuren. Als er nu één economisch principe is welke int het voetbal amper een impact heeft, dan is het schaalvergroting, dat werkt compleet, maar dan ook compleet anders in het bedrijfsleven In het bedrijfsleven beslis je morgen te investeren in schaalvergroting en overmorgen is dat op papier gerealiseerd en in de boeken verwerkt, zo werk het simpelweg niet in het voetbal. Als je daar al schaalvergroting kan bekomen in het overgesatureerde belgische en europese voetballandschap dan is het door een lange tijd succesvol te zijn, punt andere lijn. Frustrend om te moeten lezen hoe die types gelijk Lambrecht De Witte en Duchatelet zich daar telkens weer op blind staren en blijven geloven in schaalvergroting via fusies. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Apr 2013, 14:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: DavidSeal schreef: Is waar, maar als je ziet dat zelfs in een stad als Antwerpen de clubs amper het hoofd boven water kunnen houden, en als je Lokeren-voorzitter Lambrechts gisteren hoort klagen, én praten over schaalvergroting dan ben ik eens curieus, hoe ons voetballandschap er pakweg over 10jaar gaat uitzien. Voor mij houdt het op als we moesten fusioneren ooit, maar gaan we dit kunnen blijven tegenhouden?! Echt waar, iedere zot die schaalvergroting en fusioneren in één zin durft te nemen zouden ze moeten verbannen uit alle functies mogelijk binnen het belgische voetbal. Spijtig genoeg zijn dat wel diegene die het net wel volledig in handen hebben en tot zolang zullen er drama's zoals met Beerschot blijven gebeuren. Als er nu één economisch principe is welke int het voetbal amper een impact heeft, dan is het schaalvergroting, dat werkt compleet, maar dan ook compleet anders in het bedrijfsleven In het bedrijfsleven beslis je morgen te investeren in schaalvergroting en overmorgen is dat op papier gerealiseerd en in de boeken verwerkt, zo werk het simpelweg niet in het voetbal. Als je daar al schaalvergroting kan bekomen in het overgesatureerde belgische en europese voetballandschap dan is het door een lange tijd succesvol te zijn, punt andere lijn. Frustrend om te moeten lezen hoe die types gelijk Lambrecht De Witte en Duchatelet zich daar telkens weer op blind staren en blijven geloven in schaalvergroting via fusies. Akkoord. In voetbal is 1 + 1 quasi nooit 2. In het Beerschot-verhaal (de tweede episode dan)begin ik meer en meer te geloven in een bewuste verrottingsstrategie (de verborgen agenda). |
| 30 Apr 2013, 14:27 |
|
|
Freak
Kielse Rat schreef: Romario schreef: DavidSeal schreef: Leedvermaak heb ik niet, verre van zelfs. Heb altijd enige ...symphatie gehad voor Beerschot. Maar met ons had ook niemand medelijden, en er was ook zeker hoongelach, toch spijtig dat de zoveelste traditieclub dreigt te verdwijnen. Die was na de fusie met Ekeren al verdwenen.... Beerschot leefde voor 95% door in de fusieclub, Germinal voor 5%. Dat moet je in alle eerlijkheid kunnen toegeven. Het Kiel is altijd Beerschot blijven uitademen, dat was ook zo onder een ander stamnummer. Of je dat nu wil of niet. zeker en vast, binnenkort op Unibet gokken wanneer jullie voor de derde keer failliet gaan. |
| 30 Apr 2013, 14:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Haha.
|
| 30 Apr 2013, 14:52 |
|
| Pagina 447 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 445 446 447 448 449 … 500 Volgende |