|
|
| Pagina 448 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 446 447 448 449 450 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Eerste klasse
Gio schreef: Beerschot schreef: Dit is mijn voorkeur qua fusie: 1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? Manneken... Pfffff Ben jij ECHT ne supporter? wat is het alternatief? Beerschot is failliet, ik geloof er niet meer in Ik ben al aan de volgende stap aan het denken |
| 30 Apr 2013, 17:27 |
|
|
forumlegende
Nog liever beginnen in 4e provinciale dan...
Stel je voor : fusioneren met Beveren...of Lokeren!! ![]() |
| 30 Apr 2013, 17:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Tja, "Beerschot" ge zit hier op een forum waar de supporters tot 2 keer toe een fusie hebben tegengehouden en het er voor over hadden om naar derde en vierde hun club te volgen in moeilijke tijden. Ik zou u aanraden uw verhaaltjes elders te gaan vertelen. Op het forum bij Waasland-Beveren of Zulte-Waregem of zo,..
|
| 30 Apr 2013, 17:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
salvador schreef: Tja, "Beerschot" ge zit hier op een forum waar de supporters tot 2 keer toe een fusie hebben tegengehouden en het er voor over hadden om naar derde en vierde hun club te volgen in moeilijke tijden. Ik zou u aanraden uw verhaaltjes elders te gaan vertelen. Op het forum bij Waasland-Beveren of Zulte-Waregem of zo,.. Hij moest bij een andere fusieploeg zijn, maar op de E40 heeft hij een afslag te vroeg genomen. |
| 30 Apr 2013, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Beerschot schreef: Gio schreef: Beerschot schreef: Dit is mijn voorkeur qua fusie: 1. Beveren 2. Westerlo 3. Lierse 4. Racing Mechelen 5. Lokeren Aalst was mss niet realistisch, ligt niet alleen vrij ver maar omdat jullie moeten rijden via gent of brussel is het ook gewoon te ver voor de Aalsterse fan. Met wie denken jullie dat er een fusie komt, en met wie is het meest realistisch? Manneken... Pfffff Ben jij ECHT ne supporter? wat is het alternatief? Beerschot is failliet, ik geloof er niet meer in Ik ben al aan de volgende stap aan het denken Da ze fusioneren met Anderlecht: FC Beerslecht ![]() _________________ MCMXIX |
| 30 Apr 2013, 23:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Toch straf hoe die mannen zo naast hun schoenen zijn blijven lopen. Als STVV of Lierse in slechte papieren zitten, dan houden die geen Losada en Stijnen op hun loonlijst en kopen ze al zeker geen Raul Bravo, Mununga, Ojo en andere dure vogels aan. Al die transfers kwamen voor mij als een enorme verrassing, gezien hun hoge schuldenberg. Sterk beleid met andere woorden..
Dacht gelezen te hebben dat ze, om te mogen starten in derde en hun stamnummer te behouden, 2 à miljoen euro mogen dokken. Ik ben benieuwd.. |
| 30 Apr 2013, 23:54 |
|
|
Vaste Waarde
Amai mijn kloten zeg ! Heb blijkbaar wat gemist hier ( de laatste 6, 7 pagina's sinds gisteren ?? )Ik krijg het niet snel op mij zenuwen, maar erover is erover ! Who the hell is dienen " Beerschot" zeg ? Legkip in't kwadraat zeker ? Wat ne bullshit verkoop jij hier man ! Kort en bondig zoals velen hier reeds vertelden : - There is only iendracht oiljst ! - Fusiegedrochten en verhalen hoeven wij niet - en da's al heeeel lang zo ! - WIJ volgden onze ploeg tot in de hel van 4e en 3e nationale, en bleven trouw aan naam, kleuren, stad. - Jammer voor jullie fusieclub, maar jullie hebben geoogst wat jullie hebben gezaaid ! - Last but not least, en niet als leedvermaak : Respect voor de club die jullie jarenlang hebben gekleineerd : Antwerp F.C. - Hopelijk hebben hun "die-hard" supps nu nog steeds de ballen om, zoals wij, nog liever steendood te vallen alvorens te gaan fusioneren met Germinal- Beerschot; door Vanoppen opportunistisch omgetuned naar het nu ( opnieuw) failliete Beerschot ! Have fun - " Het is plezant in derde klas" ! ( vraag maar aan die van de afrit verder op de E40!) ![]() |
| 01 Mei 2013, 0:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: :lol: Amai mijn kloten zeg ! Heb blijkbaar wat gemist hier ( de laatste 6, 7 pagina's sinds gisteren ?? )Ik krijg het niet snel op mij zenuwen, maar erover is erover ! Who the hell is dienen " Beerschot" zeg ? Legkip in't kwadraat zeker ? Wat ne bullshit verkoop jij hier man ! Kort en bondig zoals velen hier reeds vertelden : - There is only iendracht oiljst ! - Fusiegedrochten en verhalen hoeven wij niet - en da's al heeeel lang zo ! - WIJ volgden onze ploeg tot in de hel van 4e en 3e nationale, en bleven trouw aan naam, kleuren, stad. - Jammer voor jullie fusieclub, maar jullie hebben geoogst wat jullie hebben gezaaid ! - Last but not least, en niet als leedvermaak : Respect voor de club die jullie jarenlang hebben gekleineerd : Antwerp F.C. - Hopelijk hebben hun "die-hard" supps nu nog steeds de ballen om, zoals wij, nog liever steendood te vallen alvorens te gaan fusioneren met Germinal- Beerschot; door Vanoppen opportunistisch omgetuned naar het nu ( opnieuw) failliete Beerschot ! Have fun - " Het is plezant in derde klas" ! ( vraag maar aan die van de afrit verder op de E40!) ![]() We kunnen het toch even goed aan jullie vragen hé? Zo lang is het ook nog niet geleden. Maar eerlijk is eerlijk: ik hoop zelfs dat het nog derde klasse kan worden (maar ik vrees ervoor). Berchem, Racing Mechelen, Racing Gent, Hasselt, Union, ... . Derde klasse heeft ook zo zijn voordelen. NO AL CALCIO MODERNO! |
| 02 Mei 2013, 10:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Na onze passages in 3de en 4de moet ge nu niet gaan denken dat er daar geen politie zal opgetrommeld worden hoor.
In ons 1ste jaar, moesten ze op binnelandse zaken nog ontwaken, maar ze hebben er niet te lang over gedaan om dat nadien op zeer korte termijn wel eventjes rechte te trekken. Het aantal SV's ging wel zeer snel pijlsnel omhoog. Vooral omdat de gedachte "alles mag in 3de en 4de" soms toch wel serieus leefde bij sommigen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2013, 12:59 |
|
|
forumlegende |
Bram schreef: Na onze passages in 3de en 4de moet ge nu niet gaan denken dat er daar geen politie zal opgetrommeld worden hoor. In ons 1ste jaar, moesten ze op binnelandse zaken nog ontwaken, maar ze hebben er niet te lang over gedaan om dat nadien op zeer korte termijn wel eventjes rechte te trekken. Het aantal SV's ging wel zeer snel pijlsnel omhoog. Vooral omdat de gedachte "alles mag in 3de en 4de" soms toch wel serieus leefde bij sommigen. was het niet zo dat de voetbalwet geldt in 3e, maar niet in 4e? (kan zijn dat dat intussen ook aangepast is natuurlijk maar soit) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Mei 2013, 13:12 |
|
|
Freak
AA Gent is zeker van de groepswinst in play-off II. Kortrijk krijgt een forfaitnederlaag aangesmeerd van de Belgische voetbalbond, maar Bergen krijgt de drie punten niet.
Brecht Dejaegere stond in de wedstrijd tussen Kortrijk en Bergen niet vermeld op het wedstrijdblad. Enkele minuten voor tijd viel hij in. Kortrijk won de wedstrijd met 3-0, maar Bergen diende klacht in. Vrijdag verschenen beide clubs voor de Geschillencommissie Hoger Beroep. Voor de Geschillencommissie vroeg het Bondsparket nog om Kortrijk geen forfaitnederlaag op te leggen na de administratieve fout. Volgens De Geschillencommissie diende Kortrijk geen sanctie te krijgen, maar Bergen tekende beroep aan. De Geschillencommissie Hoger Beroep oordeelt nu dat Kortrijk de wedstrijd toch met 5-0 moet verliezen. Bergen krijgt er echter geen punten bij. De Henegouwers kunnen wel nog in beroep gaan. Door deze beslissing heeft de wedstrijd van morgenavond tussen Bergen en AA Gent geen belang meer. De Buffalo's zijn nu immers zeker van de groepswinst in poule a |
| 03 Mei 2013, 17:13 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: AA Gent is zeker van de groepswinst in play-off II. Kortrijk krijgt een forfaitnederlaag aangesmeerd van de Belgische voetbalbond, maar Bergen krijgt de drie punten niet. Brecht Dejaegere stond in de wedstrijd tussen Kortrijk en Bergen niet vermeld op het wedstrijdblad. Enkele minuten voor tijd viel hij in. Kortrijk won de wedstrijd met 3-0, maar Bergen diende klacht in. Vrijdag verschenen beide clubs voor de Geschillencommissie Hoger Beroep. Voor de Geschillencommissie vroeg het Bondsparket nog om Kortrijk geen forfaitnederlaag op te leggen na de administratieve fout. Volgens De Geschillencommissie diende Kortrijk geen sanctie te krijgen, maar Bergen tekende beroep aan. De Geschillencommissie Hoger Beroep oordeelt nu dat Kortrijk de wedstrijd toch met 5-0 moet verliezen. Bergen krijgt er echter geen punten bij. De Henegouwers kunnen wel nog in beroep gaan. Door deze beslissing heeft de wedstrijd van morgenavond tussen Bergen en AA Gent geen belang meer. De Buffalo's zijn nu immers zeker van de groepswinst in poule a veel zotter moet het bij de KBVB toch niet meer worden... |
| 03 Mei 2013, 17:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: waly 2 schreef: AA Gent is zeker van de groepswinst in play-off II. Kortrijk krijgt een forfaitnederlaag aangesmeerd van de Belgische voetbalbond, maar Bergen krijgt de drie punten niet. Brecht Dejaegere stond in de wedstrijd tussen Kortrijk en Bergen niet vermeld op het wedstrijdblad. Enkele minuten voor tijd viel hij in. Kortrijk won de wedstrijd met 3-0, maar Bergen diende klacht in. Vrijdag verschenen beide clubs voor de Geschillencommissie Hoger Beroep. Voor de Geschillencommissie vroeg het Bondsparket nog om Kortrijk geen forfaitnederlaag op te leggen na de administratieve fout. Volgens De Geschillencommissie diende Kortrijk geen sanctie te krijgen, maar Bergen tekende beroep aan. De Geschillencommissie Hoger Beroep oordeelt nu dat Kortrijk de wedstrijd toch met 5-0 moet verliezen. Bergen krijgt er echter geen punten bij. De Henegouwers kunnen wel nog in beroep gaan. Door deze beslissing heeft de wedstrijd van morgenavond tussen Bergen en AA Gent geen belang meer. De Buffalo's zijn nu immers zeker van de groepswinst in poule a veel zotter moet het bij de KBVB toch niet meer worden...Ok dat ze daar op ne vrijdagnamiddag al aan het aperitieven slaan, maar was er dan echt genen ene meer die nog een beetje nuchter genoeg was om een normale en simpele beslissing te nemen ? |
| 03 Mei 2013, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Witte, zal wel iets onder tafel geschoven hebben zeker, de blaas
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Mei 2013, 17:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: De Witte, zal wel iets onder tafel geschoven hebben zeker, de blaas ![]() Ja zijne buik _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Mei 2013, 17:53 |
|
| Pagina 448 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 446 447 448 449 450 … 500 Volgende |