|
|
| Pagina 450 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 448 449 450 451 452 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Bericht Re: de Dendertopic
Wat moet ne mens nog meer hebben, vant weekend ne goeie pot op drinken!
![]() _________________ FC Dender |
| 07 Mei 2010, 9:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
waly 2 schreef: gered door een 1e provincialer,proficiat. ![]() correctie: neo-vierdeklasser! |
| 07 Mei 2010, 9:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 53 Locatie: moorsel |
nonkel marcel schreef: Hij heeft er alvast 70 nieuwe klanten bij ![]() Kleine kanttekening: Terjoden blijft autonoom bestaan en het moest volgend seizoen toch "ergens" spelen. Trouwens, strikt gezien ligt Terjoden niet op grondgebied van Denderleeuw, wat heeft er stad Aalst van belet om hen een helpende hand te reiken? ![]() |
| 07 Mei 2010, 9:58 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
chunga schreef: Precies of dat die OCMW steuntrekkers ulder ne nieven voiture goan koeipen ![]() Op de poef he! Trouwens, voor de vrienden van Dender zal em wel een speciaal prijsje maken |
| 07 Mei 2010, 10:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
waly 2 schreef: gered door een 1e provincialer,proficiat. ![]() En nog steeds een berg schulden en geen licentie. Misschien redden ze het dit jaar nipt, maar uitstel is geen afstel. |
| 07 Mei 2010, 10:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
nonkel marcel schreef: Terjoden bestaat nu nog, zoniet gingen de boeken dicht wegens geen accomodatie. Dat Terjoden ons redt, klopt niet helemaal, het redt in de eerste plaats ook zichzelf. Allez zenne... het zou op zijn minst een beetje voor jullie pleiten dat jullie zouden inzien dat jullie bij de gratie van een andere club het hoofd boven water kunnen houden (dat is trouwens ook de enige constante in jullie "geschiedenis")... maar neen dus. Ik hoop dat jullie vooral veel illusies beginnen koesteren nu en weer een halve meter boven de grond gaan beginnen zweven... Vijverman was ook jullie reddende engel en het heeft heel lang geduurd dat "huwelijk"... Nu Valckenier... als het dezelfde kant opgaat als met Vijverman, heel leuk want jullie lijken precies niet te beseffen dat er nu absoluut geen vangnet meer is... De schuldenput is er gewoon nog een beetje groter op geworden en er is gewoon nog een zwaard van Damocles bijgekomen. Al bij al zou een beetje nederigheid dus welgekomen zijn denk ik zo. Besparingen moeten sowieso doorgevoerd worden, dus waarom volgend jaar niet gewoon sportief degraderen??? |
| 07 Mei 2010, 10:40 |
|
|
forumlegende
Inderdaad, met zo'n schuldenberg wordt het haast onmogelijk om sportief een competitieve ploeg op de been te brengen. Wie wil overigens in die "onzekere" omstandigheden uitkomen voor Dender ?
Soit, hun licentie is nog niet binnen hé en dat wordt nu echt wel penibel. |
| 07 Mei 2010, 11:25 |
|
|
@DT: uiteraard heb ik veel respect voor wat Terjoden-Welle als club bereikt heeft en het is ver gekomen dat ons lot afhing van een neo-vierdeklasser, maar eigenlijk was het heel simpel zenne: ofwel kwam er een oplossing en waren beide clubs gered, ofwel kwam er geen oplossing en gingen bij beide clubs de boeken toe, want Terjoden kon niet langer spelen in z'n vertrouwde infrastructuur. En de gemeente zou alles op z'n nek gekregen hebben. Nu, om eerlijk te zijn: mocht ik supporter van Terjoden zijn, dan zou ik me hier niet goed bij voelen, want ik denk dat het voor iedereen nu reeds wel duidelijk is wat de volgende stap zal zijn. En uiteraard zal Dender moeten saneren, maar je hebt geen profstatuut nodig om een goede ploeg uit te bouwen. Ik denk ook dat het sportief zware jaren gaan worden, maar als Wetteren met een fractie van onze mogelijkheden in 2de kan blijven, moeten wij dat ook kunnen. Tis niet omdat er veel namen zitten in 2de klasse, dat het niveau er spectaculair hoog zou zijn he.
|
| 07 Mei 2010, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 12 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Fredster schreef: Tis hier precies geestig ![]() Totdat gij weer iets kwam posten toch... _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Mei 2010, 11:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Jeroen schreef: Terwijl ge vroeger nog op de inhoud reageerde beseft ge dat verloren moeite is... Blijf hier aub weg, voor ge de mensen weer verkeerdelijk begint te beschuldigen en u nog is onsterfelijk belachelijk maakt, simpele duif ![]() Terjoden bestaat nu nog, zoniet gingen de boeken dicht wegens geen accomodatie. Dat Terjoden ons redt, klopt niet helemaal, het redt in de eerste plaats ook zichzelf. Mij maakt ge niet wijs dat er veel geld nodig was om ergens een stuk grond te vinden en daar een cantine op te plaatsen (meer hebben die mannen toch niet nodig). Enige probleem was om een stuk grond te vinden waar de politiek er de juiste inkleuring van zou maken .... wetende dat het stadsbestuur van Dender ook enorm veel te verliezen had hebben ze TW quasi gedwongen om mee in het zinkende schip te stappen. Enfin ze doen maar, zinken doet het daar toch, nu kunnen we volgend jaar nog eens lachen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2010, 12:20 |
|
|
Ik denk dat ge schromelijk onderschat hoeveel het kost om een terrein aan te leggen met een paar tribunes, kantine, kleedkamers, onderhoud, enz..Terjoden moest sowieso in Denderleeuw komen aankloppen voor steun.
|
| 07 Mei 2010, 12:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Ik denk dat ge schromelijk onderschat hoeveel het kost om een terrein aan te leggen met een paar tribunes, kantine, kleedkamers, onderhoud, enz..Terjoden moest sowieso in Denderleeuw komen aankloppen voor steun. En wat kost het hun nu ? En daarboven nog de kans dat er veel meer lijken uit de kast vallen... want ze zijn daar nog maar begonnen aan de opkuis hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2010, 12:29 |
|
|
In ieder geval minder dan wat ze anders zouden moeten ophoesten. Ze hebben zich ingekocht en kunnen nu gebruik maken van een deftige infrastructuur. Deed Terjoden die inspanningen niet, dan was het boeken toe (lees de officiële mededeling maar es op het gastenboek van hun website). Verder staan beide clubs los van elkaar he, tis niet zo dat Terjoden gaat opdraaien voor de eventuele kadavers die nog uit de kast gaan vallen bij Dender. Door te stoppen met dat belachelijke profstatuut, gekoppeld aan de toch wel serieuze inkomsten die onze feestzalen opbrengen, moet het mogelijk zijn om Dender in leven te houden. Maar dat er binnen onze club structureel enorm veel moet veranderen, is een feit.
Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 07 Mei 2010, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Mei 2010, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 57 Locatie: Erembodegem |
nonkel marcel schreef: Ik denk dat ge schromelijk onderschat hoeveel het kost om een terrein aan te leggen met een paar tribunes, kantine, kleedkamers, onderhoud, enz..Terjoden moest sowieso in Denderleeuw komen aankloppen voor steun. ze konden toch ook in Haaltert of Aalst komen aankloppen zijn desnoods (of hebben ze dat gedaan en zijn ze weggestuurd?) Er zijn trouwens ook genoeg ploegen die Dender al heeft opgeslorpt en waar de accomodatie nog van rechtstaat |
| 07 Mei 2010, 12:37 |
|
|
the_red_ant69 schreef: nonkel marcel schreef: Ik denk dat ge schromelijk onderschat hoeveel het kost om een terrein aan te leggen met een paar tribunes, kantine, kleedkamers, onderhoud, enz..Terjoden moest sowieso in Denderleeuw komen aankloppen voor steun. ze konden toch ook in Haaltert of Aalst komen aankloppen zijn desnoods (of hebben ze dat gedaan en zijn ze weggestuurd?) Er zijn trouwens ook genoeg ploegen die Dender al heeft opgeslorpt en waar de accomodatie nog van rechtstaat Blijkbaar moesten ze nergens anders zijn he, zeker niet in Aalst. Iedereen houdt van Terjoden zo wat z'n handen af, ja, waar ligt da nu juist.. |
| 07 Mei 2010, 12:41 |
|
| Pagina 450 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 448 449 450 451 452 … 711 Volgende |