de Dendertopic - Pagina 452 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 450 451 452 453 454 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: de Dendertopic
en de licentie van dender is die al in orde? :D

07 Mei 2010, 17:01
Freak

Leeftijd: 35
waly 2 schreef:
en de licentie van dender is die al in orde? :D

Woensdag 12mei is die in orde ja.Spijtig genoeg,maar het gaat zo zijn.

07 Mei 2010, 17:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
nonkel marcel schreef:
Iendracht02 schreef:
Wat zijn jullie, de beterweters, het "lichtend voorbeeld" van de Denderstreek toch een zielig (of moet ik zeggen zielloos?) clubje ... Ik verheug mij al op de competitie van volgend seizoen ... :lol: :lol: :lol: :haha:

Zalige woorden die deugd doen als ze uit jouw mond komen, zet er nog een boompje over op op je verjaardagfeestje in, helaas, mineur. :cool: :lol:

Allee, ik ben eigenlijk blij dat ik U toch nog wat troost kan bieden, jongen, in deze tijden van pure clubmiserie ... :lol:

Nonkeltje toch, het was een (te) mooi cadeau geweest, dat geef ik toe, maar dat wil daarom niet zeggen dat er bij ons thuis veel woorden aan Dender worden vuil gemaakt hoor, verjaardag of geen verjaardag. Als er die dag al over voetbal gepraat wordt, dan zal het wel over de eindrondematch van daags voordien gaan, tenzij de Licentiecommissie alsnog beslist om een tweede Moeskroen te vermijden. Een tweede Moeskroen is dan nog veel gezegd, want in Moeskroen is er nog volk, sfeer en traditie, wat van Racing Verbroedering Affligem Reetveerdegem of hoe noemen jullie alweer, nietjjan gezegd worden.
Ik weet trouwens niet hoe dat bij U zit, maar dit en andere Fora zijn overigens tijdverdrijf voor mij en de gesprekken hier zijn geen weerspiegeling van de voornaamste gesprekken uit mijn dagelijks leven, als dat U niet duidelijk moest zijn ... Ik leef gelukkig nog veel meer "in 't echt," dan op het Internet.
Ik ben nooit zo naief geweest om er 100 procent zeker van te zijn dat het einde van Dender per definitie voor 2010 zou zijn (zoals bij sommige Forumleden hier intussen misschien wel het geval was) net zo min als dat ik nu zo naief ben zoals jullie, door te denken dat dat einde er binnen afzienbare tijd niet meer zal komen. Ik had voor dit seizoen ook nooit durven hopen dat dat einde misschien wel al voor dit seizoen zou kunnen zijn. Op dat vlak ben ik al heel aangenaam verrast geweest dit jaar. De stuiptrekkingen van een club die op sterven na dood is, kunnen nu eenmaal lang en pijnlijk zijn en de "we zijn gered!"-hallucinatie bij bestuur en supporters kan nu eenmaal herhaaldelijk optreden in dat proces.
Ik ben iemand met veel geduld, zenne Marcel. Ik zal mij met plezier verkneukelen in het gespartel van Dender op en naast het veld volgend jaar, als ze daadwerkelijk nog een ploeg op de been krijgen volgend jaar. Ik ga geen pint drinken per elke deurwaarder die er bij jullie volgend jaar aan de deur zal kloppen, want dan ben ik ongetwijfeld volgend jaar deze tijd een zware alcoholist ... :drank: :kots: :D

07 Mei 2010, 18:49
Rode kaart
Rode kaart

En ge zijt juist van uw alcoholverslaving af van elke pint die ge mocht drinken telkens er een deurwaarder bij Aalst voor de deur stond. :lol:

07 Mei 2010, 19:26
Freak

"stond "ein marcel,ben eir moeget nog beginnen. :lol: :lol:

07 Mei 2010, 19:33
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
En ge zijt juist van uw alcoholverslaving af van elke pint die ge mocht drinken telkens er een deurwaarder bij Aalst voor de deur stond. :lol:

Wanneer gooien ze Marcel hier van ons Forum het wordt de hoogste tijd . Ik heb eenmaal iets op hun forum gezet en ben direct van hun forum geschrapt omdat daar niet mag gelachen worden.

07 Mei 2010, 19:35
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
nonkel marcel schreef:

Haha, in elke post leest ge ook wat ge wilt lezen he, mor op de serieuze inhoud kunt ge ni reageren omdat hij gelijk heeft :lol:

Is dit een serieus forum? In dat geval, alleen nog maar serieuze reacties. Bij deze: :EA:

07 Mei 2010, 19:38
Freak

:crazy: :crazy:

07 Mei 2010, 20:15
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
Bomber schreef:
nonkel marcel schreef:

Haha, in elke post leest ge ook wat ge wilt lezen he, mor op de serieuze inhoud kunt ge ni reageren omdat hij gelijk heeft :lol:

Is dit een serieus forum? In dat geval, alleen nog maar serieuze reacties. Bij deze: :EA:

Gij hebt de voorbije jaren dan toch al te veel "onserieuze" reacties tegenover den Iejndracht achter uw persoonlijke naam om U hier nog te vertonen, beste vriend.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo kort van geheugen. Nu ge U amper nog op een "serieuze" manier kunt verweren met uw clubje, omdat Dender nu het prototype is van alles wat ge ons vroeger naar de kop hebt gegooid, komt ge hier zo: :EA: doen Bij de eerstvolgende gelegenheid die ge op eender welk Forum krijgt om ons zwart te maken, steekt ge ons met de brede grijns ongetwijfeld alweer een mes in de rug. Zo is 't de laatste jaren al net iets te vaak geweest, net zoals bij vele van uw kompanen (op een paar uitzonderingen na).

Wees gerust: ik ben bloedserieus in alles wat ik over Dender zeg en denk. :wave: :banana: :EA:

07 Mei 2010, 22:39
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:
nonkel marcel schreef:

Wanneer gooien ze Marcel hier van ons Forum het wordt de hoogste tijd . Ik heb eenmaal iets op hun forum gezet en ben direct van hun forum geschrapt omdat daar niet mag gelachen worden.

Ge kunt U misschien nog een keer registreren, want nu mag er daar wel weer eventjes gelachen worden. Maar haast U, want 't zal wellicht niet zo lang duren ... :lol: ;)
Ge zou nu toch niet willen dat onze Forum-beheerders zich op dezelfde manier gaan gedragen als de beheerders van onze geburen? Al schrijft onze Marcel hier nog 20000 van dergelijke posts, een duivel die zich weert in een wijwatervat ... altijd een schoon spektakel! :kiss:

07 Mei 2010, 22:52
Reserve

Leeftijd: 57
dender is bezig met gans denderleeuw mee te trekken in den dieperik :)
ik hoop dat hun "gemeente"bestuur der nog wa geld in pompt ... das toch een put zonder bodem :) :)
goed toch ?!!!!
sebiet verdienen ze nog een standbeeld ze ... LOL

09 Mei 2010, 11:04
Junior

Michaël schreef:
dender is bezig met gans denderleeuw mee te trekken in den dieperik :)
ik hoop dat hun "gemeente"bestuur der nog wa geld in pompt ... das toch een put zonder bodem :) :)
goed toch ?!!!!
sebiet verdienen ze nog een standbeeld ze ... LOL

tjah... hadden wij destijds maar zo'n stadsbestuur gehad. fcv dender is dé eliteclub van de streek: geen potentieel maar rechtgehouden door de overheid en een paar stinkend rijke pees. wij zijn en blijven de volksclub: alles heeft voor en nadelen... zouden we het eigenlijk wel anders willen ? :EA:

09 Mei 2010, 13:47
Scholier

Leeftijd: 40
Voor volgend seizoen hebben ze Geeroms binnengehaald. Ze zijn financieel nog ni gered of ze geven alweer geld uit...

09 Mei 2010, 15:48
Vaste Waarde

Jeusie schreef:
Voor volgend seizoen hebben ze Geeroms binnengehaald. Ze zijn financieel nog ni gered of ze geven alweer geld uit...

Als dat de oude paarden zijn die hen volgend seizoen over de streep (van derde klasse) moeten trekken ... Santé! :drank:

09 Mei 2010, 17:14
Freak

stefan staelens gaat ook heb ik gehoord. :hmm:

09 Mei 2010, 17:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 450 451 452 453 454 711