|
|
| Pagina 456 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 454 455 456 457 458 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Eerste klasse
borre31 schreef: Smetje schreef: Op de site van Het Nieuwsblad spreken ze dat Zulte-Waregem met Oostende zou fusioneren en dat het vrijgekomen stamnummer dan aan Antwerpen verkocht wordt. WTF Het is echt wel komkommertijd zeker?als dit allemaal later een kwakkel zou zijn betekent dat toch zwaar gezichtsverlies en gehoon alom voor de pers hoor ! Ofwel is het waar en betekent het een bom in het Belgisch voetbal, ofwel zetten ze maar om het even wat in de pers om te kunnen verkopen zeker ?, en is het echt schandalig en onetisch. Checken die journalisten hun bronnen wel ? Of gaan ze allemaal binnenkort werken bij "Dag Allemaal" en "Story" mss ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mei 2013, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik denk dat tegenwoordig die internetredacties vaak klakkeloos overnemen wat er op facebook, twitter en andere blogs en fora verschijnt.
|
| 24 Mei 2013, 9:59 |
|
|
Freak
Promovendus KV Oostende neemt nogmaals afstand van de berichten omtrent een constructie met een Antwerpse ploeg. Om 11 uur geeft het persconferentie.
"Het KVO-bestuur neemt formeel afstand van alle insinuaties die de laatste dagen via de media worden verspreid betreffende de betrokkenheid van de club aan de constructie van een Antwerpse ploeg", stond er gisteren al te lezen op de website van de kampioen uit tweede nationale. Toch leek deze morgen op basis van berichtgeving in enkele Vlaamse kranten dat er alsnog een constructie op til was tussen KV Oostende en een project van Antwerpse ondernemers. Ondertussen heeft de club aan Sporza bij monde van voorzitter Lejaeghere alvast laten weten dat er niets aan is van de constructie. Ook Patrick Decuyper, die een rol als bemiddelaar zou hebben, zegt dat er niets aan het verhaal aan is. Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2UC9DPjkm |
| 24 Mei 2013, 10:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ja stel je voor, dat het ten koste gaat van het grote Antwerp. Het legioen van 3.500 man, de schuldenberg die door allerlei malafide constructies overeind kan blijven, en een stadion dat eigenlijk 15 jaar moest afgekeurd worden. Dat je dat -jullie stadionperikelen in het achterhoofd houdend- kan tolereren vind ik onbegrijpelijk.
|
| 24 Mei 2013, 10:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Zienaa schreef: Ik denk dat tegenwoordig die internetredacties vaak klakkeloos overnemen wat er op facebook, twitter en andere blogs en fora verschijnt. Mss tijd om een paar kwakkels ivm den Iendracht hier te posten en te zien hoe snel het nationaal nieuws wordt ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mei 2013, 10:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Kielse Rat schreef: Ja stel je voor, dat het ten koste gaat van het grote Antwerp. Het legioen van 3.500 man, de schuldenberg die door allerlei malafide constructies overeind kan blijven, en een stadion dat eigenlijk 15 jaar moest afgekeurd worden. Dat je dat -jullie stadionperikelen in het achterhoofd houdend- kan tolereren vind ik onbegrijpelijk. Ik dacht dat Beerschot ook redelijk wat schulden had ? _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 24 Mei 2013, 10:04 |
|
|
Freak
ik vraag me toch af wat er zo belangrijk is aan gba dat een andere ploeg daarvoor moet kapot gemaakt worden.
![]() |
| 24 Mei 2013, 10:04 |
|
|
ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er toch achter de schermen zwaar gevochten wordt hoor, er moet en zal toch iets uit de bus moeten komen of anders is dit dus wel de klucht van het jaar aan het worden.
En vooral niet de rol van een Bart de Wever onderschatten hé _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 Laatst gewijzigd door zwetzat op 24 Mei 2013, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Mei 2013, 10:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
borre31 schreef: Kielse Rat schreef: Ja stel je voor, dat het ten koste gaat van het grote Antwerp. Het legioen van 3.500 man, de schuldenberg die door allerlei malafide constructies overeind kan blijven, en een stadion dat eigenlijk 15 jaar moest afgekeurd worden. Dat je dat -jullie stadionperikelen in het achterhoofd houdend- kan tolereren vind ik onbegrijpelijk. Ik dacht dat Beerschot ook redelijk wat schulden had ? Daar gaat het toch helemaal niet over?? Wij hadden heel wat schulden en zijn dan ook failliet gegaan. Wat een logisch en voor de fans spijtig gevolg is. Mijn reactie was een reactie op een post hierboven waar iemand stelt dat al die heisa hopelijk niet ten nadele van RAFC uitdraait. |
| 24 Mei 2013, 10:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetzat schreef: ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er toch achter de schermen zwaar gevochten wordt hoor, er moet en zal toch iets uit de bus moeten komen of anders is dit dus wel de klucht van het jaar aan het worden De klucht van het jaar is het sowieso al hé. Er is een nieuw Racing Jet Waver in de maak. |
| 24 Mei 2013, 10:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: ik vraag me toch af wat er zo belangrijk is aan gba dat een andere ploeg daarvoor moet kapot gemaakt worden. ![]() Beerschot maakt die andere club niet kapot hé? Het stadsbestuur wil topvoetbal naar Antwerpen halen. Stadsbestuur + zakenmanen, een gevraalijke mix. Beerschot heeft zelfs geen bestuur meer, dus je kan hen in deze niks verwijten. Hoe graag je dat misschien ook zou willen. |
| 24 Mei 2013, 10:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dat is gewoon de schrik die heerst bij veel clubs/besturen, en die het of de komende seizoen(en) nu al angstvallig tegemoet zien. Sommigen weten niet meer van welk hout pijlen maken en gaan eens polsen of informeren, beginnen rare piste's te bewandelen en er hoeft steeds maar één iemand daarvan iets op te vangen, en je krijgt meteen dit soort indianenverhalen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mei 2013, 10:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Kielse Rat schreef: borre31 schreef: Kielse Rat schreef: Ja stel je voor, dat het ten koste gaat van het grote Antwerp. Het legioen van 3.500 man, de schuldenberg die door allerlei malafide constructies overeind kan blijven, en een stadion dat eigenlijk 15 jaar moest afgekeurd worden. Dat je dat -jullie stadionperikelen in het achterhoofd houdend- kan tolereren vind ik onbegrijpelijk. Ik dacht dat Beerschot ook redelijk wat schulden had ? Daar gaat het toch helemaal niet over?? Wij hadden heel wat schulden en zijn dan ook failliet gegaan. Wat een logisch en voor de fans spijtig gevolg is. Mijn reactie was een reactie op een post hierboven waar iemand stelt dat al die heisa hopelijk niet ten nadele van RAFC uitdraait. Zij hebben het toch tot nu toe overleefd zonder te fusioneren ? Ik vind dat mooi ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 24 Mei 2013, 10:18 |
|
|
Je hebt de "grote" clubs in Belgie: Brugge, Standard, Anderlecht en Gent. Eigenlijk is het nu het moment voor een stad als Antwerpen om alle verschillen aan de kant te schuiven en 1 grote Antwerpse club te maken. Maar dat ligt natuurlijk zeer gevoelig (denk maar op ons niveau aan de kwebbels rond fusie of geen fusie met Denjer en wie nog allemaal). Wat heb je vandaag nog in Antwerpen: RAFC, met alle respekt, maar wat blijft daar vandaag nog van over : een puinhoop, letterlijk en figuurlijk.
Doen ze het niet dan zijn ze weer vertrokken voor 20 jaar miserie. Sorry, nog vergeten: doe daar Genk ook nog maar bij. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 Laatst gewijzigd door zwetzat op 24 Mei 2013, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Mei 2013, 10:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
borre31 schreef: Kielse Rat schreef: borre31 schreef: Ik dacht dat Beerschot ook redelijk wat schulden had ? Daar gaat het toch helemaal niet over?? Wij hadden heel wat schulden en zijn dan ook failliet gegaan. Wat een logisch en voor de fans spijtig gevolg is. Mijn reactie was een reactie op een post hierboven waar iemand stelt dat al die heisa hopelijk niet ten nadele van RAFC uitdraait. Zij hebben het toch tot nu toe overleefd zonder te fusioneren ? Ik vind dat mooi ![]() Kijk, als je eerlijk bent en de situatie (financiën, stadion, ... ) nog maar een klein beetje kent, weet je dat ze overeind blijven door malafide constructies en vooral de juiste hooggeplaatste personen op de juiste plaatsen. Fusioneren, naamsveranderingen, kleurwijzigingen, verhuizingen, ... en dergelijke zijn dingen die in het voetbal wel vaker gebeuren, en waar ik voor alle duidelijkheid geen fan van ben. |
| 24 Mei 2013, 10:25 |
|
| Pagina 456 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 454 455 456 457 458 … 500 Volgende |