|
|
| Pagina 47 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Champions League
Verbechio schreef: Schandelijke vertoning terug, vooral van hun "vedetten" zoals nen Boussoufa. Als diene zoveel geld verdient, dan gaak hier toch ook voor nen opslag vragen ze Heeft diene nu 1 ding goe gedaan? Zelfs ne vrijetrap treffelijk zetten was te moeilijk en em heeft pertang kansen genoeg gehad.Op zich e schoon dingen, maar voort Belgisch voetbal is dit een ramp. Boussoufa is op Europees vlak een dikke NUL! |
| 07 Aug 2008, 12:16 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Eigenlijk is 't heel triestig da wij nog alle weken naar de belachelijkste competitie van Europa kijken op tv...
Al een chance dat er na Studio 1 nog Match of the Day is om toch weer te beseffen hoe mooi voetbal kan zijn. Anderlecht... echt te belachelijk voor woorden. En eenmaal de competitie begint, zullen ze weer hun nek opzetten en verkondigen dat zij een grootmacht in België zijn en dat al de rest hen mee de afgrond in sleurt. De belachelijkste ploeg die ik ooit gekend heb! Spijtig natuurlijk voor Sven en al die andere supporters die het goed menen, maar ik heb er toch mijn plezier in. En altijd maar op die arbiter steken... zelfs met 3 rode kaarten in beide matchen moet ge verdomme nog winnen van die mannen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Aug 2008, 13:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Eigenlijk is 't heel triestig da wij nog alle weken naar de belachelijkste competitie van Europa kijken op tv... Al een chance dat er na Studio 1 nog Match of the Day is om toch weer te beseffen hoe mooi voetbal kan zijn. Anderlecht... echt te belachelijk voor woorden. En eenmaal de competitie begint, zullen ze weer hun nek opzetten en verkondigen dat zij een grootmacht in België zijn en dat al de rest hen mee de afgrond in sleurt. De belachelijkste ploeg die ik ooit gekend heb! Spijtig natuurlijk voor Sven en al die andere supporters die het goed menen, maar ik heb er toch mijn plezier in. En altijd maar op die arbiter steken... zelfs met 3 rode kaarten in beide matchen moet ge verdomme nog winnen van die mannen! Die rode kaart die ze gisteren pakten, bewijst alleen maar hoe slecht ze in Anderlecht bezig zijn. Dan koopt ge u nog ne rechtsback bij met diene Rnic en ge koopt ene die zo mogelijk nog slechter en dommer is dan Wasilewski. Soit, ondanks al diene zever van slecht voor het Belgisch voetbal en zo heb ik echt genoten van de kwalificatie van BATE Borisov. Zolang den Eendracht niet in aanmerking komt voor Europees voetbal kan het me vierkant gestolen worden dat het slecht is voor den Belgische coëfficiënt. Hoe minder Belgische ploegen in Europa hoe minder affronten . |
| 07 Aug 2008, 13:49 |
|
|
Junior
Bartos schreef: Hoe minder Belgische ploegen in Europa hoe minder affronten . ![]() |
| 07 Aug 2008, 13:52 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd.
Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Aug 2008, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Jeroen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Allemaal de schuld van klein ploegskes zoals FCD. ![]() Ok, wel alleen commentaar van supporters van echte clubs aub... Allez, ge gaat dan zelf 2 keer zwijgen? Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion...olé olé olé olé. ![]() Nee, maar als jij voor elke club is gaat spreken hebt ge hier 725 keer recht van spreken. Pfff, amai, dit begint erger en erger te worden? Zeker 11 maanden zonder Europees voetbal (alhoewel Intertot begint in juni, niet?). Goedkoop zal het worden... Geen dure europese tickets, geen prijsverhoging van abonnementen en geen shirt van onze nieuwe spits. Bende overbetaalde klootzakken zijn het. Lamah, Vadis, ... zo'n gasten moeten tussen de lijnen staan. Opgeleid door Anderlecht en Belg. Gillet is trouwens de enige die op regelmatige basis niveau haalt. Goor, Bousouffa (die notabene 1,30 miljoen euro per jaar vangt), ... ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Aug 2008, 13:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd. Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). Ik geef u gelijk, behalve over Biglia. Vond ik gisteren samen met Polak nog een van de lichtpunten. _________________
|
| 07 Aug 2008, 15:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd. Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). Ik geef u gelijk, behalve over Biglia. Vond ik gisteren samen met Polak nog een van de lichtpunten. toch nog eenen die lichtpunten gezien heeft dan _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Aug 2008, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Gisteren zat er ne pipo (ik hoop dat hij meeleest) voor mij...
Nadat de speaker afriep dat Anderlecht uitgeschakeld was, riep hij voor gans ons vak. ZAAAALIG MAN!!! In zo een geval zou men beter teleurgesteld zijn, want dankzij dit kan men er van op aan dat we de volgende 5 jaar geen enkele Belgische ploeg meer in de CL mag verwachten. |
| 07 Aug 2008, 15:53 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd. Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). Ik geef u gelijk, behalve over Biglia. Vond ik gisteren samen met Polak nog een van de lichtpunten. toch nog eenen die lichtpunten gezien heeft dan Ja samen met die spits (Blizniyuk), de linksachter en die rechtermiddenvelder van BATE vond ik Polak en Biglia (en ook Suarez) de beste spelers op het plein. Polak en Biglia konden er niet aan doen dat de rest van hun ploeg zwakker was als de rest van Bate. _________________
|
| 07 Aug 2008, 15:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd. Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). Ik geef u gelijk, behalve over Biglia. Vond ik gisteren samen met Polak nog een van de lichtpunten. Als ze van Biglia nog iets van geld krijgen, moeten ze hem met nen immense strik derrond direct verkopen zenne. Diene jongen stagneert enorm en kan gene pas vooruit geven. Niet sterk genoeg als verdedigende middenvelder en niet genoeg vernuft als aanvallende middenvelder. |
|
|
Deef schreef: Gisteren zat er ne pipo (ik hoop dat hij meeleest) voor mij... Nadat de speaker afriep dat Anderlecht uitgeschakeld was, riep hij voor gans ons vak. ZAAAALIG MAN!!! In zo een geval zou men beter teleurgesteld zijn, want dankzij dit kan men er van op aan dat we de volgende 5 jaar geen enkele Belgische ploeg meer in de CL mag verwachten. Mja, Anderlecht heeft dat toch zelf gezocht. Ofwel ben je in België voor Anderlecht ofwel radicaal tegen... _________________
|
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: In zo'n matchen ziet ge toch ook wat zelfverklaarde vedetten als Boussoufa en Biglia maar waard zijn hé... NIKS! Zelfs al zouden ze gewoon kunnen meedraaien in zulke matchen, da's gewoon niet genoeg. Zulke spelers heb je in je ploeg om het niveau omhoog te krikken. Maar zelfs gewoon meedraaien is al te veel gevraagd. Dat Polak weg zou gaan, zal wel een klopke zijn want die begon sinds eind vorig seizoen toch zijn niveau te halen (na een verschrikkelijke start). Ik geef u gelijk, behalve over Biglia. Vond ik gisteren samen met Polak nog een van de lichtpunten. Als ze van Biglia nog iets van geld krijgen, moeten ze hem met nen immense strik derrond direct verkopen zenne. Diene jongen stagneert enorm en kan gene pas vooruit geven. Niet sterk genoeg als verdedigende middenvelder en niet genoeg vernuft als aanvallende middenvelder. Zelfde probleem als Baseggio (al was die in het algemeen nog iets zwakker). Biglia heeft nog nooit scherp gestaan en kan geen ploeg leiden. Is een echte middenmid en heeft ofwel twee box to box spelers nodig naast hem (Gillet en Polak) ofwel een aanvallende en een verdedigende. _________________
|
| 07 Aug 2008, 15:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Gisteren zat er ne pipo (ik hoop dat hij meeleest) voor mij... Nadat de speaker afriep dat Anderlecht uitgeschakeld was, riep hij voor gans ons vak. ZAAAALIG MAN!!! In zo een geval zou men beter teleurgesteld zijn, want dankzij dit kan men er van op aan dat we de volgende 5 jaar geen enkele Belgische ploeg meer in de CL mag verwachten. Mja, Anderlecht heeft dat toch zelf gezocht. Ofwel ben je in België voor Anderlecht ofwel radicaal tegen... Just, maar zelfs al ben je anti-Anderlecht. Brugge, Standard, Genk, ... hadden er allemaal voordeel bij dat Anderlecht doorging... |
| 07 Aug 2008, 15:57 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Biglia heeft nog nooit scherp gestaan en kan geen ploeg leiden. Is een echte middenmid en heeft ofwel twee box to box spelers nodig naast hem (Gillet en Polak) ofwel een aanvallende en een verdedigende. Als je als centrale middenvelders al twee andere centrale middenvelders rond je nodig hebt om te presteren, moogt ge u toch eens vragen gaan stellen. Ik vond trouwens dat hij enorm zwaar stond. _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Aug 2008, 16:00 |
|
| Pagina 47 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 161 Volgende |