|
|
| Pagina 464 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 462 463 464 465 466 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: de Dendertopic
Beste supporters,
Het voorbije seizoen is nog maar pas voorbij, of het nieuwe dient zich al aan. Hoewel er nog geen duidelijkheid bestaat rond het oefenprogramma van FC, is nu al duidelijk dat er op zaterdag 31 juli een "vriendschappelijke" match geprogrammeerd staat in en tegen onze buren van VCE Aalst 2002. Blijkbaar heeft ons bestuur nog altijd niet door dat het overgrote merendeel van de FC-supporters een dergelijke oefenmatch beschouwt als compleet overbodig en oninteressant, zeker na de emmers stront die we de laatste maanden vanuit Aalst over ons gekregen hebben naar aanleiding van onze financiële problemen en de marginale toestanden die hiermee altijd gepaard gaan. De kas van onze club wil ik nog spijzen, die van dat geboerte niet. Ik roep iedereen dan ook op om deze match links te laten liggen en in de plaats daarvan bij een eerstvolgende oefenmatch in ons eigen Florent Beeckmanstadion een sjaal of wat extra drankbonnekes te kopen, die gaan integraal naar de kas van FC. Zo draagt elk op zijn manier een steentje bij in de redding van FC Dender! Nuri Big Boss Berichten: 2606 Geregistreerd: 01 okt 2008, 19:28 Privébericht bleit bleit ![]() |
| 28 Mei 2010, 9:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ai, een boycot van het denderlegioen. Als we dat maar overleven
![]() |
| 28 Mei 2010, 9:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
chunga schreef: Ai, een boycot van het denderlegioen. Als we dat maar overleven ![]() Ze gaan proberen die 20 supporters die anders op verplaatsing meegaan stuk voor stuk persoonlijk te overtuigen om thuis te blijven . Misschien hebben ze schrik dat die anders geen geld meer overhebben om naar hunne freakshow ... euhm Vlaamse kermis ... te gaan . |
| 28 Mei 2010, 9:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: Beste supporters, Het voorbije seizoen is nog maar pas voorbij, of het nieuwe dient zich al aan. Hoewel er nog geen duidelijkheid bestaat rond het oefenprogramma van FC, is nu al duidelijk dat er op zaterdag 31 juli een "vriendschappelijke" match geprogrammeerd staat in en tegen onze buren van VCE Aalst 2002. Blijkbaar heeft ons bestuur nog altijd niet door dat het overgrote merendeel van de FC-supporters een dergelijke oefenmatch beschouwt als compleet overbodig en oninteressant, zeker na de emmers stront die we de laatste maanden vanuit Aalst over ons gekregen hebben naar aanleiding van onze financiële problemen en de marginale toestanden die hiermee altijd gepaard gaan. De kas van onze club wil ik nog spijzen, die van dat geboerte niet. Ik roep iedereen dan ook op om deze match links te laten liggen en in de plaats daarvan bij een eerstvolgende oefenmatch in ons eigen Florent Beeckmanstadion een sjaal of wat extra drankbonnekes te kopen, die gaan integraal naar de kas van FC. Zo draagt elk op zijn manier een steentje bij in de redding van FC Dender! Nuri Big Boss Berichten: 2606 Geregistreerd: 01 okt 2008, 19:28 Privébericht bleit bleit ![]() Big Boss by the way, als die recette in 2 wordt gedeeld ga ik ook niet, die krijgen geene frank van mij. Ik za uiteraard wel in de kantine de kas van den iendracht spijzen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Mei 2010, 9:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vind het trouwens echt doodzonde van de oefenmatch tegen Terjoden Welle. Vorige jaren altijd de oefenmatch waar ik het meest naar uitkeek, altijd plezier vooraf en achteraf in die kantine daar. Maar nu hadden ze het evengoed zo mogen laten voor mij. Ik versta dat ze hun tribunes daar graag ook eens gevuld zouden zien, maar ik peis niet dat er iemand zit op te wachten voor daar in da kil en sfeerloos kot te gaan zitten.
|
| 28 Mei 2010, 10:01 |
|
|
Freak
me 2
|
| 28 Mei 2010, 10:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zou er zo geen oefenmatchke op Lede ofzo bij komen om toch een gezellige verplaatsing te hebben tijdens de voorbereiding.... liefst eentje met een cantine waar ze gewoon zijn dat het volk blijft plekken
.Wetteren is anders de enige .... dat mag gerust wat meer zijn ze ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mei 2010, 12:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Nu dat er hier een paar Denderfans hier geband werden, proberen ze nu hun gal te spuwen via You-tube.
Ik kreeg zopas deze reactie op mijn filmpje van de eindronde in visé ( mei 2008 ). FCDrulez heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: http://www.youtube.com/watch?v=waCrBDCpGWE&feature=email Hoezo Dender Failliet?? Welke roddelkrant lees je nu? De "Iendrachtgazet" zeker.. Wij gon nie failliet, want de supporters vechten voor hun ploeg, in tegenstelling tot wat jullie bewezen hebben enkele jaartjes terug.. En wat ben je met 1000 supporters? Als je het niet kunt waarmaken op het veld... Nie veel zeker? Ze worden inventief bij FCDenderdinges ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Mei 2010, 12:32 |
|
|
Freak
dat ze het anders eens aan garré vragen wat wij voor onze ploeg gedaan hebben.
![]() |
| 28 Mei 2010, 12:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Nu dat er hier een paar Denderfans hier geband werden, proberen ze nu hun gal te spuwen via You-tube. Ik kreeg zopas deze reactie op mijn filmpje van de eindronde in visé ( mei 2008 ). FCDrulez heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: http://www.youtube.com/watch?v=waCrBDCpGWE&feature=email Hoezo Dender Failliet?? Welke roddelkrant lees je nu? De "Iendrachtgazet" zeker.. Wij gon nie failliet, want de supporters vechten voor hun ploeg, in tegenstelling tot wat jullie bewezen hebben enkele jaartjes terug.. En wat ben je met 1000 supporters? Als je het niet kunt waarmaken op het veld... Nie veel zeker? Ze worden inventief bij FCDenderdinges ![]() Nog een zinnetje om in te kaderen en bij te houden. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Mei 2010, 15:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: Nu dat er hier een paar Denderfans hier geband werden, proberen ze nu hun gal te spuwen via You-tube. Ik kreeg zopas deze reactie op mijn filmpje van de eindronde in visé ( mei 2008 ). FCDrulez heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: http://www.youtube.com/watch?v=waCrBDCpGWE&feature=email Hoezo Dender Failliet?? Welke roddelkrant lees je nu? De "Iendrachtgazet" zeker.. Wij gon nie failliet, want de supporters vechten voor hun ploeg, in tegenstelling tot wat jullie bewezen hebben enkele jaartjes terug.. En wat ben je met 1000 supporters? Als je het niet kunt waarmaken op het veld... Nie veel zeker? Ze worden inventief bij FCDenderdinges ![]() Nog een zinnetje om in te kaderen en bij te houden. ![]() Over welke ploeg heeft die snottebel het eigenlijk ? Het zijn er ginder al zoveel bij elkaar. Ze hebben verdomme een voor een hun ziel verkocht en dat komt ons de les lezen. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Mei 2010, 15:59 |
|
|
Freak
ze hebben wel een prachtig seizoen gespeeld natuurlijk. ze gingen direkt weer naar 1e klasse, maar het werden 4 punten van een barrageplaats voor degradatie,en gered door een 1e provincialerken.en dan nog met ons willen lachen.
![]() |
| 28 Mei 2010, 16:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik? Ik ga de slimste zijn, en ik ga er niet op in...
Ik? Ik heb respect voor onze sympathieke, voetbalminnende, beschaafde, vriendelijke en intilligente buren. Ik? Ik heb respect voor hun ...supporterslegioen dat heel waarschijnlijk een onuitwisbare indruk heeft nagelaten in eerste nationale. Steeds zo talrijk en bijzonder inventief qua gezangen en sfeeraktie's, ja dat kan alleen maar Dender zijn. .Ik? Ik ga van die paddo's moeten afblijven...ik krijg bijwerkingen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Mei 2010, 16:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: Beste supporters, Het voorbije seizoen is nog maar pas voorbij, of het nieuwe dient zich al aan. Hoewel er nog geen duidelijkheid bestaat rond het oefenprogramma van FC, is nu al duidelijk dat er op zaterdag 31 juli een "vriendschappelijke" match geprogrammeerd staat in en tegen onze buren van VCE Aalst 2002. Blijkbaar heeft ons bestuur nog altijd niet door dat het overgrote merendeel van de FC-supporters een dergelijke oefenmatch beschouwt als compleet overbodig en oninteressant, zeker na de emmers stront die we de laatste maanden vanuit Aalst over ons gekregen hebben naar aanleiding van onze financiële problemen en de marginale toestanden die hiermee altijd gepaard gaan. De kas van onze club wil ik nog spijzen, die van dat geboerte niet. Ik roep iedereen dan ook op om deze match links te laten liggen en in de plaats daarvan bij een eerstvolgende oefenmatch in ons eigen Florent Beeckmanstadion een sjaal of wat extra drankbonnekes te kopen, die gaan integraal naar de kas van FC. Zo draagt elk op zijn manier een steentje bij in de redding van FC Dender! Nuri Big Boss Berichten: 2606 Geregistreerd: 01 okt 2008, 19:28 Privébericht bleit bleit ![]() af en toe valt die zo nekeer uit zijne rol... zo eerst wa meebabbelen, sarcastisch doen en overkomen alsof niets hem raakt, en zo preciess boven alles boven staat... om dan achteraf dan toch nog zoals een klein kind van dat soort zielige "acties" te gaan opstarten. hahahaha dat em hem maar concentreert op zijn voorbeeldclub en zorgt dat ze daar wat hot dogs verkocht krijgen, dan kunnen die twaalfenenhalf bezoekers van hun "smijt-uw-uitkering-in-de-vuilbak-feest" tenminste naar huis keren met de zekerheid dat het allemaal aan die hotdogs lag en niet aan dat onvergetelijk optreden van christoff en lindsey, en dat van die emmers stront... wat hadden ze nu gedacht? dat ze plots van ons geld zouden krijgen? Wa nen nutteloze cadeau zou da nu zijn!!! Die emmers stront kunnen nog van pas komen wilt ge christoff en lindsey op tijd van da podium krijgen... tssss... hier zouden ze zeggen: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd ginder ist precies: "wie het kleine niet eert, fuseert",...een ideetje voor op hun sjaals misschien. kunnen wij intussen niet beter een oefenpotteke regelen tegen moeskroen? |
| 28 Mei 2010, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Davy schreef: waly 2 schreef: Beste supporters, Het voorbije seizoen is nog maar pas voorbij, of het nieuwe dient zich al aan. Hoewel er nog geen duidelijkheid bestaat rond het oefenprogramma van FC, is nu al duidelijk dat er op zaterdag 31 juli een "vriendschappelijke" match geprogrammeerd staat in en tegen onze buren van VCE Aalst 2002. Blijkbaar heeft ons bestuur nog altijd niet door dat het overgrote merendeel van de FC-supporters een dergelijke oefenmatch beschouwt als compleet overbodig en oninteressant, zeker na de emmers stront die we de laatste maanden vanuit Aalst over ons gekregen hebben naar aanleiding van onze financiële problemen en de marginale toestanden die hiermee altijd gepaard gaan. De kas van onze club wil ik nog spijzen, die van dat geboerte niet. Ik roep iedereen dan ook op om deze match links te laten liggen en in de plaats daarvan bij een eerstvolgende oefenmatch in ons eigen Florent Beeckmanstadion een sjaal of wat extra drankbonnekes te kopen, die gaan integraal naar de kas van FC. Zo draagt elk op zijn manier een steentje bij in de redding van FC Dender! Nuri Big Boss Berichten: 2606 Geregistreerd: 01 okt 2008, 19:28 Privébericht bleit bleit ![]() af en toe valt die zo nekeer uit zijne rol... zo eerst wa meebabbelen, sarcastisch doen en overkomen alsof niets hem raakt, en zo preciess boven alles boven staat... om dan achteraf dan toch nog zoals een klein kind van dat soort zielige "acties" te gaan opstarten. hahahaha dat em hem maar concentreert op zijn voorbeeldclub en zorgt dat ze daar wat hot dogs verkocht krijgen, dan kunnen die twaalfenenhalf bezoekers van hun "smijt-uw-uitkering-in-de-vuilbak-feest" tenminste naar huis keren met de zekerheid dat het allemaal aan die hotdogs lag en niet aan dat onvergetelijk optreden van christoff en lindsey, en dat van die emmers stront... wat hadden ze nu gedacht? dat ze plots van ons geld zouden krijgen? Wa nen nutteloze cadeau zou da nu zijn!!! Die emmers stront kunnen nog van pas komen wilt ge christoff en lindsey op tijd van da podium krijgen... tssss... hier zouden ze zeggen: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd ginder ist precies: "wie het kleine niet eert, fuseert",...een ideetje voor op hun sjaals misschien. kunnen wij intussen niet beter een oefenpotteke regelen tegen moeskroen? Haha, voor die 10 man dat ze zouden mee brengen. En dat aan 5 euro? voor een ticketje voor een oefenmatch. 50 euro, dat zal het verschil maken. ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 28 Mei 2010, 20:35 |
|
| Pagina 464 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 462 463 464 465 466 … 711 Volgende |