Eerste klasse - Pagina 467 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 465 466 467 468 469 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eerste klasse
Joren, ik ga akkoord met uw commentaren maar wel een zeer grote kanttekening bij Canesin - haalde bij Anderlecht idd een goed niveau in de eerste ploeg, maar daar was hij natuurlijk wel enorm gesteund door ervaren mannen voor zich, naast zich en in zijn rug. Bovendien moest hij niet de patron zijn, waardoor hij -relatief - zonder veel druk kon acteren.

Bij Oostende gaat er wel iets meer verwacht worden, vrees ik dan enkel een paar flitsen... Hij gaat effectief de lijnen mee moeten uitzetten daar, samen met Van Imschoot. Zodra er bij Anderlecht ook iets meer druk kwam, bezweek hij ook, dus hopelijk heeft hij enerzijds mentale weerbaarheid gekweekt en anderzijds valt het te hopen dat eigenlijk een voetballoos seizoen zich niet te veel wreekt. Als Berrier alsnog komt, zie ik hem eerder als rechtsmidden gaan acteren trouwens om mannen als Brouckaert en Jonckheere scherp te houden.

Speelde in de jeugd van Anderlecht ook het best als hij naast een bliksemafleider speelde (vaak was dat Garcia-Calvete, de toenmalige kapitein van de beloften, nu actief bij De Graafschap).

28 Aug 2013, 14:12
nieuw in de eerste ploeg

Ik denk eerder dat hij gehaald werd voor op rechts dan voor centraal. Kan in principe met zijn intrinsieke kwaliteiten (flair, vista, actie, goede passing) een potentiële topper worden op de tien in een ploeg als Oostende, die het vooral van de omschakeling zal moeten hebben. Ook erg snel op de eerste meters, die Canesin. En als hij echt in vorm zit, gaat die ook gewoon mee verdedigen. Destijds werd zelfs geopperd om hem eens uit te proberen op de 8, naast Biglia in plaats van Kljestan.

Al kan hij ook volledig floppen natuurlijk. Liet bij zijn weinige invalbeurten vooral zien dat hij absoluut geen basisplaats verdient (speelde voornamelijk op rechts onder Brom, als hij al mocht meedoen) en ook naast het veld lijkt het geen makkelijke jongen te zijn. Teveel vedette, te weinig voetballer. Maar daar zal de leeftijd ook wel een rol spelen. Misschien is een seizoen onder Vanderbiest bij KVO waar er geen druk staat op de helft van de douches in de kleedkamer wel eens goed.

Ditto met Cercle vorig jaar. In principe hadden die enkele leuke voetballers in de kern, maar uiteindelijk waren het vooral de mannen met een puike mentaliteit die hen in eerste hielden. Boi bijvoorbeeld. Mooi en flitsend is het niet, maar hij knokte zich toch maar van de bank van OHL richting basis van Cercle.

28 Aug 2013, 15:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Heeft Moreels dan zo weinig nog maar gespeeld ? ik heb nu al een paar keer flarden van matchen van Kvo gezien, of samenvattingen, en hij speelde precies toch altijd mee ?

De transfers van Fredje wijzen er in ieder geval op dat hij zowel op Niels als Wouter niet te veel meer rekent, maar bon hun carrière is toch gelanceerd ze mannekes.

28 Aug 2013, 15:41

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik durf er op wedden,dat Moreels daar met nieuwjaar den hof af is.
Schutterke mag altijd terugkomen.

28 Aug 2013, 15:46
Ancien

Bram schreef:
Heeft Moreels dan zo weinig nog maar gespeeld ? ik heb nu al een paar keer flarden van matchen van Kvo gezien, of samenvattingen, en hij speelde precies toch altijd mee ?

U niet laten verrassen door een kale Dessaer die bij KVO op het middenveld rondtuft hé :-)

Neen serieus - er is voorlopig niet echt een draad aan vast te knopen wat Fredje met Wouter van plan is... Eerste matchen invaller voor het laatste kwartier - twintig minuten, thuismatch tegen OHL niet geselecteerd, week erna op Cercle basisspeler (vervangen na 70 min maar complete wanprestatie van de ploeg) en afgelopen zondag 2 minuten voor tijd ingevallen tegen Zulte-Waregem... Maar echt hoopgevend is het toch allemaal niet als je zelfs in de niet-versterkte ploeg nauwelijks mocht meedoen.

28 Aug 2013, 15:59
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Ik durf er op wedden,dat Moreels daar met nieuwjaar den hof af is.
Schutterke mag altijd terugkomen.

Als Schutterke daar op de bank blijft zitten, zie ik hem na nieuwjaar weer bij ons spelen... Als ik ons verdediging zie hoop ik er eigenlijk op.

01 Sep 2013, 10:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Depoitre zal zijn plaats er wel behouden.
Bij elke wedstrijd die ik al heb gezien weegt hij op de verdediging en maakt hij goed de ruimte. Alleen resulteert dat niet in goals, hij speelt dan ook niet meer aan de top maar in de kelder van het klassement.
Moreels mag dan wel een klasbak geweest zijn in tweede, maar volgens mij lopen er in eerste veel types zoals hem rond. Als je nu ziet dat Oostende Wilmet en Canesin haalt die allebei op beide flanken en nr 10 kunnen spelen, en nog eens Lukaku die linksmidden kan spelen, lijken de kansen voor Moreels miniem geworden. Tel daar ook nog een Siani & Brouckaert bij die ook flankspelers zijn.
Wat De Schutter overkomt had ik voorspeld. Steengoede verdediger maar ziet zijn kansen gehypothekeerd op linksback. Pech voor hem dat Schmisser-Brillant centraal veel gestalte hebben want anders stond hij zonder moeite naast Brillant. Centraal op het middenveld zal Vanderbiest blijven opteren voor Van Imschoot met Dessaer door zijn gestalte...

01 Sep 2013, 12:33
Ancien

Leeftijd: 47
SVZW-RSCA, wat een prachtige match was dat. Mooi, mooi!

01 Sep 2013, 21:59
forumlegende

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... fans.dhtml

Zware straf voor een bloot gat...maar ja, in België (en zeker in het belgisch voetbal) kan alles!

03 Sep 2013, 16:24
Freak

Leeftijd: 42
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... tten.dhtml

:hmm:

Ik ben afgelopen zaterdag nr Gent-Bergen geweest (op uitnodiging want betalen doe ik daar niet voor :D). Het stadion is (vooral langs den buitenkant) de moeite maar is zeker niet wauw.
Wat ik vooral weer gemerkt heb, is dat als ze mij alle matchen laten neerzitten, ik na 1 match gewoon thuis blijf.
Ge zit precies naar toneel te kijken en dan die "wanna-be trainers" die gans de match luid zitten kreften, memmen en neuten :stom:
Ik was echt content toen de match afgelopen was :D
Gelukkig is onze situatie met de K van tijdelijke aard...

04 Sep 2013, 12:13
nieuw in de eerste ploeg

Dat is de toekomst van het Belgische (eersteklasse) voetbal hoor.
Letterlijk: Zitten en zwijgen (enkel de popcorn ontbreekt nog).

04 Sep 2013, 15:33
Nationale Ploeg

Kielse Rat schreef:
Dat is de toekomst van het Belgische (eersteklasse) voetbal hoor.
Letterlijk: Zitten en zwijgen (enkel de popcorn ontbreekt nog).

Kan je al op véél plekken vinden hoor... ;)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

04 Sep 2013, 15:36

Leeftijd: 37
Garrido ontslaan bij Brugge na 17 op 21.. CJ mag blij zijn met ons bestuur :D

19 Sep 2013, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Ariël Jacobs is vrij :D

19 Sep 2013, 9:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Preud'homme zou komen :wow:

19 Sep 2013, 10:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 465 466 467 468 469 500