|
|
| Pagina 471 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 469 470 471 472 473 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eerste klasse
El Corredor (Light) schreef: Dat Club Brugge nu zelfs vóór de wedstrijd de scheidrechter aanvalt, is bij velen in het foute keelgat geschoten. VRT-sportjournalist Filip Joos vindt dat Club zwaar over de schreef gaat en roept de scheidsrechters in De Morgen op tot actie. Blauw-zwart liet zich op zijn website erg negatief uit over Alexandre Boucaut, de man die zondag de topper tegen Standard moet leiden. 'Club Brugge heeft nare herinneringen aan Alexandre Boucaut', kopt een artikel op de site. 'Met Alexandre Boucaut selecteerde de scheidsrechtercommissie een spelleider die Club de afgelopen twee jaar zwaar benadeelde', klinkt het nog. Dat vindt Filip Joos niet kunnen, schrijft hij in zijn column voor De Morgen. Dat een club de scheidsrechter nog voor de wedstrijd in diskrediet brengt, is 'een van de weinige grenzen waarvan ik dacht dat de voetbalwereld ze nooit zou overschrijden'. 'Helaas. Helaas voor het voetbal, maar ook voor de Clubsupporters, die dit niet hebben verdiend. Dit bericht besmeurt een eventuele titel, waar ze al zo lang naar snakken', schrijft Joos. Hij noemt de praktijken van Club Brugge 'crimineel'. Joos vindt dat de geviseerde scheidsrechter onmogelijk nog de wedstrijd van zondag kan fluiten. Elke beslissing tijdens de wedstrijd zal met het vergrootglas bestudeerd worden. Boucaut zal dus niet 'vrij in het hoofd' zijn om goed te kunnen fluiten, vreest de journalist. Daarom roept hij de scheidsrechters op het werk neer te leggen. 'Staken. Op alle velden. Geen eersteklassevoetbal dit weekend.' bron: HNB compleet gestoord die Joos en wat last van hoogheidswaanzin toch. ![]() Eerst en vooral, wat Brugge doet is bekrompen en kinderachtig, dat is juist. Maar inderdaad, dieje Joos is zéker niet de man om hem daarmee te gaan bemoeien. Een mediageil, gefrustreerd ex-voetballerke dat nooit iets betekend heeft. Dan probeert hij zomaar he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Nov 2013, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Voor mijn part zou Club voor zo een gedrag eigenlijk een forfait aangesmeerd mogen krijgen.
Elke club die zo dwaas is eigenlijk... _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Nov 2013, 19:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: Voor mijn part zou Club voor zo een gedrag eigenlijk een forfait aangesmeerd mogen krijgen. Elke club die zo dwaas is eigenlijk... Degoutant is dit. Club is toch al enkele jaren serieus de pedalen kwijt ze. |
| 07 Nov 2013, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor (Light) schreef: Dat Club Brugge nu zelfs vóór de wedstrijd de scheidrechter aanvalt, is bij velen in het foute keelgat geschoten. VRT-sportjournalist Filip Joos vindt dat Club zwaar over de schreef gaat en roept de scheidsrechters in De Morgen op tot actie. Blauw-zwart liet zich op zijn website erg negatief uit over Alexandre Boucaut, de man die zondag de topper tegen Standard moet leiden. 'Club Brugge heeft nare herinneringen aan Alexandre Boucaut', kopt een artikel op de site. 'Met Alexandre Boucaut selecteerde de scheidsrechtercommissie een spelleider die Club de afgelopen twee jaar zwaar benadeelde', klinkt het nog. Dat vindt Filip Joos niet kunnen, schrijft hij in zijn column voor De Morgen. Dat een club de scheidsrechter nog voor de wedstrijd in diskrediet brengt, is 'een van de weinige grenzen waarvan ik dacht dat de voetbalwereld ze nooit zou overschrijden'. 'Helaas. Helaas voor het voetbal, maar ook voor de Clubsupporters, die dit niet hebben verdiend. Dit bericht besmeurt een eventuele titel, waar ze al zo lang naar snakken', schrijft Joos. Hij noemt de praktijken van Club Brugge 'crimineel'. Joos vindt dat de geviseerde scheidsrechter onmogelijk nog de wedstrijd van zondag kan fluiten. Elke beslissing tijdens de wedstrijd zal met het vergrootglas bestudeerd worden. Boucaut zal dus niet 'vrij in het hoofd' zijn om goed te kunnen fluiten, vreest de journalist. Daarom roept hij de scheidsrechters op het werk neer te leggen. 'Staken. Op alle velden. Geen eersteklassevoetbal dit weekend.' bron: HNB compleet gestoord die Joos en wat last van hoogheidswaanzin toch. ![]() tis natuurlijk uw vriend niet he Hoogheidswaanzin of niet, hij heeft wel overschot van gelijk. Ik vind dat Brugge hier zwaar voor mag gestraft worden. Voor de rest hoop ik op een 1-0 voor Standard. Liefst met een overduidelijke schwalbe en onterecht penalty. |
| 07 Nov 2013, 22:16 |
|
|
Freak
De Genkse raad van bestuur besliste volgens Het Belang Van Limburg om weg te blijven op de volgende vergadering eind november. Rechtstreekse aanleiding is de manier waarop Standardvoorzitter Roland Duchâtelet de jonge Jamaicaan Leon Bailey 'weglokte' uit de Cristal Arena.
Voorzitter Herbert Houben reageert. 'Als KRC Genk staan wij voor een bepaalde manier van handelen in het voetbal. Wij vinden die houding niet terug bij bepaalde grote topclubs. Daarom zien wij meer in een intensievere samenwerking met andere clubs, die onze visie wel delen. Dat kan in de Pro League, waar we trouwens ook naar een bepaalde officiële gedragscode moeten streven. Daarom hebben we beslist om niet langer de vergaderingen van de G5 bij te wonen.' Racing Genk pikt het niet hoe Standard de Jamaicaan Leon Bailey kwam weghalen in Limburg. 'Roland Duchâtelet heeft hem uit Genk weggelokt met de belofte om een smak geld te investeren in een opleidingscentrum in Jamaica. Die jongen moest daardoor tegen zijn zin naar Luik. Hij is met tranen in de ogen zijn kastje komen leeg maken. Dat is er voor ons ver over. Op deze manier is het zinloos om nog proberen samen te werken in de G5, we hebben niet de intentie om daar nog langer onze tijd en energie in te stoppen. Dat willen we wel doen in de Pro League, om die zo sterk mogelijk te maken. Dat is ook het beste voor de toekomst van het Belgisch voetbal.' |
| 08 Nov 2013, 10:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Racing Genk is goed bezig.
|
| 08 Nov 2013, 12:37 |
|
|
forumlegende
Uiteraard is die Joos mijn vriend niet, maar hij heeft inderdaad gelijk.
waar ik mij steeds mateloos aan stoor is dat God-de-Vader-gedrag van hem, hij doet precies of hij is het geweten van het belgisch voetbal. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Nov 2013, 15:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: Uiteraard is die Joos mijn vriend niet, maar hij heeft inderdaad gelijk. waar ik mij steeds mateloos aan stoor is dat God-de-Vader-gedrag van hem, hij doet precies of hij is het geweten van het belgisch voetbal. kijk eens hier http://m.gva.be/sport/voetbal/voetbal-binnenland/filip-joos-vier-wedstrijden-als-voetballer-geschorst-wegens-wangedrag.aspx _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Nov 2013, 16:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onderkroiper schreef: El Corredor (Light) schreef: Uiteraard is die Joos mijn vriend niet, maar hij heeft inderdaad gelijk. waar ik mij steeds mateloos aan stoor is dat God-de-Vader-gedrag van hem, hij doet precies of hij is het geweten van het belgisch voetbal. kijk eens hier http://m.gva.be/sport/voetbal/voetbal-binnenland/filip-joos-vier-wedstrijden-als-voetballer-geschorst-wegens-wangedrag.aspx Een regelrechte klet is het!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Nov 2013, 18:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Nov 2013, 22:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
jammen schreef: de vervlaamsing van Lierse zet zich door: ne zwarten trainer en nu nen hoop Belgen die tekenen ![]() _________________ MCMXIX |
| 20 Nov 2013, 22:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
69 schreef: jammen schreef: de vervlaamsing van Lierse zet zich door: ne zwarten trainer en nu nen hoop Belgen die tekenen ![]() In feite kan je dit ook doortrekken naar de Rode Duivels hé. Vroeger had je o.a. Vandenbergh, Vandereycken, Vandersmissen en Vanderelst (x2 zelfs). Nu heb je Lukaku, Benteke, Chadli en Bakkali. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Nov 2013, 23:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
jammen schreef: 69 schreef: jammen schreef: de vervlaamsing van Lierse zet zich door: ne zwarten trainer en nu nen hoop Belgen die tekenen ![]() In feite kan je dit ook doortrekken naar de Rode Duivels hé. Vroeger had je o.a. Vandenbergh, Vandereycken, Vandersmissen en Vanderelst (x2 zelfs). Nu heb je Lukaku, Benteke, Chadli en Bakkali. ![]() Idd, content dak iendrachter ben: 2 Janssens in de ploeg, hoe Vlaams kan je zijn! _________________ MCMXIX |
| 20 Nov 2013, 23:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
69 schreef: jammen schreef: 69 schreef: de vervlaamsing van Lierse zet zich door: ne zwarten trainer en nu nen hoop Belgen die tekenen ![]() In feite kan je dit ook doortrekken naar de Rode Duivels hé. Vroeger had je o.a. Vandenbergh, Vandereycken, Vandersmissen en Vanderelst (x2 zelfs). Nu heb je Lukaku, Benteke, Chadli en Bakkali. ![]() Idd, content dak iendrachter ben: 2 Janssens in de ploeg, hoe Vlaams kan je zijn! daarvoor ontbreekt er nog nen Peeters,misschien iets voor de winterstop? |
| 20 Nov 2013, 23:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: 69 schreef: jammen schreef: de vervlaamsing van Lierse zet zich door: ne zwarten trainer en nu nen hoop Belgen die tekenen ![]() In feite kan je dit ook doortrekken naar de Rode Duivels hé. Vroeger had je o.a. Vandenbergh, Vandereycken, Vandersmissen en Vanderelst (x2 zelfs). Nu heb je Lukaku, Benteke, Chadli en Bakkali. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 21 Nov 2013, 21:24 |
|
| Pagina 471 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 469 470 471 472 473 … 500 Volgende |