|
|
| Pagina 473 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: de Dendertopic
lelijke ploeg,lelijke truitjes.
|
| 01 Aug 2010, 11:19 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: lelijke ploeg,lelijke truitjes. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Aug 2010, 11:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
en lelijke supporters ....
![]() |
| 01 Aug 2010, 12:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tsjoep schreef: en lelijke supporters .... ![]() Deze avond post ik een foto met een uitzondering Wait and see ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 01 Aug 2010, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Aug 2010, 13:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Hugo schreef: Ik heb nog altijd pijn aan mijn ogen van die fluoriserende truitjes van FC Dender, wat is dat voor een afschuwelijk lelijke uitrusting. ![]() Ik menjde iérst da we tegen de ploeg van de spoerwegen speljden, die emmen oeik zoe van die schoein geel vestjes, en oan et spelpoil te bepoalen doenek die mannen dormee gién complement ( die van de spoerwegen hein ). Ze woaren in ieder geval oeik oeveraal een betjen te loat just gellek de troinen "Waarvoor onze verontschuldigingen"._________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Aug 2010, 13:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Hugo schreef: Ik heb nog altijd pijn aan mijn ogen van die fluoriserende truitjes van FC Dender, wat is dat voor een afschuwelijk lelijke uitrusting. ![]() Ik menjde iérst da we tegen de ploeg van de spoerwegen speljden, die emmen oeik zoe van die schoein geel vestjes, en oan et spelpoil te bepoalen doenek die mannen dormee gién complement ( die van de spoerwegen hein ). Ze woaren in ieder geval oeik oeveraal een betjen te loat just gellek de troinen "Waarvoor onze verontschuldigingen".Mededeling aan de reizigers : " Wegens voetballen in het spoor, heeft de trein 10 minuten vertraging " ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 01 Aug 2010, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Aug 2010, 13:16 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: Hugo schreef: Ik heb nog altijd pijn aan mijn ogen van die fluoriserende truitjes van FC Dender, wat is dat voor een afschuwelijk lelijke uitrusting. ![]() Ik menjde iérst da we tegen de ploeg van de spoerwegen speljden, die emmen oeik zoe van die schoein geel vestjes, en oan et spelpoil te bepoalen doenek die mannen dormee gién complement ( die van de spoerwegen hein ). Ze woaren in ieder geval oeik oeveraal een betjen te loat just gellek de troinen "Waarvoor onze verontschuldigingen". _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Aug 2010, 13:17 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
waly 2 schreef: ik ben daar gebanned zonder iets te posten. al 3 maal zelfs. ![]() lol , nultolerantie xd, bende amateurs, lager als het niveau van een caféploegske |
| 01 Aug 2010, 13:46 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
jammen schreef: donder schreef: :fuck: wa voor een beheerder zijn da daar!!! FCD tot in de kist beledigt ons Iendrachters van sukkels!!! In het reglement van hun forum sta da beledigingen ni kunnen. Dus ik maak daar een opmerking over, aan moderators doe er iets aan. En ze bannen mijn ip-adres!!!! Verre van logisch, FCD tot in de kist beledigt ons, dus hij doe iet fout, en ik word geband??????? Niets van aantrekken, man. Dat zijn daar allemaal zwaar gefrustreerde gasten die proberen geloofwaardig over te komen. In feite is gans dat fusiegedrocht één amateuristisch boelke dat, op sterven na,dood is. , een laatste stuiptrekking |
| 01 Aug 2010, 13:47 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Ja die FC dender tot in de kist en Nuri dat zijn er die in Geel ontsnapt zijn. ![]() Als verbroedering op bezoek komt zullen we hen es naar Dender sturen, kunnen ze die gasten direct meepakken |
| 01 Aug 2010, 13:48 |
|
|
Dirk schreef: Hugo schreef: Ik heb nog altijd pijn aan mijn ogen van die fluoriserende truitjes van FC Dender, wat is dat voor een afschuwelijk lelijke uitrusting. ![]() Ik menjde iérst da we tegen de ploeg van de spoerwegen speljden, die emmen oeik zoe van die schoein geel vestjes, en oan et spelpoil te bepoalen doenek die mannen dormee gién complement ( die van de spoerwegen hein ). Ze woaren in ieder geval oeik oeveraal een betjen te loat just gellek de troinen "Waarvoor onze verontschuldigingen".Ma nentj jong, da zen der van de voilkerre, da ziedde toch , boiten eir uren bij de voilkerre weirken die oejk bij Rendac en spelen ze nog iet as voetbal, alle ja voetbal? die kunne ni sjotte |
| 01 Aug 2010, 13:54 |
|
|
Ancien
Een denderfan loopt in 't stad Oiljst, hij passeert een eethuis en krijgt honger, daarop gaat hij binnen
en vraagt de garcon bestellen jullie hier kiekens ook? Den garcon zegt " ja, wij bestellen hier iedereen". ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Aug 2010, 13:56 |
|
|
Hugo schreef: Een denderfan loopt in 't stad Oiljst, hij passeert een eethuis en krijgt honger, daarop gaat hij binnen en vraagt de garcon bestellen jullie hier kiekens ook? Den garcon zegt " ja, wij bestellen hier iedereen". ![]() , zo bestaan er duizenden mopkes hé ![]() ik ken ook zo een flauwe plezante mop. Ne denderfan komt bij Ken en Karel eten in de Karnivale. Hij bestelt een varkenskotelet, maar die zijn op. Dus Ken en Karel serveren hem vis. Diene denderfan proeft van de vis, en vraagt, is dit varken? Ken en Karel antwoorden, dat hangt er vanaf welke kant van de vork! |
| 01 Aug 2010, 16:39 |
|
|
Ancien
klodde schreef: Hugo schreef: Een denderfan loopt in 't stad Oiljst, hij passeert een eethuis en krijgt honger, daarop gaat hij binnen en vraagt de garcon bestellen jullie hier kiekens ook? Den garcon zegt " ja, wij bestellen hier iedereen". ![]() , zo bestaan er duizenden mopkes hé ![]() ik ken ook zo een flauwe plezante mop. Ne denderfan komt bij Ken en Karel eten in de Karnivale. Hij bestelt een varkenskotelet, maar die zijn op. Dus Ken en Karel serveren hem vis. Diene denderfan proeft van de vis, en vraagt, is dit varken? Ken en Karel antwoorden, dat hangt er vanaf welke kant van de vork! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Aug 2010, 17:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Re: Derde klasse
Nieuw berichtdoor FCD tot in de kist » 01 aug 2010, 20:18 Waar is klodde??? ![]() ale Nuri ,ze gaan ons komen halen om in Geel te steken :gelezen op hun failliete forum. Ik wil gerust eens naar Terjoden tegen de cafeploeg uit Oilst gon zien. Als ik er zo'n paar tegenkom zoals klodde zal hij waarschijnlijk de match niet zien ![]() Hij mag er gerust nog en paar armoezaaiers meebrengen den esso is back ,BOITEN Iendracht 3de klas FCD tot in de kist Hevige fan Zij hebben ginder terug een grote bakkes op |
| 01 Aug 2010, 21:11 |
|
| Pagina 473 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 711 Volgende |