|
|
| Pagina 478 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 476 477 478 479 480 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eerste klasse
Vier would be kampioenen en de enige twee ploegen die hun wedstrijd in PO 1 winnen zijn uitgerekend de 2 anderen. Misschien dit jaar eens geen kampioenstitel uitreiken, niemand verdient het!
|
| 21 Apr 2014, 19:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
salvador schreef: Vier would be kampioenen en de enige twee ploegen die hun wedstrijd in PO 1 winnen zijn uitgerekend de 2 anderen. Misschien dit jaar eens geen kampioenstitel uitreiken, niemand verdient het! Omdat de eerste 4 eens een speeldag niet winnen geen titel uitreiken? Diegene die op het einde het meeste punten heeft is kampioen... Dat die play offs op niks trekken is correct. |
| 21 Apr 2014, 20:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
salvador schreef: Vier would be kampioenen en de enige twee ploegen die hun wedstrijd in PO 1 winnen zijn uitgerekend de 2 anderen. Misschien dit jaar eens geen kampioenstitel uitreiken, niemand verdient het! Ah nee? Standard start volgende week voor de 36e speeldag (!) als 1e. Dan lijkt er me maar 1 terechte ( kleine) kampioen. Zonder veel glans, akkoord, maar is de enige ploeg die de titel ruimschoots verdient. Werden vandaag trouwens nogmaals genaaid ( penalty van Simons), zoals eerder in Waregem ( rood Syllah na 3'), in Genk ( penalty Koteles + met 2 alleen op keeper onterecht afgevlagd) , thuis tegen Gent ( 2 niet gefloten penalties + onterecht afgevlagde en scorende DeCamargo) en uit bij FCB ( geen rood voor Odjidja) in reguliere competitie. |
| 21 Apr 2014, 20:27 |
|
|
forumlegende
Die fout van Simons
Nu kan je als ref al eens iets missen, maar als je dat niet gezien hebt... |
| 22 Apr 2014, 10:06 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
tympanum2 schreef: Die fout van Simons Nu kan je als ref al eens iets missen, maar als je dat niet gezien hebt... De show van Luzon hoeft voor mij ook niet, maar hij heeft wel gelijk: 3e match op 5 dat Standard scheidsrechterlijk zwaar genaaid wordt. |
| 22 Apr 2014, 11:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Volgens mij krijgt dienen N'zolo geld. kan toch nie dat ge zo in matchen dingen niet ziet? Vorig jaar ook al met de PO, Zulte is er zijnen titel mee kwijt, doordat die Luikenaars daar 2 zuivere off-side goals mochten maken. Dan de hands-bal van Kouyaté tegen Lokeren...alé, kom seg. Dienen mens wordt betaald, en er zeker van.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Apr 2014, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
witzwet schreef: Volgens mij krijgt dienen N'zolo geld. kan toch nie dat ge zo in matchen dingen niet ziet? Vorig jaar ook al met de PO, Zulte is er zijnen titel mee kwijt, doordat die Luikenaars daar 2 zuivere off-side goals mochten maken. Dan de hands-bal van Kouyaté tegen Lokeren...alé, kom seg. Dienen mens wordt betaald, en er zeker van. in't zwart dan nog zèg ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Apr 2014, 17:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Mei 2014, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/article/detail/1881421/2014/05/09/Wie-niet-Europees-mag-spelen-mag-de-finale-van-play-off-II-ook-niet-spelen.dhtml Man, is da nen bleiter! Ik vind het ook nen ongelofelijken bleiter en hij zoekt gewoon een reden om zijn kwek-ploegske toch Europees te laten spelen. Zielig Maar wat ik ook dacht. Als bvb Moeskroen mocht deelnemen aan de eindronde, maar geen licentie voor 1ste klasse had behaald, dan mochten ze ook niet beginnen aan de eindronde. Anders zou Oudenaarde in 3de klasse ook meedoen voor de eindronde, nie waar? Dus het is wel een beetje belachelijk om een ploeg zonder licentie te laten deelnemen aan een soort eindronde waar ze enkel andere clubs mee kloten... |
| 09 Mei 2014, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/article/detail/1881421/2014/05/09/Wie-niet-Europees-mag-spelen-mag-de-finale-van-play-off-II-ook-niet-spelen.dhtml Man, is da nen bleiter! "Oostende is niet verplicht een Europese licentie aan te vragen. Dat is een lacune", geeft Ludwig Sneyers, de sterke man van de Pro League, toe. "Om dat op te lossen moeten we met tweede klasse praten. We hebben een reglement en dat wijzig je niet tijdens de competitie." _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Mei 2014, 19:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
gweninho schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/article/detail/1881421/2014/05/09/Wie-niet-Europees-mag-spelen-mag-de-finale-van-play-off-II-ook-niet-spelen.dhtml Man, is da nen bleiter! Ik vind het ook nen ongelofelijken bleiter en hij zoekt gewoon een reden om zijn kwek-ploegske toch Europees te laten spelen. Zielig Maar wat ik ook dacht. Als bvb Moeskroen mocht deelnemen aan de eindronde, maar geen licentie voor 1ste klasse had behaald, dan mochten ze ook niet beginnen aan de eindronde. Anders zou Oudenaarde in 3de klasse ook meedoen voor de eindronde, nie waar? Dus het is wel een beetje belachelijk om een ploeg zonder licentie te laten deelnemen aan een soort eindronde waar ze enkel andere clubs mee kloten... ERGENS heeft hij beetje gelijk, maar hij doet dat niet voor het welzijn van het Belgische voetbal hoor of voor "gerechtigheid...die is gewoon gefrustreerd over het falen van zijn zelfverklaarde topclub. Maar ik snap wat je wil zeggen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Mei 2014, 19:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind niet dat hij gelijk heeft... Als je het in een eerlijke competitie niet kunt halen van een clubke dat zelfs geen europese licentie kan krijgen, dan is het u eigen fout en moet ge achteraf niet gaan zagen. Hand in eigen boezem steken!
|
| 09 Mei 2014, 19:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jeroen schreef: Ik vind niet dat hij gelijk heeft... Als je het in een eerlijke competitie niet kunt halen van een clubke dat zelfs geen europese licentie kan krijgen, dan is het u eigen fout en moet ge achteraf niet gaan zagen. Hand in eigen boezem steken! Vind ik ook. Want wat doe je dan met de beker? De winnaar krijgt ook een Europees ticket, dus mogen enkel eersteklassers deelnemen (aangezien de meeste lagere klassers sowieso geen Europese licentie kunnen krijgen)? De kans is heel klein dan een lagere klasser de beker wint, maar in Frankrijk gebeurde het denk ik al. |
| 09 Mei 2014, 19:52 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Na een jaar nog eens komen lezen in deze topic. Vanden Borre en Biglia bashing als het op RSCA aankomt een jaar geleden. Mooi om te zien dat ze beiden meer dan stand houden
![]() _________________
|
| 10 Mei 2014, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sven KSK Opwijk schreef: Na een jaar nog eens komen lezen in deze topic. Vanden Borre en Biglia bashing als het op RSCA aankomt een jaar geleden. Mooi om te zien dat ze beiden meer dan stand houden ![]() Of heeft het hier mee te maken Het bestuur van KSK Opwijk heeft in haar vergadering van 17 april laatstleden besloten om lid te blijven van de KBVB, maar dan wel een jaar als 'inactieve' club. Dit wil zeggen dat KSK Opwijk voor het seizoen 2014-2015 geen enkele ploeg inschrijft voor een competitie van de KBVB. In de tussentijd zal het zijn activa verkopen om al zijn schulden af te betalen. Het bestuur is er zeker van dat dit zal lukken, gezien de schuldenberg ver van onoverkomelijk is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mei 2014, 12:08 |
|
| Pagina 478 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 476 477 478 479 480 … 500 Volgende |