Derde Klasse B - Pagina 50 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Dat zou best eens kunnen.Ik denk trouwens dat Franck maar voor één seizoen bijgetekend heeft. Als we de titel zullen pakken, zal het eentje met een wrang nasmaakje zijn want ik vermoed dat we redelijk wat spelers gaan verliezen.

Soit, 4-0 gewonnen van Waregem na een wervelende show in de 2de helft. Volgende week dé match van het jaar in Cappellen. :cheer:

05 Mar 2006, 21:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Blau-zwet schreef:
Franck naar Willebroek :zot:
Dat zal niet doorgaan denk ik, aangezien hij hier de pannen van het dak speelt en zodus ook altijd speelt.
En zoveel cengen emmen die daar dan in Willebroek, daar zal wss al veel geld naar De Bilde gaan :fluit:

Onderschat da maar ni, duvel steekt daar serieus veel geld in ze en zijn heel ambitieus

05 Mar 2006, 22:46
'k Vraag me af waarom Duvel daar z'n geld insteekt, da's -met alle respect- een ploeg die totaal niet leeft.

05 Mar 2006, 23:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
[quote="poipeplekker"]'k Vraag me af waarom Duvel daar z'n geld insteekt, da's -met alle respect- een ploeg die totaal niet leeft.

als Dender zo blijft spelen zijn ze binnen een paar weken al kampioen, dan zal der wel een cadeauken af kunnen zeker ? Veur ne goeie gebuur

06 Mar 2006, 12:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Als Dender volgende week Cappellen klopt, zou het alleszins voor ons een goeie zaak zijn. Het zou ideaal zijn dat Dender en Cappellen niet meer voor de titel moeten spelen als wij ze treffen op het einde van het seizoen.

06 Mar 2006, 12:15
Mmm, los van hoe de stand tegen dan is, is de match Denderleeuw-Aalst sowieso een match met veel prestige. Denk eerlijk gezegd niet dat er cadeaukes moeten verwacht worden, en ik hoop dat elke match tegen jullie concurrenten (we moeten naast Aalst, ook nog tegen RCM, Boom en Bornem) ook tegen 100% zullen afgewerkt worden. Elke match moet sportief beslecht worden, van cadeaukes moet ik niet weten (aan geen enkele club). Misschien overtreffen jullie zichzelf wel eh.

Nu zaterdag idd de match van het seizoen....

06 Mar 2006, 12:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Wa is er nu mis me een cadeauken binnen een seizoen of twee hebben jullie ons misschien eens nodig hé.
Maar dat is natuurlijk het verschil met Wallonie, daar doen ze nie anders dan mekaar de hand boven het hoofd houden, dat hebben wij vorig jaar nog mogen ondervinden, remember Virton, terwijl we hier in Vlaanderen mekaar nog liever een nekschot geven dan mekaar te helpen.

06 Mar 2006, 12:35
Chunga, de verstandhouding tussen beide clubs met al z'n gevoeligheden in de Denderstreek is niet van dien aard dat er cadeaukes moeten verwacht worden. Van mij moeten jullie zeker niet zakken, Aalst is geen ploeg voor 4de..laat ons wel wezen, maar in zo'n prestigeduel verwacht ik wel dat onze spelers er 200% voor gaan. Maar ik wil dat ze dat tegen de rest ook doen. Je kan ons moeilijk beschuldigen dat we jullie het nekschot zouden geven, mijns inziens zorgt iemand binnen jullie eigen club daar spijtig genoeg zelf voor. Misschien hoeven jullie ook helemaal geen cadeau en spelen jullie de match van het seizoen, met een overwinning.

We zijn trouwens nog gene kampioen zenne!

06 Mar 2006, 12:45
Nationale Ploeg

Idd geen cadeaukes, het voetbal is al corrupt genoeg. En waarom ni gewoon winnen op dender  :fluit:, da maakt het feest 2 keer zo groot  :dans:  :zat:
*wordt opnieuw wakker  :grijns: *

06 Mar 2006, 22:44
forumlegende

Zoals we nu spelen kan Iendracht iedere ploeg
uit de reeks aan.

06 Mar 2006, 23:11
Nationale Ploeg

jowwan schreef:
Zoals we nu spelen kan Iendracht iedere ploeg
uit de reeks aan.

Bwa da denk ek eerlijk gezegd ni ze, dender is volgens mij buiten categorie en ook cappellen en Sint-Niklaas zijn volgens mij iets te sterk, de rest moeten we zeker aan kunnen

06 Mar 2006, 23:22
forumlegende

Mja misschien mor iedere match kan gewonnen worden...

07 Mar 2006, 0:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
poipeplekker schreef:
Chunga, de verstandhouding tussen beide clubs met al z'n gevoeligheden in de Denderstreek is niet van dien aard dat er cadeaukes moeten verwacht worden. Van mij moeten jullie zeker niet zakken, Aalst is geen ploeg voor 4de..laat ons wel wezen, maar in zo'n prestigeduel verwacht ik wel dat onze spelers er 200% voor gaan. Maar ik wil dat ze dat tegen de rest ook doen. Je kan ons moeilijk beschuldigen dat we jullie het nekschot zouden geven, mijns inziens zorgt iemand binnen jullie eigen club daar spijtig genoeg zelf voor. Misschien hoeven jullie ook helemaal geen cadeau en spelen jullie de match van het seizoen, met een overwinning.

We zijn trouwens nog gene kampioen zenne!

Het zou wel tof zijn mochten jullie al kampioen zijn en wij het behoud al konden verzekeren.Een open wedstrijd met veel sfeer langs beide kanten.

07 Mar 2006, 19:22
Waarom niet, het kan de match alleen maar ten goede komen, maar een duel op het scherpst van de snee (als wij winnen, kampioen, jullie moeten winnen om erin te blijven)zou toch ook niet te versmaden zijn en nog es een pak volk te weeg brengen :grijns: Ik denk evenwel dat tegen dan de teerlingen al geworpen zullen zijn.

08 Mar 2006, 9:48
Nationale Ploeg

cappellen-dender 2-1

11 Mar 2006, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 103