|
|
| Pagina 492 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 490 491 492 493 494 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 20 Sep 2010, 1:11 Berichten: 5 |
Bericht Re: de Dendertopic
Iendrachter90 schreef: Kdenk alé ik ben vrij zeker dat blauw_zwart=koen de kakker ![]() idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken |
| 20 Sep 2010, 10:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Blauw_Zwart schreef: Onderkroiper schreef: Beide filmpjes niet meer beschikbaar op Youtube ![]() dan heb je niet goed gezien mijn beste vriend uit eendracht aalst mijn filmpjes dat ik gemaakt hebt staadt nog op youtubo nog op kijk maar zelf eens http://www.youtube.com/watch?v=OS6zteJ3NsE anders filmpjes die jullie hebben verandert is blokkeert en weg gehaalt omdat anders sportters van tweede klasse alle ploegen heeft misbruik gemeld of politie kan ook gedaan hebben T'is koen de kakker ![]() Nu is er geen twijfel meer mogelijk . Het gaat nog goedkomen ik ben zijn BESTE VRIEND. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Sep 2010, 10:13 |
|
|
nooit van mijn leven word een vriend van de eendracht aalst
dan ben ik liever dood als eendracht joden |
| 20 Sep 2010, 10:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
Blauw_Zwart schreef: Iendrachter90 schreef: Kdenk alé ik ben vrij zeker dat blauw_zwart=koen de kakker ![]() idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! |
| 20 Sep 2010, 10:18 |
|
|
lvz schreef: Blauw_Zwart schreef: Iendrachter90 schreef: Kdenk alé ik ben vrij zeker dat blauw_zwart=koen de kakker ![]() idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! mijn beste vriend politie heeft hele nacht op mijn pc zitten alle 503 pagna gezien en gelezen ze straks naar de fc dender om vragen eendracht aalst voor de rechtbank willen, doen dat forum van eendracht aalst gesloten werd enzo omdat jullie geen manieren hebben over ons |
| 20 Sep 2010, 10:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Blauw_Zwart schreef: lvz schreef: Blauw_Zwart schreef: idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! mijn beste vriend politie heeft hele nacht op mijn pc zitten alle 503 pagna gezien en gelezen ze straks naar de fc dender om vragen eendracht aalst voor de rechtbank willen, doen dat forum van eendracht aalst gesloten werd enzo omdat jullie geen manieren hebben over ons Kheb juist is naar de politie gebeld ze,gevraagd of ze u beledigende posts tegenover eendracht aalst is willen komen lezen.Maakt u maar al klaar voor de rechtbank. ![]() |
| 20 Sep 2010, 10:34 |
|
|
Reserve
Blauw_Zwart schreef: lvz schreef: Blauw_Zwart schreef: idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! mijn beste vriend politie heeft hele nacht op mijn pc zitten alle 503 pagna gezien aginas a en gelezen ze straks naar de fc dender om vragen eendracht aalst voor de rechtbank willen, doen dat forum van eendracht aalst gesloten werd enzo omdat jullie geen manieren hebben over ons koen ge zijt goe bezig ten eerste kunnen we a filmpke niet bezien want het staat op "privé" en te 2de als ge ze alle 503 paginas laten lezen hebt hoop ik daje ook ook het forum van denjer laten lezen hebt, mor waarom maak ik mijn woorden hier aan vuil eigenlijk die flikken hebben hun echt moeten inhouden van lachen peizek ![]() |
| 20 Sep 2010, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Deftig Nederlands typen is ook u beste kant niet zeker?
|
| 20 Sep 2010, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Blauw_Zwart schreef: lvz schreef: Blauw_Zwart schreef: idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! mijn beste vriend politie heeft hele nacht op mijn pc zitten alle 503 pagna gezien en gelezen ze straks naar de fc dender om vragen eendracht aalst voor de rechtbank willen, doen dat forum van eendracht aalst gesloten werd enzo omdat jullie geen manieren hebben over ons krampen emmek ervan ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Sep 2010, 10:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Blauw_Zwart schreef: lvz schreef: Blauw_Zwart schreef: idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken Past op jong, sebiet eje weer e proces on a bien. Dan laten we de politie uw post hier verwijderen! mijn beste vriend politie heeft hele nacht op mijn pc zitten alle 503 pagna gezien en gelezen ze straks naar de fc dender om vragen eendracht aalst voor de rechtbank willen, doen dat forum van eendracht aalst gesloten werd enzo omdat jullie geen manieren hebben over ons Ivz is ook zijn beste vriend, join the club ![]() De politie van Denderleeuw heeft zijn werk gehad precies ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 20 Sep 2010, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Sep 2010, 11:06 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Okt 2007, 13:24 Berichten: 92 |
* niet gezien op foto dat het een mongooltje was, dus men reactie was totaal ongepast...
![]() |
| 20 Sep 2010, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
der krijgen der hier al schrik
![]() _________________ MCMXIX |
| 20 Sep 2010, 12:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
69 schreef: der krijgen der hier al schrik ![]() Krijg ook die indruk en da allemaal omdat Koen de Kakker hier ewa uit zijnen duim komt zuigen ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 20 Sep 2010, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Blauw_Zwart schreef: Iendrachter90 schreef: Kdenk alé ik ben vrij zeker dat blauw_zwart=koen de kakker ![]() idd ik koen de kakker 10 op 10 zegt meester in de klasse van nu krijg een plus op uwe aport ahahaahahah wat is jullie probleem vuilen rotte ajuin niks beter doen doen over ons de zitten praten ons foto misbruik maken heeft uw mama diejen pv opgesteld of hebt hebt ge het aan uw juf nederlands gevraagd? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Sep 2010, 12:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
PAS OP Davy , sebiet de flikken oon a deer ......
![]() |
| 20 Sep 2010, 12:32 |
|
| Pagina 492 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 490 491 492 493 494 … 711 Volgende |