|
|
| Pagina 500 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 498 499 500 501 502 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Derder wint van Bergen 1 - 0
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Okt 2010, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: Derder wint van Bergen 1 - 0 ![]() ale ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Nov 2010, 14:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee.
|
| 10 Nov 2010, 9:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee. Vertel eens iets nieuws... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Nov 2010, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Zienaa schreef: Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee. Vertel eens iets nieuws... ![]() En mé de toismatchen komt er missching oeip en aal 1.500 maan zing. Eiremtiereg noemek ik da!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Nov 2010, 10:44 |
|
|
Reserve
Schepper schreef: DavidSeal schreef: Zienaa schreef: Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee. Vertel eens iets nieuws... ![]() En mé de toismatchen komt er missching oeip en aal 1.500 maan zing. Eiremtiereg noemek ik da!! ![]() idd a kot nog niet half vol krijgen tegen den antwerp mor op ons afgeven da kunnen ze ![]() |
| 10 Nov 2010, 13:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Zienaa schreef: Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee. Da zal ne sjikke zen. Waarschijnlijk heeft hij de laatste 2 jaar nog niks gezien van wedstrijden in Denderleeuw. Tzal ene zijn dat zal weerkomen als we kampioen spelen zeker dit jaar? Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde... |
| 10 Nov 2010, 18:36 |
|
|
filibert schreef: Schepper schreef: DavidSeal schreef: Vertel eens iets nieuws... ![]() En mé de toismatchen komt er missching oeip en aal 1.500 maan zing. Eiremtiereg noemek ik da!! ![]() idd a kot nog niet half vol krijgen tegen den antwerp mor op ons afgeven da kunnen ze ![]() Zeg mij ergens waar er de laatste weken op jullie is afgegeven en dan ben ik akkoord, tot nu toe alleen maar gezever wat ge zegt |
| 10 Nov 2010, 18:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
geeroms schreef: filibert schreef: Schepper schreef: En mé de toismatchen komt er missching oeip en aal 1.500 maan zing. Eiremtiereg noemek ik da!! ![]() idd a kot nog niet half vol krijgen tegen den antwerp mor op ons afgeven da kunnen ze ![]() Zeg mij ergens waar er de laatste weken op jullie is afgegeven en dan ben ik akkoord, tot nu toe alleen maar gezever wat ge zegt Is hier in feite een zevertopic ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Nov 2010, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
geeroms schreef: Zienaa schreef: Gisteren gebabbeld met nen Dender sup. Volgens hem nemen ze op verplaatsing max 30 man mee. Da zal ne sjikke zen. Waarschijnlijk heeft hij de laatste 2 jaar nog niks gezien van wedstrijden in Denderleeuw. Tzal ene zijn dat zal weerkomen als we kampioen spelen zeker dit jaar? Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde... Meester, hij begint weer...... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Nov 2010, 18:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde...[/quote]
Allez, het gaat hier weer beginnen, er is hier weer ene die blijft hangen om op te letten dat er niks verkeerd gezegd wordt over zijn ......ploegske. Ejje Koen, koen al bezocht? Naar het schijnt heeft hij nu steeds een vestje aan met de knoopjes op zijn rug? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Nov 2010, 18:54 |
|
|
DavidSeal schreef: Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde... Allez, het gaat hier weer beginnen, er is hier weer ene die blijft hangen om op te letten dat er niks verkeerd gezegd wordt over zijn ......ploegske. Ejje Koen, koen al bezocht? Naar het schijnt heeft hij nu steeds een vestje aan met de knoopjes op zijn rug?[/quote] Koen......Koen mag jammer genoeg geen bezoek ontvangen Ik mag daar toch op reageren zeker, was me da nu? Als er van ons ene op den iendracht iet zegt, dan ejjet toch oek allemo gezien zeker En kmag dan toch zeggen dat da ne sukkelaar van nen Dendersupporter is, die we niet meer zullen zien, buiten alst nog is tegen de sporting is. Mor vo de rest mo goed afgeven. Ahja, die mannen moeten er ook zijn zeker? |
| 10 Nov 2010, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
geeroms schreef: DavidSeal schreef: Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde... Allez, het gaat hier weer beginnen, er is hier weer ene die blijft hangen om op te letten dat er niks verkeerd gezegd wordt over zijn ......ploegske. Ejje Koen, koen al bezocht? Naar het schijnt heeft hij nu steeds een vestje aan met de knoopjes op zijn rug? Koen......Koen mag jammer genoeg geen bezoek ontvangen Ik mag daar toch op reageren zeker, was me da nu? Als er van ons ene op den iendracht iet zegt, dan ejjet toch oek allemo gezien zeker En kmag dan toch zeggen dat da ne sukkelaar van nen Dendersupporter is, die we niet meer zullen zien, buiten alst nog is tegen de sporting is. Mor vo de rest mo goed afgeven. Ahja, die mannen moeten er ook zijn zeker?[/quote] Op jullie forum moet je je eerst registreren, dus diegenen die dit niet zijn kunnen dit dan ook niet lezen hé. En ik kan ze geen ongelijk geven zelle, want veel zinnigs word er daar niet verteld. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Nov 2010, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: geeroms schreef: DavidSeal schreef: Kheb ook met ene geklapt over den iendracht, heeft zaterdag nog nooit zo een saai potje voetbal/sfeer gezien op Oudenaarde... Allez, het gaat hier weer beginnen, er is hier weer ene die blijft hangen om op te letten dat er niks verkeerd gezegd wordt over zijn ......ploegske. Ejje Koen, koen al bezocht? Naar het schijnt heeft hij nu steeds een vestje aan met de knoopjes op zijn rug? Koen......Koen mag jammer genoeg geen bezoek ontvangen Ik mag daar toch op reageren zeker, was me da nu? Als er van ons ene op den iendracht iet zegt, dan ejjet toch oek allemo gezien zeker En kmag dan toch zeggen dat da ne sukkelaar van nen Dendersupporter is, die we niet meer zullen zien, buiten alst nog is tegen de sporting is. Mor vo de rest mo goed afgeven. Ahja, die mannen moeten er ook zijn zeker? Op jullie forum moet je je eerst registreren, dus diegenen die dit niet zijn kunnen dit dan ook niet lezen hé. En ik kan ze geen ongelijk geven zelle, want veel zinnigs word er daar niet verteld.[/quote] De Jammen eit vedrom geloik zie!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Nov 2010, 20:36 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
2-0 achter tegen borinage
![]() _________________ iendracht! |
| 12 Nov 2010, 22:15 |
|
| Pagina 500 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 498 499 500 501 502 … 711 Volgende |