|
|
| Pagina 51 van 59 |
[ 873 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
Onderkroiper schreef: Boris schreef: Gruunwit schreef: Net een Nederlandse journalist aan de lijn gehad voor een interview als voorbeschouwing van deze wedstrijd. Heb je het even over de Eurobiljettekes kunnen hebben? Ik heb den indruk dat Den Boris precies scherp staat vandaag ! ![]() Goh, der mag gerust een kilootje of 5 af. _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Jul 2009, 22:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Boris schreef: Onderkroiper schreef: Boris schreef: Heb je het even over de Eurobiljettekes kunnen hebben? Ik heb den indruk dat Den Boris precies scherp staat vandaag ! ![]() [b]Goh, der mag gerust een kilootje of 5 af[/b]. Als je ze ooit kwijt bent, zeker NIET opzoek naar gaan waar ze zijn want .... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2009, 22:44 |
|
|
Junior
WTF?!
![]() |
| 21 Jul 2009, 23:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Boris schreef: Gruunwit schreef: Gruunwit schreef: Racing Mechelen speelt op 25 juli uit bij Eerste Divisie Club FC Dordrecht een oefenwedstrijd. De supporters hebben ooit wel al eens tegen elkaar gevoetbald, maar voor de 1ste elftallen is het de eerste onderlinge confrontatie. Net een Nederlandse journalist aan de lijn gehad voor een interview als voorbeschouwing van deze wedstrijd. Heb je het even over de Eurobiljettekes kunnen hebben? Goh nee zeg, 't was wel een Nederlandse journalist, die zijn zelfs zuinig op hun woorden... Maar 't artikel staat wel op de frontpagina van Dordt Nu, dat vandaag verschenen is (wie een beetje kan googelen, heeft het zo gevonden). En ik heb daar zelfs geen eurocent, laat staan biljet voor moeten boven halen. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 22 Jul 2009, 23:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ben wel benieuwd hoe ons Mexicanen het er in Dordrecht gaan vanaf brengen. Het is hun eerste wedstrijd met Racing tegen een club van een hoger niveau.
Het zijn daar tenminste nog toegangsprijzen "vriendenwedstrijd" waardig, € 5 voor een zitplaats achter het doel, € 7 voor zitplaats lange zijde en € 10 voor de hoofdtribune. Ik hoop dat ons bestuur daar ook iets uit leert! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Jul 2009, 0:20 |
|
|
Nationale Ploeg
FC Dordrecht - RC Mechelen werd 2-0. De score had veel hoger kunnen en moeten zijn, want Racing kwam er helemaal niet aan te pas. De wedstrijd stelde eigenlijk niet veel voor omdat het klasseverschil te groot was, ook wel ergens logisch want in de Nederlandse Jupiler League staat de competitie al voor de deur.
De sfeer was opperbest maar daarvoor kan je best het verslag op de website van de Nederlanders lezen. => http://www.fcdordrecht.nl/index1024.htm _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Jul 2009, 22:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dries Mertens met Utrecht mee op kop na twee goals
Dries Mertens in de Galgenwaard. Twintig minuten lang was Utrecht de virtuele koploper in de Eredivisie met dank aan twee goals van onze jonge landgenoot Dries Mertens tegen VVV. Utrecht, met ook Jan Wuytens en gewezen KV Mechelen-speler Nana Asare 90' lang op het veld, miste daarna de kansen om verder uit te lopen en dat kwam hen duur te staan. De Japanner Keisuke Honda, de sensatie van de Nederlandse seizoensstart, tekende met een knap afstandsshot voor de 2-2. Honda zit al aan vier goals, eentje minder dan Ajax-spits Suarez. Zo moet Utrecht Twente en Feyenoord naast zich dulden met 7 op 9. De Rotterdammers wonnen dankzij een goal van de Deen Tomasson met 0-1 bij Heracles, de ploeg van Gertjan Verbeeck die vorig seizoen ontslagen werd door Feyenoord en waar Birger Maertens de hele match speelde. De Leuvenaar Dries Mertens is een jeugdspeler van AA Gent, waar hij nooit doorbrak. In drie seizoenen AGOVV Apeldoorn maakte hij echter naam door dertig keer te scoren en vorig jaar werd de kapitein verkozen tot 'grootste talent'. AZ, MVV en Club Brugge hengelden naar zijn diensten maar uiteindelijk betaalde Utrecht de vraagprijs van meer dan een miljoen euro. Mertens veroverde meteen een basisstek en scoorde vandaag met een afgeweken afstandsshot en een vrije trap. Bij VVV speelde gewezen KVM-middenvelder Ken Leemans de hele match, Kevin Van Dessel mocht pas kort voor tijd invallen. (odbs) |
| 16 Aug 2009, 19:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Vanop "Sporza":
Utrecht heeft zijn eerste puntenverlies geleden. Het speelde tegen VVV 2-2 gelijk. Onze landgenoot Dries Mertens maakte beide Utrechtse goals. Eén na een schot, de andere na een vrije trap. Dries Mertens kreeg zijn opleiding bij Gent en Aalst en maakte vorig jaar indruk bij Apeldoorn in de Nederlandse tweede klasse. Tegen VVV werd hij uitgeroepen tot man van de match. "Dat is wel mooi, maar ik had liever de drie punten op zak gestoken. Jammer, want het stond goed op het veld. Na de 2-1 hadden we het gewoon moeten uitspelen", zei de 22-jarige Leuvenaar. "We raakten na de 0-1 niet in paniek. We voelden geen druk en speelden veel kansen bij elkaar, met de gelijkmaker tot gevolg. Wuytens trapte nog op de lat, jammer dat VVV nog gelijk maakte." "In eerste divisie heb ik goeie trainers gehad en nu merk je dat ik de stap toch heb kunnen zetten. Ik moet nog veel leren en daar zijn we elke training en elke wedstrijd mee bezig", besloot Mertens. |
| 16 Aug 2009, 21:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Mijn favoriete Nederlandse club, FC Dordrecht, speelde vanavond een wel erg bizarre wedstrijd.
Uit bij FC Zwolle kwamen ze al snel 0-1 voor, om de rust in te gaan met een 3-1 achterstand. In de eerste helft kreeg dan nog een speler van FC Dordrecht rood bij een penaltyfaze, zodoende ze de hele 2de helft met een man minder moesten spelen. Niettemin stond er na 90 minuten spelen 3-5 op het scorebord. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Aug 2009, 23:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 49 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
en thuis tegen AGOVV verloren ze met 1-2. ook aanwezig ?
_________________ clubloos.... |
| 27 Aug 2009, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg
De buurman schreef: en thuis tegen AGOVV verloren ze met 1-2. ook aanwezig ? Nee, toen was ik er niet. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Aug 2009, 8:28 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Ik weet niet of jullie op tv Nederland 3 kunnen ontvangen, maar daar komt vanavond om 22.30uur in het sportjournaal een reportage van Dries Mertens op. Altijd leuk om naar te kijken. Vanavond AGOVV - BV Veendam, we staan nu derde maar wel gedeeld tweede.
|
| 11 Sep 2009, 16:57 |
|
|
forumlegende |
agovv apeldoorn schreef: Ik weet niet of jullie op tv Nederland 3 kunnen ontvangen, maar daar komt vanavond om 22.30uur in het sportjournaal een reportage van Dries Mertens op. Altijd leuk om naar te kijken. Vanavond AGOVV - BV Veendam, we staan nu derde maar wel gedeeld tweede. als we het hier kunnen ontvangen en wickmayer haar match is niet meer bezig zou ik wel eens kunnen kijken ja proficiat met jullie ,blijkbaar, geslaagde start trouwens _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Sep 2009, 16:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dries schreef: agovv apeldoorn schreef: Ik weet niet of jullie op tv Nederland 3 kunnen ontvangen, maar daar komt vanavond om 22.30uur in het sportjournaal een reportage van Dries Mertens op. Altijd leuk om naar te kijken. Vanavond AGOVV - BV Veendam, we staan nu derde maar wel gedeeld tweede. als we het hier kunnen ontvangen en wickmayer haar match is niet meer bezig zou ik wel eens kunnen kijken ja proficiat met jullie ,blijkbaar, geslaagde start trouwens Je zal wel eerst naar die reportage kunnen zien,want het weer steekt ginder stokken in de wielen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Sep 2009, 19:46 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Dries schreef: agovv apeldoorn schreef: Ik weet niet of jullie op tv Nederland 3 kunnen ontvangen, maar daar komt vanavond om 22.30uur in het sportjournaal een reportage van Dries Mertens op. Altijd leuk om naar te kijken. Vanavond AGOVV - BV Veendam, we staan nu derde maar wel gedeeld tweede. als we het hier kunnen ontvangen en wickmayer haar match is niet meer bezig zou ik wel eens kunnen kijken ja proficiat met jullie ,blijkbaar, geslaagde start trouwens Je zal wel eerst naar die reportage kunnen zien,want het weer steekt ginder stokken in de wielen ![]() kdenk dat er een ander probleem zal zijn... namelijk dat alle 3 de dingen tegelijkertijd zullen uitgezonden worden(bv.clijsters op één,wickmayer op canvas,interview op nederland 3) al denk ik eerder nog dat er maar 1 van de 2 matchen zal uitgezonden worden _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Sep 2009, 20:00 |
|
| Pagina 51 van 59 |
[ 873 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 59 Volgende |