|
|
| Pagina 52 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Champions League
Als de keeper de andere hoek kiest, zegt iedereen dat het mooi getrapt is.
Penalty , de keeper kiest een hoek = 1 kans op 2 tenzij de bal rechtdoor wordt gegeven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Aug 2008, 13:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bram schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik hoop echt dat ze zich kunnen plaatsen. Zou goed zijn voor het belgisch voetbal. En ik ben wel benieuwd naar welke belofte Espinoza gemaakt heeft als ze zich plaatsen. Misshien springt hij nu wel uit een parachute ![]() Espinoza vind hem toch nog altijd de zwakste schakel van dit Standard ze.Wat mij opviel was vooral die crossballen van Standard die zo perfect gemeten waren ! Dalmat en Danté (velen zeggen dat hij slecht was ? ) strooiden er enkele rond en die werden dan nog eens perfect aangenomen door spelers gelijk Witsel.... een gevaarlijk wapen !Ik had ook de indruk dat ze fysiek al enorm veel progressie hadden gemaakt ! Als je dat vergelijkt met de povere fysieke paraatheid dat Anderlecht op de mat bracht.... Ik herinner mij nog een artikel in HLN van een dikke maand geleden waarin de spelers kloegen over het harde trainingsritme van die nieuwe trainer... Ondertussen dragen ze er wel de vruchten van denk ik. Dante was heel goed, maar iedereen staart zich blind op zijn gemiste penalty... Met Dante en Marcos hebben ze alvast de sterkste backs in huis waar menig Europees subtopper jaloers op is. Als de keeper de andere hoek kiest, zegt iedereen dat het mooi getrapt is. Ik zeg niet dat hij slecht getrapt is hé, wel dat hij mist. _________________
|
| 14 Aug 2008, 13:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik weet het achteraf is het altijd gemakkelijk gezegd, maar persoonlijk vind ik dat bij Standard de penalty's altijd door Dufoer moeten getrapt worden.
Reden: Ik denk dat hij de meest koelbloedigste speler van Standard is. En ik denk toch dat dat een belangrijke kwaliteit is bij het trappen van penalty's. Das natuurlijk mijn persoonlijke mening, de trainer zal ook wel een reden hebben waarom Danté hem moet trappen. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 14 Aug 2008, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde
Bart Van den Neste schreef: Ik weet het achteraf is het altijd gemakkelijk gezegd, maar persoonlijk vind ik dat bij Standard de penalty's altijd door Dufoer moeten getrapt worden. Reden: Ik denk dat hij de meest koelbloedigste speler van Standard is. En ik denk toch dat dat een belangrijke kwaliteit is bij het trappen van penalty's. Das natuurlijk mijn persoonlijke mening, de trainer zal ook wel een reden hebben waarom Danté hem moet trappen. ![]() _________________ Broer van ja |
| 14 Aug 2008, 14:26 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Als de keeper de andere hoek kiest, zegt iedereen dat het mooi getrapt is. Ik zeg niet dat hij slecht getrapt is hé, wel dat hij mist. ik vond hem wel slecht getrapt! zowel als g nen hoek kiest of int midden, vlamt er gewoon op!!! die mannen zouden toch genoeg techniek moeten hebben!!! vr d rest dante heeft zeker goed gespeeld! vond dalmat zeker d man vd match en fellaini... |
| 14 Aug 2008, 14:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Onderkroiper schreef: Als de keeper de andere hoek kiest, zegt iedereen dat het mooi getrapt is. Penalty , de keeper kiest een hoek = 1 kans op 2 tenzij de bal rechtdoor wordt gegeven ![]() Mooi getrapt ?? Klungelig aangelopen en totaal niet hard, het was zelf niet in een hoek. Een perfecte penalty is niet twijfelen, en keihard laag in een hoek (of in de kruising, maar dat is slechts voor enkele weggelegd). |
| 14 Aug 2008, 14:48 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: Als de keeper de andere hoek kiest, zegt iedereen dat het mooi getrapt is. Penalty , de keeper kiest een hoek = 1 kans op 2 tenzij de bal rechtdoor wordt gegeven ![]() Mooi getrapt ?? Klungelig aangelopen en totaal niet hard, het was zelf niet in een hoek. Een perfecte penalty is niet twijfelen, en keihard laag in een hoek (of in de kruising, maar dat is slechts voor enkele weggelegd). Groot gelijk. Ik zag het al aan zijn gezicht alleen datem da ging missen. De faalangst kon ge azo van zijn ogen aflezen. Spijtig da Jova er ni opstond, diene heeft meer lef mijn gedacht. |
| 14 Aug 2008, 15:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik zeg niet dat hij slecht getrapt is hé, wel dat hij mist. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2008, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool.
|
| 26 Aug 2008, 13:26 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Zienaa schreef: En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool. Goeie speler, belachelijke ket. "1 miljard procent zeker dat ik vertrok, of ik stop met voetballen." ![]() _________________
|
| 26 Aug 2008, 14:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Zienaa schreef: En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool. Goeie speler, belachelijke ket. "1 miljard procent zeker dat ik vertrok, of ik stop met voetballen." ![]() Toch nog altijd minder belachelijk dan de Leekens die enkel geen nieuw contract bij AA Gent zou tekenen de volgenden dag als hij tegen nen boom zou rijden ... om vervolgens doodleuk bij Lokeren te gaan tekenen. |
| 26 Aug 2008, 14:57 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zienaa schreef: En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool. Goeie speler, belachelijke ket. "1 miljard procent zeker dat ik vertrok, of ik stop met voetballen." ![]() Toch nog altijd minder belachelijk dan de Leekens die enkel geen nieuw contract bij AA Gent zou tekenen de volgenden dag als hij tegen nen boom zou rijden ... om vervolgens doodleuk bij Lokeren te gaan tekenen. Jep, was ook wel uitermate belachelijk ![]() _________________
|
| 26 Aug 2008, 15:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hoop echt da Standard doorgaat!
geen supporter wel veel sympathie,alleen al voor die supporters |
| 26 Aug 2008, 23:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sven KSK Opwijk schreef: Zienaa schreef: En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool. Goeie speler, belachelijke ket. "1 miljard procent zeker dat ik vertrok, of ik stop met voetballen." ![]() Belachelijk ??? Als hij binnen wou zijn dan moest hij nu DE toptransfer versieren. Dat besefte hij zelf en ik denk dat iedereen hem gelijk zou geven. PSV was geïnteresseerd, maar wou niet genoeg geld opleggen. En Jovanovic maakt er nu dus helemaal geen probleem van om nog een jaar (of halfjaar) extra bij Standard te blijven. Er zijn er die anders zouden reageren hoor. Ik vind Jovanovic een fantastische speler, zowel op als naast het veld. |
| 26 Aug 2008, 23:32 |
|
|
Jeroen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zienaa schreef: En Jovanovic blijft en speelt morgen mee tegen Liverpool. Goeie speler, belachelijke ket. "1 miljard procent zeker dat ik vertrok, of ik stop met voetballen." ![]() Belachelijk ??? Als hij binnen wou zijn dan moest hij nu DE toptransfer versieren. Dat besefte hij zelf en ik denk dat iedereen hem gelijk zou geven. PSV was geïnteresseerd, maar wou niet genoeg geld opleggen. En Jovanovic maakt er nu dus helemaal geen probleem van om nog een jaar (of halfjaar) extra bij Standard te blijven. Er zijn er die anders zouden reageren hoor. Ik vind Jovanovic een fantastische speler, zowel op als naast het veld. Dat hij weg wilt, daarin heeft hij groot gelijk. Maar verkondig dat niet op voorhand. Is echt belachelijk als je niet weg geraakt. Soit, morgen ben ik supporter voor de Rouches en niet voor The Reds. Het helpt natuurlijk dat ik het absoluut niet voor Liverpool heb, maar ik gun het Standard. _________________
|
| 26 Aug 2008, 23:51 |
|
| Pagina 52 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 161 Volgende |