|
|
| Pagina 512 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 510 511 512 513 514 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: de Dendertopic
CALIMERO schreef: Jeroen schreef: CALIMERO schreef: De sjalen en de benaming blijven dezelfde,terjoden-welle komt er niet bij maar verdwijnt. Ge moogt er fier op zijn... Denderfusie is officieel de smerigste kutploeg van België! Ik heb nergens fier op te zijn,ik zeg alleen waar het op neer komt,niet meer ,niet minder. Das juist,maar de affronten kunt ge toch niet wegcijferen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jan 2011, 18:23 |
|
|
Scholier
Bakkie schreef: CALIMERO schreef: Jeroen schreef: Ge moogt er fier op zijn... Denderfusie is officieel de smerigste kutploeg van België! Ik heb nergens fier op te zijn,ik zeg alleen waar het op neer komt,niet meer ,niet minder. Das juist,maar de affronten kunt ge toch niet wegcijferen. Het is wel het stadsbestuur van Aalst die TW naar Dender gedreven heeft,ze beloofde een nieuwe locatie in het aalsterse omdat ze in terjoden wegmoesten maar zijn op hun beloftes weergekomen.En de beslissing die er nu genomen wordt is eigenlijk omdat ze geen andere uitweg niet meer zien voor hun 230 jeugdspelers. |
| 30 Jan 2011, 18:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waarom moet Aalst een TJW een locatie beloven? Precies of er plek teveel is in Aalst. Misschien moesten ze TJW aan den tragel een grond "geven"...
|
| 30 Jan 2011, 18:33 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: Waarom moet Aalst een TJW een locatie beloven? Precies of er plek teveel is in Aalst. Misschien moesten ze TJW aan den tragel een grond "geven"... Mijn principe is ,wat ge belooft moet ge ook doen.De aalstenaars in het bestuur en de entourage van TW waren erg ontgoocheld en voelden zich in de steek gelaten.Ze vroegen alleen een locatie en hadden zelf de financiele middelen om in infrastructuur te steken. |
| 30 Jan 2011, 18:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
CALIMERO schreef: Jeroen schreef: Waarom moet Aalst een TJW een locatie beloven? Precies of er plek teveel is in Aalst. Misschien moesten ze TJW aan den tragel een grond "geven"... Mijn principe is ,wat ge belooft moet ge ook doen.De aalstenaars in het bestuur en de entourage van TW waren erg ontgoocheld en voelden zich in de steek gelaten.Ze vroegen alleen een locatie en hadden zelf de financiele middelen om in infrastructuur te steken. Zijt content nu kunnen jullie van de financiele middelen genieten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jan 2011, 18:44 |
|
|
Freak
getj anne noam ni gestoelen zee calimero
|
| 30 Jan 2011, 19:56 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Wat er ook zal gebeuren volgend jaar, bij mij zal het toch gedaan zijn. Ik ga nog liever in vereffening dan Terjoden mee den diepgang in sleuren.
. |
| 31 Jan 2011, 2:20 |
|
|
Scholier
[quote="geeroms"]Wat er ook zal gebeuren volgend jaar, bij mij zal het toch gedaan zijn. Ik ga nog liever in vereffening dan Terjoden mee den diepgang in sleuren.
Dat is uw keuze zoals TW haar keuze gemaakt heeft haar jeugdwerking te redden door in Dender optegaan.Het is voor beide partijen volgens mij een win-win situatie want zo kon het niet verder voor Dender alsook TW.Het was ofwel alle twee verdwijnen,Dender door haar financiele situatie en TW daardat als ze alleen kwamen te staan niet in staat waren de infrastructuur te onderhouden en te betalen .Nu zal er een kapitaalkrachtiger bestuur ontstaan door de samensmelting van de twee en zullen er geen 500 kinderen op straat komen te staan. |
| 31 Jan 2011, 8:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
CALIMERO schreef: geeroms schreef: Wat er ook zal gebeuren volgend jaar, bij mij zal het toch gedaan zijn. Ik ga nog liever in vereffening dan Terjoden mee den diepgang in sleuren. Dat is uw keuze zoals TW haar keuze gemaakt heeft haar jeugdwerking te redden door in Dender optegaan.Het is voor beide partijen volgens mij een win-win situatie want zo kon het niet verder voor Dender alsook TW.Het was ofwel alle twee verdwijnen,Dender door haar financiele situatie en TW daardat als ze alleen kwamen te staan niet in staat waren de infrastructuur te onderhouden en te betalen .Nu zal er een kapitaalkrachtiger bestuur ontstaan door de samensmelting van de twee en zullen er geen 500 kinderen op straat komen te staan. Das alle keren hetzelfde verhaal bij jullie, win-win situatie, kapitaalkrachtiger bestuur, enz. Ik vraag me wel af op hoeveel clubs jullie zo nog gaan parasiteren eigenlijk. Na Hekelgem en Denderhoutem is Terjoden-Welle dan wel al de derde club die moet verdwijnen om jullie een kapitaalkrachtiger bestuur te geven. |
| 31 Jan 2011, 9:12 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: CALIMERO schreef: geeroms schreef: Wat er ook zal gebeuren volgend jaar, bij mij zal het toch gedaan zijn. Ik ga nog liever in vereffening dan Terjoden mee den diepgang in sleuren. Dat is uw keuze zoals TW haar keuze gemaakt heeft haar jeugdwerking te redden door in Dender optegaan.Het is voor beide partijen volgens mij een win-win situatie want zo kon het niet verder voor Dender alsook TW.Het was ofwel alle twee verdwijnen,Dender door haar financiele situatie en TW daardat als ze alleen kwamen te staan niet in staat waren de infrastructuur te onderhouden en te betalen .Nu zal er een kapitaalkrachtiger bestuur ontstaan door de samensmelting van de twee en zullen er geen 500 kinderen op straat komen te staan. Das alle keren hetzelfde verhaal bij jullie, win-win situatie, kapitaalkrachtiger bestuur, enz. Ik vraag me wel af op hoeveel clubs jullie zo nog gaan parasiteren eigenlijk. Na Hekelgem en Denderhoutem is Terjoden-Welle dan wel al de derde club die moet verdwijnen om jullie een kapitaalkrachtiger bestuur te geven. |
| 31 Jan 2011, 9:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Das gién fusieploeg nie miér mor een reananimatieteam. ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 31 Jan 2011, 10:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
ps simpel hé jongens: geen Renault kopen bij Valckenier. Doe zoals ik en leg een lijstje aan van Dender-sponsors en als je iets nodig hebt, altijd eerst checken of je niet je geld geeft aan een Dender-sponsor. Ik rij nog liever tien kilometer verder. Als het moet zelfs nog liever naar Dendermonde!
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 31 Jan 2011, 10:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
anathema76 schreef: ps simpel hé jongens: geen Renault kopen bij Valckenier. Doe zoals ik en leg een lijstje aan van Dender-sponsors en als je iets nodig hebt, altijd eerst checken of je niet je geld geeft aan een Dender-sponsor. Ik rij nog liever tien kilometer verder. Als het moet zelfs nog liever naar Dendermonde! ![]() |
| 31 Jan 2011, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
anathema76 schreef: ps simpel hé jongens: geen Renault kopen bij Valckenier. Doe zoals ik en leg een lijstje aan van Dender-sponsors en als je iets nodig hebt, altijd eerst checken of je niet je geld geeft aan een Dender-sponsor. Ik rij nog liever tien kilometer verder. Als het moet zelfs nog liever naar Dendermonde! |
| 31 Jan 2011, 11:09 |
|
|
Freak
in het begin van het seizoen zeggen dat je terjoden-welle nooit zult laten vallen en 6 maand later het boeltje verkopen.
![]() |
| 31 Jan 2011, 11:31 |
|
| Pagina 512 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 510 511 512 513 514 … 711 Volgende |