|
|
| Pagina 513 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 511 512 513 514 515 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: de Dendertopic
CALIMERO schreef: Bartos schreef: CALIMERO schreef: Das alle keren hetzelfde verhaal bij jullie, win-win situatie, kapitaalkrachtiger bestuur, enz. Ik vraag me wel af op hoeveel clubs jullie zo nog gaan parasiteren eigenlijk. Na Hekelgem en Denderhoutem is Terjoden-Welle dan wel al de derde club die moet verdwijnen om jullie een kapitaalkrachtiger bestuur te geven. ik ga ze toch nog even openen. Dender gaat zich op het einde van het seizoen failliet laten verklaren en TW neemt het stamnummer over (wie gaat in wie op). Een nieuwe naam zal dus een must zijn. Voor 500 jeugdspelers te plaatsen in de diverse reeksen ga je apetoeren moeten uithalen. Als er van die 500 straks 350 overblijven ga je mogen lachen. Kapitaalkrachtiger zeg je, gewoon de centen van TW want in Dender wilt er geen enkele normale mens nog ene cent steken. ![]() _________________ geer'n bè |
| 01 Feb 2011, 10:50 |
|
|
Scholier
panoleon schreef: CALIMERO schreef: Bartos schreef: Das alle keren hetzelfde verhaal bij jullie, win-win situatie, kapitaalkrachtiger bestuur, enz. Ik vraag me wel af op hoeveel clubs jullie zo nog gaan parasiteren eigenlijk. Na Hekelgem en Denderhoutem is Terjoden-Welle dan wel al de derde club die moet verdwijnen om jullie een kapitaalkrachtiger bestuur te geven. ik ga ze toch nog even openen. Dender gaat zich op het einde van het seizoen failliet laten verklaren en TW neemt het stamnummer over (wie gaat in wie op). Een nieuwe naam zal dus een must zijn. Voor 500 jeugdspelers te plaatsen in de diverse reeksen ga je apetoeren moeten uithalen. Als er van die 500 straks 350 overblijven ga je mogen lachen. Kapitaalkrachtiger zeg je, gewoon de centen van TW want in Dender wilt er geen enkele normale mens nog ene cent steken. ![]() Ge zijt zeker vergeten dat als ge failliet zijt als voetbalploeg(zie uw eigen geschiedenis) een reeks zakt en het is niet zoals bij jullie dat je dan alleen de bondsschulden moet betalen maar ook vanaf 2004,dacht ik,ook achterstallige btw,sociaal passief(lonen,rsz etc).Als je dat niet kunt betalen zak je naar 4 de provinciale.Dus vergeet uw redenering....einde van mijn betoog,we zullen het wel de volgende dagen horen. |
| 01 Feb 2011, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zoek de fout in de redeneringen van onze vriend Calimero:
Quote 1 op pagina 523: Mijn principe is ,wat ge belooft moet ge ook doen.De aalstenaars in het bestuur en de entourage van TW waren erg ontgoocheld en voelden zich in de steek gelaten. Ze vroegen alleen een locatie en hadden zelf de financiele middelen om in infrastructuur te steken. Quote 2 op pagina 524: CALIMERO schreef: Dat is uw keuze zoals TW haar keuze gemaakt heeft haar jeugdwerking te redden door in Dender optegaan.Het is voor beide partijen volgens mij een win-win situatie want zo kon het niet verder voor Dender alsook TW.Het was ofwel alle twee verdwijnen,Dender door haar financiele situatie en TW daardat als ze alleen kwamen te staan niet in staat waren de infrastructuur te onderhouden en te betalen .Nu zal er een kapitaalkrachtiger bestuur ontstaan door de samensmelting van de twee en zullen er geen 500 kinderen op straat komen te staan. Als het overnamedossier van Dender gevuld is met dit soort tegenstrijdigheden ziet het er prachtig uit voor onze buren ![]() |
| 01 Feb 2011, 16:54 |
|
|
forumlegende
CALIMERO schreef: panoleon schreef: CALIMERO schreef: Parasiteren noem jij dat,er is nooit iemand gedwongen.Alleszins respecteer iedereen zijn mening,voor mij is de discusie gesloten. ik ga ze toch nog even openen. Dender gaat zich op het einde van het seizoen failliet laten verklaren en TW neemt het stamnummer over (wie gaat in wie op). Een nieuwe naam zal dus een must zijn. Voor 500 jeugdspelers te plaatsen in de diverse reeksen ga je apetoeren moeten uithalen. Als er van die 500 straks 350 overblijven ga je mogen lachen. Kapitaalkrachtiger zeg je, gewoon de centen van TW want in Dender wilt er geen enkele normale mens nog ene cent steken. ![]() Ge zijt zeker vergeten dat als ge failliet zijt als voetbalploeg(zie uw eigen geschiedenis) een reeks zakt en het is niet zoals bij jullie dat je dan alleen de bondsschulden moet betalen maar ook vanaf 2004,dacht ik,ook achterstallige btw,sociaal passief(lonen,rsz etc).Als je dat niet kunt betalen zak je naar 4 de provinciale.Dus vergeet uw redenering....einde van mijn betoog,we zullen het wel de volgende dagen horen. pfff gij gelooft uwen eigen zever zeker! |
| 01 Feb 2011, 17:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
waly 2 schreef: getj anne noam ni gestoelen zee calimero Dender is klein en Iendracht is groot en dat is niet eerlijk. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Feb 2011, 19:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Binnenkort moeten ze fusioneren met kaatsclubs, basketclubs of andere want als ze zo blijven voortdoen blijven er in de buurt niet veel meer over.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Feb 2011, 19:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Binnenkort moeten ze fusioneren met kaatsclubs, basketclubs of andere want als ze zo blijven voortdoen blijven er in de buurt niet veel meer over. ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ Dender, zoiets dan? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Feb 2011, 19:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Dat is in feite toast-kannibaal voetbalversie...
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Feb 2011, 20:30 |
|
|
Scholier
Jean schreef: CALIMERO schreef: panoleon schreef: ik ga ze toch nog even openen. Dender gaat zich op het einde van het seizoen failliet laten verklaren en TW neemt het stamnummer over (wie gaat in wie op). Een nieuwe naam zal dus een must zijn. Voor 500 jeugdspelers te plaatsen in de diverse reeksen ga je apetoeren moeten uithalen. Als er van die 500 straks 350 overblijven ga je mogen lachen. Kapitaalkrachtiger zeg je, gewoon de centen van TW want in Dender wilt er geen enkele normale mens nog ene cent steken. ![]() Ge zijt zeker vergeten dat als ge failliet zijt als voetbalploeg(zie uw eigen geschiedenis) een reeks zakt en het is niet zoals bij jullie dat je dan alleen de bondsschulden moet betalen maar ook vanaf 2004,dacht ik,ook achterstallige btw,sociaal passief(lonen,rsz etc).Als je dat niet kunt betalen zak je naar 4 de provinciale.Dus vergeet uw redenering....einde van mijn betoog,we zullen het wel de volgende dagen horen. pfff gij gelooft uwen eigen zever zeker! JA ![]() |
| 02 Feb 2011, 13:21 |
|
|
Miniem
DENDERLEEUW - Het water staat FCV Dender opnieuw aan de lippen, maar drie investeerders maken zich klaar om de voetbaltrots van het Florent Beeckmanstadion te redden. De Terjodense voorzitter Guy Valckenier heeft de sleutel in handen voor de redding van de club.
Sportief raakte FCV Dender na Nieuwjaar op drift, maar de financiële onweerswolken boven de club vormen een veel groter gevaar. Op korte termijn heeft de club 200.000 euro nodig voor betalingen aan instanties zoals RSZ en BTW. Tegen half februari moet dat geld beschikbaar zijn om de licentie voor volgend seizoen te halen. Om een financiële doorstart te nemen heeft de club een injectie nodig van 750.000 euro. Geen habbekrats, maar drie potentiële investeerders kunnen de fusieclub uit het financiële moeras trekken. Naast de Denderleeuwse zakenman Nico Geeraerts en garagehouder Guy Valckenier gaat het om Dirk De Cnop, een gewezen voetballer van FC Denderleeuw die ook actief is als scheidsrechter en een vliegclub runt in Oostende. Het ligt in de bedoeling dat de nieuwe investeerders een nieuwe constructie op poten zetten die de club moet vrijwaren voor verder financieel onheil. Op langere termijn is het de bedoeling om een vennootschap op te richten waarmee dan aandelen zullen uitgegeven worden naar analogie van andere clubs als Germinal Beerschot, Oostende en op lager niveau zelfs Union Sint-Gillis. Door de schuldenlast op korte termijn kan de club evenwel niet wachten op de oprichting van een nieuwe vennootschapsvorm. De nieuwe investeerders zullen dus meteen over de brug moeten komen met een bom duiten. Nico Geeraerts en Guy Valckenier waren vorige zomer al de drijvende krachten achter de voorlopige redding van de club, maar het is afwachten of ze nu ook De Cnop over de brug krijgen. Valckenier stelt dat binnen de twee weken de kogel door de kerk moet. De garagehouder uit Welle snelde met de verhuis van zijn club Terjoden-Welle naar het Florent Beeckmanstadion vorige zomer Dender al eens ter hulp, maar intussen wordt duidelijk dat Valckenier de nieuwe voorzitter van Dender moet worden om de club uit de dieperik te halen. Valckenier wikt en weegt zijn woorden omdat het spitsroeden lopen is om de hele reddingsoperatie niet in gevaar te brengen. ‘Binnen de twee weken moet duidelijk worden of ik al dan niet in dit overnameproject stap. Ik zoek een realistische oplossing, maar kan niet in mijn eentje de boel recht trekken. We moeten de beste oplossing zoeken voor het voetbal in de regio. Als de redding van Dender mislukt, moet Terjoden-Welle in zijn eentje een voetbalpaleis als het Florent Beeckmanstadion betrekken en die optie is verre van ideaal. Een tweede optie is de overname van Dender. Het ligt in de bedoeling om dan eens samen te zitten met alle leveranciers om tot een aanvaardbare oplossing te komen. Het ligt niet in de bedoeling om de leveranciers in de zak te zetten, want dat zijn allemaal handelaars uit de streek. Alle huidige medewerkers van Terjoden-Welle moeten welkom zijn. Ik hoop dat de overname lukt in het belang van ons voetbal in de regio.' |
| 02 Feb 2011, 14:33 |
|
|
Freak
Ik hoop dat de overname lukt in het belang van ons voetbal in de regio.'
welk belang? 500 toeschouwers .hij kan beter met zijn geld bij ons komen dan zal hij er nog iets aan hebben. ![]() |
| 02 Feb 2011, 15:04 |
|
|
Ancien
Ik moet
van heel dat -boeltje._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Feb 2011, 19:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bomber schreef: Blijkbaar zouden die klodden daar niet doorgaan omdat van het Terjoden-bestuur enkel Valckenier wil overstappen... Das hiéééél goe nies !! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Feb 2011, 13:15 |
|
|
Ancien
Wezet - Dender 2-0. Half time.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Feb 2011, 16:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
DavidSeal schreef: Wezet - Dender 2-0. Half time. ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Feb 2011, 17:34 |
|
| Pagina 513 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 511 512 513 514 515 … 711 Volgende |