Rode Duivels - Pagina 53 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 45
Bericht Re: Rode Duivels
In Studio 1 zeiden ze gisteren ook dat VDB waarschijnlijk in de ploeg komt. Ik viel bekan van mijne stoel! Geeft dan direct forfait...

13 Okt 2008, 13:13
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Boris schreef:
In Studio 1 zeiden ze gisteren ook dat VDB waarschijnlijk in de ploeg komt. Ik viel bekan van mijne stoel! Geeft dan direct forfait...

:D

Is niet echt op back maar meer de volledige rechterflank. Maar probleem is dat ze centraal rechts dan Van Buyten gaan zetten, en dan zou die de steken die Vanden Borre laat vallen moeten oprapen, maar wie gaat die van Big Dan oprapen?

13 Okt 2008, 16:14
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:

Is niet echt op back maar meer de volledige rechterflank. Maar probleem is dat ze centraal rechts dan Van Buyten gaan zetten, en dan zou die de steken die Vanden Borre laat vallen moeten oprapen, maar wie gaat die van Big Dan oprapen?

Nog erger! Hij kan met moeite den back aan, laat staan de ganse rechterflank...

Ik zou gewoon met dezelfde ploeg van tegen Armenië spelen met misschien als enige verandering Vermaelen ipv Van Damme. Akkoord, Van Damme was nie slecht tegen Armenië, maar tegen Spanje wordt die zeker en vast belachelijk gemaakt. Vermaelen is toch nog van een ander niveauke.

---------------Stijnen (als zijn wijf nie moe werpen)---------------

Gillet (van eiremoei)---Simons---Kompany---Vermaelen

Defour----------Fellaini-----Vertonghen-----Witsel

----------------Sonck--------Dembele-------------

En niet te verdedigend aub... Dan krijgt ge sowieso wel eentje binnen.

13 Okt 2008, 19:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 49
WLM: [email protected]
op papier een team wat zeker tegen de top van europa aanzit of zie ik dat verkeerd? nu nog een trainer vinden die deze jongens ook echt wil laten voetballen en niet bij elke actie al verdedigend laat denken.

13 Okt 2008, 22:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Daar zijn we nog ver af hoor. Maar als ze allemaal blijven spelen bij hun clubs en ze kunnen hun progressie verder zetten dan kunnen we er op een volgend tornooi wel eens bij zijn.

Vooral onze middenvelders en backs hebben hun beperkingen en buiten Sonck is er ook niet echt een killer. Maar het is in ieder geval het beste in heel wat jaren !

Na dat laatste hier getypt te hebben moet ik zeggen dat het eigenlijk een beetje zoals ons eigen Eendracht Aalst is, een middenveld dat op papier wel kwaliteit heeft, backs die niet in verhouding zijn met de rest vd ploeg en afhankelijk van 1 spits die topfit moet zijn.

13 Okt 2008, 22:25
Ancien

De buurman schreef:
op papier een team wat zeker tegen de top van europa aanzit of zie ik dat verkeerd? nu nog een trainer vinden die deze jongens ook echt wil laten voetballen en niet bij elke actie al verdedigend laat denken.

Vooral ons centraal duo achterin, Kompany (Man City) en Simons (PSV), en ons centraal middenveld, Fellaini (Everton) en Vertongen (Ajax), zijn onze sterke punten.

De flanken zijn inderdaad een beetje een probleem. Achterin op de backs blijft het beetje roeien met de riemen die je hebt en op 't midden zit je op rechts met Defour die eigenlijk een centrale middenvelder is.
Witsel helpt ons op links eindelijk van Goor af.

Vooraan hebben we met Dembele een topspeler maar spijtig genoeg is hij geen goalgetter.
Een Sonck in vorm is daar wel complementair mee, maar hoeveel maanden in 't jaar is die in vorm?

13 Okt 2008, 23:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Typisch hé, al dat optimisme mag al weg door die klungel van een Vandereycken. We hebben een goeie kern, maar de bondscoach blijft een dikke 0. Speel nu gewoon is zoals zaterdag ! Van Damme of Vermaelen maakt m.i. niet zoveel uit want Vermaelen is toch wel het best centraal en verliest een deel van zijn capaciteiten op de flank.

Van Damme is dan weer boertig en dom bovenal dus die zie ik het liefst van al in de tribune :-)

13 Okt 2008, 23:25
Ancien

Inderdaad, we hebben een jonge ploeg op redelijk Europees niveau (Man City, Everton, PSV, Ajax, en jaja, Standard!), maar diejen trainer, da's op 't niveau Erps Kwerps!

Zet daar een Dick Advocaat of (als de KBVB Euromillions wint) een Guus Hiddinck en ge zou 's wa zien.

13 Okt 2008, 23:28

Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:

Nog erger! Hij kan met moeite den back aan, laat staan de ganse rechterflank...

Ik zou gewoon met dezelfde ploeg van tegen Armenië spelen met misschien als enige verandering Vermaelen ipv Van Damme. Akkoord, Van Damme was nie slecht tegen Armenië, maar tegen Spanje wordt die zeker en vast belachelijk gemaakt. Vermaelen is toch nog van een ander niveauke.

---------------Stijnen (als zijn wijf nie moe werpen)---------------

Gillet (van eiremoei)---Simons---Kompany---Vermaelen

Defour----------Fellaini-----Vertonghen-----Witsel

----------------Sonck--------Dembele-------------

En niet te verdedigend aub... Dan krijgt ge sowieso wel eentje binnen.

Waarom zou Van Damme belachelijk gemaakt worden? Vermaelen is geen linksback, net zomin als Gillet een rechtsback is. Jelle is al heel 2008 in goeie doen EN nog maar juist 25 dus ook een jonge gast (wat er veel nog vergeten). Zet Sep De Roover verdomme op rechts en Van Damme op links, dan sta je, buiten je rechtsmidden positie allemaal met spelers die op hun beste positie staan en heb je, buiten Simons en Sonck een ploeg met alleen maar jonge gasten...

14 Okt 2008, 0:50
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Waarom zou Van Damme belachelijk gemaakt worden? Vermaelen is geen linksback, net zomin als Gillet een rechtsback is.

Omdat het tegen Spanje is, en niet tegen Armenië.
Ik ben toch van mening dat Vermaelen (ja, zelfs op den back) beter is dan Van Damme.

14 Okt 2008, 1:13

Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Waarom zou Van Damme belachelijk gemaakt worden? Vermaelen is geen linksback, net zomin als Gillet een rechtsback is.

Ik ben toch van mening dat Vermaelen (ja, zelfs op den back) beter is dan Van Damme.

Dat is het leuke aan voetbal, verschillende meningen.
Puur kwalitatief is Vermaelen beter, maar als linksback is Van Damme veel nuttiger. Stilstaande fases, inworpen (hebt ge die zaterdag gezien :wow: ?), af en toe is prikken. En verdedigend is die nu ook niet rampzalig hé. Tis geen Carl Hoefkens ofzo...

14 Okt 2008, 1:22

Hierjuist super goed nieuws ontvangen (allé ja, dat zal morgenavond pas blijken natuurlijk :-D ). Ik heb twee tickets gratis gekregen voor België-Spanje.

14 Okt 2008, 10:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Hierjuist super goed nieuws ontvangen (allé ja, dat zal morgenavond pas blijken natuurlijk :-D ). Ik heb twee tickets gratis gekregen voor België-Spanje.

Ook in het vak van Spanje mag ik veronderstellen ;) ?

14 Okt 2008, 11:02
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Puur kwalitatief is Vermaelen beter, maar als linksback is Van Damme veel nuttiger. Stilstaande fases, inworpen (hebt ge die zaterdag gezien :wow: ?), af en toe is prikken. En verdedigend is die nu ook niet rampzalig hé. Tis geen Carl Hoefkens ofzo...

Van Damme komt gewoon te kort. Die is in't buitenland grandioos gefaald om dan uiteindelijk in de wereldwijd bekende Jupiler League te komen spelen ...

Tegen Armenië zal dat wel een goeie zijn, maar tegen Spanje komt de rechtsback dus wel tegen Iniesta te staan hé. Ik vrees dat Boertigen Jelle een serieuze valling zal op doen :D

14 Okt 2008, 12:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Jeroen schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Van Damme komt gewoon te kort. Die is in't buitenland grandioos gefaald om dan uiteindelijk in de wereldwijd bekende Jupiler League te komen spelen ...

Tegen Armenië zal dat wel een goeie zijn, maar tegen Spanje komt de rechtsback dus wel tegen Iniesta te staan hé. Ik vrees dat Boertigen Jelle een serieuze valling zal op doen :D

:wadde:

14 Okt 2008, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 242