|
|
| Pagina 53 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Champions League
Ik vind dat dus totaal niet belachelijk hoor.. Ik zou in zijn plaats na zo'n seizoen ook willen vertrekken naar een topclub. En Jovanovic is iemand die dat dan gewoon zegt, zo is hij nu eenmaal.
Ge hebt er ook die dat niet openbaar zeggen dat ze wegwillen, maar wanneer een transfer wat aansleept maken ze hun eigen compleet onmogelijk zodat ze uiteindelijk wegmoeten. Ik weet wat kiezen, maar ik heb het gewoon voor Jovanovic . |
| 27 Aug 2008, 0:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Ik vind dat dus totaal niet belachelijk hoor.. Ik zou in zijn plaats na zo'n seizoen ook willen vertrekken naar een topclub. En Jovanovic is iemand die dat dan gewoon zegt, zo is hij nu eenmaal. Ge hebt er ook die dat niet openbaar zeggen dat ze wegwillen, maar wanneer een transfer wat aansleept maken ze hun eigen compleet onmogelijk zodat ze uiteindelijk wegmoeten. Ik weet wat kiezen, maar ik heb het gewoon voor Jovanovic .Ik vind Jovanovic ne schitterende speler en ne supergrappige ze, daar niet van ![]() _________________
|
| 27 Aug 2008, 8:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik vind Jovanovic ne schitterende speler en ne supergrappige ze, daar niet van ![]() Daar hebde wel een punt, die kerel is supergrappig, in de positieve zin van het woord. Ik het ook wel voor Jovanovic. |
| 27 Aug 2008, 9:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Als een Belgische club Europees speelt, zou iedereen aan hetzelfde zeel moeten trekken en ervoor supporteren. Favoriete club of niet.
|
| 27 Aug 2008, 9:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iemand Van Damme zijn reactie in de krant gelezend ? Dat het een debiel boerken was wist ik al, maar nu maakt hij hem toch compleet belachelijk. Wat voor ne mislukten johny is dat nu in feite ?
|
| 27 Aug 2008, 9:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Iemand Van Damme zijn reactie in de krant gelezend ? Dat het een debiel boerken was wist ik al, maar nu maakt hij hem toch compleet belachelijk. Wat voor ne mislukten johny is dat nu in feite ? reactie op ? wat Jovanovic betreft ja die maakt hem natuurlijk wel lichtjes belachelijk. Maar ik zie die eigenlijk wel antwoorden op het veld.... en voor de meeste voetballers is dat nog altijd de aanwezen optie ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2008, 9:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Iemand Van Damme zijn reactie in de krant gelezend ? Dat het een debiel boerken was wist ik al, maar nu maakt hij hem toch compleet belachelijk. Wat voor ne mislukten johny is dat nu in feite ? Is dezelfde reactie die hij maakt, zoals zovelen hier en elders in België als Anderlecht speelt. De meesten zien er Anderlecht nog liever uitgebonjourd, dan ervoor te supporteren. Vind het ook nie gepast, maar bon... |
| 27 Aug 2008, 9:31 |
|
|
Bram schreef: Jeroen schreef: Iemand Van Damme zijn reactie in de krant gelezend ? Dat het een debiel boerken was wist ik al, maar nu maakt hij hem toch compleet belachelijk. Wat voor ne mislukten johny is dat nu in feite ? reactie op ? wat Jovanovic betreft ja die maakt hem natuurlijk wel lichtjes belachelijk. Maar ik zie die eigenlijk wel antwoorden op het veld.... en voor de meeste voetballers is dat nog altijd de aanwezen optie ![]() Hij zei dat hij voor de Reds supportert... |
| 27 Aug 2008, 9:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Een drawke moet er ginder toch echt inzitten.
|
| 27 Aug 2008, 10:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik denk toch dat Standard zal verliezen hoor op Anfield..
|
| 27 Aug 2008, 10:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
s@té schreef: Ik denk toch dat Standard zal verliezen hoor op Anfield.. 2-1 ofzo en dan zal het belgische "net niet" syndroom weer opsteken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2008, 10:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Iemand Van Damme zijn reactie in de krant gelezend ? Dat het een debiel boerken was wist ik al, maar nu maakt hij hem toch compleet belachelijk. Wat voor ne mislukten johny is dat nu in feite ? Mja, is zoals Deef zegt. Zo doet heel België als Anderlecht speelt. Ik zou het nooit zeggen als ik in Van Damme zijn plaats was, maarja. Is nochtans superkerel ze Ik ben nooit echt supporter voor een Belgische club als ze Europees spelen maar ik zal zeker en vast niet tevreden zijn als ze uitgeschakeld zijn maar ik ga ook niet echt zitten supporteren. Behalve vandaag dan, ik ben vandaag echt fan van de Rouches. Voor een ploeg kan ik niet supporteren europees en dat is Club Brugge. Ik kan niet het ganse weekend hopen dat ze op hun bek gaan om dan in de week voor hun te supporteren. Als ge van iets nen afkeer hebt, kunt ge die knop niet zomaar omdraaien. _________________
|
| 27 Aug 2008, 10:55 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Van Damme zegt inderdaad wat velen denken als Anderlecht Europees speelt.
Hij zou toch wat slimmer moeten zijn en zijn mond daarover houden. Maja, ge kunt uit e flesken nie meer uithalen als datter inzit hé... _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Aug 2008, 10:57 |
|
|
Vaste Waarde
Boris schreef: Van Damme zegt inderdaad wat velen denken als Anderlecht Europees speelt. Hij zou toch wat slimmer moeten zijn en zijn mond daarover houden. Maja, ge kunt uit e flesken nie meer uithalen als datter inzit hé... Die zou beter eens met een of ander sportkarre tegen een boom rijden, den eikel. _________________ Broer van ja |
| 27 Aug 2008, 11:00 |
|
|
nieven ajoin schreef: Boris schreef: Van Damme zegt inderdaad wat velen denken als Anderlecht Europees speelt. Hij zou toch wat slimmer moeten zijn en zijn mond daarover houden. Maja, ge kunt uit e flesken nie meer uithalen als datter inzit hé... Die zou beter eens met een of ander sportkarre tegen een boom rijden, den eikel. Proficiat |
| 27 Aug 2008, 11:04 |
|
| Pagina 53 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 161 Volgende |