|
|
| Pagina 54 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
poipeplekker schreef: Verbechio schreef: Cappellen wil gewoon ni over, gelijk as andere jaren en geeft FCD daarom vroeger den titel. kpeis da FCD em zowiezo zou behalen en verdienen ma tegenstand krijgen ze toch ni echt nemeer Geven? We hebben dit seizoen tot dusver nog geen enkele cadeau gekregen en hebben voor elk punt hard moeten knokken. Dat de tegenstand in de laatste rechte lijn volledig door het ijs zakt en wij, ondanks een recent dipje, standhouden, geeft aan hoe sterk FCD is. De titel zou dubbel en dik verdiend zijn, maar we zijn er nog niet helemaal. as ge goe leest gont em dor ni over. kzeg just da FCD rapper kampioen za zen dan wanneer Cappellen er wel zou blijven voor spelen |
| 02 Apr 2006, 17:24 |
|
|
|
Bij Cappellen zitten ze gewoon op hun tandvlees. Ik merkte dat ook al tijdens Cappellen-FCD, match die ze met véél geluk wonnen. Cappellen speelt trouwens een vrij zwakke terugronde. Enfin, 't kan maar in jullie voordeel zijn dat de titelstrijd zo snel mogelijk beslecht is en Cappellen zeker is van eindronde, nog voor de laatste speeldag.
|
| 02 Apr 2006, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Wie op het eind van een loopwedstrijd, wielerwedstrijd of voetbalcompititie op de eerste plaats eindigt is ALTIJD verdiend winnaar, zeker in een lang voetbalseizoen houden pech en geluk mekaar in evenwicht.
|
| 02 Apr 2006, 17:57 |
|
|
forumlegende
Klopt, maar sommige ploegen willen gewoon niet overgaan, da is al genoeg gebleken in de eindrondes...
|
| 02 Apr 2006, 20:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gisteren naar Willebroek gaan zien. Jongens jongens jongens, Mister De Bilde heeft het toch hoog in zijnen bol ze. Pas op: hij kan nog altijd op nen bal shotten he en hoe!, maar zo een arrogant ventje... Hij loopt een ganse match me zijn armen te zwaaien en te vloeken en te zuchten als een ploegmaat den bal verliest of hij zich ne meter moet verzetten voor ne pass. Den trainer haalt er hem af op ong een kwartier, 20 min van t einde. Op dat moment is het 1-2 voor Sint Niklaas he. Wat doet onze ster? Hij ziet dat hij vervangen wordt, begint weer paretten te maken en komt op zijn doodse gemakske van da plein, precies of hij probeert tijd te winnen want zijn ploeg staat voor ofzo...
Als hij dan eindelijk vant veld geraakt is doet hij zijn truike uit en stormt in een colère alles en iedereen voorbij. Geeft geen hand aan trainer of ploegmaats, gaat direct binnen. 10 minuutjes nadien zie je hem echter fris gewassen buiten komen (match is nog bezig he!!!) en langs de lijn wa fotookes laten trekken met supporters. En hupla, na de fotosessie weer binnen! :zot:
Pff... Dat hij maar ni meedoet ze tegen ons... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Apr 2006, 12:23 |
|
|
|
En toch zou de aanwerving van De Bilde voor 500 supporters extra zorgen bij Willebroek, dixit hun voorzitter aan de start van dit seizoen. :lachen: Dan vraag ik me toch af hoeveel volk Willebroek vorig seizoen zoal had. :lachen: Ze zijn dit seizoen ook ferm onder de verwachtingen gebleven.
|
| 03 Apr 2006, 13:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
poipeplekker schreef: En toch zou de aanwerving van De Bilde voor 500 supporters extra zorgen bij Willebroek, dixit hun voorzitter aan de start van dit seizoen. Dan vraag ik me toch af hoeveel volk Willebroek vorig seizoen zoal had. Ze zijn dit seizoen ook ferm onder de verwachtingen gebleven.-250 dan, denk ik |
| 03 Apr 2006, 13:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik heb trouwens vorige week gelezen dat Georges Arts tot het einde van het seizoen trainer wordt bij eerste provincialer Kerksken en overweegt om dat volgend seizoen te combineren met het spelerschap en de voetbalschoenen weer aan te trekken. Zou die dan met onmiddellijke ingang gestopt zijn als speler bij Bornem? Tegen ons speelde die in de terugronde nochtans nog mee.
|
| 03 Apr 2006, 13:30 |
|
|
|
Bartos schreef: Ik heb trouwens vorige week gelezen dat Georges Arts tot het einde van het seizoen trainer wordt bij eerste provincialer Kerksken en overweegt om dat volgend seizoen te combineren met het spelerschap en de voetbalschoenen weer aan te trekken. Zou die dan met onmiddellijke ingang gestopt zijn als speler bij Bornem? Tegen ons speelde die in de terugronde nochtans nog mee. Na de met 0-5 verloren inhaalmatch van Bornem tegen Wetteren werd hem duidelijk gemaakt dat ze niet langer op z'n diensten rekenden. Blijkbaar wou hij er niet op de bank zitten en was hij één van de duurdere spelers. |
| 03 Apr 2006, 13:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ah zo, dat wist ik niet. De Georges trainer bij Kerksken, ik weet niet hoe dat gaat aflopen zenne :zat: .
![]() |
| 03 Apr 2006, 13:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Hij was vrijdag toch op mijn verjaardag en zaterdag na de match was hij bij Tas. Hoe het sportief zal aflopen weet ik ni, voor voor de rest komt da met de Georges toch dik in orde ze!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Apr 2006, 14:03 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37 Berichten: 109 Leeftijd: 39 Locatie: Kerksken |
Bartos schreef: Ik heb trouwens vorige week gelezen dat Georges Arts tot het einde van het seizoen trainer wordt bij eerste provincialer Kerksken en overweegt om dat volgend seizoen te combineren met het spelerschap en de voetbalschoenen weer aan te trekken. Zou die dan met onmiddellijke ingang gestopt zijn als speler bij Bornem? Tegen ons speelde die in de terugronde nochtans nog mee. Samen met Jan van steenberghe heb ik vernomen _________________ Iendracht 4-ever!!! |
| 03 Apr 2006, 18:43 |
|
|
|
Munyaneza is naar STVV.
|
| 03 Apr 2006, 22:34 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
poipeplekker schreef: Munyaneza is naar STVV. Zoals voorspeld hé, niet de verstandigste beslissing, enkel die waarin hij naar het geld kijkt... Is dat dan vanaf volgend seizoen ofzo? Als dat met onmiddellijke ingang zou zijn (wat ik betwijfel) hebben jullie wel een spitsenprobleem. _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2006, 2:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Ah zo, dat wist ik niet. De Georges trainer bij Kerksken, ik weet niet hoe dat gaat aflopen zenne .![]() Ik weet van George zijn schoonbroer dat hij daar al een gans seizoen overhoop heeft gelegen met Gzil en dat hij al langer zocht om daar te vertrekken _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Apr 2006, 9:23 |
|
| Pagina 54 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 103 Volgende |