|
|
| Pagina 536 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 534 535 536 537 538 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
geeroms schreef: Oja Jammen, je mag me altijd in PM doorsturen wie die 2 gedrochten dan waren. Ik weet ook graag wie de overlopers zijn Oooow witteken, ni te vroeg fiejsten e, geel is nog geen rood eeh! kben toch al voor de helft tevreden . den dag dat gij rood krijgt, zal het één van mijn topdagen zijn hier op het forum . |
| 12 Apr 2011, 17:51 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
witteken schreef: geeroms schreef: Oja Jammen, je mag me altijd in PM doorsturen wie die 2 gedrochten dan waren. Ik weet ook graag wie de overlopers zijn Oooow witteken, ni te vroeg fiejsten e, geel is nog geen rood eeh! kben toch al voor de helft tevreden . den dag dat gij rood krijgt, zal het één van mijn topdagen zijn hier op het forum . Amai, vrejen topdag dan @Jammen, kpijs ni dak hem kan, mor ge meegt ze attens weer emmen, en al wa er zal gezeten hebben van denjerlieje (en geloof mij, tzullen er veel geweest zen ) |
| 12 Apr 2011, 17:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
geeroms schreef: witteken schreef: geeroms schreef: Oja Jammen, je mag me altijd in PM doorsturen wie die 2 gedrochten dan waren. Ik weet ook graag wie de overlopers zijn Oooow witteken, ni te vroeg fiejsten e, geel is nog geen rood eeh! kben toch al voor de helft tevreden . den dag dat gij rood krijgt, zal het één van mijn topdagen zijn hier op het forum . Amai, vrejen topdag dan @Jammen, kpijs ni dak hem kan, mor ge meegt ze attens weer emmen, en al wa er zal gezeten hebben van denjerlieje (en geloof mij, tzullen er veel geweest zen )Zoje geir tóch ni oeverweigen van op de Liejbeek te goan speilen? Geir gotj nóg plosj mé oeipen oever emmen.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Apr 2011, 18:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
geeroms schreef: josken1 schreef: geeroms schreef: Das waar, mor de Koen zal het leven er wel terug inbrengen! Dan zejje weer met 4 op jullie forum, ge kunt toch al kaarten he... Die 4 man dat is jullie volledige spionkop zeker? ![]() Kpijs ni da de Koen kan kaarten. Mor patience kannek op mijn allenen oek ze. Mor toch bedankt ver de goei raad! Over de spionkop gaan we niet zeveren, want dan zounek hier rap rood pakken denkek ![]() Ik denk niet dat jij veel over onze spionkop kàn zeggen, want dat zou alleen maar afgunst zijn. Van mij mogen jullie elke dag en allemaal op ons forum komen, dan kunnen jullie "je kas opfretten" als je ziet dat onze club écht LEEFT. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Apr 2011, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Schepper schreef: geeroms schreef: witteken schreef: kben toch al voor de helft tevreden . den dag dat gij rood krijgt, zal het één van mijn topdagen zijn hier op het forum . Amai, vrejen topdag dan @Jammen, kpijs ni dak hem kan, mor ge meegt ze attens weer emmen, en al wa er zal gezeten hebben van denjerlieje (en geloof mij, tzullen er veel geweest zen )Zoje geir tóch ni oeverweigen van op de Liejbeek te goan speilen? Geir gotj nóg plosj mé oeipen oever emmen.... ![]() Ze moeten alliejn die ander koeien nog van da ploin kroigen dat er na stoan te groazen., aloewel lotj ze stoan mss kennen ze tein nog isj winnen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 12 Apr 2011, 18:52 |
|
|
Freak
2 kieren failliet op e joor en nog nen dikke nek.
![]() |
| 13 Apr 2011, 12:32 |
|
|
Amai, is da al nen dikke nek hebben als ik zeg dat we 6/6 gaan pakken tegen ulle? We staan wel nog altijd 6e in 2e klasse e man, dan is het normaal toch dat ge een 6/6 verwacht tegen een ploeg dat zal promoveren uit 3e nationale? Ik zal ik tegen Woluwe oek een 6/6 willen. Mor tegen ulle gaat da natuurlijk altijd veel leuker zijn
En failliet zijn we nog steeds niet geweest, de kans is groot dat het ooit wel eens zal gebeuren, maar tot nu toe sssst ![]() |
| 13 Apr 2011, 13:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
geeroms schreef: Amai, is da al nen dikke nek hebben als ik zeg dat we 6/6 gaan pakken tegen ulle? We staan wel nog altijd 6e in 2e klasse e man, dan is het normaal toch dat ge een 6/6 verwacht tegen een ploeg dat zal promoveren uit 3e nationale? Ik zal ik tegen Woluwe oek een 6/6 willen. Mor tegen ulle gaat da natuurlijk altijd veel leuker zijn En failliet zijn we nog steeds niet geweest, de kans is groot dat het ooit wel eens zal gebeuren, maar tot nu toe sssst ![]() Hoe ist nog met Terjoden he? ![]() |
| 13 Apr 2011, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
geeroms schreef: Amai, is da al nen dikke nek hebben als ik zeg dat we 6/6 gaan pakken tegen ulle? We staan wel nog altijd 6e in 2e klasse e man, dan is het normaal toch dat ge een 6/6 verwacht tegen een ploeg dat zal promoveren uit 3e nationale? Ik zal ik tegen Woluwe oek een 6/6 willen. Mor tegen ulle gaat da natuurlijk altijd veel leuker zijn En failliet zijn we nog steeds niet geweest, de kans is groot dat het ooit wel eens zal gebeuren, maar tot nu toe sssst ![]() Zeg moinen Espace stoat nog altoid te koeip hein, kejje geir da nie bezigen as supportersbusken ? Ge kenjt er allemoal in. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Apr 2011, 14:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dirk schreef: geeroms schreef: Amai, is da al nen dikke nek hebben als ik zeg dat we 6/6 gaan pakken tegen ulle? We staan wel nog altijd 6e in 2e klasse e man, dan is het normaal toch dat ge een 6/6 verwacht tegen een ploeg dat zal promoveren uit 3e nationale? Ik zal ik tegen Woluwe oek een 6/6 willen. Mor tegen ulle gaat da natuurlijk altijd veel leuker zijn En failliet zijn we nog steeds niet geweest, de kans is groot dat het ooit wel eens zal gebeuren, maar tot nu toe sssst ![]() Zeg moinen Espace stoat nog altoid te koeip hein, kejje geir da nie bezigen as supportersbusken ? Ge kenjt er allemoal in. ![]() Dat is veel te groot. Ze zijn eerder op zoek naar ne smart. |
| 13 Apr 2011, 14:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: Dirk schreef: geeroms schreef: Amai, is da al nen dikke nek hebben als ik zeg dat we 6/6 gaan pakken tegen ulle? We staan wel nog altijd 6e in 2e klasse e man, dan is het normaal toch dat ge een 6/6 verwacht tegen een ploeg dat zal promoveren uit 3e nationale? Ik zal ik tegen Woluwe oek een 6/6 willen. Mor tegen ulle gaat da natuurlijk altijd veel leuker zijn En failliet zijn we nog steeds niet geweest, de kans is groot dat het ooit wel eens zal gebeuren, maar tot nu toe sssst ![]() Zeg moinen Espace stoat nog altoid te koeip hein, kejje geir da nie bezigen as supportersbusken ? Ge kenjt er allemoal in. ![]() Dat is veel te groot. Ze zijn eerder op zoek naar ne smart. Een bakfiets is ook al goed, dat kunnen ze mss betalen...failliet zijn we nog niet geweest?... Man, jullie moesten jullie schamen, om zoiets te durven zeggen. Maar tja, met het beperkt verstandelijke vermogen van jullie doorsnee supporters, vind ik dit eerder een normale uitspraak._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Apr 2011, 15:02 |
|
|
Ik hoop dan dat ge volgend jaar nog zult kunnen lachen, als ge 2 keer den boot zult ingaan tegen een failliete ploeg
Met Terjoden alles goed denk ik, just Van Oost was ne miskoop e verig seizoen |
| 13 Apr 2011, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
geeroms schreef: Ik hoop dan dat ge volgend jaar nog zult kunnen lachen, als ge 2 keer den boot zult ingaan tegen een failliete ploeg Met Terjoden alles goed denk ik, just Van Oost was ne miskoop e verig seizoen Goi moetj oeik ni gedronken emmen vér te zjieveren zé maneken.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Apr 2011, 16:07 |
|
|
Wie zegt er dak ni gedronken em?
![]() |
| 13 Apr 2011, 16:55 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: Hun indrukwekkende spionkop http://album.fcvdendereh.be/10-11/FCD%2 ... _0001.html ![]() wie wil daar nog in investeren ![]() Ik dacht eerst dat het op verplaatsing was, maar nu zie ik dat de foto in het kadaverland genomen is. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Apr 2011, 17:02 |
|
| Pagina 536 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 534 535 536 537 538 … 711 Volgende |