|
|
| Pagina 55 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Hoop
Dries schreef: Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: heideherrie schreef: Ik had zaterdag het geluk om jullie tegenstander voor de beker te scouten. Awel als jullie het huidige niveau kunnen aanhouden en STVV koopt geen speler a là Troch dan zet ik nu al mijn spaarcentjes in op een spetterende uitzege. Het kan, daar ben ik hoe langer hoe meer van overtuigd. Cercle blijft zich hoe crazy ook nog steeds handhaven in de top... Echt niet te schatten! En wat een wereldgoal van Stijn De Smet! Echt proficiat met jullie plaats boven ons dan ook nog is Ze staan maar een reeks of vier hoger genoteerd als Opwijk anderlecht bestaat ook nog... nooit van gehoord ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Okt 2007, 14:37 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Hoop
Dries schreef: Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: heideherrie schreef: Ik had zaterdag het geluk om jullie tegenstander voor de beker te scouten. Awel als jullie het huidige niveau kunnen aanhouden en STVV koopt geen speler a là Troch dan zet ik nu al mijn spaarcentjes in op een spetterende uitzege. Het kan, daar ben ik hoe langer hoe meer van overtuigd. Cercle blijft zich hoe crazy ook nog steeds handhaven in de top... Echt niet te schatten! En wat een wereldgoal van Stijn De Smet! Echt proficiat met jullie plaats boven ons dan ook nog is Ze staan maar een reeks of vier hoger genoteerd als Opwijk anderlecht bestaat ook nog... da ligt in brussel hè????? |
| 10 Okt 2007, 18:24 |
|
|
forumlegende |
kweet ni...
![]() |
| 12 Okt 2007, 17:17 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
De Cercle... da blijft toch geweldig voetbal dat die mannen brengen! Die 2de goal tegen Mechelen (Iachtchouk), wat een perfect uitgevoerde counter...
Ze doen mij dikwijls denken aan een goed geoliede zaalvoetbalploeg. Echt genieten! En Mechelen, die staan waar ze thuishoren... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Okt 2007, 12:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
2-1 voor Anderlecht tegen Gent. Hoe belangrijk is Frutos toch voor dit Sporting. Eerste goal een assist en heel mooi afgewerkt van Legear. Tweede goal een schitterende assist van Hassan en mooi afgewerkt van onze Tante Sidonia
Als Legear hem zo blijft ontwikkelen hebben we in de nationale ploeg misschien eindelijk is een rechterflankspeler... _________________
|
| 21 Okt 2007, 22:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Als Legear hem zo blijft ontwikkelen hebben we in de nationale ploeg misschien eindelijk is een rechterflankspeler... We zijn der vet mee als ge nen bondscoach hebt die weigert ne flankspeler op te stellen . |
| 22 Okt 2007, 9:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Als Legear hem zo blijft ontwikkelen hebben we in de nationale ploeg misschien eindelijk is een rechterflankspeler... We zijn der vet mee als ge nen bondscoach hebt die weigert ne flankspeler op te stellen .Doar zegde azu iet zé as de reklam mor opbringt hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 22 Okt 2007, 20:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Als Legear hem zo blijft ontwikkelen hebben we in de nationale ploeg misschien eindelijk is een rechterflankspeler... We zijn der vet mee als ge nen bondscoach hebt die weigert ne flankspeler op te stellen .Ja ook al waar. Maar langs de andere kant, welke flankspelers heb je? Misschien op rechts De Mul, maar op links? _________________
|
| 23 Okt 2007, 16:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Als Legear hem zo blijft ontwikkelen hebben we in de nationale ploeg misschien eindelijk is een rechterflankspeler... We zijn der vet mee als ge nen bondscoach hebt die weigert ne flankspeler op te stellen .Ja ook al waar. Maar langs de andere kant, welke flankspelers heb je? Misschien op rechts De Mul, maar op links? Den Davy Claessens ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Okt 2007, 17:05 |
|
|
Het nieuwe sportdecreet van de Vlaamse Gemeenschap bepaalt dat ook voetballers en andere topsporters vanaf 2008 dagelijks gecontroleerd kunnen worden op dopinggebruik. Deze maatregel was eerder al van toepassing in de wielersport.
Hans Cooman, controlearts van de Vlaamse Gemeenschap bevestigt dit: “alle topsporters zullen hun verblijfplaatsen maandelijks moeten doorgeven. Als de verstrekte gegevens niet blijken te kloppen zal dat als een gemiste dopingcontrole genoteerd worden.” Bij slordig verzuim of onwil riskeert de topsporter een schorsing van twee jaar. Het is dus de bedoeling dat de controles ook buiten de competitie gebeuren. Volgens Cooman zijn net die inspecties veel efficiënter dan de controles die aangekondigd gebeuren. In het voetbal waren er dit seizoen al 120 controles buiten de competitie waarbij nog geen positieve gevallen opdoken. Ook in Brussel en Wallonië zal het toezicht verscherpt worden. Bron : http://www.voetbalkrant.com Strengere dopingcontroles in voetbal De dopingjagers van de Vlaamse Gemeenschap gaan zich voortaan ook meer richten op de voetballers uit eerste klasse. De eersteklassers zullen hun agenda moeten melden zodat de dopingjagers sneller en efficiënter kunnen optreden bij onaangekondigde controles. Dat schrijven Het Laatste Nieuws en De Morgen woensdag. Zo zullen voetballers, net als elke andere Vlaamse topsporter, aan de controleurs moeten zeggen waar ze zijn. Ze moeten minstens één uur per dag beschikbaar zijn op een duidelijk bepaalde plaats. Wie niet op die aangegeven plaats is, krijgt een gemiste controle achter zijn naam. Drie gemiste controles betekent een automatische schorsing van twee jaar. Hetzelfde geldt voor wie de nodige formulieren niet opstuurt. Vlaanderen plant in 2008 minstens 3.000 dopingcontroles bij topsporters. Bron : http://www.hln.be _________________ Lucky |
| 24 Okt 2007, 12:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Belgisch niveau :
een jaar geleden wil Roger Vandenstock voorzitter worden van de profliga. Na veel protest, omwille van het feit dat een voorzitterspost van een club niet te combineren is met een voorzitterspost van de profliga (wegens mogelijk belangenvermenging), trekt hij zijn kandidatuur in. De grote man achter het protest : Yvan De Witte. Een jaar later wordt, jawel, Yvan De Witte, eerst interimvoorzitter van de profliga, en dan definitief voorzitter. Nochtans was hij de grote tegenstander van het combineren van de twee posten. Vandaag op teletekst : "De Witte is naast voorzitter van de Profliga ook voorzitter van Gent. "Er ís een belangenconflict. Maar ik verde- dig de belangen van de Liga en dus het plan, terwijl manager Louwagie hevig het standpunt van de club verdedigt." AA Gent is dus een van de tegenstanders tegen het plan van de hervormingen, maar de meerderheid van de profliga is voorstander. Louwagie leidt in naam van AA Gent de tegenkanting, en voorzitter van AA Gent, die leidt dan als voorzitter van de profliga de voorstanders van het plan. Wat een schijnheilige boel jonges, pffff. Moeten wij daar ooit weer naar toe? Die ganse hervorming is trouwens al te belachelijk. Vanaf als er in België gevoetbald wordt is dat in één reeks waar iedereen evenveel keer tegen elkaar speelt. Dat plan Wijnants, dat trekt toch vierkant op niks. Rond nieuwjaar eens de competities door elkaar schudden. De 5 eerste van de B-reeks nemen dan de plaats in van de 5 laatste van de A-reeks. Ik vind dat echt ongelofelijke zever. |
| 24 Okt 2007, 21:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
rivelinho schreef: Belgisch niveau : een jaar geleden wil Roger Vandenstock voorzitter worden van de profliga. Na veel protest, omwille van het feit dat een voorzitterspost van een club niet te combineren is met een voorzitterspost van de profliga (wegens mogelijk belangenvermenging), trekt hij zijn kandidatuur in. De grote man achter het protest : Yvan De Witte. Een jaar later wordt, jawel, Yvan De Witte, eerst interimvoorzitter van de profliga, en dan definitief voorzitter. Nochtans was hij de grote tegenstander van het combineren van de twee posten. Vandaag op teletekst : "De Witte is naast voorzitter van de Profliga ook voorzitter van Gent. "Er ís een belangenconflict. Maar ik verde- dig de belangen van de Liga en dus het plan, terwijl manager Louwagie hevig het standpunt van de club verdedigt." AA Gent is dus een van de tegenstanders tegen het plan van de hervormingen, maar de meerderheid van de profliga is voorstander. Louwagie leidt in naam van AA Gent de tegenkanting, en voorzitter van AA Gent, die leidt dan als voorzitter van de profliga de voorstanders van het plan. Wat een schijnheilige boel jonges, pffff. Moeten wij daar ooit weer naar toe? Die ganse hervorming is trouwens al te belachelijk. Vanaf als er in België gevoetbald wordt is dat in één reeks waar iedereen evenveel keer tegen elkaar speelt. Dat plan Wijnants, dat trekt toch vierkant op niks. Rond nieuwjaar eens de competities door elkaar schudden. De 5 eerste van de B-reeks nemen dan de plaats in van de 5 laatste van de A-reeks. Ik vind dat echt ongelofelijke zever. Dat is inderdaad dikke zever, alsof dat het niveau ooit zal omhoog halen. Ik zie meer nadelen dan voordelen. |
| 25 Okt 2007, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Die hervorming van de competitie lijkt eigenlijk op een mislukte grap. Ik verwacht elk moment iemand die zegt dat ze ons nu goed liggen hadden. Zo een plan, dat kunt ge toch onmogelijk au sérieux nemen. Echt te gek voor woorden. Degene die dat plan uitgevonden heeft, zouden ze publiekelijk moeten ophangen, gewoon al voor een voorbeeld te stellen
. |
| 25 Okt 2007, 11:54 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Bartos schreef: Die hervorming van de competitie lijkt eigenlijk op een mislukte grap. Ik verwacht elk moment iemand die zegt dat ze ons nu goed liggen hadden. Zo een plan, dat kunt ge toch onmogelijk au sérieux nemen. Echt te gek voor woorden. Degene die dat plan uitgevonden heeft, zouden ze publiekelijk moeten ophangen, gewoon al voor een voorbeeld te stellen .De Kleine ploegen zijn zich zelf aan het verkopen voor een paar zilveringen , en als Anderlecht nu denkt dat de GROOTE ploegen zich zelf kunnen bedruipen laat ze dan maar doen , want zij kunnen niet zonder de kleintjes ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 25 Okt 2007, 17:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Bartos schreef: Die hervorming van de competitie lijkt eigenlijk op een mislukte grap. Ik verwacht elk moment iemand die zegt dat ze ons nu goed liggen hadden. Zo een plan, dat kunt ge toch onmogelijk au sérieux nemen. Echt te gek voor woorden. Degene die dat plan uitgevonden heeft, zouden ze publiekelijk moeten ophangen, gewoon al voor een voorbeeld te stellen .De Kleine ploegen zijn zich zelf aan het verkopen voor een paar zilveringen , en als Anderlecht nu denkt dat de GROOTE ploegen zich zelf kunnen bedruipen laat ze dan maar doen , want zij kunnen niet zonder de kleintjes ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 25 Okt 2007, 17:49 |
|
| Pagina 55 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 500 Volgende |