|
|
| Pagina 55 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Rode Duivels
Boris schreef: Kompany fantastisch bezig achterin! Chance da Stijnen die bal van Villa nog pakt net voor de rust. Voor de rest, wel spijtig da Dembele geblesseerd raakt tijdens de opwarming, maar bij hen viel Torres uit dus daarin staat het alvast gelijk. Hoe lang was Casillas zonder tegendoelpunt? Iets meer dan 700 minuten. Kvind ons goed spelen |
| 15 Okt 2008, 21:40 |
|
|
Vaste Waarde
Super georganiseerd, vind het echt zonde dat we dan op zo een knullige manier
een doelpunt weggeven... Denk dat het een zeer zware 2e helft gaat worden... _________________ Broer van ja |
| 15 Okt 2008, 21:45 |
|
|
Ancien
Spijtig geven weer een doelpunt cadeau
maar voor de rest spelen we goed georganiseerd moet ik zeggen, hopelijk kunnen we in de tweede helft de lijn doortrekken dan zit er misschien een gelijkspel in wat niet slecht zou zijn.Spijtig dat Dembele gekwetst is want we zouden op de tegenaanval anders veel gevaarlijker zijn maar ja Defour is ook niet slecht bezig. Komaan Belgium ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 16 Okt 2008, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Okt 2008, 21:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
weeral het net niet syndroom
tzag er zo mooi uit,echt goed gespeeld,tjonge jonge ![]() |
| 15 Okt 2008, 22:34 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dat is wel balen in de 88e minuut nog een goal op je kas krijgen.
Goeie match wel gespeeld onze Belgen. |
| 15 Okt 2008, 22:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Helaas is en blijft dat het verschil tussen "ons" en de echte top: als het er echt op aankomt kunnen die net nog ietsje meer...
Standard in Liverpool en nu de rode duivels tegen Spanje, in de allerlaatste minuten, het lijkt geluk maar het is ietsje meer, Spanje heeft in het EK ook regelmatig één en ander rechtgezet en Liverpool doet dat ook regelmatig. Schitterende match vind ik, maar naar het einde zag je ze toch wegzakken, onze Belgskes, en dan kunnen zij toeslaan... Maar al bij al toch een Belgische ploeg waar muziek in zit, knappe prestatie tegen volgens mij de best landenploeg van het moment... |
| 15 Okt 2008, 22:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Spelers kunnen zich weinig verwijten. Spanje was erg gemotiveerd om zich nog naar die zege te slepen en bleef tot de laatste minuut vechten voor die bal. Ik had toch gedacht/gehoopt dat ze zich bij een gelijkspel zouden neerleggen. Bij ons was er toch al een paar man die een eind voorbij hun tandvlees zaten... Spanje maakte ook net dat tikkeltje meer die foutjes waarin het gevaar al in de kiem gesmoord werd.
Cruciaal moment blijft ook die afgekeurde goal, in geen 100 jaar buitenspel ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Okt 2008, 22:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: Spelers kunnen zich weinig verwijten. Spanje was erg gemotiveerd om zich nog naar die zege te slepen en bleef tot de laatste minuut vechten voor die bal. Daar waar er bij ons toch al een paar een eind voorbij hun tandvlees zaten... Spanje maakte ook net dat tikkeltje meer die foutjes waarin het gevaar al in de kiem gesmoord werd. Cruciaal moment blijft ook die afgekeurde goal, in geen 100 jaar buitenspel ! Tja, maar wie praat daar nog over als Spanje de finale van de wereldbeker speelt en wij in onze zetel zitten te kijken??? |
| 15 Okt 2008, 22:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat mag je toch zeggen in een topic na de match ?
was toch een cruciaal moment zeker ? Wat is me dat nu ? Bij Spanje zullen ze er geen traan voor laten, maar voor ons maakte het een groot verschil. Ook dat is het verschil tussen de top en ons ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Okt 2008, 22:47 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Dat mag je toch zeggen in een topic na de match ? was toch een cruciaal moment zeker ? Wat is me dat nu ? Bij Spanje zullen ze er geen traan voor laten, maar voor ons maakte het een groot verschil. Ook dat is het verschil tussen de top en ons ![]() No offense, kerel, ik zeg ook niet dat je dat niet mag zeggen. Ik zeg alleen dat dat snel vergeten is... |
| 15 Okt 2008, 22:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ook dit nog:
Kompany. ![]() |
| 15 Okt 2008, 22:51 |
|
|
Vaste Waarde
net nog even de herhaling bekeken, die buitenspelfase is echt wel flagrant. Dikke chapeau voor onze duivels maar ja, kampioenengeluk zeker?
Btw, VD Borre, hoeveel keer ik die al verwenst heb, en nu, wat een berepartij en idd Kompany, perfecte match _________________ Broer van ja |
| 15 Okt 2008, 22:52 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Man man man, het is verdomme toch altijd 't zelfde he! Het is ons echt nie gegund...
Spanje moet alleszins niet fier zijn op deze overwinning. Zoals Kompany zei, veel tik-tik maar 't bracht bitter weinig op. Tot natuurlijk de perfecte voorzet komt. Vermaelen valt niet veel te verwijten, want die bal valt werkelijk perfect. Den offside van Fellaini... De bal van V.D.Borre die van de lijn wordt gehaald... Hier zal zoveel meer in. VERDOMME TOCH!!! Van Den Borre speelde (aanvallend) een hele goeie partij, maar als hij nu ook nog eens MET zijn gedacht op da plein zou staan, 't zou zowaar nog beter zijn. Kompany man van de match! _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Okt 2008, 22:54 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
salvador schreef: Bram schreef: Dat mag je toch zeggen in een topic na de match ? was toch een cruciaal moment zeker ? Wat is me dat nu ? Bij Spanje zullen ze er geen traan voor laten, maar voor ons maakte het een groot verschil. Ook dat is het verschil tussen de top en ons ![]() No offense, kerel, ik zeg ook niet dat je dat niet mag zeggen. Ik zeg alleen dat dat snel vergeten is... Dat hebt ge na Liverpool-Standard ook meermaals vermeld. De plaat blijft een beetje hangen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Okt 2008, 22:54 |
|
|
Vaste Waarde
Pff daar is ne mens toch niet goed van e
toeme _________________ Broer van ja |
| 15 Okt 2008, 23:07 |
|
| Pagina 55 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 242 Volgende |