|
|
| Pagina 542 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 540 541 542 543 544 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: de Dendertopic
kreezie nonkeltje schreef: renaldorenaldini schreef: ja ja wij als club van oostvlaanderen hebben wetteren het verblijf in tweede klasse verzekerd. wij hopen dat jullie als denderclub ook de kant kiest van oost vlaanderen of zal het naar het zuiden van het land gaan? aalst met het gouden hart ? slang of leeuw en hoeveel volk komt er naar denderbrol en naar wetteren ? ik zou beschaamd zijn In het seizoensbegin hebben ze nog een aantal keer het aantal toeschouwers vermeld bij hun thuismatchen. FC-Wezet : 1.341 FC-Boom : 1.524 FC-Roeselare : 1.700 FC-Waasland Beveren : 2.611 FC-Antwerp : 2.751 (ongetwijfeld hun seizoensrecord, dankzij zeker 850 man van den Antwerp) FC-Bergen: 2.241 FC-Heist : 2.000 Sindsdien geen toeschouwersaantallen meer te vinden bij hun wedstrijdverslagen. De reden moet ge niet ver zoeken : het aantal is week na week in elkaar gezakt, het zou me verbazen als ze een gemiddelde van 1.500 halen, en sponsors lezen dat niet graag natuurlijk. Het "hoogtepunt" leek me hun laatste thuiswedstrijd tegen Wetteren. Ik vrees dat ze de drempel van 1.000 man niet gehaald hebben, getuige hiervan de lege tribunes. Zielig fusieploegje ! http://album.fcvdendereh.be/10-11/FCD%2 ... 38%29.html |
| 25 Apr 2011, 22:16 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ik hou me niet zoveel bezig met Dender zowel niet positief als negatief maar dat zijn idd wel triestige cijfers voor een club met zo'n stadion en nog maar pas uit eerste terug.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Apr 2011, 22:33 |
|
|
forumlegende
Och, in tweede haalt twee derde van de aanwezige ploegen geen 1.500 man...
En Dender zal het nog wel een paar jaar volhouden maar dan valt ongetwijfeld ook eens de bijl...kwestie van geduld. |
| 26 Apr 2011, 10:55 |
|
|
forumlegende
In ieder geval gaan met Wetteren en Dender volgend jaar twee streekploegen voor de bijl !!!
|
| 26 Apr 2011, 16:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Peter Vandenbempt geeft ook nog es een goei sneer aan FCVDEH. In zijn analyse op sporza te beluisteren minuut 4.26 gaat het over OHL. "De lichten zullen niet aan een kraan hangen maar op een mast staan..."
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Apr 2011, 18:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
de clerus schreef: Peter Vandenbempt geeft ook nog es een goei sneer aan FCVDEH. In zijn analyse op sporza te beluisteren minuut 4.26 gaat het over OHL. "De lichten zullen niet aan een kraan hangen maar op een mast staan..." ![]() Link das wel makkelijk. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 18:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: de clerus schreef: Peter Vandenbempt geeft ook nog es een goei sneer aan FCVDEH. In zijn analyse op sporza te beluisteren minuut 4.26 gaat het over OHL. "De lichten zullen niet aan een kraan hangen maar op een mast staan..." ![]() Link das wel makkelijk. ![]() http://www.sporza.be/cm/1.594965?view=popupPlayer |
| 26 Apr 2011, 18:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stijn schreef: Bakkie schreef: de clerus schreef: Peter Vandenbempt geeft ook nog es een goei sneer aan FCVDEH. In zijn analyse op sporza te beluisteren minuut 4.26 gaat het over OHL. "De lichten zullen niet aan een kraan hangen maar op een mast staan..." ![]() Link das wel makkelijk. ![]() http://www.sporza.be/cm/1.594965?view=popupPlayer _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 18:26 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 22 Apr 2011, 21:49 Berichten: 14 |
Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente.
wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() |
| 26 Apr 2011, 18:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() Gij zijt eigenlijk de voorzitter van dender en gewilt u hier populair maken zodat we zouden kunnen fusioneren zeker jong Awel kheb slecht nieuws,wij fusioneren niet!!! |
| 26 Apr 2011, 18:55 |
|
|
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() Open eens een nieuw forum dan zijn wij van uw gezaag vanaf. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() Een zin met Denderleeuw en gemiddeld volk en prachtig in ![]() |
| 26 Apr 2011, 18:59 |
|
|
Ancien
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. (wisten we al!)wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = weinig volk 1ste klasse stadion , rechterkolom richting derde klasse voordelen van Denderleeuw = geen voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom. ik heb niks tegen mijn geburen ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() Heeft Panters Okegem geen forum, nonkel Marcel? _________________ oilsjt, goi alien... |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
renaldorenaldini schreef: Ja jongens wij zijn maar een boeren gemeente. wetteren is dat ook . wetteren = weinig volk geen 1ste klasse stadion , pas gered Aalst = veel volk geen 1ste klasse stadion ,kampioen derde en stand tweede klasse ???? Denderleeuw = gemiddeld volk ,prachtig 1ste klasse stadion ,linker kolom.tweede klasse. voordelen van wetteren iedereen kan iedereen. wat zijn de voordelen van veel volk .= lang wachten op koud bier. onderlinge ambras wij zullen aan ander club moeten vragen welke club de meeste voordelen heeft? wij zullen toch alle drie zeggen dat de onze de beste is. hopelijk kunnen wij er alle drie een lap op geven en staan we alle drie in de linker kolom ik heb niks tegen mijn geburen ![]() wij wel |
| 26 Apr 2011, 19:02 |
|
| Pagina 542 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 540 541 542 543 544 … 711 Volgende |