|
|
| Pagina 544 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 542 543 544 545 546 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
geeroms schreef: De verklaring van jullie uitverkochte staantribune... Successo's die wij ook hebben gehad ![]() Denk dat het bij jullie eerder mensen waren die graag Anderlecht eens zagen spelen op een boogscheut van hun deur. |
| 27 Apr 2011, 14:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
geeroms schreef: Ik kan me zelfs vinden in deze post, maar het einde is toch niet te vergelijken. Een kampioenswedstrijd tegenover een gewone wedstrijd, ik denk dat dat bij ons ook wel voor een zeer groot verschil zou zorgen, voor een eindeseizoenswedstrijd tegen Wetteren, waarin je weet dat de match verkocht is... ik denk niet dat jullie staantribune op een paar uur helemaal zou uitverkocht zijn. De verklaring van jullie uitverkochte staantribune... Successo's die wij ook hebben gehad ![]() Was enkel om aan te geven dat een stadion niet de drijvende/overtuigende factor is om volk te trekken... Dat is het enkel bij gebrek aan capaciteit zoals in het Forum momenteel... Uiteraard waren de wedstrijden op zich niet te vergelijken... Ik wil maar zeggen: als men ergens wil bijzijn, vind men zijn weg wel - of je nu in de Ajax Arena speelt of op de Bosuil... |
| 27 Apr 2011, 14:29 |
|
|
Freak
geeroms schreef :
voor een eindeseizoenswedstrijd tegen Wetteren, waarin je weet dat de match verkocht is. weten ze dat bij de voetbalbond? ![]() |
| 27 Apr 2011, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
waly 2 schreef: geeroms schreef : voor een eindeseizoenswedstrijd tegen Wetteren, waarin je weet dat de match verkocht is. weten ze dat bij de voetbalbond? ![]() wij zullen het bondsparket eens inlichten ![]() |
| 27 Apr 2011, 16:35 |
|
|
Freak
|
| 27 Apr 2011, 16:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Zeg dan maar onmiddellijk dat de wedstrijden tegen Heist, Tienen en Brussels ook gekocht waren.
Eigenlijk moeten wij klacht indienen, Borinage wou niet betalen |
| 27 Apr 2011, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
geeroms schreef: Zeg dan maar onmiddellijk dat de wedstrijden tegen Heist, Tienen en Brussels ook gekocht waren. Eigenlijk moeten wij klacht indienen, Borinage wou niet betalen Kunt ge daar bewijsmateriaal van leveren? Dan geven we dat af aan den bond en zijn we zeker dat jullie failliet zijn ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 27 Apr 2011, 17:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Ik kan me zelfs vinden in deze post, maar het einde is toch niet te vergelijken. Een kampioenswedstrijd tegenover een gewone wedstrijd, ik denk dat dat bij ons ook wel voor een zeer groot verschil zou zorgen, voor een eindeseizoenswedstrijd tegen Wetteren, waarin je weet dat de match verkocht is... ik denk niet dat jullie staantribune op een paar uur helemaal zou uitverkocht zijn.
[u]De verklaring van jullie uitverkochte staantribune... Successo's die wij ook hebben gehad [/quote][/u de verklaring van ons uitverkocht STADION en niet alleen de K : voetbal leeft in Aalst, bij jullie is het piepedood en spelen jullie voor met moeite 1000 toeschouwers in een stadion dat alleen maar geld gekost heeft aan jullie inwoners. 1 van jullie eerste matchen in 1ste destijds, tegen Anderlecht nota bene, mijn buurman ging gaan zien en wat bleek : aan de zijlijn was het zelfs halfdonker... tja.... ge hebt het nog nooit gekund en ge zult het nooit niet kunnen ook ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Apr 2011, 17:52 |
|
|
forumlegende
Gemiddeld volk?? Van 't weekend waren er weer de volle 1.000 toeschouwers!!
Triestige bedoening... |
| 27 Apr 2011, 19:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Check die penaltyfase tegen Wetteren en je weet genoeg
Maar als bewijs zal dat niet tellen denk ik.Ohja, op het einde in 1e nationale haalde we ook veel volk, tegen Roeselare, Bergen en Charleroi. Maar het was inderdaad een vergiftigd geschenk, toen we vroeger in 2e zaten haalden we gemiddeld 2000-2500 man, een groot verschil met wat er nu zit. Maar het verschil is nu erg te zien omdat er wel een kot staat van 8K man. Ahja, kben liever met ons bende die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. Mjah kreezie nonkeltje, lees die post nog maar eens na die je gequoted hebt, en dan weet je ook waarom je een uitverkocht kot had. Je zal me niet horen zeggen dat het niet leeft in Aalst, maar 6400 man voor een kampioenswedstrijd van Eendracht, is maar niet meer als normaal dacht ik. Moesten jullie dat niet halen dan zouden jullie pas vragen mogen stellen ![]() |
| 27 Apr 2011, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
geeroms schreef: Check die penaltyfase tegen Wetteren en je weet genoeg Maar als bewijs zal dat niet tellen denk ik.Ohja, op het einde in 1e nationale haalde we ook veel volk, tegen Roeselare, Bergen en Charleroi. Maar het was inderdaad een vergiftigd geschenk, toen we vroeger in 2e zaten haalden we gemiddeld 2000-2500 man, een groot verschil met wat er nu zit. Maar het verschil is nu erg te zien omdat er wel een kot staat van 8K man. Ahja, kben liever met ons bende die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. Mjah kreezie nonkeltje, lees die post nog maar eens na die je gequoted hebt, en dan weet je ook waarom je een uitverkocht kot had. Je zal me niet horen zeggen dat het niet leeft in Aalst, maar 6400 man voor een kampioenswedstrijd van Eendracht, is maar niet meer als normaal dacht ik. Moesten jullie dat niet halen dan zouden jullie pas vragen mogen stellen :lol: Hetgeen jullie al jaren doen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2011, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
geeroms schreef: Check die penaltyfase tegen Wetteren en je weet genoeg Maar als bewijs zal dat niet tellen denk ik.Ohja, op het einde in 1e nationale haalde we ook veel volk, tegen Roeselare, Bergen en Charleroi. Maar het was inderdaad een vergiftigd geschenk, toen we vroeger in 2e zaten haalden we gemiddeld 2000-2500 man, een groot verschil met wat er nu zit. Maar het verschil is nu erg te zien omdat er wel een kot staat van 8K man. Ahja, kben liever met ons bende die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. Mjah kreezie nonkeltje, lees die post nog maar eens na die je gequoted hebt, en dan weet je ook waarom je een uitverkocht kot had. Je zal me niet horen zeggen dat het niet leeft in Aalst, maar 6400 man voor een kampioenswedstrijd van Eendracht, is maar niet meer als normaal dacht ik. Moesten jullie dat niet halen dan zouden jullie pas vragen mogen stellen ![]() beste vriend , dat er meer in t stadion mochten dan die 6400 , 't zou nog altijd uitverkocht geraakt zijn! oh ja , is het waar dat ze daar bij dender binnenkort 4 interimmers gaan aannemen voor de match tegen aalst , om die plastiekskes van de ongebruikte stoeltjes te halen omdat daar nu eindelijk eens volk zal opzitten?? |
| 27 Apr 2011, 19:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
geeroms schreef: Check die penaltyfase tegen Wetteren en je weet genoeg Maar als bewijs zal dat niet tellen denk ik.Ohja, op het einde in 1e nationale haalde we ook veel volk, tegen Roeselare, Bergen en Charleroi. Maar het was inderdaad een vergiftigd geschenk, toen we vroeger in 2e zaten haalden we gemiddeld 2000-2500 man, een groot verschil met wat er nu zit. Maar het verschil is nu erg te zien omdat er wel een kot staat van 8K man. Ahja, kben liever met ons bende die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. Mjah kreezie nonkeltje, lees die post nog maar eens na die je gequoted hebt, en dan weet je ook waarom je een uitverkocht kot had. Je zal me niet horen zeggen dat het niet leeft in Aalst, maar 6400 man voor een kampioenswedstrijd van Eendracht, is maar niet meer als normaal dacht ik. Moesten jullie dat niet halen dan zouden jullie pas vragen mogen stellen ![]() ik zal voor één keer in herhaling vallen : ge hebt het nooit gekund en ge gaat het ook nooit kunnen _________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Apr 2011, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi
hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Apr 2011, 19:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gio schreef: Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() Ik ben van Heusden, is dat ook goed? Vroeger vanuit Leuven regelmatig gekomen, zat dan regelmatig op de trein met iemand die uit Muizen (bij Mechelen) kwam... |
| 27 Apr 2011, 19:58 |
|
| Pagina 544 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 542 543 544 545 546 … 711 Volgende |