|
|
| Pagina 545 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 543 544 545 546 547 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: de Dendertopic
salvador schreef: Gio schreef: Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() Ik ben van Heusden, is dat ook goed? Vroeger vanuit Leuven regelmatig gekomen, zat dan regelmatig op de trein met iemand die uit Muizen (bij Mechelen) kwam... Sorry ik was u vergeten maar ik denk nog velen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Apr 2011, 20:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb veel respect voor de afstand die jullie voor iedere thuismatch afleggen, maar langs de andere kant mag je de supporters uit Aalst zelf ook niet vergeten, die om de 14 dagen een verplaatsing met hun eigen wagen doen.
Het is gewoon fantastisch van iedere supporter dat hij zijn ploeg volgt "where ever they go". ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Apr 2011, 20:06 |
|
|
Freak
geeroms schreef
Ahja, kben liever MET ONS BENDE die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. ![]() |
| 27 Apr 2011, 20:20 |
|
|
Freak
Officieel forum FC Dender
FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Registreren Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Officieel forum FC Dender Forumindex Information Sorry, maar dit forum is tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens. ![]() |
| 27 Apr 2011, 20:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
waly 2 schreef: geeroms schreef Ahja, kben liever MET ONS BENDE die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. ![]() Benje sikkeleers ja.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Apr 2011, 20:22 |
|
|
toevallige voorbijganger
Gio schreef: Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() Ik ben van teralfene en ben verhuisd naar denderleeuw en woon op 1 km van het stadion. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ooit nor fc fusiebrol te gaan zien. Tenzij volgend jaar 1x als den iendracht er speelt..... te voet nor het stadion ik gon al 20 jaar nor den iendracht zien en da blijft ook zo |
| 27 Apr 2011, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
boon schreef: Gio schreef: Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() Ik ben van teralfene en ben verhuisd naar denderleeuw en woon op 1 km van het stadion. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ooit nor fc fusiebrol te gaan zien. Tenzij volgend jaar 1x als den iendracht er speelt..... te voet nor het stadion ik gon al 20 jaar nor den iendracht zien en da blijft ook zoHoe zot we soms ni zijn e voor den Iendracht, Tubeke is een dikke 10 kilometer van bij me thuis, Aalst 25, en toch eerst naar Aalst rijden om met de compagnie mee te zijn Zo zal het (terug) zijn..._________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Apr 2011, 21:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
boon schreef: Gio schreef: Gans die discutie over inwonertal is hier totaal niet van tel, Den Iendracht heeft buiten supporters uit Aalst ook veel supporters uit de streek en verre erbuiten. (Olensen, ikzelf, Davy, ja zelf enen van Abu Dhabi hier wel bekend van het forum om er maar een paar te noemen). Het gaat hem gewoon over de uitstraling, de beleving en al de magie die er rond deze prachtige club heerst. Ik kom kijken van juist na de gloriejaren in eerste, den bergaf dus en ben er altijd blijven staan uit en thuis. Faillissement, derde, terug naar tweede, retour derde ja zelfs bevordering. Ondertussen mij goed kunnen inmengen met de "echte Oilsjteneers" en ben daar blij om want dat is geen sinecure in Aalst Dus beste azerty Dendermannen: ik ben blij als ik op weg naar Aalst Denderleeuw passeer en rij met veel plezier enkele kilometers verder. Dus dat licht aan de CLUB Eendracht Aalst en niet omdat Aalst een grotere stad is ze ![]() Ik ben van teralfene en ben verhuisd naar denderleeuw en woon op 1 km van het stadion. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ooit nor fc fusiebrol te gaan zien. Tenzij volgend jaar 1x als den iendracht er speelt..... te voet nor het stadion ik gon al 20 jaar nor den iendracht zien en da blijft ook zo_________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Apr 2011, 21:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
geeroms schreef: Check die penaltyfase tegen Wetteren en je weet genoeg Maar als bewijs zal dat niet tellen denk ik.Ohja, op het einde in 1e nationale haalde we ook veel volk, tegen Roeselare, Bergen en Charleroi. Maar het was inderdaad een vergiftigd geschenk, toen we vroeger in 2e zaten haalden we gemiddeld 2000-2500 man, een groot verschil met wat er nu zit. Maar het verschil is nu erg te zien omdat er wel een kot staat van 8K man. Ahja, kben liever met ons bende die wa lawijt maken, dan in Anderlecht stillekes naar de match te moeten zien. Mjah kreezie nonkeltje, lees die post nog maar eens na die je gequoted hebt, en dan weet je ook waarom je een uitverkocht kot had. Je zal me niet horen zeggen dat het niet leeft in Aalst, maar 6400 man voor een kampioenswedstrijd van Eendracht, is maar niet meer als normaal dacht ik. Moesten jullie dat niet halen dan zouden jullie pas vragen mogen stellen ![]() Vroeger 2.000 a 2.500 man? Dat gelooft ge toch zelf niet? In die staantribune die 1/4de van jullie plein bestrijkte? Vroeger zat er al weinig volk in dat klein kot, nu in't nieuwe stadion (dat veel groter zi) zit er nog minder... |
| 27 Apr 2011, 21:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gio schreef: Hoe zot we soms ni zijn e voor den Iendracht, Tubeke is een dikke 10 kilometer van bij me thuis, Aalst 25, en toch eerst naar Aalst rijden om met de compagnie mee te zijn Zo zal het (terug) zijn...'t Is dan ook altijd dik in orde he Gio als we met die companie op de baan zijn ![]() |
| 28 Apr 2011, 9:37 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zelfs enen van Buggenhout
wel uitgeweken maar kom |
| 28 Apr 2011, 21:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
aargh, de geur van vers gemaaid gras en ongeronnen bloed, het geluid van knikkende fusieknietjes en een amper hoorbare, schaamhaar- en adamsappelloze spionkop, de aanblik van een historisch verwaarloosbare tweedeklasser die is opgebouwd uit de optelsom van provincieploegjes allerhande, Dender, Dender ... Iendracht komt eraan!
![]() |
| 28 Apr 2011, 22:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
CeltiC1919 schreef: aargh, de geur van vers gemaaid gras en ongeronnen bloed, het geluid van knikkende fusieknietjes en een amper hoorbare, schaamhaar- en adamsappelloze spionkop, de aanblik van een historisch verwaarloosbare tweedeklasser die is opgebouwd uit de optelsom van provincieploegjes allerhande, Dender, Dender ... Iendracht komt eraan! ![]() Jij verdient de nobelprijs _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 29 Apr 2011, 0:30 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
CeltiC1919 schreef: aargh, de geur van vers gemaaid gras en ongeronnen bloed, het geluid van knikkende fusieknietjes en een amper hoorbare, schaamhaar- en adamsappelloze spionkop, de aanblik van een historisch verwaarloosbare tweedeklasser die is opgebouwd uit de optelsom van provincieploegjes allerhande, Dender, Dender ... Iendracht komt eraan! ![]() Quote van het jaar? Super gezegd man |
| 29 Apr 2011, 9:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Heel wat triester nieuws, blijkbaar is Andy De Pré, ex-speler van Denderleeuw, op amper 32-jarige leeftijd gestorven na een hartaanval.
|
| 29 Apr 2011, 11:59 |
|
| Pagina 545 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 543 544 545 546 547 … 711 Volgende |