|
|
| Pagina 548 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 546 547 548 549 550 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: de Dendertopic
geeroms schreef: En dat enkele dagen na het overlijden van Mevrouw Beeckman. Hoe grof kan je zijn ![]() En als voorzitter zelf het stadion hernoemen naar uzelf, daarvoor moet ge ook genen dikke nek zijn zeker . |
| 07 Jun 2011, 20:12 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: geeroms schreef: En dat enkele dagen na het overlijden van Mevrouw Beeckman. Hoe grof kan je zijn ![]() En als voorzitter zelf het stadion hernoemen naar uzelf, daarvoor moet ge ook genen dikke nek zijn zeker .Ben er ook niet gelukkig mee!!!Ik vind dit erover,en ook,de rode kleuren van hekelgem en denderhoutem verdwijnen,ze gaan verschieten hoe de sponsors uit die gemeenten gaan reageren.Alleszins trek ik er ook mijn conclusies uit en zal mijn sponsoring verminderen .Ben zeker als ze konden de naam veranderen ze dit ook zouden doen..Ze zijn al vergeten dat Patriek De Donker hun gered heeft in 2002 en nu wordt hij totaal genegeerd . ![]() |
| 08 Jun 2011, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
CALIMERO schreef: Bartos schreef: geeroms schreef: En dat enkele dagen na het overlijden van Mevrouw Beeckman. Hoe grof kan je zijn ![]() En als voorzitter zelf het stadion hernoemen naar uzelf, daarvoor moet ge ook genen dikke nek zijn zeker .Ben er ook niet gelukkig mee!!!Ik vind dit erover,en ook,de rode kleuren van hekelgem en denderhoutem verdwijnen,ze gaan verschieten hoe de sponsors uit die gemeenten gaan reageren.Alleszins trek ik er ook mijn conclusies uit en zal mijn sponsoring verminderen .Ben zeker als ze konden de naam veranderen ze dit ook zouden doen..Ze zijn al vergeten dat Patriek De Donker hun gered heeft in 2002 en nu wordt hij totaal genegeerd . ![]() |
| 08 Jun 2011, 12:46 |
|
|
Scholier
chunga schreef: CALIMERO schreef: Bartos schreef: En als voorzitter zelf het stadion hernoemen naar uzelf, daarvoor moet ge ook genen dikke nek zijn zeker .Ben er ook niet gelukkig mee!!!Ik vind dit erover,en ook,de rode kleuren van hekelgem en denderhoutem verdwijnen,ze gaan verschieten hoe de sponsors uit die gemeenten gaan reageren.Alleszins trek ik er ook mijn conclusies uit en zal mijn sponsoring verminderen .Ben zeker als ze konden de naam veranderen ze dit ook zouden doen..Ze zijn al vergeten dat Patriek De Donker hun gered heeft in 2002 en nu wordt hij totaal genegeerd . ![]() Ik noem dat dom .Nu heb je bejaardenbestuur (drie zijn tussen de 60 en 70 jaar oud),drie jaar geleden had je een bestuur van acht man met merendeel veertigers.Supporters van de twee gemeenten zullen hun conclusies trekken,voorspel een halvering van seats en abonnees...Wie zaait die oogst.... ![]() |
| 08 Jun 2011, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
CALIMERO schreef: chunga schreef: CALIMERO schreef: Ben er ook niet gelukkig mee!!!Ik vind dit erover,en ook,de rode kleuren van hekelgem en denderhoutem verdwijnen,ze gaan verschieten hoe de sponsors uit die gemeenten gaan reageren.Alleszins trek ik er ook mijn conclusies uit en zal mijn sponsoring verminderen .Ben zeker als ze konden de naam veranderen ze dit ook zouden doen..Ze zijn al vergeten dat Patriek De Donker hun gered heeft in 2002 en nu wordt hij totaal genegeerd . ![]() Ik noem dat dom .Nu heb je bejaardenbestuur (drie zijn tussen de 60 en 70 jaar oud),drie jaar geleden had je een bestuur van acht man met merendeel veertigers.Supporters van de twee gemeenten zullen hun conclusies trekken,voorspel een halvering van seats en abonnees...Wie zaait die oogst.... ![]() In plaats van 10 abonnees en seats zullen het nu nog 5 zijn ![]() |
| 08 Jun 2011, 13:05 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Tzijn wel die 8 man da ons deze miserie bezorgd hebben
|
| 08 Jun 2011, 13:07 |
|
|
Scholier
geeroms schreef: Tzijn wel die 8 man da ons deze miserie bezorgd hebben Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... |
| 08 Jun 2011, 13:17 |
|
|
CALIMERO schreef: geeroms schreef: Tzijn wel die 8 man da ons deze miserie bezorgd hebben Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? |
| 08 Jun 2011, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
geeroms schreef: CALIMERO schreef: geeroms schreef: Tzijn wel die 8 man da ons deze miserie bezorgd hebben Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? Hopelijk voor jullie is het waar van die investeerders anders maken jullie jullie put enkel maar dieper met die transfers ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 08 Jun 2011, 13:50 |
|
|
Scholier
geeroms schreef: CALIMERO schreef: geeroms schreef: Tzijn wel die 8 man da ons deze miserie bezorgd hebben Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? Over de eerste punten hebt ge gelijk!!!Maar dat we transfers doen,vergeet het maar,de dure sterkhouders zijn weg en in de plaats ,voor mij, weinig indrukwekkende namen(gratis wegmogen bij hun club en met een laag loon).En ik denk niet dat we het halen met deze ploeg,halvering sportief budget,allemaal bijna youngsters,weinig ervaringrijke spelers.Als we dit seizoen voor nieuwjaar niet veel punten halen,waren we de klos. |
| 08 Jun 2011, 13:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
CALIMERO schreef: geeroms schreef: CALIMERO schreef: Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? Over de eerste punten hebt ge gelijk!!!Maar dat we transfers doen,vergeet het maar,de dure sterkhouders zijn weg en in de plaats ,voor mij, weinig indrukwekkende namen(gratis wegmogen bij hun club en met een laag loon).En ik denk niet dat we het halen met deze ploeg,halvering sportief budget,allemaal bijna youngsters,weinig ervaringrijke spelers.Als we dit seizoen voor nieuwjaar niet veel punten halen,waren we de klos. Hebben jullie zelf geen forum ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 08 Jun 2011, 13:55 |
|
|
forumlegende |
hun forum is al lange tijd afgesloten wegens "te beperkte belangstelling"
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Jun 2011, 14:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dries schreef: hun forum is al lange tijd afgesloten wegens "te beperkte belangstelling" ![]() Ze hebben een nieuw forum "het vanroyforum" ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jun 2011, 14:33 |
|
|
CALIMERO schreef: geeroms schreef: CALIMERO schreef: Die drie zaten er toen ook bij...DUS ZE MOETEN HET OOK NOG BEWIJZEN.En waar zitten die nieuwe investeerders????Ik weet van mensen van ohl dat zij bevreesd zijn van de gevolgen als ze niet lang in eerste klasse zouden blijven...Alle ploegen die gezakt zijn uit eerste klasse zijn zogoed als failliet:Antwerp,Brussels,Tubeke .Dus de valkuil van eerste klasse heeft al veel slachtoffers gemaakt ,achteraf het beleid aanvallen is gemakkelijk,we wouden allemaal overgaan.... Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? Over de eerste punten hebt ge gelijk!!!Maar dat we transfers doen,vergeet het maar,de dure sterkhouders zijn weg en in de plaats ,voor mij, weinig indrukwekkende namen(gratis wegmogen bij hun club en met een laag loon).En ik denk niet dat we het halen met deze ploeg,halvering sportief budget,allemaal bijna youngsters,weinig ervaringrijke spelers.Als we dit seizoen voor nieuwjaar niet veel punten halen,waren we de klos. We hebben na nieuwjaar wel dikwijls de overwinning gewoon cadeau gegeven e (heist, wetteren, brussels,...) Sterkhouders? Mollez is niet zo spijtig want De Raes zal dat wel goed doen. Van den Brandt koos er zijn matchen uit maar voor de rest ook niks! Enkel Roy Meeus is spijtig, en die heeft nog geen club gevonden dus wie weet zien we hem volgend jaar nog in ons shirt (?) Over de nieuwkomers kan ik inderdaad niet veel vertellen, maar dat zullen we wel zien tijdens de competitie. En inderdaad, kunnen we deze discussie niet beter voeren op ons forum? ![]() |
| 08 Jun 2011, 14:36 |
|
|
Scholier
Bakkie schreef: Dries schreef: hun forum is al lange tijd afgesloten wegens "te beperkte belangstelling" ![]() Ze hebben een nieuw forum "het vanroyforum" ![]() Het KGB-forum van de eerste ploeg,dat ze al eens gesloten hadden omdat er teveel kritiek opstond zeker. ![]() |
| 08 Jun 2011, 14:38 |
|
| Pagina 548 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 546 547 548 549 550 … 711 Volgende |