|
|
| Pagina 554 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 552 553 554 555 556 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: de Dendertopic
DT schreef: Still standing ! schreef: eendrachter'80 schreef: Thiebaut tekent morgen of overmorgen een contract voor 2 jaar bij dender ! hebben die mannen een olieveld aangeboord ? ![]() mja, met Nieuwjaar zitten die dus weer in de problemen he. Thiebaut, Serbest én Meeus... ? das vér boven hunne stand. de snor zal weer 'nieuwe investeerder' moeten spelen en bijpassen... Moeilijk om een ander's rekening te maken toch? Ondanks de negatieve verhalen van de laatste twee jaar zorgden ze ervoor dat ze vorig jaar een meer dan competitieve ploeg op de been konden brengen en ook nu lijken ze daar weer in te slagen. Borkelmans weet wat hij wil en hij kan keer op keer de spelers toch overtuigen om voor Dender te kiezen. Leven ze boven hun stand? Ik weet niet... Werden de spelers niet betaald? Ik weet het ook niet... Feit is dat wij focusten op drie ervaren krijgers, met op het eerste zicht veel betere vooruitzichten en dat we begin juli geen enkele van die pistes effectief aan ons wisten te binden. We verloren er 1 aan een derdeklasser, de andere bleef bij de zo noodlijdende hierboven aangehaalde club en een derde ging naar een ploeg die een heel jaar lang tegen de degradatie vocht afgelopen seizoen. Ondertussen hebben wij weer eens een crisis moeten bezweren, waren er hier volgens het forum betalingsproblemen tov spelers en zijn de in april beloofde toptransfers er nog steeds niet... Misschien moeten we zelf een klein beetje nederig zijn - als Van Roy zo zot is om het te blijven bijpassen, dan is het zo hé. Maar ze kunnen blijkbaar toch steeds weer mensen voor hun kar spannen om hun uit de nood te helpen... Ze zijn het afgelopen seizoen twintig keer dood geweest denk ik, maar stranden wel op een zucht van de eindronde voor promotie naar eerste en zijn uiterlijk wel rustig bezig naar volgend seizoen. Ik snap ook niet waarom het blijft lukken en hoe, maar ze kunnen het wel blijven doen voorlopig en dat is wel wat telt helaas. Wat heeft onze hoogconjunctuur van vorig seizoen opgeleverd voorlopig? 1 zichtbare sponsor denk ik, een hele bestuursoap op een moment dat je in alle sereniteit naar een stap hoger moet kunnen toewerken en vooral, op heel veel vlakken een gewone stilstand want heb sinds de kampioenenviering bitter weinig zien bewegen... Storten ze zich in de vernieling - so be it, kunnen we ons even verkneukelen als het EFFECTIEF zo is, maar we hebben in de maand juni zelf nog mogen ervaren hoe snel het kan gaan. Het eerste weekend staan we bij wijze van spreken nog op de tafels te dansen en een paar weken later zijn we onze voorzitter kwijt en was het hier al kommer en kwel... Gewoon voor onze stoep kuisen en tijdens de twee competitiematchen alles uit de kast halen om ze te kloppen. Voor de rest: gewoon naar onszelf kijken want we hebben hier zelf meer dan werk genoeg... zoals steeds ons zonnetje in huis. straks maak jij van staatsfusieproject nog een goed bestuurde ploeg. en nee, ik ga niet reageren op uw reactie hier op. ik heb blijkbaar veel minder tijd heute. _________________ may the FORCE be with you. |
| 05 Jul 2011, 12:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: zoals steeds ons zonnetje in huis. straks maak jij van staatsfusieproject nog een goed bestuurde ploeg. en nee, ik ga niet reageren op uw reactie hier op. ik heb blijkbaar veel minder tijd heute. Als je het forum hier wat zou lezen de laatste jaren, zal je zien dat ik heus geen negativist ben en ook niet afbreek om af te breken. Alleen vind ik inderdaad op dit moment dat wij niet te oordelen hebben over andere ploegen en hoe ze het doen. Organisatorisch staan we volgens mij nog niet veel verder dan eind vorig seizoen en we hebben 180 minuten voetbal gezien en dat was niet goed (wat jullie echte zonnetjes ook mogen beweren). Dat is geen kritiek, dat is een vaststelling. Maar als je liever dan wat zit te zeiken over hoe slecht Dender er dan wel voorstaat, zonder zelf de eigen issues te zien en meer dan waarschijnlijk ook zonder te weten hoe daar de vork aan de steel zit, dan is dat uiteraard uw goed recht. Maar wees dan niet in uw gat gebeten als je daar dan ff reactie op krijgt. |
| 05 Jul 2011, 12:53 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 15 Jun 2011, 22:02 Berichten: 11 |
eendrachter'80 schreef: Thiebaut tekent morgen of overmorgen een contract voor 2 jaar bij dender ! hebben die mannen een olieveld aangeboord ? ![]() 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() |
| 05 Jul 2011, 20:08 |
|
|
Freak
ge mocht nog eens buiten uit het zothuis zeker?gij en koen koen?
![]() |
| 05 Jul 2011, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
SLIMZAAD schreef: eendrachter'80 schreef: Thiebaut tekent morgen of overmorgen een contract voor 2 jaar bij dender ! hebben die mannen een olieveld aangeboord ? ![]() 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Jul 2011, 20:19 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 15 Jun 2011, 22:02 Berichten: 11 |
ajoin54 schreef: SLIMZAAD schreef: eendrachter'80 schreef: Thiebaut tekent morgen of overmorgen een contract voor 2 jaar bij dender ! hebben die mannen een olieveld aangeboord ? ![]() 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut. |
| 05 Jul 2011, 20:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
SLIMZAAD schreef: ajoin54 schreef: SLIMZAAD schreef: 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut. jullie mogen hem gerust hebben, is ne slimme vent, komt snel nog wat poen pakken _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Jul 2011, 20:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede.
En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. |
| 05 Jul 2011, 20:44 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. Thiebaut is al lang de man niet meer van 20 goals. ik denk zelfs niet dat ze hem vooraan gaan zetten, dus 20 goals zie ik hem niet maken . ik heb hem in twee jaar geleden in tweede zien spelen, vorig jaar in eerste, en wild ben ik er niet meer van. |
| 05 Jul 2011, 20:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. Droom niet meer ![]() |
| 05 Jul 2011, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
SLIMZAAD schreef: ajoin54 schreef: SLIMZAAD schreef: 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut.seg bliejken, Thompson is als hij scherp staat mss onze 3e spits na Depoitre en Wouter, en gij komt hier wa in ons gezicht wrijven omdat ge ne spits hebt gekocht dat op 2 seizoenen een 5 tal doelpunten heeft gemaakt... Proficiat. thiebaut is mss ne top gast en ne 'grote' naam, maar ge gaat u enorm mispakken want deze Gunter Thiebaut is NIET meer de spits van 3-4 jaar geleden...tot binnenkort ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Jul 2011, 20:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
SLIMZAAD schreef: ajoin54 schreef: SLIMZAAD schreef: 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut.Uitstekende keuze, perfecte harmonie met je club, weldoordachte analyse van je persoon.......................................................................................wat betreft je nickname. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Jul 2011, 21:01 |
|
|
Ancien
SLIMZAAD schreef: ajoin54 schreef: SLIMZAAD schreef: 't is stil aan de overkant. Welcome back Gunter en vlamt er tegen Aalst maar enkele binnen. ![]() keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut.Nooit nog ni gehoord van ene Filipovic zeker teppen, 't zal een makkie zijn voor de Flippo om jullie zogezegde wereldster van da kadaverploegsken uit de match te houden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Jul 2011, 21:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. Thiebaut is al lang de man niet meer van 20 goals. ik denk zelfs niet dat ze hem vooraan gaan zetten, dus 20 goals zie ik hem niet maken . ik heb hem in twee jaar geleden in tweede zien spelen, vorig jaar in eerste, en wild ben ik er niet meer van. Hij zegt toch dat hij met Borkelmans gesproken heeft en dat het voor de spits is. Hij zegt zelf nu nog geen rij lager te willen spelen. |
| 05 Jul 2011, 21:21 |
|
|
Hugo schreef: SLIMZAAD schreef: ajoin54 schreef: keep on dreaming ![]() Waarom, ik denk dat jullie nog een maatje te klein zijn voor ons, diene Thompson , nee geef mij maar Gunter Thibaut.Nooit nog ni gehoord van ene Filipovic zeker teppen, 't zal een makkie zijn voor de Flippo om jullie zogezegde wereldster van da kadaverploegsken uit de match te houden. ![]() ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Jul 2011, 21:35 |
|
| Pagina 554 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 552 553 554 555 556 … 711 Volgende |