Eerste klasse - Pagina 57 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
forumlegende

ja Club....ook al ben ik omwille van 't Iendracht-
verleden niet zo pro Cercle, de sportieve eerlijkheid zegt me dat Cercle gewoonweg deze wedstrijd verdiende te winnen.
En dan Tom De Sutter zijn interview na de match : zelden zo iemand zien treuren . Jammer voor hen.

10 Nov 2007, 13:24
Ancien

Leeftijd: 45
Die Stijnen werkt met de week meer een meer op m'n zenen. Wa een tapet is me da geworden?!

Het toneelstukske dat ie gisteren opvoerde... zelden gezien!

10 Nov 2007, 13:58
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
janos schreef:
De sfeer viel ernorm tegen. Bij de 1-1 sprong opeens de helft van die tribune recht, het bleek rond ons vol clubsupporters te zitten (in het cercle vak) zonder dat we daar iets van gemerkt hebben.
Wel chapeau voor cercle, Gombani is echt goed. En na de match gingen de cercle supporters zingend de stad in.

Dat zal dan wel bij de 0-1 zijn dat die van club rechtsprongen zeker ipv bij de 1-1 ;-)
Waar wij zaten was het net hetzelfde.

Cercle heeft echt voetbal gebracht, met een groot hart gespeeld, en gespeeld om te winnen.

Club was ontstellend zwak. Amper motivatie, amper voetbal, weinig duelkracht, ...
Die Clement, dat is de grap van het Belgisch voetbal.
Traag, slechte passes, en 60 jaar.
Ook Djokic was al te belachelijk. Veel Belgische spitsen uit lagere reeksen doen beter dan hem. Hij is meer offside afgevlagd geweest dan dat hij ballen geraakt heeft denk ik.
En die Stijn Stijnen, die mogen ze van mij gerust een half jaar schorsen na zijn komedie. Die speler van Cercle is zo goed om over zijn hoofd te springen, zodat hij hem niet raakt. Stijnen vond het nodig om dan toch met veel show te beginnen doen alsof hij toch geraakt was. wt een onvolwassen belachelijke mens.

Na het laatste fluitsignaal stonden de supporters van Club Brugge hun ploeg dan nog te bejuichen. Nog nooit meegemaakt. Tipisch voor een 'topploeg' waarschijnlijk, maar uitfluiten was wel meer van toepassing geweest.

10 Nov 2007, 14:00
Ancien

Gelezen in HLN: "Philippe Clement, met alle respect voor zijn carriere, is met zijn 'snelheid' en 'wendbaarheid' een gevaar geworden voor zijn eigen vrienden"

10 Nov 2007, 14:35
Ancien

Leeftijd: 42
boris clitoris schreef:
Gelezen in HLN: "Philippe Clement, met alle respect voor zijn carriere, is met zijn 'snelheid' en 'wendbaarheid' een gevaar geworden voor zijn eigen vrienden"

:strike:

10 Nov 2007, 14:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
Citeer:
Frank Vercauteren is ontslagen als trainer van Anderlecht. Dat staat te lezen op de website van de krantengroep Sudpresse, dat het nieuws uit goede bron heeft vernomen. Adjunct Ariël Jacobs vervangt Vercauteren als coach van de landskampioen. Vercauteren was sinds 2005 hoofdcoach van Anderlecht. De voorbije twee seizoenen veroverde hij met de Brusselse club de titel.

12 Nov 2007, 14:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
tis nog waar ook :o

12 Nov 2007, 14:22

kzou eigelijk wel ni wete ofda DE oplossing is...

kheb gistere de match op beerschot gezien, en kmoet zegge: wa een overroepen zjanette zen me da zeg?? het enige daze daar liete zien was: zagen en kreften! frutos, hakin, goor, deschacht,... één voor één opgeblaze dikkenekke! :dom:

zoude beter daarin is grote kuis houden!

12 Nov 2007, 14:25
Iendracht.be - beheer

Of het een oplossing is weet ik niet, want Ariel Javel gaat het overnemen en of die het gaat kunnen veranderen ?

Vercauteren is gewoon geen goeie trainer, sinds die het heeft overgenomen bij RSCA was het gedaan met de vlotte thuisoverwinningen en het mooie voetbal, dat ze vorig jaar kampioen werden is eigelijk al een mirakel.

12 Nov 2007, 14:30
Ancien

Het was de laatsten tijd toch wel heel erg slecht bij Anderlecht... En uiteindelijk telt enkel het resultaat.

Dag Franky, ik ga uw 'haarscherpe' analyses en arrogantie voor de camera alleszins niet missen. :zwaai:

12 Nov 2007, 14:38

Website: http://www.iendracht.be
hopelijk halen ze nu ergens iets van een nederlandse trainer binnen die vooruit durft voetballen.
Het slechtse wat ze kunnen doen is nu De Boeck zijn kop zot maken en die naar A'lecht halen (al zal dat laatste 9 kansen op de 10 hetgeen zijn wat ze gaan doen).

Laatst gewijzigd door Bram op 12 Nov 2007, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

12 Nov 2007, 14:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
hopelijk halen ze nu ergens iets van een nederlandse trainer binnen die vooruit durft voetballen.
Het slechtse wat ze kunnen doen is nu De Boeck zijn kop zot maken en die binnen halen (al zal dat laatste 9 kansen op de 10 hetgeen zijn wat ze gaan doen).

Misschien gaan ze even wachten tot de JP buiten ligt :grijns: .

12 Nov 2007, 14:43
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Het is nu misschien geen oplossing maar je moet iets doen. Het angsthazenvoetbal was niet meer om aan te zien. Gisteren was echt een dieptepunt van de laatste jaren.

Nu gaat Jacobs overnemen, maar daar ben ik toch ook niet echt zot van. Laat aub een buitenlandse trainer overnemen die geen enkele speler persoonlijk kent en die dus zonder vooroordelen een ploeg opstelt. De Boeck zou een goeie trainer zijn voor de massa, maar laat hem aub eerst bevestigen.

12 Nov 2007, 14:59
Ancien

Dieje Jacobs, pffff... wie dacht dat Hugo Broos een trieste duif is, moet maar eens naar een interview met Ariël Jacobs luisteren...

12 Nov 2007, 15:09
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

boris clitoris schreef:
Dieje Jacobs, pffff... wie dacht dat Hugo Broos een trieste duif is, moet maar eens naar een interview met Ariël Jacobs luisteren...

Ja, daar kunt ge depri van worden zenne. Iets in mij zegt dat dat niet de persoon is die flitsend aanvallend voetbal gaat brengen :-D

Een assistent hoofdcoach maken vind ik trouwens nooit echt een goed idee want die deelt op de een of andere manier toch de visie van de hoofdtrainer volgens mij.

12 Nov 2007, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 500