Derde Klasse B - Pagina 57 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
poipeplekker schreef:
Dat is ontegensprekelijk zo, Henri is een parel zoals we er hier in jaren geen meer gehad hebben (en nog zullen hebben) en het is een lust voor het oog om die jongen te zien spelen, maar z'n vertrek zal wel opgevangen worden. 'k Vind het erg spijtig dattem vertrekt... :snif: :snif:

En te zeggen dat die parel hier enkele seizoenen geleden zat.. Jongens jongens hoe dom ze het hier (het vorige "bestuur") aangepakt hebben tis ni mogelijk

11 Apr 2006, 10:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
tympanum2 schreef:
Het zou niet de eerste keer zijn dat de kampioen het moeilijk heeft en de eindrondewinnaar niet...
Blijft altijd afwachten.

Kijk maar naar KV Mechelen dit seizoen. En wees er maar zeker van, de dag dat Dender ooit nog eens op een degradatieplaats eindigt, zullen alle ploegen wel probleemloos hun licentie behalen  :grijns: .

11 Apr 2006, 10:25
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
poipeplekker schreef:
Dat is ontegensprekelijk zo, Henri is een parel zoals we er hier in jaren geen meer gehad hebben (en nog zullen hebben) en het is een lust voor het oog om die jongen te zien spelen, maar z'n vertrek zal wel opgevangen worden. 'k Vind het erg spijtig dattem vertrekt... :snif: :snif:

En te zeggen dat die parel hier enkele seizoenen geleden zat.. Jongens jongens hoe dom ze het hier (het vorige "bestuur") aangepakt hebben tis ni mogelijk

Inderdaad, die hadden ze hier zo gemakkelijk kunnen behouden, maar werd gewoon doorgestuurd. Zogezegd omdat hij teveel weg was met zijn nationale ploeg, ik denk dat hij sindsdien voor Denderhoutem en FCV Dender geen match meer miste wegens interlandverplichtingen.

11 Apr 2006, 10:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
poipeplekker schreef:

Inderdaad, die hadden ze hier zo gemakkelijk kunnen behouden, maar werd gewoon doorgestuurd. Zogezegd omdat hij teveel weg was met zijn nationale ploeg, ik denk dat hij sindsdien voor Denderhoutem en FCV Dender geen match meer miste wegens interlandverplichtingen.

Eén van de vele flaters en leugens van Garré he, die verzon er altijd wel een verhaal rond. Bijvoorbeeld dat de club wel wou dat er vlaggenstokken waren, maar het mocht niet van de Politie Aalst en daar was niets aan te doen. En nu mag het ineens wel van de politie, sinds Garré weg is ;)

11 Apr 2006, 10:37
Bartos schreef:
Kijk maar naar KV Mechelen dit seizoen. En wees er maar zeker van, de dag dat Dender ooit nog eens op een degradatieplaats eindigt, zullen alle ploegen wel probleemloos hun licentie behalen :grijns: .

KV Mechelen had het vorig seizoen veel moeilijker en was weinig overtuigend als kampioenenploeg. Wij hadden vorig seizoen als 9de evenveel achterstand op KVM dan dat de 3de uit het klassement nu heeft op ons. Dat zegt genoeg. En wat dat laatste betreft, is het inderdaad frappant dat er net in het jaar dat we gezakt zijn, geen problemen waren. Uiteindelijk gaan we op 2 seizoenen uit 3de geraken, een chance, wat ik denk dat er volgend seizoen in 3de heel wat ploegen met uitgesproken titelambities zullen zitten.

11 Apr 2006, 10:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Jeroen schreef:
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
poipeplekker schreef:

Eén van de vele flaters en leugens van Garré he, die verzon er altijd wel een verhaal rond. Bijvoorbeeld dat de club wel wou dat er vlaggenstokken waren, maar het mocht niet van de Politie Aalst en daar was niets aan te doen. En nu mag het ineens wel van de politie, sinds Garré weg is ;)

ge moet nie vragen.. zelfs de politie werkte hem tegen! ge zou er bijna medelijden mee krijge n :grijns:

11 Apr 2006, 10:45
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
En wat dat laatste betreft, is het inderdaad frappant dat er net in het jaar dat we gezakt zijn, geen problemen waren. Uiteindelijk gaan we op 2 seizoenen uit 3de geraken, een chance, wat ik denk dat er volgend seizoen in 3de heel wat ploegen met uitgesproken titelambities zullen zitten.

Troost u, ook wij zijn vorig seizoen niet opgevist door het licentienet. En uiteindelijk maar logisch ook, ik vind dat wie laatste eindigt ook moet degraderen. Zo kan het toch niet dat een ploeg als Patro Maasmechelen twee seizoenen op rij kan laatste eindigen en nog in tweede klasse blijft. In Roeselare b.v. mogen ze dan nu wel euforisch zijn dat ze zo mooi meedraaien in eerste klasse, maar dat ze ginder ook maar niet vergeten dat ze amper 3 seizoenen geleden 17de eindigden in tweede klasse en normaalgezien naar derde moesten, maar ook enkel door het licentiemoeras gered zijn.

En volgend seizoen ploegen met titelambities? Mja, ik zie er alleszins 2 al die er volledig voor zullen willen gaan. Het gedegradeerde Geel zal zeer zeker direct voor de titel willen gaan, want die zijn toch gezakt door extra-sportieve problemen die dan nog eens niks met financiële problemen te maken hadden, ik veronderstel dat die direct terug naar tweede zullen willen. Daarnaast steekt FCN Sint-Niklaas niet onder stoelen of banken dat ze volgend seizoen resoluut voor de titel willen gaan, die zijn zich daar echt aan 100 per uur aan het versterken dat het genen naam heeft. Daarnaast afwachten of VG Oostende kan promoveren, daar zouden naar het schijnt ook heel wat middelen en ambities zijn, idem voor Leopold Ukkel, momenteel co-leider in Vierde B. Ik heb gehoord dat ook Willebroek ambitieus zou zijn naar volgend seizoen toe.
Maar uiteindelijk waren er ook dit seizoen heel wat ploegen die zogezegd ambities hadden, zoals o.a. Willebroek, Racing Mechelen, Rupel-Boom en Turnhout (allen noemden ze zichzelf een titelkandidaat), maar uiteindelijk werd er Dender toch wel niks in de weg gelegd op weg naar de titel hé. De eerste naast Dender die een ploeg heeft waarmee je kan dromen iets in tweede te kunnen gaan doen, is Cappellen, maar daar mogen we het toch stilletjesaan echt gaan geloven dat die mannen hoegenaamd niet geïnteresseerd zijn in tweede klasse.

11 Apr 2006, 10:52
Wat die 1ste paragraaf betreft, volledig akkoord. Enerzijds vind ik het jammer dat er in het seizoen dat wij gezakt zijn, geen opvangnet was door de licentieproblemen elders. Anderzijds is het zo dat een ploeg die laatste eindigt met 22 punten en gewoon op alle vlakken te kort schoot, het niet verdient om in 2de te blijven. Onze degradatie was niet meer dan logisch, zo simpel is het. Persoonlijk vind ik dat ploegen zowel administratief als sportief moeten kunnen aantonen dat ze hun plaats verdienen in 2de: er zijn immers ploegen die zich met weinig financiële middelen wél kunnen redden, dat verschil zou ook moeten gemaakt worden. In plaats van ploegen terug op te vissen in 2de (zoals Patro, Roeselare, Deinze, noem maar op), zouden ze beter de voorkeur geven aan gezonde, ambitieuze 3deklassers die wél klaar zijn voor 2de. Die ploegen mogen ook es beloond worden voor de geleverde inspanningen.

Wat die 2de paragraaf betreft, zou ik aan de ploegen die je opsomt, willen toevoegen dat ook Woluwe erg ambitieus is. Wellicht mag je daar dan nog Cappellen bijgevoegen en één of andere verrassing is zeker niet uitgesloten. Het zal wellicht een meer open en spannendere reeks worden dan dit seizoen, waarin het eigenlijk enkel een strijd was tussen FCD en Cappellen. Nu, ik heb ook de indruk dat Cappellen niet echt overwil (die indruk had ik vorig seizoen al), maar dat wil niet zeggen dat we het dit seizoen cadeau gekregen hebben. Er was druk langs alle kanten, elke tegenstander speelt tegen ons z'n match van het seizoen, er was de fusiebreuk, neen..dat we alsnog de titel zullen halen in zo'n omstandigheden en dan nog met zo'n overwicht, is een prestatie om U tegen te zeggen. Ook wij hebben enkele dipjes gehad dit seizoen, maar de rest was gewoon te zwak om daar ten volle van te profiteren.

11 Apr 2006, 11:15
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Nu, ik heb ook de indruk dat Cappellen niet echt overwil (die indruk had ik vorig seizoen al), maar dat wil niet zeggen dat we het dit seizoen cadeau gekregen hebben. Er was druk langs alle kanten, elke tegenstander speelt tegen ons z'n match van het seizoen, er was de fusiebreuk, neen..dat we alsnog de titel zullen halen in zo'n omstandigheden en dan nog met zo'n overwicht, is een prestatie om U tegen te zeggen. Ook wij hebben enkele dipjes gehad dit seizoen, maar de rest was gewoon te zwak om daar ten volle van te profiteren.

Pas op, ik wil zeker niet laten uitschijnen dat jullie het cadeau gekregen hebben, jullie hadden veruit de sterkste ploeg en zullen een oververdiende kampioen zijn, en dat is volledig jullie verdienste. Maar natuurlijk moet je op zo een moment altijd een beetje geluk hebben dat er geen andere ploeg is die zo sterk voor de dag komt, buiten jullie kon geen enkele ploeg in onze reeks het niveau van derde overstijgen, de ploegen vanaf de derde plaats zijn in principe allemaal maar meelopers in derde, geen enkele daarvan kan iets gaan doen in tweede (met uitzondering misschien van FCN dat na een zeer slechte start een gans seizoen op achtervolgen was aangewezen). Maar nogmaals, dat maakt jullie rekening niet, jullie hadden veruit de sterkste ploeg dit seizoen, zowel kwalitatief als kwantitatief, en jullie titel is helemaal verdiend, als het goed is, mag het ook gezegd worden.

11 Apr 2006, 11:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Dender is alleszins verdiend kampioen (bijna). Tis de best voetballende ploeg vd reeks en als ge ziet hoe ze nieuwkerken opzij zetten (toch janneken en mieke niet) zegt da genoeg vind ik.

Laatst gewijzigd door Mariner op 11 Apr 2006, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

11 Apr 2006, 11:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Nu, ik heb ook de indruk dat Cappellen niet echt overwil (die indruk had ik vorig seizoen al), maar dat wil niet zeggen dat we het dit seizoen cadeau gekregen hebben. Er was druk langs alle kanten, elke tegenstander speelt tegen ons z'n match van het seizoen, er was de fusiebreuk, neen..dat we alsnog de titel zullen halen in zo'n omstandigheden en dan nog met zo'n overwicht, is een prestatie om U tegen te zeggen. Ook wij hebben enkele dipjes gehad dit seizoen, maar de rest was gewoon te zwak om daar ten volle van te profiteren.

Pas op, ik wil zeker niet laten uitschijnen dat jullie het cadeau gekregen hebben, jullie hadden veruit de sterkste ploeg en zullen een oververdiende kampioen zijn, en dat is volledig jullie verdienste. Maar natuurlijk moet je op zo een moment altijd een beetje geluk hebben dat er geen andere ploeg is die zo sterk voor de dag komt, buiten jullie kon geen enkele ploeg in onze reeks het niveau van derde overstijgen, de ploegen vanaf de derde plaats zijn in principe allemaal maar meelopers in derde, geen enkele daarvan kan iets gaan doen in tweede (met uitzondering misschien van FCN dat na een zeer slechte start een gans seizoen op achtervolgen was aangewezen). Maar nogmaals, dat maakt jullie rekening niet, jullie hadden veruit de sterkste ploeg dit seizoen, zowel kwalitatief als kwantitatief, en jullie titel is helemaal verdiend, als het goed is, mag het ook gezegd worden.

en krijgen we nu de 3 punten?  :grijns:

11 Apr 2006, 11:33
In Nieuwkerken spraken ze vooraf van een overgangsseizoen, ik denk dat ze daar wel hadden ingecalculeerd dat het dit seizoen noppes zou worden. Langs de andere kant vraag ik me dan wel af waarom ze met nieuwjaar nog al die versterkingen binnenhalen: gewoon gegokt en verloren. Maar volgend seizoen wordt het wellicht wel de te kloppen ploeg. Ik besef ook wel dat dit seizoen echt uitzonderlijk is en dat we dit moment moeten koesteren, zoiets zal niet veel meer gebeuren. Al zal ik 3de klasse om verschillende redenen echt wel missen.

11 Apr 2006, 11:35
Spees schreef:
en krijgen we nu de 3 punten? :grijns:

daar zijn goede buren toch voor, niet?  :grijns:

11 Apr 2006, 11:36
forumlegende

best op eigen kracht Rendac United kloppen ,anders moeten we het nog 12 jaar horen.

11 Apr 2006, 11:39
jowwan schreef:
best op eigen kracht Rendac United kloppen ,anders moeten we het nog 12 jaar horen.

Dat valt nog best mee, in vergelijking met je verhalen van 30 jaar geleden. Kon Vooghtje dit toch nog maar meemaken... :snif:  :lachen:

11 Apr 2006, 11:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 103