|
|
| Pagina 57 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Champions League
Liverpool is na vandaag toch een fan kwijt ze. Niet dat ik voor ze supporterde, maar ik had wel een groot respect voor Liverpool.
Wat ik vandaag van Liverpool zag was gewoon Liverpool niet meer, in een kunstmatig nieuw stadion met een lulzak van een trainer en een bende vetbetaalde vedetten niet beter kunnen .... en dan die kop . Zelfs op de oefenmatch in Ternat maakten wij nog meer ambiance Kuyt, de enige met de Liverpool mentaliteit maakt het dan af ! Jammer maar te verwachten En inderdaad, voorts Reina de enige gast op niveau. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Aug 2008, 0:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nieuw stadion ? Die spelen toch nog altijd op het Anfield waar ze al tientallen jaren spelen. Hun kop stelt inderdaad alleen iets voor als het in het laatste halfuur tegen Real Madrid 0-0 staat, voor de rest dikke sh*t
|
| 28 Aug 2008, 0:11 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Nieuw stadion ? Die spelen toch nog altijd op het Anfield waar ze al tientallen jaren spelen. Hun kop stelt inderdaad alleen iets voor als het in het laatste halfuur tegen Real Madrid 0-0 staat, voor de rest dikke sh*t whoops, inderdaad dat was het oude Anfield nog Echt wel schaamrood op de wangen. Ik dacht dat die al in hun "new anfield" in zaten. Had het nochtans moeten weten want bij de entree van de spelers was het nog de oude catacombe. Ik ga toch een excuus proberen zoeken: het was in ieder geval het Anfield niet zoals ik het altijd gekend heb ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Aug 2008, 0:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waar zitten al die zwartkijkers die zich al aan't verheugen waren op de pandoering die Standard zou krijgen trouwens ?
![]() |
| 28 Aug 2008, 0:24 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Boris schreef: MILJAARDE!!!! Wat een ploeg toch, eindelijk een kampioen om trots op te zijn... Ik weet voor wie ik het komende seizoen supporter in eerste klasse en ik denk dat Standard vanavond vele harten veroverd heeft. Liverpool, daar zullen we maar niet te veel woorden aan vuil maken. Flauw, flauwer, flauwst. Torres, een lachertje. Gerrard, deed die mee? Enkel Reina speelt daar op zijn niveau. Inderdaad ! Ik had vroeger altijd al een beetje sympathie voor Standard maar sinds Belgacom TV zijn het steevast die matchen die ik volg. Altijd veel volk, ambiance, en sinds 3 jaar zijn die gewoon schitterend bezig. Eigen jeugd de kans geven, goed inkopen Ze moesten Preud'homme vervangen die daar god is, en wie weet is deze dubbel zo goed. Tactisch zat het gewoon PERFECT in elkaar gedurende die twee matchen. Laag blijven verdedigen omdat Torres en Co toch sneller zijn: Liverpool had precies geen enkele creatieve speler . En op hoge ballen moeten ze al helemaal niet rekenen tegen de torens Dante - Onyewu - Sarr - Marcos.En hoe hij Benitez zijn gedacht ging zeggen, fantastisch gewoon ! zonder woorden... ![]() |
| 28 Aug 2008, 1:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Waar zitten al die zwartkijkers die zich al aan't verheugen waren op de pandoering die Standard zou krijgen trouwens ? ![]() Mea culpa Jeroen Ik heb genoten van Standard. ![]() |
| 28 Aug 2008, 9:10 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Putain, dit had zo niet mogen lopen. Standard moet ALTIJD doorgaan. Nog nooit zo hard voor Standard gesupporterd!
Commentaar was wel lachen: "Op naar verlengenissen" "Vooruit met de geit... of nee... met de hele dierentuin" Wa ne con ![]() _________________
|
| 28 Aug 2008, 9:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Waar zitten al die zwartkijkers die zich al aan't verheugen waren op de pandoering die Standard zou krijgen trouwens ? ![]() Het resultaat blijft hetzelfde. Bedankt en tot ziens ![]() |
| 28 Aug 2008, 9:56 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Putain, dit had zo niet mogen lopen. Standard moet ALTIJD doorgaan. Nog nooit zo hard voor Standard gesupporterd! Commentaar was wel lachen: "Op naar verlengenissen" "Vooruit met de geit... of nee... met de hele dierentuin" Wa ne con ![]() Allé, ik zou ook wel zo commentaar geven, maar het was wel niet echt gepast. En met Fellaini zijn pa had hij precies ook eens iets voor gehad. Moment van de match was toch dat toneelke tussen de 2 trainers ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Aug 2008, 10:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ze mogen nu trouwens Uefa-cup spelen, maar komen als onbeschermde ploeg uit tegen kleppers uit het rijtje:
Ajax - ACMilan - Benfica - Sevilla - Schalke 04 - Valencia - Spurs - Aston Villa - HSV - Paris SG - Olympiakos - Everton - Stuttgart - Deportivo - Sampdoria - Galatasaray - Man City - Portsmouth Voor hetzelfde geld komen ze tegen AC Milan of Valencia uit en dan vrees ik dat ze zo'n stunt niet meer zullen kunnen herhalen. |
| 28 Aug 2008, 10:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Putain, dit had zo niet mogen lopen. Standard moet ALTIJD doorgaan. Nog nooit zo hard voor Standard gesupporterd! Commentaar was wel lachen: "Op naar verlengenissen" "Vooruit met de geit... of nee... met de hele dierentuin" Wa ne con ![]() Allé, ik zou ook wel zo commentaar geven, maar het was wel niet echt gepast. En met Fellaini zijn pa had hij precies ook eens iets voor gehad. Moment van de match was toch dat toneelke tussen de 2 trainers ![]() En op die ref: "Kijk eens naar mijn blauw fluitje". Echt plat gaan. @Deef: was jij gisteren niet voor Standard dan? _________________
|
| 28 Aug 2008, 10:03 |
|
|
forumlegende
Gezien hoe Liverpool de bal niet terug gaf bij de blessure van Mbokani? En dat op het eigen Anfield Road, als club met zo een traditie van fair-play...tot als het hen benauwd begint te worden! Dan kiest zelf die o zo sportieve Engelse ploeg eieren voor hun geld.
En over de commentator : 't was soms serieus overdreven, mor toch eens iets anders dan Here beware ons Frank Raes met zijn weetjes en ditjes en datjes die geen mens interesseren. De beste zitten nog altijd in Holland...soms minutenlang geen woord zeggen : heerlijk! |
| 28 Aug 2008, 10:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Putain, dit had zo niet mogen lopen. Standard moet ALTIJD doorgaan. Nog nooit zo hard voor Standard gesupporterd! Commentaar was wel lachen: "Op naar verlengenissen" "Vooruit met de geit... of nee... met de hele dierentuin" Wa ne con ![]() Allé, ik zou ook wel zo commentaar geven, maar het was wel niet echt gepast. En met Fellaini zijn pa had hij precies ook eens iets voor gehad. Moment van de match was toch dat toneelke tussen de 2 trainers ![]() En op die ref: "Kijk eens naar mijn blauw fluitje". Echt plat gaan. @Deef: was jij gisteren niet voor Standard dan? Tuurlijk wel. Heb genoten van de match. Maar binnen twee maand weet niemand nog dat ze het Liverpool enorm moeilijk gemaakt hebben. |
| 28 Aug 2008, 10:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
tympanum2 schreef: Gezien hoe Liverpool de bal niet terug gaf bij de blessure van Mbokani? En dat op het eigen Anfield Road, als club met zo een traditie van fair-play...tot als het hen benauwd begint te worden! Dan kiest zelf die o zo sportieve Engelse ploeg eieren voor hun geld. En over de commentator : 't was soms serieus overdreven, mor toch eens iets anders dan Here beware ons Frank Raes met zijn weetjes en ditjes en datjes die geen mens interesseren. De beste zitten nog altijd in Holland...soms minutenlang geen woord zeggen : heerlijk! "Iets anders" ... dit moet zowat de slechtste commentaar ooit op de Belgische TV geweest zijn. Wat een irritante stem, en die gast kon dus niks van voetbal he (kent de spelregels zelf niet. En altijd maar negatief doen... "Hopelijk halen we nog de penalty's, dan zal liverpool het met hun klasse wel halen maar we moeten toch voor Standard supporteren". Wat een ongelofelijke debiel. Als die zo'n commentaar gaf bij een aartsbelangrijke match van E.Aalst en we verloren, ik gooide hem van de tribune |
| 28 Aug 2008, 10:14 |
|
|
En bij de rust ging Robin dingskes hem daar nog wat opjutten ook, ik meende dat ik het ging krijgen
Op de VRT willen ze allemaal Ivan Sonck immiteren met hun droge commentaar (hoewel Demarez op de OS ook wel af en toe eens flipte), en op de VTM willen ze allemaal Dirk Abrams wat nabootsen. Die laatste vondek wel nog nen ferme kerel (gaf ook commentaar bij Aalst - Levski). Maar vooral zijn commentaar bij de WK barragematchen tussen België en Ierland voor het WK 98 :OLIVEIRA, OLIVEIRAAAAAAA , LUIS OLIVEIRAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAA LOU LOU doet hét ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Aug 2008, 10:19 |
|
| Pagina 57 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 161 Volgende |