|
|
| Pagina 60 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 18 Sep 2005, 14:23 Berichten: 152 Locatie: Affligem |
Bericht Re: Premier League
El Corredor schreef: Damien666 schreef: Gisteren ondank helse weersomstandigheden toch in London geraakt voor West Ham - Chelsea. 2 lichte penalty's met 1-1 als terechte uitslag. Chelsea was vooral aanvallend toch wel behoorlijk zwak gisteren. met Iron Henk op de bus, Jupiler !!! Iron Henk was een beetje zenuwachtig aangezien hij bij afwezigheid van de voorzitter daar alles in goede banen moest leiden. Niet gemakkelijk met die weersomstandigheden en een harde kern van Feyenoord-supporters aan boord. Maar in de terugreis is het nummer "Jupiler" meerdere keren door de boxen geblazen Op de andere bus zat trouwens Cois Van der Elst. |
| 22 Dec 2009, 14:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Reds winnen de match die niet mocht verloren worden...
Er werd hier veel over de Reds supporters gemekkerd in het verleden, ik heb vandaag maar een klein stukje gezien maar hoe die na de rust (bij 0-0) achter hun ploeg gingen staan was toch weer bijzonder indrukwekkend, en dan is dat niet de kop maar het hele stadion, hé... |
| 26 Dec 2009, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
De Reds wonnen met 0-1 van Villa na een doelpunt van Torres in de 93e minuut!
![]() |
| 29 Dec 2009, 23:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: De Reds wonnen met 0-1 van Villa na een doelpunt van Torres in de 93e minuut! ![]() Allé, operatie redding is goed ingezet ![]() _________________
|
| 29 Dec 2009, 23:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Jan schreef: De Reds wonnen met 0-1 van Villa na een doelpunt van Torres in de 93e minuut! ![]() Allé, operatie redding is goed ingezet ![]() Laat ons zeggen: de weg naar boven ![]() |
| 30 Dec 2009, 0:01 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Jan schreef: De Reds wonnen met 0-1 van Villa na een doelpunt van Torres in de 93e minuut! ![]() ![]() Kan er ook nie aan doen dat Torres zo laat nog scoort hé ![]() |
| 30 Dec 2009, 11:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jan schreef: Bomber schreef: Jan schreef: De Reds wonnen met 0-1 van Villa na een doelpunt van Torres in de 93e minuut! ![]() ![]() Kan er ook nie aan doen dat Torres zo laat nog scoort hé ![]() Vond het ook wel leuk. Soms lees je hier toch wel onzin hoor, wat hoger: Citeer: "ik bedoel maar, het gaat al jaren slecht (in competitie) en ze laten vooral veel goals binnen. Ik vrees ook dat benitez zijn krediet nu op is" Vorig jaar tweede, letterlijk United het vuur aan de schenen gelegd en een schitterende terugronde gespeeld met onder meer een spectaculaire overwinning in het "theatre of dreams" (al was het voor Man U die dag eerder nightmares ), en voor de rest altijd in de top 4, in Engeland, hé, dat is wellicht de sterkste competitie van de wereld. Maar goed, tussen '75 en '90 waren ze 2 keer op 3 kampioen, als je daarmee vergelijkt natuurlijk ... |
| 30 Dec 2009, 22:31 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: salvador schreef: Jan schreef: Kan er ook nie aan doen dat Torres zo laat nog scoort hé ![]() Vond het ook wel leuk. Soms lees je hier toch wel onzin hoor, wat hoger: Citeer: "ik bedoel maar, het gaat al jaren slecht (in competitie) en ze laten vooral veel goals binnen. Ik vrees ook dat benitez zijn krediet nu op is" Vorig jaar tweede, letterlijk United het vuur aan de schenen gelegd en een schitterende terugronde gespeeld met onder meer een spectaculaire overwinning in het "theatre of dreams" (al was het voor Man U die dag eerder nightmares ), en voor de rest altijd in de top 4, in Engeland, hé, dat is wellicht de sterkste competitie van de wereld. Maar goed, tussen '75 en '90 waren ze 2 keer op 3 kampioen, als je daarmee vergelijkt natuurlijk ... Is dat op mijn post ook? Op middenvingertjes reageer ik niet meer. Ze hebben mij geleerd dat je kinderachtig gedrag moet negeren, dan groeit dat er het rapst uit... Gelukkig Nieuwjaar... |
| 31 Dec 2009, 17:15 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: [Ik denk dat de Jan oek wel weet da da niet op hem persoonlijk is Idd Bomber, begreep uw ontgoocheling volledig! ![]() |
| 01 Jan 2010, 3:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
salvador schreef: Bomber schreef: salvador schreef: Vond het ook wel leuk. Soms lees je hier toch wel onzin hoor, wat hoger: Vorig jaar tweede, letterlijk United het vuur aan de schenen gelegd en een schitterende terugronde gespeeld met onder meer een spectaculaire overwinning in het "theatre of dreams" (al was het voor Man U die dag eerder nightmares ), en voor de rest altijd in de top 4, in Engeland, hé, dat is wellicht de sterkste competitie van de wereld. Maar goed, tussen '75 en '90 waren ze 2 keer op 3 kampioen, als je daarmee vergelijkt natuurlijk ... Is dat op mijn post ook? Op middenvingertjes reageer ik niet meer. Ze hebben mij geleerd dat je kinderachtig gedrag moet negeren, dan groeit dat er het rapst uit... Gelukkig Nieuwjaar... Amai, de salvador toont hier ook even het bewijs van de verzuring van de maatschappij . |
| 01 Jan 2010, 17:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In de andere topics, is hij nochtans de eerste om te relativeren... Liverpool ligt precies iets nauwer aan het hart
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Jan 2010, 23:56 |
|
|
Ancien
Bram schreef: In de andere topics, is hij nochtans de eerste om te relativeren... Liverpool ligt precies iets nauwer aan het hart ![]() Liverpoool ligt mij nauw aan het hart, maar 't was toch iets ironischer bedoeld dan het blijkbaar overkomt. Al zal ik zelf inderdaad nooit een middenvinger hanteren, ik blijf altijd respect hebben. Het gelukkig nieuwjaar was desalniettemin oprecht gemeend... Bomber, Villa mag voor mij echt alles winnen, maar je moet tegen je (ook knullig ontstaan) verlies kunnen. In de tijd van Grobbelar in de goal kreeg Liverpool zelden een "normale" goal binnen, we hebben daar ook mee moeten leven... En Bartos, wat die verzuring betreft: behalve wat citroen in mijn thee valt dat wel mee, hoor... ![]() |
| 02 Jan 2010, 0:34 |
|
|
Ancien
Liverpool uitgeschakeld in de FA Cup door Reading! Replay op Anfield met 1-2 verloren na verlengingen...
|
| 14 Jan 2010, 0:41 |
|
|
forumlegende |
liverpool moet torres zes weken missen staat er juist op sporza...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Jan 2010, 18:48 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
salvador schreef: Liverpool uitgeschakeld in de FA Cup door Reading! Replay op Anfield met 1-2 verloren na verlengingen... Ik denk dat het krediet van Benitez stillekes aan aant opgeraken.Het gaat gewoon van kwaad naar erger,akkoord hij miste enkele wedstrijden gerrard en torres maar een ploeg met ambitie's zou die toch moeten kunnen opvangen. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 14 Jan 2010, 20:56 |
|
| Pagina 60 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 87 Volgende |