|
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Het ziet er naaruit dat er in La louvière voorlopig geen echte bewijzen te vinden zijn voor omkoping.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 27 Feb 2006, 1:11 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:39 Berichten: 67 |
in den humo komt de passage van Bodart bij EA even ter sprake ivm gokmaffia.
klein gesprek met Garré waarin hij zegt dat ,tijdens de contractbespreking, Bodart een prive-sponsor wou meebrengen: Bingoal. Garré weigerde echter. Daarna wordt hem gevraagd of hij tijdens matchen van EA onder Bodart omkoping vermoedde. Hij zei daar geen weet van te hebben. De schrijver van het artikel zet er daarna wel nog bij dat het wel opvallend was dat Bodart heel regelmatig jonge en onervaren spelers opstelde(tja mooie eufemistische omschrijving van wat wij kloefkappers noemen) Auteur besluit zijn passage over EA met het droge: EA degradeert dat seizoen.. |
| 01 Mar 2006, 13:44 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
In die periode stelde hij wel Stolpa en Quere op
(welke kemel transfereerde die 2 ?). Soms ga ik kijken naar 3e provincialer Doggen : ge zijt beter met een Siccard in de voorlinie dan 2 hogergenoemden ...tesamen. |
| 01 Mar 2006, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
jowwan schreef: In die periode stelde hij wel Stolpa en Quere op (welke kemel transfereerde die 2 ?). Soms ga ik kijken naar 3e provincialer Doggen : ge zijt beter met een Siccard in de voorlinie dan 2 hogergenoemden ...tesamen. Quéré is dan nog eens een transfer van Bodart ook. Als ik het juist heb, was Stolpa een transfer van Van Roy. |
| 01 Mar 2006, 16:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Bartos schreef: jowwan schreef: In die periode stelde hij wel Stolpa en Quere op (welke kemel transfereerde die 2 ?). Soms ga ik kijken naar 3e provincialer Doggen : ge zijt beter met een Siccard in de voorlinie dan 2 hogergenoemden ...tesamen. Quéré is dan nog eens een transfer van Bodart ook. Als ik het juist heb, was Stolpa een transfer van Van Roy. Ja ik denk dat Bartos hier gelijk heeft, Stolpa was van Van Roy _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 01 Mar 2006, 16:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Roy heeft ook al een pak blunders begaan ze, als dienen u transferbeleid uiteenstippelt kunt ge al nie veel ambititie hebben, die mag evengoed opkrassen als Garré
|
| 01 Mar 2006, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
ze zal rap nen andere sjotter aan den haak slaan, de slet ze noemen eur ni veur niks " de matras van 1e klas"
|
| 01 Mar 2006, 20:27 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Gilbert Bodart verbergt zich onder stuk karton
jaja, op de kop van z'n twee kinderen was het zeker...? ik ben benieuwd _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Mar 2006, 0:57 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
En dan verkondigt hij dat hijniet in hasselt was, maar de beelden op tv1 journaal waren duidelijk. Bodart met muts in de garage :zot:
|
| 10 Mar 2006, 9:57 |
|
|
|
Bodart bekent
Gilbert Bodart heeft de voorbije dagen tijdens zijn ondervragingen door de Brusselse politie bekend dat hij op de hoogte was van de omkoopcarrousel van de Chinees Zheyun Ye. Dat vernamen wij uit goede bron. Drie dagen na de wedstrijd La Louvière-Lierse (1-0) van zaterdag 22 oktober 2005 kreeg de gewezen trainer van La Louvière een fiks bedrag op zijn rekening gestort. Dat ontdekten de speurders door het natrekken van de bankverrichtingen. De 43-jarige trainer werd al lang genoemd in het omkoopschandaal rond Ye. Nu komt het er voor de speurders op aan te achterhalen wat precies de rol was van de gewezen doelman van onder meer Standard en de Rode Duivels. Was hij een spilfiguur of een ziekelijk verslaafde gokker? Tegenover ons blijft hij ontkennen. Hij ontkende gisteren ook dat hij werd ondervraagd terwijl STVV-speler Marco Nys zei dat hij met hem werd geconfronteerd. Bodart heeft altijd ontkend dat hij ook maar iets te maken had met de zaak. ,,Als bewezen wordt dat ik ooit op een wedstrijd gegokt heb, mogen mijn kinderen dood'', liet hij op 17 februari in onze krant noteren. Gisteren werd Bodart alweer ondervraagd, deze keer in Hasselt. Hij werd daar geconfronteerd met Brendon Santalab en Marco Nys, twee spelers van Sint-Truiden die vorig seizoen nog onder hem als trainer speelden bij KV Oostende. (ME/PMM/LVDW) bron: Sportwereld |
| 10 Mar 2006, 11:27 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
hij zegt dus dat hij gisteren niet in hasselt geweest is, integendeel... hij was huiswerk aan het maken met.......... jawel, z'n twee kinderen
da's toch handig hé, kinderen hebben, ge kunt da gebruiken voor allerhande excuuskes de zak! _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Mar 2006, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: hij zegt dus dat hij gisteren niet in hasselt geweest is, integendeel... hij was huiswerk aan het maken met.......... jawel, z'n twee kinderen da's toch handig hé, kinderen hebben, ge kunt da gebruiken voor allerhande excuuskes de zak! hij bedoelde zijn huiswerk aan t maken om alsnog zijn kinderen iets aan te doen |
| 10 Mar 2006, 13:57 |
|
|
|
boris clitoris schreef: da's toch handig hé, kinderen hebben, ge kunt da gebruiken voor allerhande excuuskes Zeg dat wel, 't wordt tijd dat ge er es aan begint, boris. :wink: |
| 10 Mar 2006, 14:08 |
|
|
poipeplekker schreef: boris clitoris schreef: da's toch handig hé, kinderen hebben, ge kunt da gebruiken voor allerhande excuuskes Zeg dat wel, 't wordt tijd dat ge er es aan begint, boris. :wink: :engel:_________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Mar 2006, 14:32 |
|
|
|
Ge hangt zeker zelf nog te graag het |
| 10 Mar 2006, 14:50 |
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |