|
|
| Pagina 62 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Bericht Re: Premier League
Gio schreef: Dries schreef: ik begrijp de frustratie wel, maar bekijk het zo... jullie hebben united in de vorige onderlinge confrontatie stevig in het zand doen bijten ![]() Bwa frustratie, 't es toch te laat ![]() Vorig jaar is dit jaar niet he.Dit jaar moeten we ons toch concentreren op het halen van de champions league want anders zie ik onze topspelers vertrekken o.a. Torres,Kuyt en misschien zelfs Gerrard. En nu Tottenham in vorm is zal het nog moeilijk worden. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 21 Mar 2010, 21:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als Kuyt als een topspeler is, dan je alleen maar besluiten dat Liverpool eigenlijk niet in die top 4 thuishoort.
|
| 21 Mar 2010, 23:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Als Kuyt als een topspeler is, dan je alleen maar besluiten dat Liverpool eigenlijk niet in die top 4 thuishoort. Kuyt is alleszins een voorbeeld voor iedereen, zalig om die kerel te zien spelen. Kerel speelt soms voor twee. En het ene jaar is het andere niet hé. Vorig jaar bijna kampioen, dit jaar zal het geen top 4 zijn... |
| 21 Mar 2010, 23:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: Jeroen schreef: Als Kuyt als een topspeler is, dan je alleen maar besluiten dat Liverpool eigenlijk niet in die top 4 thuishoort. Kuyt is alleszins een voorbeeld voor iedereen, zalig om die kerel te zien spelen. Kerel speelt soms voor twee. En het ene jaar is het andere niet hé. Vorig jaar bijna kampioen, dit jaar zal het geen top 4 zijn... Heeft inderdaad veel inzet, maar bij een topclub moogt ge toch iets meer verwachten dan dat. Die is toch absoluut niet te vergelijken met topspelers als Gerrard en Torres. |
| 22 Mar 2010, 9:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Jan schreef: Jeroen schreef: Als Kuyt als een topspeler is, dan je alleen maar besluiten dat Liverpool eigenlijk niet in die top 4 thuishoort. Kuyt is alleszins een voorbeeld voor iedereen, zalig om die kerel te zien spelen. Kerel speelt soms voor twee. En het ene jaar is het andere niet hé. Vorig jaar bijna kampioen, dit jaar zal het geen top 4 zijn... Heeft inderdaad veel inzet, maar bij een topclub moogt ge toch iets meer verwachten dan dat. Die is toch absoluut niet te vergelijken met topspelers als Gerrard en Torres. Zeg ik ook niet hé Bartos. Ik wil maar zeggen: door zijn inzet en vechtlust een voorbeeld voor vele anderen in de kern. Omdat hij zich nooit gewonnen geeft en er altijd blijft voor gaan, zie ik hem liever in dan buiten de ploeg staan. Heeft door zijn manier van spelen toch ook al heel wat belangrijke goals gemaakt voor Liverpool. Dus, topspeler of niet, een Dirk Kuyt moet ALTIJD in die ploeg. En behalve Torres en Gerrard zijn er mss niet veel topspelers bij Liverpool, maar met die niet-toppers halen ze vorig jaar wel mooi de 2e plaats. Zoals ik dus al zei is het ene jaar het andere niet. Ik kan nu wel niet ontkennen dat ik hoop dat er wat meer topspelers worden aangetrokken (wat niet zal gebeuren, maar ze hebben nu eenmaal niet de financiële slagkracht van een ManU, Chelsea, City,.... Dan moet het maar op een andere manier hé. En de eigenaars van de club, Gillet en Hicks, zijn dan nog eens 2 koppige ezels... Velen willen die weg zodat de weg vrij ligt voor nieuwe rijkere eigenaars maar tevergeefs... |
| 22 Mar 2010, 10:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jan schreef: Jeroen schreef: Als Kuyt als een topspeler is, dan je alleen maar besluiten dat Liverpool eigenlijk niet in die top 4 thuishoort. Kuyt is alleszins een voorbeeld voor iedereen, zalig om die kerel te zien spelen. Kerel speelt soms voor twee. En het ene jaar is het andere niet hé. Vorig jaar bijna kampioen, dit jaar zal het geen top 4 zijn... edit _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2010, 13:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Tis bij Newcastle ook precies feest.
Newcastle-speler breekt kaakbeen ploegmaat De sfeer bij Newcastle is dezer dagen niet optimaal, zo getuige het meest recente incident waarbij aanvaller Carroll zijn ploegmaat Taylor een kaakbeenbreuk sloeg. Op training mag het er soms wat pittig aan toe gaan, maar de Engelse jeugdinternational Andy Carroll ging daarbij wel erg ver over de schreef. Na een woordenwisseling met ploegmaat Steven Taylor twijfelde Carroll niet en haalde fors uit. Resultaat? Een gebroken kaakbeen en einde seizoen voor de verdediger. De Magpies rekenden nochtans op hem om de promotie naar eerste helpen af te dwingen. Clubeigenaar Mike Ashley liet onmiddellijk een onderzoek starten naar het incident. Carroll kwam zelf ook niet heelhuids uit het ‘duel’. De kaak van Taylor was blijkbaar wat steviger dan hij dacht, want hij blesseerde er zijn hand op. Carroll zit momenteel aan vijftien doelpunten in de Engelse tweede klasse. Het incident kon op geen slechter moment gebeuren, want vanavond moet Newcastle naar Doncaster om zijn eerste plaats te verdedigen. (KH) |
| 23 Mar 2010, 19:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vraag mij toch echt af hoe wij der bij Newcastle altijd weer in slagen om zulke karakters bij mekaar te krijgen. We zitten daar ook nog met Joey Barton die iedereen die nog mekaar in de verkeerde richting kijkt in mekaar timmert en nen Alan Smith is bijvoorbeeld ook al niet onbesproken. Wel zonde, want Steven Taylor is nog zowat onze laatste echte clubspeler (samen met Harper) en Andy Carroll is een jong talent dat dit seizoen volledig doorbreekt.
Ik hoop juist dat het ons niet zuur opbreekt in de promotiestrijd. Gelukkig is de voorsprong redelijk ruim, want dit mogen we echt niet meer laten liggen. |
| 23 Mar 2010, 21:04 |
|
|
Bartos schreef: Ik hoop juist dat het ons niet zuur opbreekt in de promotiestrijd. Gelukkig is de voorsprong redelijk ruim, want dit mogen we echt niet meer laten liggen. Hoe staan jullie er nu voor? Eerste neem ik aan, maar hoeveel punten los? Shearer is daar ook geen manager meer zeker? |
| 23 Mar 2010, 23:03 |
|
|
We staan momenteel op kop. Het draait ook fantastisch met maar één nederlaag meer in de laatste 22 wedstrijden. De eerste twee gaan rechtstreeks over naar de Premier League en momenteel hebben we 10 punten voorsprong op de derde en wij hebben zelfs nog een match tegoed. Met nog 9 matchen te gaan, zou dat dus niet meer mogen fout gaan.
*edit*: en nu hebben we zonet met 0-1 gewonnen ... een doelpunt van Andy Carroll . Maar de nummer drie ook zonet gewonnen. Nog steeds tien punten en wij een match tegoed, maar wel een match dichter bij het einde. |
| 23 Mar 2010, 23:48 |
|
|
Bomber schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch echt af hoe wij der bij Newcastle altijd weer in slagen om zulke karakters bij mekaar te krijgen. Als ge naar hun supporters kijkt wete genoeg ![]() edit; sry e Bartos, ik kon ze beiden niet laten liggen Hoe zittet trouwens met Andy en Paul (die ik nooit ontmoet heb )?Ik had gedacht dat nadat jullie ons vorig seizoen op de slotspeeldag naar the Championship duwden met de grootste chancegoal van het seizoen de mannen van Villa nu een beetje compassie zouden hebben met ons .Btw, met den Andy alles goed, ik hoor hem regelmatig nog eens via Facebook. De Paul, diene leeft nu ergens in de goot peis ek, waar hij indertijd in Gent ook al beland is eigenlijk . |
| 24 Mar 2010, 14:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Bomber schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch echt af hoe wij der bij Newcastle altijd weer in slagen om zulke karakters bij mekaar te krijgen. Als ge naar hun supporters kijkt wete genoeg ![]() edit; sry e Bartos, ik kon ze beiden niet laten liggen Hoe zittet trouwens met Andy en Paul (die ik nooit ontmoet heb )?Ik had gedacht dat nadat jullie ons vorig seizoen op de slotspeeldag naar the Championship duwden met de grootste chancegoal van het seizoen de mannen van Villa nu een beetje compassie zouden hebben met ons .Btw, met den Andy alles goed, ik hoor hem regelmatig nog eens via Facebook. De Paul, diene leeft nu ergens in de goot peis ek, waar hij indertijd in Gent ook al beland is eigenlijk .Schitterend. Duikt dien ineens smorgens op in da hotel ![]() _________________
|
| 24 Mar 2010, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Tottenham - Portsmouth 2-0
West Ham - Stoke City 0-1 Hull City - Fulham 2-0 Chelsea - Aston Villa 7-1 Birmingham - Arsenal 1-1 Wolverhampton - Everton 0-0 _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Mar 2010, 19:45 |
|
|
Man Utd - Chelsea 0-2 momenteel.
![]() |
| 03 Apr 2010, 15:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
1 - 2
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2010, 15:28 |
|
| Pagina 62 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 87 Volgende |